ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Da, am înțeles. De aceea am și renunțat la el în favoarea unei soluții mai practice și folositoare, pt mine cel puțin. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 am avut 3 rotaxuri 650 pana acum la toate numai ulei bun schimbat la maxim 5000, fara sa forjez motoarele la absolut fiecare schimb de ulei am gasit pilitura pe magnetul ala cred ca producatorul stie mai bine de ce a ales solutia asta nu recomand nimanui sa mearga fara magnet pe surubul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Pai aici e spielu': fara magnet nu gasesti niciodata pilitura; cu magnet gasesti la orice motor..... Africana mea de 90 mii km care nu consuma gram de ulei, initial nu avea magnet. Nema pilitura. I-am pus aftermarket cu magnet si hopa pilitura. Magnetul nu "filtreaza" mare lucru. Iar pilitura nu deranjeaza in motor, inaintea filtrului de ulei. Important e ca la cilindru sa nu ajunga. Dar, cand scurgi uleiul si n-ai magnet, uleiul ce nu se poate scurge ramane cu pilitura si va contamina noul ulei. Nu e un capat de tara pt ca, din nou, pilitura nu va ajunge in cilindru. In schimb, nelasand pilitura sa se plimbe prin motor (ambreiaj, cutie), pe langa protejarea pieselor, previ si filtrul de hartie sa se colmateze, astfel asigurand o presiune de ulei mai mare dincolo de el, spre cilindru si chiar iti permite luxul sa schimbi filtrul la doua schimburi de ulei. » Post actualizat in 23 Apr 2016 15:56PS. EXC-ul meu 4T avea 2 filtre de hartie, magnet pe buson si doua filtre de plasa genul cui poantou sau robinet benzina. Si avea si pilitura dar, deh, high performance bike..... Editat Aprilie 23, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 verifica nivelul in timpul turelor, in pauza de bagat benzina dupa ce bagi benzina te uiti si la ulei fa asta dupa cateva alimentari si poti face o medie a nivelului de ulei daca nu pierde mult mergi asa pana la urmatorul schimb, completand din cand in cand din restul de ulei ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 pt citit ulei: 1) pui mobra pe cric, o lasi la ralanti pana intra ventilatoru, astepti o vreme si citesti uleiul. (asa zice la manual). Fara accelerari, in plus fata de manual eu o las sa intre de cateva ori ventilatoru. 2) @ andriu - cel mai probabil saiba ta e nefericita. Poti ignora subiectul cu succes. cateva picaturi abia aduna in mililitru; motoarele cu carter "uscat" suporta lejer nivelu scazut de ulei si oricum ai cateva sute de grame intre min si max. 1- 2 min unt prea putine ca sa urce tot uleiu la locul lui. Daca tot vrei sa schimbi saiba -> culca mobra pe pamant si nu va curge strop de ulei. Stai linistit, e enduro, astea unt gandite sa ajunga orizontal din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Uleiul il poti recupera, daca nu este de schimbat nu are rost sa pui alt ulei. Schimba saiba si vezi dupa aia. Ar fi bine sa o decalesti inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 (editat) Cunoaste cineva mobrele astea? http://olx.ro/oferta/bmw-f650-an-2005-frane-abs-manere-incalzite-crashbar-ID64Gbi.html. http://olx.ro/oferta/bmw-650-gs-ID5Yoha.html Editat Aprilie 24, 2016 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 e la samsar de auto - vezi ca are anunturi la greu cu piese de masina. Setul de poze si limbajul anuntului merg in aceeasi directie, la fel si enumerarea echiparii standard ca fiind dotare extra a mobrei (cricul central, etc.) Ai grija - cauciucurile par date cu silicon sa "arate bine" - iti rupi gatu la prima tura. (vezi poza de detaliu cu nisip lipit de cauciuc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Cand turez motorul pe loc se ridica si acul de la vitezometru. Aveti idee care poate fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 probleme de contacte prin bord. Si al meu face la fel, in principiu cand se apropie momentul de