ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) Dar altfel mergea ok ,avea putere motorul? asta mai urmeaza sa facem si noi sa schimbam filtrul si sa ne uitam la pompa de benzina la sorb sau daca functioneaza normal. uleiul nu mai curge pt ca foarte probabil s-a cam golit instalatia si acum este la cantitatea normala. apropo ne poti spune ce filtru ai folosit si de unde? ms anticipa Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Filtrul de benzina este UFI 3183300. L-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari? altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm#The ECU & Surging & Stalling Google'leste dupa cuvintele astea doua pt mai multe info. Surging & Stalling F650GS. E o problema comuna. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 da ms, asta fac de 1 saptamana (chiar daca nu e moto meu)am facut ,incercat cam tot ce se spune pe acolo fara nici un rezultat. daca nu am avut inca posibilitatea sa il punem pe tester ce sa facem,aceea vrem sa fie ultima solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Un reset de ECU i'ai facut? nu insista prea mult pe filtru, ca prea putine sanse is sa fie de acolo. Filtrul merge 50 k fara probleme. Stiu ca in bucale are L.U.V tester, Bavaria sau in Cluj Dan Cata...fa'le o vizita la oricare dintre ei. Motorul nu cade in nas/ moare din cauza uleiului. Furtunasul de la Airbox e cel de gaze carter. Verifica conexiunea la baterie, desfa bornele de la baterie, lasa'le 3-4 ore desfacute ( ambele, si + si - ), reinvata acceleratia prin rotirea acesteia de 3 ori parca de la min la max, iar daca tot e desfacut verifica bujia, filtrul de aer si sa nu ai mult ulei in Airbox (ultimele 3 chestii fiind ca o verificare, daca tot e desfacut, fara a avea o stransa legatura cu functionarea defectuasa pe care ai reclamat'o ) Remonteaza apoi bateria si vezi ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) da am facut si am facut si reset de TPS,am(a) vb cu dan la tel e cam departe de ploiesti(de el stiam ca are) si crede-ma ar fi un chin sa mergi cu moto asa pana acolo.l probabil tot la tester se va ajunge dar mai vrem sa incercam faza cu filtrul si sa vedem pompa de benzina. daca tot am facut atatea o mai incercam si pe asta......acum depinde si de iulian ce vrea. multumesc . am desfacut tot pana la galeria de admisie (se vedeau supapele)calculatorul a fost dat jos mai mult de 1 ora(am inteles ca 15 min ar fi suficiente) bornele le-am verificat - era slab,am completat cu apa . ziua urmatoare dat jos de pe moto meu(care merge perfect)tot ce se putea da jos si pus pe moto lui fara nici in rezultat,deci.........chiar nu mai stim ce sa ii facem decat cele scrise mai sus si tester. multumesc Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo . probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo . probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo multumesc cred ca ti-ai raspuns singur la problema bafta la verificat fire si legaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari? altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!! Mersi In mers tragea bine. Asa mi se parea mie atunci. Dupa cateva luni in care filtrul de benzina s-a imbacsit si mai tare, a ajuns sa se opreasca la relantiu la semafor si in final sa nu mai porneasca deloc. Dupa ce am schimbat filtrul de benzina mi se parea ca e racheta. De aia am spus mai sus ca "mi se parea". Cu filtrul de benzina schimbat am avut alt feedback de la utilaj. Avea alta viata in demaraje plus ca nu se mai oprea la semafor. Sa verifici si distanta la bujii sau sa le schimbi cu altele noi daca le stii vechi. Deasemenea sa cureti si canalul de la motorasul de la IDLE CONTROL VALVE (de care iti spunea un coleg pe www.motorist.ro) PS. La pornirea greoaie, desfac totusi si butonul de la starter si curata pastilele care fac contact. Eu am gasit pe repectivele contacte o mazga incredibila, izolatoare, care ma facea sa apas pe buton de sa il rup cand porneam motoru'. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Mai intreb o data , are cineva o sa varianta HIGH si vrea sa o schimbe pe o SA varianta LOW ( galbena ) ? Sau are cineva o sa varianta HIGH de vanzare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Inafara de schimbat filtru benzina, si inspectat amanuntit firele cu camasa distrusa (nu izolatia, ci tubul prin care trec toate), altceva nu am ce sa-i mai fac! Am curatat toata partea de admisie aer plus senzori. I-am inlocuit pe toti de la Ovidiu, si face la fel! Mai schimb si filtrul de benzina, si iau electrica iar la mana! Revenim cu rezultate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut,revin cu feedback. Azi au desfacut motorul si SURPRIZA: 1. furca selectoare indoita putin (se repara) 2. pinioanele la a doua uzate incat mai calca doar la jumate deci cauza erau pinioanele si nu furca si probabil ele erau de vina si pentru furca indoita. Daca stie careva de unde pot sa iau set complet de garnituri noi mai ieftin de 600 de lei, n-ar fi rau si daca stiti de unde sa iau si niste pinioane sh in stare buna n-ar fi rau. