Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Sal .

Nu pot sa-mi dau seama care sunt diferentele si cat de importante sunt intre Bmw F 650 gs si Bmw F 650 gs DAKAR ?

F 650 gs DAKAR vad ca sunt cam putine fata de F 650 gs normal , se justifica si dif de pret dintre ele ?

Vreau sa incerc si eu in vara un enduro putin mai serios , cu 1200 gsa cam greu .

Multam anticipat .

Cum a spus si ERU mai sus: Dakarul are in plus fata de GS clasic roata de 21 si suspensia un pic mai lunga. In rest e aceeasi motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Priceput , deci voi cam ce an de fabricatie recomandati ? eu incerc sa gasesc unul mai proaspat in ideea de a avea si mai putini Km nu vreau sa devin chiar imediat client fidel la auto Bavaria , sunt cam 25 buc prin Germania in jur de 3500 / 4500 E intre 25K /35 K si an fab incepand cu 2003 > 2005 / 2006 cu dif dotarii [ obligatoriu ABS manere incalzite ] .

Apreciez sfaturile voastre la acest model chiar nu stiu mai nimic .

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! La cererea unui amic, detinator de BMW GS Dakar, am facut niste piese din aluminiu care se incadreaza perfect la scarita originala.

Aceasta se va prinde de scarita cu 2 suruburi si va rezulta o scarita mai lata si mai lunga de tip enduro. Am atasat si cateva poze, momentan nu e finalizata deoarece mai trebuie sa-i frezez spatele ca sa ramana doar un U. Ca si lungime are 80 mm( originala are 68), latime are 45( originala 25), astfel e mai lata cu 20 mm; grosimea peretelui ramas dupa frezare e de 10 mm pe fiecare latura.

 

In afara de perechea aceasta, momentan, mai am material pt 3 perechi. Daca sunt pers interesate ma pot contacta la 0740 199 234. Dani, Timisoara.

Nu fac in avans deoarece nu se potrivesc la fix pe alte tipuri de scarite si nu vreau sa raman cu ele prin dulap...fac doar la comanda.

Pret 150 lei perechea!

 

Hai sa facem un targ . iti dau ca model un set de la touratech (virgin inca ) vei avea modelul original si vei putea sa le vinzi la jumatate de pret fata de touratech (eventual si din dural ca astea sunt din metal .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de la Touratech

http://shop.touratech.com/height-adjustable-footpegs-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao-r-850-1100-1150-gs-adventure-without-gear-lever.html

costa ceva dar e parfum, n-as mai putea merge cu cele vechi acuma

bai dar pe langa latirea aia n ufaceti si suporti de relocare ? ca parca ar fi bineveniti niste cm in jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au sunt proaspat posesor de http://shop.touratech.com/works-long-distance-foot-pegs-for-bmw-r850gs-r1100gs-r1150gs-r1150gs-adventure-r1200gs-adventure-up-to-2012-r80gs-r100gs-f800gs-f700gs-f650gs-twin-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao.html

 

Inca sunt nemontate urmeaza ca prin martie sa mai modific ceva la mobra si sa le montez . As vrea sa imi fac inca o pereche sa le am de schimb ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bai dar pe langa latirea aia n ufaceti si suporti de relocare ? ca parca ar fi bineveniti niste cm in jos

 

Oare cum ar putea fi relocata pedala de frana? De coborat 3-4 cm scaritele, la mine este ff usor... la fel si latirea. : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unghiul pedalei de frana se regleaza din tija aia care impinge in pompa de frana si eventual din ceva adaos pe opritorul ala de langa surubul pe care pivoteaza



3-4 cm e extreme de mult - posibil sa agate la curbe pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garda la sol este generoasa... practic pe cadru este sudat un cub 35x35mm peste care vine scarita si eu pot prinde scarita sub urechea cadrului folosind un surub lung, tratat sa reziste

 