aprindere a becului de rezerva. vitezometrul urmeaza turometrul in treptele inferioare sau in gol nu m-am sinchisit sa aflu dece face asta. Daca stai sa te gandesti putin are mici avantaje: 1) impresionezi lejer pasarici necunoscatoare - daca mergi cu benzina putina si sus in ture - se poate sa arate 200 pe bord cand tu esti defapt la o viteza sigura 2) ai un early warning pt nivelul de carburant - cand are tendinta asta mai ai 20 - 30 km si intri pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Am 3 probleme(sau nu) care nu prea le inteleg la 650: 1. Cand e rece, de multe ori fluctueaza relanti-ul intre 1500 si 3000 fara ca eu sa ma ating de acceleratie. Daca o las 1-2 minute maxim, se stabilizeaza la 1500. Problema e ca ma zgarie pe suflet sa o vad imediat dupa pornire ca se tureaza in 3000rpm. 2. Uneori cand e rece complet(de pe o zi pe alta), o pornesc si se opreste de 1-3 ori. 3. Patesc rar sa se opreasca cu motorul cald si sa nu mai stea la relanti dupa repornire. De cele mai multe ori, daca o opresc si o las 1-2 minute, isi revine. Dupa sezonul asta o voi trage pe dreapta si voi verifica fiecare piulita, furtunel si componenta in garaj, dar pana atunci as vrea sa stiu daca ati trecut si voi prin situatiile astea. 1. Am patit si eu sa imi fluctueze relantiul cu motorul rece, sau chiar sa imi porneasca mai greu. Dupa cateva cautari pe google am descoperit Idle air control actuator. In interior se pot acumula mizerii si trebuie curatat acel capat care efectueaza dozarea aerului . Acest motoras idle air control arata cam asa (piesa nr 6) : Motorasul de pe BMW arata asa: Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Sa ai grija sa cureti si in interiorul corpului de unde scoti acest actuator. Varful ala obtureaza o gaura si se strange mizerie si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Se pot pune led-uri dar cu schimbarea releului - cea mai simpla si eleganta metoda. Mai e varianta ca sa pui o rezistenta de mare putere in paralel cu fiecare led de semnalizare, fara sa schimbi releul, dar e tiganeala. Vezi aici http://www.f650gs.crossroadz.com.au/LEDIndicators.html Mie tocmai mi-a venit releul si mai astept becurile cu led pentru toata motocicleta inclusiv bord. Asta e releul: eBay item number: 391154948632 (introdu codul in search pe siteul ebay) si a costat 3,25 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 nu aveti de luru si vreti sa va arda la ITP releu original merge doar cu becuri de semnalizare normale. Pt led trebuie schimbat sau trebuie puse rezistente de sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) Xenna, vezi ce leduri pui in bord, sa nu fie prea puternice ca devine deranjant noaptea. Am schimbat si eu, ca aveam 3 arse, si-s cam tari, se reflecta in parbriz, si nu e chiar ok. Editat Aprilie 26, 2016 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 mie mi se pare tare chiar si becul original de la faza lunga. am pus pe el banda neagra, sa se vada doar haloul si nu becul direct, ca ma enerva noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Cum sa nu mearga; releul l-am probat si functioneaza ok indiferent de sarcina. Da e reglabil. Eu vreau sa ii pun si un buton de avarii cu aceasta ocazie, ceea ce mai complica putin schema. pai eu am citit pe crossroadz, dar sincer din schema aia nu prea am inteles mare treaba.sunt tare curios daca iti merge doar cu schimbarea releului ala, ca din ce am inteles eu, "solid state relay" e mai bun pt ca nu variaza in functie de puterea ledurilor.tare curios sunt sa vad ce-ti iese ... te rog nu uita sa pui si aici rezultatele. LE: 1. acuma am vazut ca e si ajustabil .. mmmm me gusta 2. eu ma uitam la asta ca sa fiu sigur ... dar e cam mare diferenta fata de ala de l-ai gasit tu http://motogadget.com/en/electrics/digital-flasher-relay-m-flash/m-flash-blinkrelais.