Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

 

 

Si halatu' ?

Cât e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand

BMW F 650 GS Dakar 2000

 

Stare buna.

AN 2000

In Romania a avut un singur proprietar.

Inmatriculata in Romania in 2012 la 34400km.

km reali 54428

ITP Mai 2016

Cauciucurile Michelin Anakee 2 sunt la 60%.

Baterie noua yuasa - cumparata si instalata pe 17.03.2015.

Schimbat ulei, filtru, antigel, placute de frina fata in august 2014 cind motocicleta avea 53739.

Nu are ABS

 

Crash Bar-uri si Rack-uri de la Heavy Duties.

 

0740876075

Am uitat cel mai important PRETUL

2250 Euro

10000 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand BMW F650GS Dakar productie 07.2005 model monocilindru twinspark (2 bujii)

Primul proprietar in tara de cand a ajuns motocicleta (17 feb 2012), am toate facturile/bonurile (unde a fost cazul) pentru tot ce s-a cheltuit cu ea de la intrarea in țară

Manșoane încălzite
ABS decuplabil
Cric central
Proiectoare ceață 2*55W H3
Priza 12V
Priza USB ascunsa in buretele de pe ghidon
Bec LED H4 REV2 Advmonster 2800/3000lm (impreuna cu un bec H4 standard si clema de plastic de prindere)
Prindere coburi BMW
Saua a fost retapitata in Italia. Este mai lata si mult mai confortabila la drum lung atat pentru pilot cat si pentru pasager. (la cerere se poate inlocui cu saua originala)
Oglinzi pliabile (foarte utile pe offroad si la strecurat prin trafic)
Placute de frana schimbate pe finalul sezonului trecut
Cauciucurile au in jur de 800 km cel de pe față si 1000 km cel de pe spate
Baterie noua Yuasa, schimbată pe 21 martie
Revizie facuta in februarie la care s-au schimbat/verificat urmatoarele:
- Kit lanț
- Kit pompa de apa
- Bujii
- Antigel
- Ulei MOTUL + filtru ulei
- Filtru de aer
- Lichid de frana
- Verificat si gresat rulmenți bascula
- Curatat corp clapeta admisie

Motocicleta este in perfectă stare de functionare mecanic/electric si este pregătită pentru sezon, avand doar minore defecte optice, de aceea pretul este doar ușor negociabil, 4000 EUR

Motivul vanzarii: F800GS

KM - 67500, se poate verifica la BMW serie ZL39599

La motocicleta se mai pot adăuga:
- crash bar: 70€
- topcase BMW : 100€
- tank bag BMW : 70€
- coburi BMW (genti laterale): 350€
Preturile la accesorii sunt valabile doar impreuna cu motocicleta

 

Detalii pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e deja un trend de trecere de la 650 mono [in special Dakar] la F800.

Eu de multe ori ma gândesc cu nostalgie la monocilindru, de obicei in offroad, dar mna acum fiecare stie ce-si doreste.

Eu unul mi-as dori un GP 450, ca sa fiu sincer ca a doua mobra. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU-le, stiu ce zici, si am pus in balanta 800-le cu un wr250. Stiu ca sunt clase diferite dar eu imi petrec cei mai multi km pe asfalt, chiar daca as vrea sa fie invers raportul, si de cele mai multe ori am si pasager.

 

Cand am iesit pe offroad mai serios (nu doar un drum fosrestier) eram impreuna, si cred ca m-a ajutat mult motoreta ca sa ma tin de tine (skillul sigur nu :P). Nu neg; e o motocicleta foarte reusita, dar am mers pe un 800 si mi s-a pus pata.

 

Sunt sigur ca voi avea momente in care o sa-mi para rau. Nu le putem avea pe toate, cu atat mai mult o motoreta perfecta la toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema: am pornit mobra, toate bune, doar ca la cateva minute de functionare am simtit un miros de ars. Am oprit motorul si mi-am dat seama ca iesea fum din senzorul de oxigen, acela montat pe galeria de evacuare.

Care a fi baiu' cu el?.. se poate duce dracului asa, pur si simplu stand?..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca in zona sondei de pe galeria de evacuare este si gaurica de la pompa de apa. Pe gaurica aia vezi daca iti "plange" fie ulei, fie antigel, in functie de ce simering ti-a cedat (sunt doua simeringuri spate in spate care separa uleiul din circuitul de ungere si antigelul din circuitul de racire)... Baga un ochi

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta in varianta mai nasoala, in cea mai fun sa nu fi dat cu WD sau vaselina ca mine peste iarna pe prinderea senzorului (ca mi se părea ruginita) iar la prima pornire din anul asta nu stiam de ce iese fum si miroase a ars... Dar cum spune Serban, asa am patit si eu acum un an jumate cand a trebuit sa schimb kitul de apa. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! O sa verific situatiile expuse de voi, iar apoi o sa revin cu deznodamantul. (nu am cumparat-o decat in iarna, deci nu stiu inca foarte multe despre ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând următoarele pentru F650GS:

 

- set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000)

- tank bag BMW - 100€

- topcase BMW model twinspark - 150€

- coburi + sistem de prindere BMW - 400€

- maneta de frana (necesita vopsire) - 30 20€

- sa înaltă - 130 100€

 

Un update

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un etrier fata care sa se potriveasca pe un f650 gs, 2005. Daca e in stare buna, adica in specs, si de discul de frana fata.

PM sau 074 72 9411 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva sa elimine doar toba stanga (catalizatorul*)? Ma gandesc sa il elimin si sa pun un cot care sa lege de restul tevii pana la cea din dreapta. Care ar fi urmarile?

 

 

Singurul pe care-l stiu, este Zig Zag. El a schimbat cele 2 tobe cu una singura, in special pt a reduce greutatea, daca imi aduc bine aminte zicea ceva de aprox 7 kg in minus. Daca mergi pe ruta asta, nu vei mai avea nevoie de nici un cot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a infundat catalizatorul de vrei sa elimini numai toba stanga? Ce ai patit ?

Am citit la un moment dat pe forum ca cineva a taiat toba 1 (care ar avea rol de toba intermediara), a scos catalizatorul si a sudat toba la loc.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat la Funduro toba sport si am aflat ca am timpanul stang sensibil. Asa ca am renuntat la ea. La Dakar as elimina fizic toba cu catalizator si as ramane cu cea de pe dreapta, originala. Nu vreau galagie ci sa mearga mai lejer motorul si eventual 1,2 kg Acum cautam pe advrider si am gasit pe cineva care a facut, dar nu pot trimite PM inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un joc suspect la bascula si banuiesc rulmentii cu numarul 5 din diagrama. Am desfacut si uns tot ce inseamna bascula cam acum un an si stiu ca acolo sunt niste rulmenti pe ace, fara colivie. Am gasit la BADI unii cu colivie, HK1816, la 12 lei bucata. intrebare: e bai daca pun cu colivie? Merci!

 

79.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, cei fara colivie pot prelua sarcini radiale mai mari si au mai multe ace decat cele cu colivie.

Ca merg si din ceilalti, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...