ZIDU' Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ca sa dai jos farul: desfaci semnalizarile desfaci parbrizul desfaci cele 2 suruburi care tin masca farului de carenajul lateral ca sa fie mai usor ai putea sa dai jos so carenele laterale - sa nu tragi de plasstice pe acolo ai grija - va trebui sa reglezi iarasi farul dupa montaj. e o ocazie buna sa ungi filetele de la cele 3 suruburi de ajustare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) Multumesc frumos. Ma omoara sa dau parbrizul jos. L-am montat intr-o ora data trecuta (wunderlich) OFF Becul e bun Cand se pune contactul nu ar trebui sa se aprinda si becul de la rezerva de benzina pt ceck? Revin. Becul era bun dar nu facea contact.Acum face si ceck si ramane si aprins. O sa dau si cu un spray de curatat contacte. Editat Septembrie 13, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Referitor la rulmentii de la bascula si cei de la telescop . Am cautat si eu modelul rola langa rola (acele cum le zic unii ) si magazinele au zis ca nu se mai fabrica . Am cumparat cei cu colivie si sunt ok . Ca si idee deja am facut 12 000 km si sunt ok fara batai sau alte chestii . Ce recomand la bascula e sa inlocuiti cele 2 saibe de pasla cu simeringuri (daca retin am pus 4 simeringuri , 2 si 2 ) si etaseaza mai bine ca saiba de pasla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 fii serios cu nu ser mai fabrica asta. Nu aduc ei ca nu stiu cu ce se mananca. Pe aia 3 i-am luat de la Bavaria - se pare ca in lumea lor se mai fabrica. Daca nu era important nu cred ca se complicau nemtii sa puna 2 soiuri de rulmenti la aceeasi dimensiune. DAca cedeaza sau nu in 12mii km tine si de sstilul de mers, de incarcarea mobrei, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salutare. Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile. Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 sunt vre-o 2 la dezmembrari aici pe forum. Daca plasticul din al tau e spart - imi dai mie intrerupatorul de dat flashuri din el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salutare. Stiu ca erau 2 la Cluj dar nu mai are baiatul nici un bloc iar pe aici nu cred ca am mai vazut ceva la dezmembrat in ultimele luni. Daca gasesc jucaria, sigur i-ti dau intrerupatorul. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Salutare. Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile. Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit. Multumesc. am cautat si eu acum un an pt ca butoanele de flash si de claxon erau belite dar le-am doftoricit cumva pe realoem.ro e 472 de lei tot blocul 61317650281 dar pot sa te tina cu lunile pina iti trimit piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Bavaria sau Romimoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... la nou ai garantie, la sh ai pret mai mic - tu hotarasti daca ai noroc si daca merita diferenta. Unul sh poate merge vreme multa sau nu prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand... Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)? daca va descurcati in germana (sau cu un program de traducere): http://www.bike-teile.de aici e mai mult pt modele mai vechi: http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=F Series nu stiu cu transportul daca au ceva restrictii/pretentii ebay si realoem.ro cred ca sint binecunoscute cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu... si inca unul http://www.motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Unul nou pare sa fie solutia cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu... Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. nu toate au magnet, unele sint fara (la alte modele ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor. Asta asa-i ! În plus de asta, sincer nu cred ca faceti vreo afacere cu flic-flacurile astea cu magazine din strainatate sau mesteri strungari... E un surub doar! Luati-l de la BMW. Astea mai noi au si hexagon pe centru (al meu, OEM, nu avea...) ceea ce o sa va fie de mare ajutor la fiecare desfacere si o sa-i prelungeasca muuult viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 cine dezmembreaza un dakar? am nevoie de cric, mi s-a rupt... de două ori... ciudata senzatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 cum ai reusit ? ai unghi aiurea la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Intrerupatorul si infasurarile Poti verifica continuitatea infasurarilor pe firele care merg spre fiecare maner Manerele incalzite se pot repara relativ usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 trebuie sa-mi fac timp sa-l desfac . nu poate fi atat de complicat . am citit pe undeva ca firele ar trece prin ghidon , asa e ? mi s-a cojit vospeaua de pe el si l-as duce sa-i dau o culoare . dar sa nu fie prea mare bataia de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 A desfacut cineva ceasul din bord care indica viteza? E ceva de reparat inauntru? Acul nu mai revine intotdeauna la 0 (inclusiv cu contactul luat) si indica viteza mult mai mare decat e in realitate. Odometrul numara distanta corect, nu cred ca e problema de senzor. Sau are cineva vreun bord din dezmembrari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Scoate cauciucul si inoada sarma intrerupta. Eu asa l-am facut. La mine cauciucul era lipit la capete. L-am scos cam cu japca. Totusi, inainte sa desfaci, ar fi bine sa verifici si sa vezi daca ai sarma intrerupta. Vezi unde ies firele din maner si pune aparatul pe ele. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 filrele ies din ghidon printr-o gaura in centru, intre prinderile de jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.