Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Pentru piese Ebay este o sursa buna. Gasisem o firma de nemti care erau specializati pe dezmembrat BMW-uri si vandut la bucata. Aveau zeci de pagini de ebay cu piese poate chiar sute. Daca gasesc vre-un link ceva il postez.



Nu stiu daca asta era userul de Ebay dar pe asta l-am gasit la repezeala : http://www.ebay.de/sch/m.html?item=251142543124&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79431714&_ssn=vento-888&_pgn=3&_skc=400&rt=nc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda,astenia de primavara, ca la ebay nu ma gandisem.

P.S. Multumesc Adi, o sa sun mai tarziu, poate mai reduc din costuri.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! :peace:

Confirm faza cu intreruperea UNUI fir din cele care merg la cheia de contact.

Mie mi se oprea motorul in mers, imi intra ABS-ul in "avarie" si se stingeau TOATE becurile din bord. Am inceput sa desfac snopul de fire care ajung la contact si am gasit un fir de + intrerupt care facea contact NUMAI cind viram spre dreapta si se intrerupea cind viram spre stanga. La momentul respectiv am pus si niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, pt cei care au patit-o! pt ca si moto meu are peste 50.000,l-am luat la 30 dar inafara de consumabile nimica absolut nu i-am facut.......

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu cu o dilema :

Urmeaza sa schimb telescopu spate si vreau sa schimb si rulmentii de la bascula .

am cautat pe net si am gasit urmatorii :

HK 1816 3 bucati
18x24x3 8 bucati
HK 2216 2 bucati
22x28x4 2 bucati
HK 1812 2 bucati

 

codurile sunt de SKF . am comandat etc ( nu am desfacut moto inca ) am mer sa iau rulmentii si surpriza .. in interior au o cosarac in care vin rolele .

cei care au schimbat ce rulmenti ati pus ?

Ati luat de la BMW ? pe F650 sunt trecuti rulmentii astia ca si echivalent .



Cablu ambreaj 32737661757 140 roni

Cablu acceleratie 32737660040 120 roni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ai de luat 2 mari categorii: rulmentii si simeringurile.

Ce ai scris tu acolo e bine. Alea sunt. Mai arunca un ochi aici.

Nu am inteles insa ce ai gasit in interior... Probabil te refereai la colivia rolelor.

1. daca ii cumperi de noi de la noi, unii sunt fara colivie=mai multe role = suporta sarcina mai mare (dar la noi nu aduce SKF).

2. unii rulmenti sunt cu colivie=mai putine role= sarcini suportate mai mici.

 

Eu tocmai ce i-am schimbat pe ai mei si stiu cate ceva.

Bafta.

 

PS. Pune vaselina rezistenta la apa. Se gaseste la magazinele VELO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vaselina o am deja . speciala pt apa . simeringurile comandate ( vre-o 15 bucati parca 30 ron ) am ramas nedumerit la rulmenti .

Tu de care ai pus ? cei cu colivie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat doar pe cei de la bascula. Erau cei mai "obositi". I-am luat cu colivie ca erau singurii pe care i-am gasit. In rest am desfacut/spalat/re-uns + schimbat simeringurile toate de noi.

Am uitat sa iti zic sa verifici si acea protectie de plastic care este pusa pe bascula in zona lantului. II zice "Slide Rail" pe realOEM. Eu am schimbat-o ca era prea tocita de lant. Sub acest "Slide rail" se monteaza 2 bucati de cauciuc spongios (sound absorber) . Nu se poate refolosi cauciucul ala pentru ca e plin de mizerie +ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ramane bordul aprins, ca si cum as fi omorat motorul din ambreiaj! Exact asa e intreruperea motorului cand se opreste singur la relanti! As exclude fir intrerupt, poate doar contact imperfect pe undeva. Voi verifica si senzorul de turatie de pe langa alternator! (Am inteles ca se aduna ceva span/pilitura de fier, in/pe langa el)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Serban , eu inca nu am desfacut nimic . am zis sa caut piesele si cand le am toate ma apu de dezmembrat mobra . de aceea cautam sfaturi . evident cred ca asa voi face si eu . desfac ce se poate spalasi unge , spal si ce nu ... schimb .

Eventual iau rulmetii originali ( undeva la 30 40 ron bucata ) daca e vre-o unu mort .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce dimensiune are simeringul care etanseaza tija ce actioneaza ambreiajul(e pozitionat in capacul ambreiajului).

post-22150-0-20680600-1364380303_thumb.jpg

 

Pe voi, in medie cat va tine un kit de pompa de apa, ca pe mine ultimul m-a tinut aprox. 15.000 km, cu schimbat de simeringuri la 4.000 km, ca cei cu care a venit kit-ul doat atat m-au tinut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii! Am schimbat ieri filtrul de benzina, am rematisat cablurile cu banda arsa de acid, izolatia firelor era ok, si am mai sters-o pe ici-colo!