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Becul de poziție/frână chiar merită schimbat, pentru spor de siguranță în trafic! La Dakar l-am înlocuit cu unul cu LED-uri CREE și sporul de luminozitate a fost excelent (fără alte modificări). Dacă lumina de poziție a devenit foarte vizibilă, frâna efectiv exploda lumină. Vedeam în oglinzi reacția șoferilor în spate după strălucirea din parbriz și după dive-ul botului mașinii la frânare bruscă. Semnalizările le-am înlocuit tot cu LED, însă cu rezistențe de 2ohmi, parcă, de putere, ceramice, pe care le-am ascuns în compartimentul de sub șa; numai pe spate pentru că pe față nu am găsit un loc potrivit pentru rezistențe și nu am vrut să mă complic cu intervenție prea invazivă în instalația electrică. Plus că voiam să fiu vizibil celor care vin din spate în primul rând, că de cei din față fac eu tot posibilul să mă feresc. Editat Aprilie 27, 2016 de eFu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) http://bec-led-auto.blogspot.ro/p/p215w-bay15d.html Nu-i fac reclamă, eu de aici am luat. Editat Aprilie 27, 2016 de eFu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Eu am luat de pe ebay cu 3 lire tot cu led cree in centru si chipuri led pe laterale 11W + 5W. Inca nu mi-a ajuns . Ebay item 400819545875. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Led-urile cred ca iti dau un plus de siguranta - parerea mea. Esti mai bine vazut in trafic. Nici mie nu-mi plac tot felul de stickere, flacari sau mai stiu eu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 De verificat cu atentie cum se vede ledul pe spate, eu am avut surpriza sa nu se vada foarte bine faza de frana, in timp ce faza de pozitie sa fie f luminoasa. Adica diferenta de luminozitate era foarte mica, in soare efectiv nu se vedea ca franez... Am trecut inapoi la incandescent pana gasesc un alt led mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Becul pe care l-am pus pe Dakar avea două categorii de LED-uri: unele mici, pe tot conturul exterior al ”chestiei” și două LED-uri CREE de 30W pentru frână, în capătul ei. Lumina pe frânare era, efectiv, impresionantă ca intensitate, ceea ce e foarte util în trafic, mai ales pentru adormiții care stau cu nasul în telefon, la volan, sau care, pur și simplu, dorm pe ei... În plus, lampa spate se mai murdărește în mers, dacă plouă, este umed și/sau ieși de pe asfalt (prelungirea codiței și protecția de la roată fiind eliminate), ceea ce face mai greu vizibilă lumina de la becul standard. Aspectul mobrei nu se modifică, defel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nașpa, man, poate n-a fost același bec, habar n-am, dar cel pe care l-am luat eu chiar se vedea, că de aia nu l-am trimis înapoi, mai ales că a fost vreo sută de roni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Nu prea cred ca ai avut un bec cu 30WX2=60W pe frana. Asta inseamna aprox. 6000 lumeni. Ca sa iti faci o idee un bec de far de 55W/60W are abia 1000/1650 lumeni, becuri performante. Unul clasic combinat pentru stop si pozitie abia are 250 lm. Deci pana la 6000 lm e ceva. Pune un link sa vada si ochii mei minunatia. Pe frana cea mai mare putere am gasit-o 11W deci 1100 lum. Cred ca e suficient, voi vedea. Becul pe care l-am pus pe Dakar avea două categorii de LED-uri: unele mici, pe tot conturul exterior al ”chestiei” și două LED-uri CREE de 30W pentru frână, în capătul ei. Lumina pe frânare era, efectiv, impresionantă ca intensitate, ceea ce e foarte util în trafic, mai ales pentru adormiții care stau cu nasul în telefon, la volan, sau care, pur și simplu, dorm pe ei... În plus, lampa spate se mai murdărește în mers, dacă plouă, este umed și/sau ieși de pe asfalt (prelungirea codiței și protecția de la roată fiind eliminate), ceea ce face mai greu vizibilă lumina de la becul standard. Aspectul mobrei nu se modifică, defel! Editat Aprilie 27, 2016 de xenna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.