Dar nu cred ca reglajul tijei pedalei de frana sa permita asa diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt coborate scaritele prea mult, nu numai asfaltul poate sa-l atinga mai lesne, dar si in offroad sau sleauri, albii pietroase, etc, scaritele se pot lovi mai usor de obstacole. Daca pozitia in sa e comoda, eu nu vad rostul coborarii scaritelor doar de dragul mersului in picioare. Oricum, in picioare nu se merge drept, de parca ai inghitit o matura. Se merge aplecat si cu oicioarele putin flexate si numai pe portiunile unde dificultatea tehnica a traseului o impune, cand sunt conditii ca mobra sa se smuceasca brusc stanga dreapta sau sus jos si nu vrei sa urmezi cu corpul aceeasi miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Priceput , deci voi cam ce an de fabricatie recomandati ? eu incerc sa gasesc unul mai proaspat in ideea de a avea si mai putini Km nu vreau sa devin chiar imediat client fidel la auto Bavaria , sunt cam 25 buc prin Germania in jur de 3500 / 4500 E intre 25K /35 K si an fab incepand cu 2003 > 2005 / 2006 cu dif dotarii [ obligatoriu ABS manere incalzite ] .

Apreciez sfaturile voastre la acest model chiar nu stiu mai nimic .

Ms.

Cand l-am luat pe al meu din .DE am insistat sa il iau de la particular si nu de la dealer. Cine a fost ca caute si sa mi-o aduca si le-a vazut mi-a spus ca alea de la dealer erau mai mult de fatada reparate. Conteaza mult sa te uiti si la cine ti-o vinde. Daca ai acces la ala care o vinde in garaj si vezi si altele cum le intretine, iti faci o idee si poate inclina balanta daca sa o cumperi sau nu. Asa a fost in cazul meu. Cine mi-a adus-o a fost impresionat si de garajul omului si de utilajele pe care le avea in acel garaj. Nu mai zic de motocicleta. Neamt 100%.

Insa, cum zicea si ZIDU mai sus, conteaza si cum a mers individul cu ea si cat de mult si-a batut joc de ea.

Bafta.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si tot caut si nu gasesc nimic la care sa pot spune un da convins ca fac o achizitie buna , motivul > vad ca la acest tip de motoreta se schimba propietarii foarte repede de ex : la o motoreta din 2004 / 2006 cam 3 /4 , mi-am adus si eu de-a lungul tipului cateva motoare din Germanica dar niciodata nu am intalnit aceasta problema , de regula am cumparat de la primul propietar acum cum sa mai sti cine a intretinut motoru si cine si-a batut joc de el in ideea ca tot o sa-l vanda .

Chestiunea asta m-a cam incuiat recunosc quoifaire.gif .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cateva clase de proprietari:

1) incepatori 0 care le iau, merg cu ele 1- 2 ani si trec la alte chestii (in special GS simplu)

2) oameni trecuti de 30 ani in general - cu ceva banuti si care vizeaza sa faca enduro smecher cu ele. Foarte repede constata ca sunt ca mgrele pt asa ceva si nu ii tine apoi fie sta prin garaj fie - cel mai des - o vand la altu cu vise (in special GS dakar)

3) oameni care le iau pentru ce sunt - allrounder excellent,, fiabil si economic - astea de obicei stau mult la acelasi proprietar si aduna muuuuulti kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta eu ma incadrez la ceea de a 3-a categorie. l-am luat de la primul proprietar din Ro ,a mai avut doar 1 in germania avea 20 si ceva de mii in cartea service eu am luat-o de la el cu 30000 de mii deci putin a umblat cu ea si a realizat ca e cam mica pt el ,ulterior si-a luat un 1200 gs din 2006 .

 

undeva poate in viitorul "foarte" indepartat pleaca de la mine ,eu foarte multumit sant de ea ! doar cu un f800 as schimba-o,dar deocamdata doar sa visez pot ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva poate in viitorul "foarte" indepartat pleaca de la mine ,eu foarte multumit sant de ea ! doar cu un f800 as schimba-o,dar deocamdata doar sa visez pot ....

sau mai bine 650/700 bicilindru

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am o intrebare pentru cunoscatorii modelului BMW F650 Clasic:

am observat la manerul ambreiajului, ca surubul de reglare a cablului nu i-si face treaba: filetul s-a strivit.

nu stiu, ce dimensiune are acel surub M6 sau M7.

ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie?

e vorba despre piesa nr. 7 din poza atasata.

 

apreciez raspunsurile...

mersi!post-44461-0-75623500-1391440279_thumb.jpg

Editat de crazyzly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca filetul sa strivit recomand refacut alta piesa + rectificat filetu de la piesa in care intra .

Cel mai usor dai frana jos si mergi cu ea + piesa defecta la un atelier de strungarie si expui problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...