andriu Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 este pe Vicma, nu identica dar face acelasi lucru http://vicma.ro/adaptor-oglinda-stanga-dreapta-fara-filet-cod-tm-11-p-14379.html?osCsid=8fa680f03e231808abad37a67e00d777 am intrebat eu ieri, si cica e 25 roni, si are pe stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) PS: a mai facut cineva conversie la suspensia fata , la noi in tara ! Am instalat furca de YZF 450 cu tot cu juguri. Am muncit ceva la adaptorul etrierului fata pentru ca am pastrat roata de GS pentru ca motocicleta avea ABS. Inca niste adaptari pentru axul rotii au fost necesare. Nu mai tin minte totul dar cred ca am pastrat pe undeva toate schitele. » Post actualizat in 11 Jun 2015 07:19 maruntu ala numit filtru de aer e vre-o 60 ron - nu e asa ieftin. Eu am montat un K&N - se spala, nu se schimba E 35 de lei un filtru de hartie.... E drept, nu cumparat de la BMW. Editat Iunie 11, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) este pe Vicma, nu identica dar face acelasi lucru http://vicma.ro/adaptor-oglinda-stanga-dreapta-fara-filet-cod-tm-11-p-14379.html?osCsid=8fa680f03e231808abad37a67e00d777 am intrebat eu ieri, si cica e 25 roni, si are pe stock piesa nr 2 sa fie asta oare? http://vicma.ro/adaptor-oglinda-moto-bmw-stangadreapta-cod-tm-30-p-15150.html?osCsid=aa993914d344716ca6ca33c70b6fa052 Editat Iunie 11, 2015 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 pai ce ai dat tu e cam acelasi lucru dar alt material. ce am dat eu e fix ce-mi trebuie mie, adica filet de 8 cu infiletare normala si in stanga si in dreapta, si prindere pt 10mm, eu am dakar 2005. la asta ce ai pus tu, e filet de 8, dar nu specifica prinderea pt cat e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 deci nu are nimeni...pliiiiz.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 salutare! are cineva piesa din imagine? practic in ea se infileteaza oglinda. si ea la randul ei, se infileteaza la ghidon in montura speciala... f650 2006 multam mult! Intră pe linkul ăla de la Vicma și comandă-ți E250 sau E364 din câte îmi aduc amin te 650-ul are M8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 problema claxon nu mergea claxonul numai daca apasam butonul intr-o anumita pozitie, uneori chiar deloc si iesea fum desfac/verific/curat pastilele, legaturile, totul OK ca sa imi dau seama pina la urma ca ARCUL e o parte din circuit, face legatura intre pastille si se incingea foarte tare si era corodat asa ca l-am curatat, cositorul nu prea s-a prins de el dar acuma merge OK poate mai are cineva aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Am trecut claxonul printr-un releu folosind butonul numai pentru atacul releului. Asa am scazut curentul prin pastila butonului claxonului si am crescut voltajul la bornele claxonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Am trecut claxonul printr-un releu folosind butonul numai pentru atacul releului. Asa am scazut curentul prin pastila butonului claxonului si am crescut voltajul la bornele claxonului. e o solutie ingenioasa si asta tensiunea nu cred ca influenteaza mult insa amperajul sigur creste daca rezistenta releului e mai mica decit cea a butonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Am vrut sa nu mai am claxonul lesinat. Asa ii dau exact voltajul de la bornele bateriei in mers, aprox 13,8 - 14,1V . Se simte altfel galagia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raveman Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salutare, Aveti idee unde pot gasi asa ceva pe la noi : http://www.moto-discovery.com/eshop/quickshop/index/view/path/universal-light-brackets-for-crash-bar-mounting.html ? Ma mai intereseaza si un astfel de buton : http://www.amazon.co.uk/Motorcycle-switch-handlebar-electrical-system/dp/B00GNWCNKO Banuiesc ca v-ati prins ca sunt pentru montarea unor proiectoare. Multumesc frumos pentru ajutor. » Post actualizat in 17 Jun 2015 14:59Vad ca nu am optiune de edit ... vroiam sa mai adaug ca nu trebuie sa fie exact ca cele din poze doar rolul sa fie acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Întrerupător poți găsi la multe magazine online. Dă o căutare simplă pe goagle ”întrerupător moto” (http://www.moto-discovery.com/eshop/handlebar-switch.html?