ERU Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Pentru piese Ebay este o sursa buna. Gasisem o firma de nemti care erau specializati pe dezmembrat BMW-uri si vandut la bucata. Aveau zeci de pagini de ebay cu piese poate chiar sute. Daca gasesc vre-un link ceva il postez. Nu stiu daca asta era userul de Ebay dar pe asta l-am gasit la repezeala : http://www.ebay.de/sch/m.html?item=251142543124&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79431714&_ssn=vento-888&_pgn=3&_skc=400&rt=nc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 crazydanutz suna la numarul : 0748323662 il cheama Echi si ii spui ca din partea mea il sunci ca vrei niste piese ( nu aduce doar noi ) si sunt sanse sa ai garniturile la pret mai mic .Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Mda,astenia de primavara, ca la ebay nu ma gandisem. P.S. Multumesc Adi, o sa sun mai tarziu, poate mai reduc din costuri. Editat Martie 19, 2013 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! Confirm faza cu intreruperea UNUI fir din cele care merg la cheia de contact. Mie mi se oprea motorul in mers, imi intra ABS-ul in "avarie" si se stingeau TOATE becurile din bord. Am inceput sa desfac snopul de fire care ajung la contact si am gasit un fir de + intrerupt care facea contact NUMAI cind viram spre dreapta si se intrerupea cind viram spre stanga. La momentul respectiv am pus si niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Este problema clasica Multi au patit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Este clasica pentru cei care au patit-o. Eu am expus patania mea pentru colegul de mai sus care spunea ca nu mai stie ce sa ii faca la moto ca sa nu i se mai opreasca in mers/relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) exact, pt cei care au patit-o! pt ca si moto meu are peste 50.000,l-am luat la 30 dar inafara de consumabile nimica absolut nu i-am facut....... Editat Martie 20, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 revin si eu cu o dilema : Urmeaza sa schimb telescopu spate si vreau sa schimb si rulmentii de la bascula . am cautat pe net si am gasit urmatorii : HK 1816 3 bucati18x24x3 8 bucatiHK 2216 2 bucati22x28x4 2 bucatiHK 1812 2 bucati codurile sunt de SKF . am comandat etc ( nu am desfacut moto inca ) am mer sa iau rulmentii si surpriza .. in interior au o cosarac in care vin rolele . cei care au schimbat ce rulmenti ati pus ? Ati luat de la BMW ? pe F650 sunt trecuti rulmentii astia ca si echivalent . Cablu ambreaj 32737661757 140 roni Cablu acceleratie 32737660040 120 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 In principiu ai de luat 2 mari categorii: rulmentii si simeringurile. Ce ai scris tu acolo e bine. Alea sunt. Mai arunca un ochi aici. Nu am inteles insa ce ai gasit in interior... Probabil te refereai la colivia rolelor. 1. daca ii cumperi de noi de la noi, unii sunt fara colivie=mai multe role = suporta sarcina mai mare (dar la noi nu aduce SKF). 2. unii rulmenti sunt cu colivie=mai putine role= sarcini suportate mai mici. Eu tocmai ce i-am schimbat pe ai mei si stiu cate ceva. Bafta. PS. Pune vaselina rezistenta la apa. Se gaseste la magazinele VELO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 vaselina o am deja . speciala pt apa . simeringurile comandate ( vre-o 15 bucati parca 30 ron ) am ramas nedumerit la rulmenti . Tu de care ai pus ? cei cu colivie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Eu am schimbat doar pe cei de la bascula. Erau cei mai "obositi". I-am luat cu colivie ca erau singurii pe care i-am gasit. In rest am desfacut/spalat/re-uns + schimbat simeringurile toate de noi. Am uitat sa iti zic sa verifici si acea protectie de plastic care este pusa pe bascula in zona lantului. II zice "Slide Rail" pe realOEM. Eu am schimbat-o ca era prea tocita de lant. Sub acest "Slide rail" se monteaza 2 bucati de cauciuc spongios (sound absorber) . Nu se poate refolosi cauciucul ala pentru ca e plin de mizerie +ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Mie imi ramane bordul aprins, ca si cum as fi omorat motorul din ambreiaj! Exact asa e intreruperea motorului cand se opreste singur la relanti! As exclude fir intrerupt, poate doar contact imperfect pe undeva. Voi verifica si senzorul de turatie de pe langa alternator! (Am inteles ca se aduna ceva span/pilitura de fier, in/pe langa el)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Mersi Serban , eu inca nu am desfacut nimic . am zis sa caut piesele si cand le am toate ma apu de dezmembrat mobra . de aceea cautam sfaturi . evident cred ca asa voi face si eu . desfac ce se poate spalasi unge , spal si ce nu ... schimb . Eventual iau rulmetii originali ( undeva la 30 40 ron bucata ) daca e vre-o unu mort . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Pe 4 rulmenti HK2216 pentru ax bascula (luati de la badi punct ro) am dat 61 lei. Originalii sunt sigur mai scumpi. Am reusit sa schimb ieri si rulmentii de jug. Succes total. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Stie cineva ce dimensiune are simeringul care etanseaza tija ce actioneaza ambreiajul(e pozitionat in capacul ambreiajului). Pe voi, in medie cat va tine un kit de pompa de apa, ca pe mine ultimul m-a tinut aprox. 