 

Se vede o imbunatatire, in sensul ca la rece tot asa face, dar am plecat cu ea mai departe, afara din oras, unde i-am dat 130-140! Trage foarte bine, si am observat ca sta la relanti, dupa un drum asa mai lung si cu viteza mai mare! Merge exact cum am luat-o!

 

Daca o opresc, si o pornesc dupa 5 minute, problema revine! Altceva nu stiu daca ii mai pot face! Weekendul viitor merg cu ea la diagnoza si vedem care ii treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva.

Dupa ce am desfacut motorul, am ajuns pana la urma cu el la un prieten la service pentru ca nu puteam sa desfac ambreiajul si altele, evident ca aveam nevoie de prese speciale pentru asta :rusinica: . Buuun, l-au desfacut oamenii acolo si s-au uitat prin el si GHICI ce? Furca selectoare pentru a II-a era cea mai mica din problemele mele. Pinionul cel mare de la a doua, cel in care intra picioarele aluia mic (picioarele de pe lateral), era uzat; cauza probabil fiind stilul incorect de a baga intr-a doua (cel mai probabil ii dadea jar I dupa care II si nici nu impingea calumea in sus selectorul); pe langa problema cu pinionul, din cazua faptului ca furca ramanaea undeva pe drum, probabil ca atunci cand sarea era lovita si s-a indoit si ea un pic. Furca mi-au reparat-o cei de la service, am ales optiunea asta pentru ca nu exista uzura a materialului ci doar o curbura de cativa mm. Pinionul mi l-au trimis la Ghimbav si mi l-au reparat (cred ca umplut si rectificat) prin electroeroziune. Maine Flipper al meu va prinde din nou viata.

In rest,ce mi-au mai spus de la service despre motor: totul arata foarte bine,motorul e inca la honuirea din fabrica (inca se vedea), supapele sunt ok,nu au nevoie de reglaj,lantul de distributie la fel, bujia era curata :10: . Deci pacat de motor ca a avut probabil proprietar maimutza de la circ.

 

Numai bine si multumesc pentru atentie. Nu o sa mai postez pe aici pentru ca am decis sa vand motorul, anumite probleme de sanatate m-au facut sa ma reorientez spre alta clasa. Daca o fi careva interesat, va dau toate detaliile: motor, km, pret, operatiuni in service pe PM.

Asfalt curat si hai cu vremea bunaaaaa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU sunt in plin proces de intretinere si upgrade . Am remediat problema cu rulmentii spate ( toti rulmentii si toate semeringurile ) cost aprximativ undeva in 270 ron .

Mai urmeaza sa primesc un surub si partea spate e gata .

Am pus un telescop spate mai bun ca ce din fabrica ,rulmenti noi urmeaza sa mai schimb rulmentii de la roata ( mi se pare ca ceva strange cand invart roata cu mana ) .

Cand am desfacut bascula am reusit sa rup saibele acelea de pasla , sa nu mai astept pana vin si alea pe comanda am umparat 4 simeringuri si am inlocuit pasla cu simeringuri .Pus vaselina din greu , asigurat suruburile cu loctita si gata , am trecut la partea din fata .

Aici am o dilema si va cer sfatu .

A mai intarit cineva cadru de la bord ? daca da cum si preferabil si niste poze .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin

Daca il intaresti (rigidizezi), dupa ce mergi o perioada cu el rigidizat, ai sanse mari sa se rupa ceva din componenta lui (o ureche de prindere, etc) sau chiar sa apara vre-o fisura in material din cauza vibratiilor. Si la mine tremura putin tot cadrul cu farul si parbrizul, poate chiar putin mai tare DUPA ce am pus in far xenonul cu lupa, dar m-am calmat si l-am lasat asa. M-a consoleaza faptul ca daca vibreaza = sclipeste mai tare farul = ma vad soferii mai repede in oglinzi :crack:

Testul a fost intr-o zi , cand m-a sunat cumnatul meu pe care l-am depasit pe strasse , (eu habar nu aveam) sa imi zica ca imi tremura lumina in far :crack: Deci lumina se vede mai bine daca "flicare" decat daca e fixa... :crack:

Succesuri

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vroiam sa ii sudez niste bucati de sabla in zona prinderilor sa fac prinderea mai rigida ( acolo e zona unde se mista )

Serban tu ai faru cu striatii sau fara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...