___store=ro&___from_store=de). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raveman Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Multumesc frumos blorin. Tot la ei gasisem si eu intrerupatorul doar ca sunt din Grecia. M-ar fi interesat ceva care sa pot sa il iau zilele astea (azi/maine) sa le pot si monta. Daca nu reusesc sa gasesc atunci o sa le comand online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Sigur am văzut pe aici, pe undeva, un magazin în bucurești care vindea așa ceva, unii care vindeau și proiectoare LED, aduse din China... Caută prin topicul dedicat (/index.php?/topic/6578-proiectoare-lumini-suplimentare-totul-despre/page-24), sigur găsești. Am căutat și eu, la un moment dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salutare, Aveti idee unde pot gasi asa ceva pe la noi : http://www.moto-discovery.com/eshop/quickshop/index/view/path/universal-light-brackets-for-crash-bar-mounting.html ? Ma mai intereseaza si un astfel de buton : http://www.amazon.co.uk/Motorcycle-switch-handlebar-electrical-system/dp/B00GNWCNKO Banuiesc ca v-ati prins ca sunt pentru montarea unor proiectoare. Multumesc frumos pentru ajutor. » Post actualizat in 17 Jun 2015 14:59 Vad ca nu am optiune de edit ... vroiam sa mai adaug ca nu trebuie sa fie exact ca cele din poze doar rolul sa fie acelasi. La ce tip de proiectoare te-ai gandit? » Post actualizat in 17 Jun 2015 19:12 Stie cineva unde pot gasi o scarita (stanga) pentru un gs 2003? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Ai făcut tu acele adaptoare (ax, etrier) sau le-ai luat de undeva? Am instalat furca de YZF 450 cu tot cu juguri. Am muncit ceva la adaptorul etrierului fata pentru ca am pastrat roata de GS pentru ca motocicleta avea ABS. Inca niste adaptari pentru axul rotii au fost necesare. Nu mai tin minte totul dar cred ca am pastrat pe undeva toate schitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raveman Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Salutare, Proiectoarele le-am primit cadou de la un prieten care si le-a schimbat. Doar ca sistemul de prindere si l-a pastrat iar eu acum caut variante Habar n-am sa iti zic ce proiectoare sunt. Din cate stiu sunt cu LED si sunt cu carcasa din aluminiu. La ce tip de proiectoare te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 eu mi-am luat acest intrerupator. am avut scurt pe dreapta cu cel vechi, desi era rezistent la apa. asta e capsat si sper sa nu mai am probleme. http://moto-gear.ro/intrerupator-etans-produs-115803 vezi ca mai au modele de intrerupatoare pe site. mi-a venit intr-o zi, din campina. super seriosi baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Dacă tot sunt pe LED le poți lega să se aprindă odată cu farul (cu sau fără un releu, deși releul e recomandabil). În felul ăsta ești mult mai vizibil în trafic, lucru care chiar contează. Eu merg cu proiectoarele aprinse non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 (editat) nu tin proiectoarele aprinse decat pe ploaie/ceata/noapte/in afara orasului... plus ca s-ar putea sa primesti o amenda ca circuli cu proiectoarele aprinse cand nu e cazul.. Editat Iunie 18, 2015 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Îmi asum riscul! Prefer sa ma vadă toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salutare.posesorii de bmw f650gs, am si eu o