Jump to content

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Recommended Posts

Mergi la orice magazin de piese auto si cumpara cleme cu filet, iar cu alea in punga te duci la un Keycenter si cumperi suruburi cromate sau negre care sa se potriveasca la filet cu acele cleme. Poate fi o solutie provizorie...sau daca iti plac cum arata poate fi solutia definitiva! Spor! :peace:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in cei 2 ani cati km ai facut ? Eu schimb rulmentii cam o data pe an ( nu ca pun o marca ieftina ci din cauza stilului meu mai aparte de condus ) Guma chiar daca este ok ca si stare vezi ca au o durata de viata ! Daca doar in momentul in care treci peste o denivelare auzi +simpti sub fund ceva ca bate , ar fi timpu sa schimbi rulmentii la bascula + piesa care leaga amortizorul de bascula ! am trecut si eu prin asa ceva (asta dupa ce am comandat un alt telescop spate ) Verdictul : 8 sau 12 rulmenti schimbati + simeringuri si vaselina cat intra . de atunci , 30 000 km si totul este ok (vedem la revizia programata cand am timp )

Salut!

 

Mersi pentru comantariu.

In cei 2 ani am facut foarte putini km... cam 5000 poate nici atat. De obicei aleg drumurile asfaltate, mai rar drumurile forestiere/accidentate. Desi..sa nu mint, de doua ori am fost intr-o tura in care jumatate de drum am parcurs pe drum forestier dar cu viteza redusa.

Guma chiar trebuie sa o verific cand a fost fabricat.

Cand trec peste o denivelare, nu aud nimic, numai simt parca as fi intr-o barca.

Oricum cele scrise de tine am sa le verific.

 

Multumesc pt. timpul acordat!

» Post actualizat in 06 Mar 2015 13:07

Verifica sa nu fie destrans un surub de la tot ansamblul. Eu am pierdut o piulita si am mai auzit.

SAlut, mersi am sa verific si asta! Daca e numai atat, am noroc mare..

Stima!

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa imi fac revizia la noua achizitie. E adusa din Italia si nu ii stiu istoricul decat pana acum vreo 3 ani, asa ca ii schimb toate lichidele. Are si un telescop care plange, deci si simeringuri ulei/praf si un ulei nou, la specificatiile din manual. Intrebarea mea este ce fel de simeringuri sa iau? Cele de la louis.de cu sunt? Sau sa iau pe original?

Link to comment
Share on other sites

orice ai lua pune si burdufe pe furca. te chinui nitel dar durata de viata a semeringurilor creste dramatic.

Daca tin minte bine - semeringurile originale aveau acelasi pret cu alea de la louis sau alte surse dubioase - inceara varianta - da un telefon

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa imi fac revizia la noua achizitie. E adusa din Italia si nu ii stiu istoricul decat pana acum vreo 3 ani, asa ca ii schimb toate lichidele. Are si un telescop care plange, deci si simeringuri ulei/praf si un ulei nou, la specificatiile din manual. Intrebarea mea este ce fel de simeringuri sa iau? Cele de la louis.de cu sunt? Sau sa iau pe original?

Furca este Showa deci simeringurile OEM sunt NOK.

Link to comment
Share on other sites

Asa e cu preturile la ele. Cel putin, cand am schimbat la Funduro. O sa cer preturi pt oem si caut si NOK. Si o sa pun si burduf. Mi-a ramas tot de la Funduro. Multumesc.

» Post actualizat in 10 Mar 2015 08:01

Am sunat la autotransilvania si pretul pe seturi esti 60 lei cele de ulei si 90 cele de praf.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Gasesc la cineva pastile pt supape ?

 

Urmeaza sa reglez jocul la supape si cu siguiranta am nevoie de alte pastile ,daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator (dimensiunile am sa le aflu dupa ce desfac) ,daca nu am sa comand de la bmw dar dureaza si as vrea zilele acestea sa il pun in miscare .

 

Ca si asa am pierdut timp destul ,trebuia demult sa il scot la plimbare .

 

Mutumesc anticipat ,

 

Ovidiu

Link to comment
Share on other sites

Masoara intai jocul la supape si dupa aceea le desfaci.

Cu ele desfacute vezi ce pastile ai la supape si apoi te orientezi ce si cum le combini. Adica sa cumperi exact cota de care ai nevoie.

Bafta.

Edited by Serban.S
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa le combin deloc ,la evacuare nu este ok la o supapa 0,25 mm nu intra deloc (adica limita min. admisa). Am sa dau comanda de 2 pastile pt ca si la cealalta 0,25 intra greu tare !

