Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare,

Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula?

 

Multumesc!

Uite aici tot ce-ti trebuie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1045&hg=33&fg=35

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1049&hg=33&fg=54

 

NEEDLE SLEEVE - 22X28X16 (bascula)

NEEDLE SLEEVE - 18X24X12 ("oasele")

NEEDLE SLEEVE - 18X24X16 (Rear swingarm linkage)

NEEDLE SLEEVE - 22X28X16

Nu mai stiu codurile SKF, dar nu-ti trebuie neaparat. Stiu cei de la "Badi" ce sa-ti dea...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stiu pe naiba aia de la badi

sunt 2 clase de rulmenti cu ace in sistemul de suspensie spate vizual diferiti pi faptul ca au ace separate de colivie sau ac langa ac (seriile HN si HK )

Aia de la BADI nu fac diferenta intre ele - au zis ca sunt echivalente total.

M-am uitat intrun catalog si diferenta pentru aceleasi dimensiuni fizice este incarcarea statica maxima - dubla in cazul celor cu ac langa ac. In suspensie rulmentii astia au incarcare statica. Ghici ce se intampla daca nu pui ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 420 de km de cand am facut plinul si nu se mai aprinde becul de rezerva benzina. Nu se mai aprinde nici cand pun contactul inainte de pornire. Este o modalitate mai simpla sa-l schimb becul sau trebuie sa demontez carena fata sau bordul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa dai farul jos

Multumesc frumos. Ma apuc de treaba

Si farul se da cu carena pe care este prins :)

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa dai jos farul:

desfaci semnalizarile

desfaci parbrizul

desfaci cele 2 suruburi care tin masca farului de carenajul lateral

ca sa fie mai usor ai putea sa dai jos so carenele laterale - sa nu tragi de plasstice pe acolo

 

ai grija - va trebui sa reglezi iarasi farul dupa montaj. e o ocazie buna sa ungi filetele de la cele 3 suruburi de ajustare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos. Ma omoara sa dau parbrizul jos. L-am montat intr-o ora data trecuta (wunderlich)

OFF

Becul e bun

Cand se pune contactul nu ar trebui sa se aprinda si becul de la rezerva de benzina pt ceck?



Revin. Becul era bun dar nu facea contact.Acum face si ceck si ramane si aprins. O sa dau si cu un spray de curatat contacte.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la rulmentii de la bascula si cei de la telescop . Am cautat si eu modelul rola langa rola (acele cum le zic unii ) si magazinele au zis ca nu se mai fabrica . Am cumparat cei cu colivie si sunt ok . Ca si idee deja am facut 12 000 km si sunt ok fara batai sau alte chestii . Ce recomand la bascula e sa inlocuiti cele 2 saibe de pasla cu simeringuri (daca retin am pus 4 simeringuri , 2 si 2 ) si etaseaza mai bine ca saiba de pasla .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii serios cu nu ser mai fabrica asta. Nu aduc ei ca nu stiu cu ce se mananca.

Pe aia 3 i-am luat de la Bavaria - se pare ca in lumea lor se mai fabrica.

Daca nu era important nu cred ca se complicau nemtii sa puna 2 soiuri de rulmenti la aceeasi dimensiune.

DAca cedeaza sau nu in 12mii km tine si de sstilul de mers, de incarcarea mobrei, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile.

Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit.

Multumesc.

am cautat si eu acum un an pt ca butoanele de flash si de claxon erau belite

dar le-am doftoricit cumva

pe realoem.ro e 472 de lei tot blocul 61317650281

dar pot sa te tina cu lunile pina iti trimit piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand...

la nou ai garantie, la sh ai pret mai mic - tu hotarasti daca ai noroc si daca merita diferenta. Unul sh poate merge vreme multa sau nu prea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea nevoie de un releu de incarcare/regulator de tensiune, care ar fi cea mai buna sursa? Nou sau second hand...

 

 

Stie cineva unde gasesc un buson pt baia de ulei si o garnitura pt capacul de la alternator (pt un GS din 2001)?

daca va descurcati in germana (sau cu un program de traducere):

http://www.bike-teile.de

aici e mai mult pt modele mai vechi:

http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=F Series

nu stiu cu transportul daca au ceva restrictii/pretentii

 

ebay si realoem.ro cred ca sint binecunoscute

 

cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar

acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu...

 

si inca unul http://www.motorworks.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu busonul iesi mai ieftin daca mergi la un strungar

acuma nu stiu cit de bine e sa pui din fier/otel la bloc de aluminiu...

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

nu toate au magnet, unele sint fara (la alte modele ma refer)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busoanele de ulei nu sunt simple dopuri. Au si un magnet care retine pilitura de fier ce apare nativ prin motor.

Asta asa-i ! :peace:

În plus de asta, sincer nu cred ca faceti vreo afacere cu flic-flacurile astea cu magazine din strainatate sau mesteri strungari... E un surub doar! Luati-l de la BMW.

Astea mai noi au si hexagon pe centru (al meu, OEM, nu avea...) ceea ce o sa va fie de mare ajutor la fiecare desfacere si o sa-i prelungeasca muuult viata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...