intrebare. Am cumparat una bujie pt moto un bmw f650gs din2002 si cel de la magazinul de piese a spus ca eu am 2bujii pe moto. Daca ca va rog sa-mi spuneti va rog unde se afla dispusa si cum ajung la ea. Eu am vazut ca am decat una in partea stanga a chiuloasei. Va multumesc astept raspuns sau:0768245962 » Post actualizat in 19 Jun 2015 12:55 Scuzee dreapta chiuloasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salutare! Revin cu o problema pe care am expus-o si anul trecut aici pe forum. In august anul trecut dupa ce am alimentat la un Petrom, a inceput sa imi moara motorul la relanti, in mers, cand trageam ambreiajul si inchideam gazul. Am zis ca e de la benzina, (facea exact ca Dacia veche cand era benzina cu mizerie). Nu facea constant, daca o acceleram tare isi dadea drumu, mergea bine o perioada 2-3 zile apoi reaparea problema. Am consumat benzina, am pus alta, parca ar fi mers mai bine. Tototdata amobservat ca a crescut consumul. Am curatat clapeta de aer, am resetat TPS, si am plecat la mare. Pe autostrada am ramas fara benzina pe la cernavoda, dupa 241km, record de 6,76% pentru dakarul meu care de cand il cumparasem toate consumurile erau intre 3,5-4% si autonomie de 350-400km De atunci toate consumurile mele sunt intre 5,5-6,5! Am scris pe forum si mi-ati zis ca e un consum Normal... Sezonul asta totusi mi-am pus in gand sa rezolv problema, pentru ca pe langa consumul exagerat, care nu imi ofera nimic in plus (in afara de faptul ca imi arde portofelul si gazul mai repede), e foarte deranjant prin oras cand de fiecare data cand trag ambreiajul, trebuie sa o ambalezi ca altfel moare. Am efectuat urmatoarele : 1 Am det jos airboxul si am incercat sa vad daca e fisurat gatul de cauciuc de la admisie. Am dat cu spray pe acolo pe langa.. nu se simte nici o diferenta. In momentul in care astup cu mana admisia, nu se pare sa traga aer fals pe undeva, motorul de opreste instant si iti trage mana inauntru.Nu stiu daca ar mai fi si alte metode de verificare, avand in vedere ca nu poti inspecta vizual aproape deloc respectiva piesa. Am curatat clapeta. Am resetat TPS. NICI O SCHIMBARE ! 2 Am schimbat filttrul de benzina, dupa metoda de pe forum cu filtru echivalent UFI - Putin mai mare, dar merge montat fara nici un fel de problema. La prima cheie si tura de 3 km, parea ca s-a rezolvat problema. Asteptam sa fac consumul din nou ca sa vad daca s-a rezolvat definitiv problema. DAR, NU, problema a reaparut,, si de data asta mi se pare mie ca e si mai deranjanta. Ca si cum s-ar fi amplificat de cand am schimbat filtru, Cand incepe sa moara motorul la relanti, trebuie accelerat tare ca sa nu moara, si daca moare porneste greu! Problema persista si acum aproape la 70% din perioada de functionare prin oras se manifesta. Va rog Help me, ca nu mai stiu ce sa-i fac!!! » Post actualizat in 19 Jun 2015 13:06Salutare.posesorii de bmw f650gs, am si eu o intrebare. Am cumparat una bujie pt moto un bmw f650gs din2002 si cel de la magazinul de piese a spus ca eu am 2bujii pe moto. Daca ca va rog sa-mi spuneti va rog unde se afla dispusa si cum ajung la ea. Eu am vazut ca am decat una in partea stanga a chiuloasei. Va multumesc astept raspuns sau:0768245962» Post actualizat in 19 Jun 2015 12:55Scuzee dreapta chiuloasei Daca e din 2002 ai o singura Bujie Daca e cu 2 bujii. Pe motor scrie Mare : 2 SPARK http://www.stevenkinchen.com/wp-content/uploads/2013/03/f650gs_3-10-12-032.jpg Daca nu scrie inseamna ca e 1 singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Cum ai resetat TPS-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 @ssminkly: Incearca sa schimbi bujia/bujiile, apoi reset de ECU conform procedurii de pe chain gang. Daca poti ajunge la clapeta de accelerație o poti curăța si pe aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.