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca revizia de primavara mi-a ridicat mai multe probleme decat credeam. Astazi, din dorinta de a scoate motocicleta de la iernat, m-am apucat sa ii schimb cele necesare inceperii sezonului (ulei, filtre, placute), dar dupa ceva timp m-am blocat intampinand urmatoarele probleme:

 

1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut.

 

Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat?

Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale.

 

2. Placutele de frane spate una era foita de unde trag eu concluzia ca daca s-a tocit doar una inseamna ca a ramas pistonasul blocat. Bun iau sa curat pistonasul, apas pe el sa intre de tot in etrier, fac doua pedale sa iasa, il mai ung cu WD40 si repet asta de vreo cateva ori pana ce la un moment dat am scos prea mult pistonul (cred) astfel incat am apasat pe el cu tot ce se putea apasa, am dat cu ciocanul, am strambat chei facand parghie....pur si simplu nu mai vrea sa se retraga pistonasul in etrier, nu mai vrea nu stiu ce are.

 

Acum intrebari: Ce poate sa impiedice pistonul sa nu mai intre inapoi in etrier?

 

M-am gandit ca poate a trecut de o garnitura si nu ii mai da voie garnitura...totusi e un cauciuc.

Este o solutie sa scot de tot pistonasul si sa ii schimb garniturile??

 

Din pacate trebuie sa mai stau o saptamana pe bara, dar asta este macar stiu ca va fi noua dupa asta si ceva km nu o sa mai am probleme :)

 

Va salut ,

George Draghici


» Post actualizat in 14 Mar 2015 21:36

Am uitat sa mentionez ca Moto are ABS si in momentul in care o sa schimb garniturile pistonasului din etrier o sa intre ceva aer pe circuit, dar eu cred ca se rezolva cu o aerisire normala a franelor. Aici imi este putin frica, deoarece multi m-au speriat ca daca prinde aer centrala de abs se intampla nasoale.... A mai facut cineva asta pana acum la moto cu ABS?

Edited by Straic
Link to comment
Share on other sites

Salut George, nu am facut personal aceste schimbări dar am asistat pe lângă mecanic. Se pare ca te-ai blocat asa ca sfatul meu e sa apelezi la cineva mai priceput :)

La rulmenti s-a folosit o lampa cu gaz pentru încălzit butucul pe lângă ei la demontat iar rulmenții noi ținuti la congelator inainte de montaj.

Cu etrierul am patit-o la fel si eu - o plăcută mai uzata ca cealaltă. Verifica daca etrierul culiseaza pe cei doi "pini" pe care sta. Se pare ca motorul meu a stat pe bara niste ani buni inainte de a ajunge la mine si pinii s-au gripat. Astfel la frânare in loc sa se centreze cele doua plăcute pe disc era presata numai pe o parte. Mecanicul nu a reușit cu niciun chip sa deblocheze pinii asa ca a trebuit sa-mi iau un etrier nou. Verifica si asta, daca totuși culiseaza poate scapi mai ieftin, cu verificarea pistonului si eventual garnituri noi.

Frânele au fost aerisite fără MoDiTec, scula care actioneaza ABS-ul. Pompa de vid si totul OK. Am ieșit pe ceva praf, am pornit de câteva ori ABS pe fata si spate si iarăși aerisite frânele cu lichid nou. Astfel se "primeneste" si lichidul de frâna vechi din pompa ABS.

 

Bănuiesc ca o sa primesti mai multe sfaturi de la colegi pricepuți, bafta! Eventual citește si f650.com, e o întreaga enciclopedie acolo despre mobrele noastre...

Link to comment
Share on other sites

George,

Rulmentii de la roti se scot si se baga doar la cald. conform manualului butucul trebuie adus butucul la 100 grade celsius. Asta se masoara cu termomentru infrarosu. Folosesti pistol cu aer cald pentru operatiune.

 

Daca s-a blocat frana spate si nu mai intra pistonasul in etrier - inspecteaza corpul pompei de frana - sa nu fie blocat pistonasul sus. Asta e un punct ff important pt revizie - curatati si ungeti bine acolo + ca trebuie sa fie vaselina in cauciucul de protectie. Poti sa verifici daca e din pompa de frana si daca desfaci aerisitorul -- daca intra la loc usor pompa e pe butuci.

 

Mobrele au etrieri flotanti - ei aluneca pe niste stifturi (pinii aia). In cazul in care ai avut uzura simetrica a placutelor trebuie desfacut, curatat si uns. (sistemul e diferit de majoritatea sportivelor care au etrier fix si disc flotant).

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri,abia cand am ajuns acasa a observat ca butucul trebuie incalzit pentru a scoate rulmentii. Dar neavand scule adecvate, m-am decis sa merg cu roata la un atelier sa imi inlocuiasca rulmentii.

