ZIDU' Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 @ Guzman - ala de la bavaria nu e scump avand in vedere ca tine peste 40 mii km. Eu personal nu as lua cabluri neoriginale - se dovedesc mult mai scumpe in timp fata de unul care nu iti face probleme. @andriu - verifica nivelul la baterie, starea bornelor si satarea de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 @ Guzman - ala de la bavaria nu e scump avand in vedere ca tine peste 40 mii km. Eu personal nu as lua cabluri neoriginale - se dovedesc mult mai scumpe in timp fata de unul care nu iti face probleme. +1 Eu as lua un cablu original nou si l-as schimba. Suplimentar, poti ruta unul facut pe langa asta nou, si in caz de ceva, numai le schimbi intre ele. Nu ocupa mult spatiu, se poate face si nici nu adauga nush ce greutate suplimentara la un motor ca F650 care oricum ii usor ca pana de caprioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Eu am luat original. Daca imi aduc aminte a fost in jur de 150-180 lei. Si eu zic ca nu merita unul aftermarket, avand in vedere diferenta de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Mulumesc pentru sfaturi ! Cam asa aveam si eu in cap, sa pun unul original. Doar experientele voastre m-ar fi determinat sa iau unul aftermarket; daca mi-ati fi zis ca merg si alea fara nici o problema. Dar o sa optez pentru unul original. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 De mers, merge si cu sufa de frana de bicicleta, si cu un kit de reparatie (testat de mine pe un GS din 2000), problema e durata de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Eu am pus pe 800 unul aftermarket, pt că după modificările aduse cel OEM nu mai ajungea. Se vede clar diferența de calitate între ele, cel OEM fiind de departe mai bun. Acum am 2 aftermarket. Unul în serviciu și încă unul gata rutat de rezervă cum spunea și Dan. Astea 2 au trebuit modificate în sensul că fiind cu lungime variabilă, opritorul care se prinde pe cablu, îl retează în timp, așa ca acolo l-am învelit în epoxy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Am peste 10 000 km pana acum cu un cablu de frana spate de scuter chinezesc (12 lei) si nu da nici un semn de oboseala...initial l-am pus provizoriu pana cumpar oem...dar am ramas surprins cat rezista, asa ca mai am unul la mine de rezerva. Dar fiecare procedeaza cum considera... Ca sa schimbi cablul dureaza maxim 5 min. Editat Iulie 1, 2015 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 eu nu as vrea sa ma trezesc ca mi se "inmoaie" ambreiaju cand imi e lumea mai draga. Am suferit destul si in ca mai sufar de cabluri proasete la ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 eu sunt mai..."nesimtit", asa ca nu prea conteaza ca se inmoaie...dar cel oem are alta calitate evident...numai ca este de 15 ori mai scump... asa ca prefer sa l schimb chiar si la 10 000 km daca este nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) inmoaie = clank si ramane maneta fleasca tocmai cand ai turat sa pleci de pe loc da vrei sa o mai tii cu ambreiaju tras ca a intrat un bou in intersectie. sa ualte situatii similare..... stiiu un mester care a reusit sa bage un uili mic si sa schimbe geometria la o masina de la o faza de genu...... o tura cu ambreiaju tras si facea mici inceputuri de sprint pana s-a rupt cablu suuuuuper racheta Editat Iulie 1, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 eu am rupt un cablu de ambreaj original in ami putin de 8000 km . Acum poate il consider ghinion . Am unu original de rezerva dar , planul e sa imi comand din state un kit hidraulic ( e chinezesc e 50 $ si as incerca sa vedem ce poate ) Magura ajunge pe la 1700 ron . In concluzie deja am 5000 cu interiorul schimbat ( in cazul meu parca spirele de la cablul nou sunt mai groase si mai rezistente ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Conteaza extrem de mult sa verifici camasa cablului, cand il schimbi ( fara indoituri sau spire iesite in relief) si mai ales sa pui vaselina pe cablu cand il bagi. Iar la punctul de prindere (acolo de multe ori se taie prin forfecare), se pune un colier din tabla in jurul cablului (practic, surubul preseaza tabla). I-am facut in atelier unui prieten la un hornet de vreo 5 ani, si inca trage de el fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 @adi_radu - e prima data cand aud ca un cablu oem sa pice asa repede. sigur nu avea ceva defect de fabricatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Cablu original doar 8000km...clar ceva a fost in neregula. Conteaza mult camasa cablului...cat despre vaselina...trebuie sa existe sus la maneta si jos..adica unde culiseaza "capetele" cablului. La interior nu prea este asa important...mai ales la capetele camasii...daca mergi si pe coclau...se strange praf si il roade mai repede daca are vaselina acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 la interior chiar e contraindicat sa bagi ulei / vaselina. in timp incepe sa alunece mai rau decat cand e uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 S-a forfecat in partea de sus ! Eu zic ca a fost defect de fabricatie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 se mai poate intampla daca nuca nu culiseaza in locasul din maneta (0mizerie sau deformare a invelisului ala de la transportat via gigel.) in momentul ala cablul flexeaza langa nuca in loc sa o roteasca si sa fie solicitat doar la tractiune = dezastru. asta trebuie verificat de fiecare data cand pui un cablu nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Daca tot vorbim de ambreiaje, cine imi poate spune cum se regleaza corect un ambreiaj la aceste utilaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 ai in manual procedura - se iau niste repere pentru a monta pe caneluri bratul de jos. Pasul urmator e sa ii faci jocul la maneta - masurand cursa moarta la capatul manetei (parca 2 cm). Ultimul pas trebuie modificat daca exista uzuri majore in bucsa de culisare a manetei (asa cum am eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 2 mm cred nu cm. Credeam ca e vreo smecherie - ce e in manual am citit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 cm - atentie - e vorba de cat se misca capatul manetei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Afghanman Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:01 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:04 ...foarte bine Xena... » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:06 ZIDU... Nu...cum draq sa masori la capatul manetei? » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:12 ...iar jos levierul se introduce pe pinionul zimtat conform manualului de reparatie... trebuie respectata distanta dintre reperele pe care le gasesti in manual » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:22 ...dupa montaj si reglaj ... actionati de citeva ori maneta pina la capat , nu trebuie sa se auda zgomote iar revenirea la loc a manetei trebuie sa fie cursiva , fara intreruperi sau zgomote( trosnit ca si cum cablul ar fi fortat undeva) ... merge si ceva vaselina la nucile de la ambele capete... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Am reusit sa reglez, zic eu, perfect ambreiajul. Schimba foarte usor si silentios. distanta A 51 mm iar distanta B 1 mm (inainte era la A=46 mm). Cu ocazia asta am luat si din jocul axial al manetei de ambreiaj prin punerea unei saibe de textolit care a preluat uzura existenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 @Afghanman - masuratoarea la capatul manetei reprezinta fix acelasi lucru. In loc de lera pui o rigla ordinara in capatul manetei si vezi cat parcurge. Din pacate nu mai stiu exact cat trebuie sa fie valoarea pe metoda asta. Daca vrei caut poze cu indicatiile @xenna - sunt curios cat rezista saiba aia acolo. Joc radial ai in bucsa aia de culisare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.