Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

revin cu poze la solutia pe care am gasit-o eu pt parbrizul de dakar 2004 (4 suruburi)

sper ca maine sa fac poze si cu el montat.

 

IMG_4185.jpg

IMG_4183.jpg

IMG_4184.jpg

IMG_4180.jpg

IMG_4179.jpg

IMG_4178.jpg

 

eu unul sunt extrem de multumit si nu simt nevoia de mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti sunt cutin derutat de informatia ce o gasesc pe net

F650gs dakar are doar 18cm ground clearance? Imi pare foarte putin....pare sa aibe mai putin decat un 1100gs spre ex sau altceva care pare mai putin potent!

 

Cred că cei 18 cm sunt de fapt cursa de la furcă. Ăștia de la BMW nu dau această specificație.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata interesant Andriu. Si nu pentru parbrizul standard care consider in continuare ca este prea îngust si curbat aiurea si oricât l-ai înclina tot va produce turbulente la greu, ci pentru posibilitatea de a pune pe acei suporti o gama mai variata de parbrize. M-as fi jucat totusi si cu prinderea de jos, sa-i dau posibilitatea unui mic reglaj, macar 1 cm de joc. Astept sa vad cum sta montat la tine si un preț.

 

Cei de la MRA au raspuns ca niciun model de-al lor nu se potriveste pe GS-urile noastre cu handguard-uri OEM, doar fără...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu suportii astia e asa:

eu sunt la a 3-a varianta, prima, fail total ca nu am nimerit bine unghiul gaurilor, a doua, fail pt ca se monta foarte greu si nu permitea reglarea inaltimii din mai multe motive, a 3-a varianta, adica asta, mie mi se pare geniala.

permite reglajul de la un unghi oleaca mai mare decat cel stock, care e useless, pana aproape de verticala, pe acolo, extrem de usor.

am iesit cu el si pe off, si in afara, si eu unul nu simt nevoia de mai mult.

am casti destul de ieftine, si tot consider ca e acceptabil.

in ceea ce priveste parbrizul de dakar '04, eu unul cred ca e mai ok forma lui fata de '03, pt ca e mai fluid, si implicit turbulente mai putine.

acuma ma sa incerc sa fac si un spoiler pt partea dintre cele 2 umflaturi de pe lateralele parbrizului, de control.

din ce am inteles de pe net, e destul de important sa intre niste aer si in partea de sub parbriz, de aceea probabil se schimba mult cu suportul asta.

Un minus care apare dar sunt ferm convins ca e rezolvabil, este ca se reflecta din lumina farului in interiorul parbrizului, nu am apucat sa merg mult noaptea sa vad daca e chiar deranjant.

 

Acuma la partea de "vreau si eu" ... mie mi-l taie la laser din inox de 2mm cineva cu 100 de ron, la care se mai adauga costul curierului.

Deci daca vrea cineva, ideea e sa va adunati mai multi, ca sa fie costul transportului (la mine) mai ieftin.

Mai este problema ca nu pot fugari omul, ca are comenzi mari, si astea le face intre ele, deci eu ii dau comanda, si el poate face a doua zi, sau dupa o luna.

el mi le trimite cu ramburs (de aici costul transportului) si eu vi le trimit voua, eu nu-mi pun nimic daca intereseaza pe cineva, ma bucur doar ca fac ceva util.

momentan am 2 bucati, una a mea si una in plus.

Primul pe lista de asteptare este Patrick_M, cu care am vorbit in weekend. Daca el nu il vrea ...

pentru alte bucati, dau comanda la cerere, dar repet ca nu stiu termenul de livrare.

 

Pana una alta, am sa incerc sa fac poze diseara cu el montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Salutare,

Am urmatoarea problema la GS-ul din 2005: pun contactul se aude pompa de benzina, se aprind marorii din bord, totu-i in regula pana la apasat starterul de pornire cand dispare tot si se aude releul din fata bateriei, dispare tot din bord si cand o imping s-o pornesc fara demaror, daca ati avut careva

aceasta probleme rog ajutor, bateria e incarcata, am ajutat si cu alta baterie, nimic. Am mai patit-o inainte cu 3 zile dar impinsa si-a revenit am mai pornit-o de cateva ori acum nu ma i vrea.

Multumesc.

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreun contact imperfect pe undeva (poti verifica releul de pornire sa nu se fi desurubat piulitele, am intalnit cazul asta la f650 si pegaso, probabil din cauza vibratiilor). Ori electromotorul in scurt, dar mai rar.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. acum am trecut pe langa mobra si am vazut o pata de ulei sub ea.M-am uitat sub ea si provenea de la un furtun subtire care era sub motor ca cel de supraplin. Se vede clar ca pe acolo a picat. Tin sa mentionez ca iam facut schimbul de ulei ,am mers 200km cu el, iam pus mai mult ulei undeva la mai sus de maxim la fereastra de vizare.INTREBARE : EXISTA FURTUN DE SUPRAPLIN LA ULEI? VA MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreun contact imperfect pe undeva (poti verifica releul de pornire sa nu se fi desurubat piulitele, am intalnit cazul asta la f650 si pegaso, probabil din cauza vibratiilor). Ori electromotorul in scurt, dar mai rar.

daca te referi la releul ala din fata bateriei (daca ala-i de pornire) e ok is stranse au si ceva vopsea pe ele ma gandesc sa nu fie dus releul o sa-l leg in scurt sa vad daca e dus, pe GS FAQ zice ceva de cablu de masa sa nu fie oxidat dar nu stiu unde e legat unde-i capatul sau mai ziceau de firul ce duce la demaror care ar taia consumatorii cand dai la automat sa nu fie oxidat, o sa-l caut si p_asta. Mersi

» Post actualizat in 31 May 2015 19:12

salutare. acum am trecut pe langa mobra si am vazut o pata de ulei sub ea.M-am uitat sub ea si provenea de la un furtun subtire care era sub motor ca cel de supraplin. Se vede clar ca pe acolo a picat. Tin sa mentionez ca iam facut schimbul de ulei ,am mers 200km cu el, iam pus mai mult ulei undeva la mai sus de maxim la fereastra de vizare.INTREBARE : EXISTA FURTUN DE SUPRAPLIN LA ULEI? VA MULTUMESC.