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Pentru piese Ebay este o sursa buna. Gasisem o firma de nemti care erau specializati pe dezmembrat BMW-uri si vandut la bucata. Aveau zeci de pagini de ebay cu piese poate chiar sute. Daca gasesc vre-un link ceva il postez. Nu stiu daca asta era userul de Ebay dar pe asta l-am gasit la repezeala : http://www.ebay.de/sch/m.html?item=251142543124&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79431714&_ssn=vento-888&_pgn=3&_skc=400&rt=nc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 crazydanutz suna la numarul : 0748323662 il cheama Echi si ii spui ca din partea mea il sunci ca vrei niste piese ( nu aduce doar noi ) si sunt sanse sa ai garniturile la pret mai mic .Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Mda,astenia de primavara, ca la ebay nu ma gandisem. P.S. Multumesc Adi, o sa sun mai tarziu, poate mai reduc din costuri. Editat Martie 19, 2013 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! Confirm faza cu intreruperea UNUI fir din cele care merg la cheia de contact. Mie mi se oprea motorul in mers, imi intra ABS-ul in "avarie" si se stingeau TOATE becurile din bord. Am inceput sa desfac snopul de fire care ajung la contact si am gasit un fir de + intrerupt care facea contact NUMAI cind viram spre dreapta si se intrerupea cind viram spre stanga. La momentul respectiv am pus si niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Este problema clasica Multi au patit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Este clasica pentru cei care au patit-o. Eu am expus patania mea pentru colegul de mai sus care spunea ca nu mai stie ce sa ii faca la moto ca sa nu i se mai opreasca in mers/relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) exact, pt cei care au patit-o! pt ca si moto meu are peste 50.000,l-am luat la 30 dar inafara de consumabile nimica absolut nu i-am facut....... Editat Martie 20, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 revin si eu cu o dilema : Urmeaza sa schimb telescopu spate si vreau sa schimb si rulmentii de la bascula . am cautat pe net si am gasit urmatorii : HK 1816 3 bucati18x24x3 8 bucatiHK 2216 2 bucati22x28x4 2 bucatiHK 1812 2 bucati codurile sunt de SKF . am comandat etc ( nu am desfacut moto inca ) am mer sa iau rulmentii si surpriza .. in interior au o cosarac in care vin rolele . cei care au schimbat ce rulmenti ati pus ? Ati luat de la BMW ? pe F650 sunt trecuti rulmentii astia ca si echivalent . Cablu ambreaj 32737661757 140 roni Cablu acceleratie 32737660040 120 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 In principiu ai de luat 2 mari categorii: rulmentii si simeringurile. Ce ai scris tu acolo e bine. Alea sunt. Mai arunca un ochi aici. Nu am inteles insa ce ai gasit in interior... Probabil te refereai la colivia rolelor. 1. daca ii cumperi de noi de la noi, unii sunt fara colivie=mai multe role = suporta sarcina mai mare (dar la noi nu aduce SKF). 2. unii rulmenti sunt cu colivie=mai putine role= sarcini suportate mai mici. Eu tocmai ce i-am schimbat pe ai mei si stiu cate ceva. Bafta. PS. Pune vaselina rezistenta la apa. Se gaseste la magazinele VELO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 vaselina o am deja . speciala pt apa . simeringurile comandate ( vre-o 15 bucati parca 30 ron ) am ramas nedumerit la rulmenti . Tu de care ai pus ? cei cu colivie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Eu am schimbat doar pe cei de la bascula. Erau cei mai "obositi". I-am luat cu colivie ca erau singurii pe care i-am gasit. In rest am desfacut/spalat/re-uns + schimbat simeringurile toate de noi. Am uitat sa iti zic sa verifici si acea protectie de plastic care este pusa pe bascula in zona lantului. II zice "Slide Rail" pe realOEM. Eu am schimbat-o ca era prea tocita de lant. Sub acest "Slide rail" se monteaza 2 bucati de cauciuc spongios (sound absorber) . Nu se poate refolosi cauciucul ala pentru ca e plin de mizerie +ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.