De etrier nu stiu ce sa zic pentru ca pe el nu pot sa il desfac de moto sa merg la cineva mai priceput, asa ca m-am decis sa cumpar garniturile pistonasului si sa le schimb. O sa incerc sa nu pierd mult lichid si sa nu se goleasca rezervorul, poate nu intra aer pe instalatie. Am verificat cum si spus tu ZIDU si tot nu intra pistonasul, de acolo trag concluzia ca sunt garniturile, ca daca pistonasul a trecut de prima garnitura si ea s-a expandat in spatele lui nu ii mai da voie sa intre la loc (teoria mea).

O sa scot pinii sa ii curat/gresez si pe ei.

 

Multumesc si sa ne vedem pe strada cat mai curand :)


» Post actualizat in 15 Mar 2015 18:13

P.S. Rulmentii de la roata spate sunt la fel cu cei de la roata fata?

Pe rulmentii actuali de pe spate scrie 6203-2RSH.

 

311.png

 

Garniturile pistonasului sunt marcate cu 10 - cod 34217651957?

Link to comment
Share on other sites

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut.

 

Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat?

Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale.

Foloseste pentru rulmenti conespan pt betoane. Il bagi, il infloresti si bati cu ciocanul in el printr-ul prelungitor gen bara metalica, etc...Merge foarte bine si nu mai e nevoie sa incalzesti butucul. Inainte poti da cu wd 40 intre rulment si camasa butucului. Chiar anul trecut i-am schimbat si eu, asa frumos...la malul marii :))).

Link to comment
Share on other sites

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

Link to comment
Share on other sites

Pompa a fost folosita pe foarte multe modele. Da un search dupa codul corpului - e scris pe laterala (28 si ceva) si diametrul pistonasului - exista 3 diametre utilizate pe corpul ala.

La alegere poti folosi acelasi diametru sau diferite (schimband astfel comportamentul franei spate)

Eu nici nu mai tin minte de la ca baubau am pompa mea. parca o aprilia RS sau ceva

 

merci de info, am sa ma uit la ceva dezmembrari de aprilia :)

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am iesit o tura azi pe asfalt si prin padure si cand trageam de gaz mai brusc de la turatii mici, parca "imi dadea in nas" sau mai dadea cate-un rateu; apoi smuncea putin si pleca bine . E normala chestia asta sau mi se intampla doar mie ? Am facut revizia de primavara care a inclus ulei+filtru si filtru de aer. Un prieten zicea ca poate e de la bezina. Intr-adevar e de anul trecut. In rest merge foarte bine, n-are treaba, trage stas.

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Ca tot se vorbeste de pompa de spate.

Anul trecut am patit-o si eu, acel mic burduf s-a gaurit de la freacarea cu cizmele si nu am bagat de seama decat prea tarziu.

Am incercat cu un kit de reparatie luat de pe Ebay, am demontat cu greu ce era in pompa, am curatat, am inlocuit, insa cred ca e moarta pompa.

 

Ca sa ajung si la subiect - unde gasesc si eu de cumparat o pompa de frana spate la un buget decent - stiu ca a mai fost folosita si pe alte modele (Ducati, Guzzi)

Dezmembrari preferabil dar daca e musai o iau si noua.

Am cautat pe motorworks dar nu au decat noua si la cat costa cu transport cu tot, mai bine o iau de la noi.

 

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

Edited by fadrianradu
Link to comment
Share on other sites

Been there, done that, ca sa zic asa.

 

Eu de aici am luat: http://www.stein-dinse.biz/. Nu m-am complicat sa iau de 13 sau alte diametre si am luat fix standard ce era. Din cate tin minte 11.

 

Nu mai gasesc mailul exact dar a fost undeva la 180 de lei cu transport in germania. Am luat si chit de reparatie cu vreo 15 euro parca, dar a fost pe back order si mi-a ajuns dupa vreo 4 luni.

 

Si ai grija ce pompa iei, ca sa nu gresesti cum e putza respectiva pozitionata. Ca altfel te stergi la fund cu ea. Poate vreun coleg reuseste sa iti explice mai bine ce vreau sa zic, ca vad ca mie nu imi prea iese.

 

Multumesc de link, daca nu o sa gasesc second pe la ceva dezmembrari de Aprilia sau Ducati, o sa comand la ei

Link to comment
Share on other sites

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

» Post actualizat in 21 Mar 2015 22:21

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30€

- sa înaltă - 130€

 

Detalii pe PM, poze imediat cum le fac.

Link to comment
Share on other sites

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.
AN 2000
In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.
km reali 54428
ITP Mai 2016
Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.
Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Edited by ItsiBitsi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...