A mea are un furtunas mic ce iese din airbox' cu un fel de dop de golire in partea dreapta cum stai in sa cam la nivelul genunchilor' pe unde golesti eventualele lichide ce intra acolo apa sau ulei in surplus.Poti incerca pe sus sa mai golesti din ulei ca am inteles ca nu face bine uleiul prea mult. Pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te referi la releul ala din fata bateriei (daca ala-i de pornire) e ok is stranse au si ceva vopsea pe ele ma gandesc sa nu fie dus releul o sa-l leg in scurt sa vad daca e dus, pe GS FAQ zice ceva de cablu de masa sa nu fie oxidat dar nu stiu unde e legat unde-i capatul sau mai ziceau de firul ce duce la demaror care ar taia consumatorii cand dai la automat sa nu fie oxidat, o sa-l caut si p_asta. Mersi

» Post actualizat in 31 May 2015 19:12

 

A mea are un furtunas mic ce iese din airbox' cu un fel de dop de golire in partea dreapta cum stai in sa cam la nivelul genunchilor' pe unde golesti eventualele lichide ce intra acolo apa sau ulei in surplus.Poti incerca pe sus sa mai golesti din ulei ca am inteles ca nu face bine uleiul prea mult. Pace.

La fel am observat o problema dupa schimbul de ulei, dar nu am vazut nicio pata pana acum, in schimb am deschis capacul rezervorului de ulei in timp ce mergea motorul si a crescut nivelul uleiului pana a dat afara. Cand am facut schimbul, am pus 3,5 l ulei in prima faza, dupa care am pornit motorul 30 sec si apoi am completat pana la semn. E firesc?..

» Post actualizat in 01 Jun 2015 12:47

Revin cu rezolvarea problemei bulbului pentru presiunea uleiului. Am cautat piesa originala, initial. Am gasit in fisa producatorului un ansamblu de 3 piese (5,6,7), care ajungeau la 90 USD:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-05-2001-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=11_2933

 

Dar, ce am gasit pe mobra mea nu arata deloc asa, ceea ce ma face sa cred ca a fost schimbat deja o data, pentru ca arata asa:

 

http://img.hisupplier.com/var/userImages/2012-09/18/111011451_VW_Golf_4_1J5_Oil_Pressure_Switch_1999_2006_038919081A_s.jpg

 

Am cautat mai multe variante si am pana la urma am luat un bulb indicator pentru presiunea uleiului, de la un golf 4, benzina, 1.6, ce lucreaza de la 0.3 bar pana la 1 ( nu mai retin exact care era limita superioara). Am verificat si se potriveste. Are doar filetul putin mai lung ( vezi poza atasata cu cele doua modele de bulb). L-am infiletat de proba, sa fiu sigur, dar nu se potriveste mufa tata de la fir, cu mufa mama de la bulb ( e mai ciudata), asa ca acum urmeaza sa cumpar o mufa tata compatibila cu bulbul cumparat. O sa revin cu detalii de indata ce reusesc sa imi fac timp pentru asta.

 

Asfalt uscat!

post-73625-0-89083100-1433162837_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca este un conector care se leaga la detectorul de emisii vapori (combustibil) pentru varianta americana. Datorita reglementarilor, toate BMW-urile in US au in plus fata de noi un fel de filtru (cu carbune) la rezervor... un pin are 2.5 V constant pentru test si celalalt pin are 12v si controleaza valvele de vacuum ?!

Traducere libera de pe chaingang, sper sa fie pe aproape... those are evaporative emissions connectors for the charcoal canister. it is using the 2.5 volts as reference voltage for self checks, and the other connector is going to vacuum switching valves (12v)

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am observat o problema dupa schimbul de ulei, dar nu am vazut nicio pata pana acum, in schimb am deschis capacul rezervorului de ulei in timp ce mergea motorul si a crescut nivelul uleiului pana a dat afara. Cand am facut schimbul, am pus 3,5 l ulei in prima faza, dupa care am pornit motorul 30 sec si apoi am completat pana la semn. E firesc?..

ai facut o mare greseala. scoate absolut tot uleiul si fa-o de la zero.

GS primseste 2.1 litri de ulei daca nu schimbi filtrul si 2.3 litri de ulei daca schimbi filtrul.

cans schimbi uleiul - scoti toate zemurile, pui la loc piesele, totni pe sus ulei cat intra in vas; pornesti motorul pana dispare uleiu de acolo si torni restu pana la cantitatea pe care stii ca trebuie sa o bagi..

 

 

daca mergi cu ulei pra mult vei strica motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Problema cu pata de sub motor, nu era de la ulei ci de la benzina. Ca si sfat nu faceti plinul pana in gura rez ca de la caldura se dilata si curge prin furtunul de supraplin. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andriu - Cu suportii astia nu mai ai zgomot de vant in casca?

clar am, dar la fel de clar e ca am simtit o imbunatatire majora, cu 2 casti diferite ...

si nu spun asta ca sa laud produsul, pt ca teoretic nu am ce castiga de pe urma lui, decat mandria ca mi-am facut ceva bun, sau ca se mai bucura cineva de el .. pana acum ma bucur singur =)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...