15.000 km, cu schimbat de simeringuri la 4.000 km, ca cei cu care a venit kit-ul doat atat m-au tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) dimensiunea simeringului este = SHAFT SEAL - 12X18X4,5 (piesa nr 5) http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 Editat Martie 27, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 dimensiunea simeringului este = SHAFT SEAL - 12X18X4,5 (piesa nr 5) http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 levier ambreiaj BMW 650 GS.jpg da, ala e mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Revin cu detalii! Am schimbat ieri filtrul de benzina, am rematisat cablurile cu banda arsa de acid, izolatia firelor era ok, si am mai sters-o pe ici-colo! Se vede o imbunatatire, in sensul ca la rece tot asa face, dar am plecat cu ea mai departe, afara din oras, unde i-am dat 130-140! Trage foarte bine, si am observat ca sta la relanti, dupa un drum asa mai lung si cu viteza mai mare! Merge exact cum am luat-o! Daca o opresc, si o pornesc dupa 5 minute, problema revine! Altceva nu stiu daca ii mai pot face! Weekendul viitor merg cu ea la diagnoza si vedem care ii treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Dupa ce am desfacut motorul, am ajuns pana la urma cu el la un prieten la service pentru ca nu puteam sa desfac ambreiajul si altele, evident ca aveam nevoie de prese speciale pentru asta . Buuun, l-au desfacut oamenii acolo si s-au uitat prin el si GHICI ce? Furca selectoare pentru a II-a era cea mai mica din problemele mele. Pinionul cel mare de la a doua, cel in care intra picioarele aluia mic (picioarele de pe lateral), era uzat; cauza probabil fiind stilul incorect de a baga intr-a doua (cel mai probabil ii dadea jar I dupa care II si nici nu impingea calumea in sus selectorul); pe langa problema cu pinionul, din cazua faptului ca furca ramanaea undeva pe drum, probabil ca atunci cand sarea era lovita si s-a indoit si ea un pic. Furca mi-au reparat-o cei de la service, am ales optiunea asta pentru ca nu exista uzura a materialului ci doar o curbura de cativa mm. Pinionul mi l-au trimis la Ghimbav si mi l-au reparat (cred ca umplut si rectificat) prin electroeroziune. Maine Flipper al meu va prinde din nou viata. In rest,ce mi-au mai spus de la service despre motor: totul arata foarte bine,motorul e inca la honuirea din fabrica (inca se vedea), supapele sunt ok,nu au nevoie de reglaj,lantul de distributie la fel, bujia era curata . Deci pacat de motor ca a avut probabil proprietar maimutza de la circ. Numai bine si multumesc pentru atentie. Nu o sa mai postez pe aici pentru ca am decis sa vand motorul, anumite probleme de sanatate m-au facut sa ma reorientez spre alta clasa. Daca o fi careva interesat, va dau toate detaliile: motor, km, pret, operatiuni in service pe PM. Asfalt curat si hai cu vremea bunaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 EU sunt in plin proces de intretinere si upgrade . Am remediat problema cu rulmentii spate ( toti rulmentii si toate semeringurile ) cost aprximativ undeva in 270 ron . Mai urmeaza sa primesc un surub si partea spate e gata . Am pus un telescop spate mai bun ca ce din fabrica ,rulmenti noi urmeaza sa mai schimb rulmentii de la roata ( mi se pare ca ceva strange cand invart roata cu mana ) . Cand am desfacut bascula am reusit sa rup saibele acelea de pasla , sa nu mai astept pana vin si alea pe comanda am umparat 4 simeringuri si am inlocuit pasla cu simeringuri .Pus vaselina din greu , asigurat suruburile cu loctita si gata , am trecut la partea din fata . Aici am o dilema si va cer sfatu . A mai intarit cineva cadru de la bord ? daca da cum si preferabil si niste poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 ce are cadrul tau de bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Merge cineva de prin Ploiesti sau apropiere la o plimbare acum? Dar nu doar asfalt si strazi aglomerate Editat Aprilie 6, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin Daca il intaresti (rigidizezi), dupa ce mergi o perioada cu el rigidizat, ai sanse mari sa se rupa ceva din componenta lui (o ureche de prindere, etc) sau chiar sa apara vre-o fisura in material din cauza vibratiilor. Si la mine tremura putin tot cadrul cu farul si parbrizul, poate chiar putin mai tare DUPA ce am pus in far xenonul cu lupa, dar m-am calmat si l-am lasat asa. M-a consoleaza faptul ca daca vibreaza = sclipeste mai tare farul = ma vad soferii mai repede in oglinzi Testul a fost intr-o zi , cand m-a sunat cumnatul meu pe care l-am depasit pe strasse , (eu habar nu aveam) sa imi zica ca imi tremura lumina in far Deci lumina se vede mai bine daca "flicare" decat daca e fixa... Succesuri Editat Aprilie 6, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 eu vroiam sa ii sudez niste bucati de sabla in zona prinderilor sa fac prinderea mai rigida ( acolo e zona unde se mista ) Serban tu ai faru cu striatii sau fara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.