crazvy Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 @ ZIDU' pe Louis am vazut asa ceva "Stahlbus oil drain valve" 10002801 cu 31 de euro (nu-mi permite sa pun link) are o bila pe post de supapa, nu cred sa fie magnetizata @ Dan Cata am luat acum 2 ani de la user-ul mexykanu, site motorush.ro ,numai ca e un pic cam lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 unde ai gasit asa ceva ? ca e utila jucaria. Mai are magnet ca cel original ? Da, de pe Louis am luat busonul. Nu mai are magnet pt ca are supapa aia, dar ma gândesc ca retine filtrul de ulei toate impuritățile. Când am cumpărat motorul și am făcut schimbul prima data atunci am găsit ceva pilitura fina, de atunci de cate ori am schimbat uleiul nu am mai fost deloc.. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pai n-ai mai gasit pt ca ai pus buson cu supapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pai n-ai mai gasit pt ca ai pus buson cu supapa ) Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 ) Pai decând am pus busonul nou încă nu am schimbat uleiul..... de aia nu am găsit, încă.. Numai bine, Ovidiu Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 nu e bine fara magnet. La ala ii zice filtru magnetic, are rolul lui....... Probabil draciile astea cu supapa sunt facute peentru cazul in care schimbi extrem de des uleiul si pilitura ar fi irelevanta. In alta ordine de idei: A montat cineva amortizor YSS pe mobra lui? ma intereseaza un exemplu de setare de preload. (nu am manualul; nu are preload remote). Amoortizorul meu este unul SH care provine de pe un GS simplu din bucuresti (dar e modelul de amortizor cu reglaj pe inaltime) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Aha. D-aia nu te-ai murdarit inca pe maini cu noul buson ha ha ha Ești culmea pe cuvântul meu, nu este prima oara când vad asa ceva și chiar am schimbat uleiul în motoare care aveau așa ceva știu cum sta treaba.... sper ca ești lămurit și nu mai ai nimic de obiectat! Eu am spun cum am făcut eu,mi se pare foarte practic.... nu trebuie sa procedați la fel, fiecare cum crede de cuviință, motoarele care nu mai au bușon magnetic acolo cum e treaba? Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Fiecare motor a fost proiectat in felul lui. Acum fiecare face ce doreste la motoreta lui..... Eu o sa las magnetul acolo unde e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Da, nu știu ce vrei sa zici cu treaba asta, din cunoștințele mele sistemul de ungere la motoarele în 4 timpi este același la orice motor pe lumea asta, ca GS ul are o pompa de ulei în plus nu schimba cu nimic situația. Eu zic ca filtrul de ulei își face foarte bine treaba în a retine pilitura aia, dacă există Baftă, Ovidiu Editat Aprilie 23, 2016 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Sistemul de ungere nu e acelasi la toate motoarele in 4 timpi. exista: motoare fara pompa de ulei, motoare cu carter usscat (ale noastre), motoare cu carter umed (exemplu majoritatea celor 4 linie), motoare cu circuit simplu de ulei, motoare cu circuitde ulei pt racirea pistoanelor (in general cele ff mari supra alimentate), motoare lacare uleiul are rol de lichid de racire (destul de multe motciclete au racire aer - ulei), motoare cu multiple e pompe de ulei si multiple filtre (vezi pe la KTM mari). Pe langa chestia asta - in functie de poiectare - sunt mai mult sau mai putin predispuse la facut span inauntru. Daca producatoru a pus filtru magnetic - stie el ce stie. sa nu te trezesti cu ceva supapa blocata prin motor datorita pulberilor metalice colmatate. Treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Poti oricand sa atasezi cumva pe exterior de busonul cu supapa un magnet puternic (de la un HDD) si l ai facut buson magnetic...e simpla treaba. Eu am avut o perioada buson din fier pana am gasit original, la cel din fier era simplu, pusesem un magnet pe el...dar asta cu supapa banuiesc ca este neferos, dar daca insisti gasesti un mod de a atasa un magnet la el... Editat Aprilie 23, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Da, ideea era ca pompa de ulei,trage ulei din baia de ulei și îl pompează cu presiune prin motor, lagăre, etc.... asta e e principiul de funcționare la toate motoarele la asta m am referit și primul loc prin care trece uleiul din baie este filtrul de ulei... acolo se vor opri toate impuritățile ca de aia e acolo filtrul ... Cum ai spus și tu fiecare face cum vrea.... și gata, ce atâta mistouri (nu la tine ma refer) și explicații... Numai bine, Ovidiu Editat Aprilie 23, 2016 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Magnetul de la buson e un bonus. Nu e o chestie obligatorie precum filtrul de hartie. E cam pretentios termenul de filtru magnetic pt busonul cu magnet. Pilitura oricum se scurge o data cu uleiul, atunci cand faci schimbul. Doar daca faci schimbul la 50.000 km ai sanse sa blochezi si alte supape prin motor. Dar, avand magnet, te asiguri ca pilitura nu se mai plimba libera prin baie si ca nu ramane in uleiul ce nu se scurge la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Pilitura oricum nu se "plimba" prin baia de ulei, particula cu particula este împinsă odată cu uleiul și se oprește în filtru.... se "plimba" o cantitate foarte infima,ce rezulta din întoarcerea uleiului din circuitul de ungere, asta pana ajunge la filtru iarăși... în fine. Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Mai, desi nu este obligatoriu (nici chiar la F650GS cu denumirea de filtru magnetic), magnetul la buson e un plus. Asta era ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Da, am înțeles. De aceea am și renunțat la el în favoarea unei soluții mai practice și folositoare, pt mine cel puțin. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 am avut 3 rotaxuri 650 pana acum la toate numai ulei bun schimbat la maxim 5000, fara sa forjez motoarele la absolut fiecare schimb de ulei am gasit pilitura pe magnetul ala cred ca producatorul stie mai bine de ce a ales solutia asta nu recomand nimanui sa mearga fara magnet pe surubul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Pai aici e spielu': fara magnet nu gasesti niciodata pilitura; cu magnet gasesti la orice motor..... Africana mea de 90 mii km care nu consuma gram de ulei, initial nu avea magnet. Nema pilitura. I-am pus aftermarket cu magnet si hopa pilitura. Magnetul nu "filtreaza" mare lucru. Iar pilitura nu deranjeaza in motor, inaintea filtrului de ulei. Important e ca la cilindru sa nu ajunga. Dar, cand scurgi uleiul si n-ai magnet, uleiul ce nu se poate scurge ramane cu pilitura si va contamina noul ulei. Nu e un capat de tara pt ca, din nou, pilitura nu va ajunge in cilindru. In schimb, nelasand pilitura sa se plimbe prin motor (ambreiaj, cutie), pe langa protejarea pieselor, previ si filtrul de hartie sa se colmateze, astfel asigurand o presiune de ulei mai mare dincolo de el, spre cilindru si chiar iti permite luxul sa schimbi filtrul la doua schimburi de ulei. » Post actualizat in 23 Apr 2016 15:56PS. EXC-ul meu 4T avea 2 filtre de hartie, magnet pe buson si doua filtre de plasa genul cui poantou sau robinet benzina. Si avea si pilitura dar, deh, high performance bike..... Editat Aprilie 23, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 cu magnet sau fara magnet, eu am o problema si nu ma pot hotara ce sa fac ... asa ca daca v-ati da si voi cu parerea, m-as bucura ...ideea e ca imi picura pe la surubul de scurgere, nu mult, dar picura ... nivelul e bun dupa cca 1000 km de la ultima schimbare de ulei, dar mi se pare groaznic si inexacta verificarea nivelului, si stau cu emotii.acuma, eu vad 2 variante:1. scot uleiul si schimb saiba, paguba 150 ron, si nu am garantia ca nu o sa mai picure .. (nu-mi mai amintesc daca am schimbat saiba, dar parca am schimbat-o totusi)2. mai completez din cand in cand .. dar nu reusesc sa "citesc" nivelul ala de lichid nici mort ...ps: filetul nu e busit sigur, curge doar in mers .. cand sta nu curge, sau cand e rece .. voi cum verificati nivelul de ulei?eu o incalzesc, dar nu sare de 80 de grade(decat daca merg peste 5000r/min minim 10-15 min, la drum lung/enduro ...)dupa care o pun pe cricul central si fac citirea dupa aproximativ 1min/2 minute ... oricate citiri repetate as face .. difera foarte mult ...multumesc anticipat de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 verifica nivelul in timpul turelor, in pauza de bagat benzina dupa ce bagi benzina te uiti si la ulei fa asta dupa cateva alimentari si poti face o medie a nivelului de ulei daca nu pierde mult mergi asa pana la urmatorul schimb, completand din cand in cand din restul de ulei ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 pt citit ulei: 1) pui mobra pe cric, o lasi la ralanti pana intra ventilatoru, astepti o vreme si citesti uleiul. (asa zice la manual). Fara accelerari, in plus fata de manual eu o las sa intre de cateva ori ventilatoru. 2) @ andriu - cel mai probabil saiba ta e nefericita. Poti ignora subiectul cu succes. cateva picaturi abia aduna in mililitru; motoarele cu carter "uscat" suporta lejer nivelu scazut de ulei si oricum ai cateva sute de grame intre min si max. 1- 2 min unt prea putine ca sa urce tot uleiu la locul lui. Daca tot vrei sa schimbi saiba -> culca mobra pe pamant si nu va curge strop de ulei. Stai linistit, e enduro, astea unt gandite sa ajunga orizontal din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Uleiul il poti recupera, daca nu este de schimbat nu are rost sa pui alt ulei. Schimba saiba si vezi dupa aia. Ar fi bine sa o decalesti inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 (editat) Cunoaste cineva mobrele astea? http://olx.ro/oferta/bmw-f650-an-2005-frane-abs-manere-incalzite-crashbar-ID64Gbi.html. http://olx.ro/oferta/bmw-650-gs-ID5Yoha.html Editat Aprilie 24, 2016 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 e la samsar de auto - vezi ca are anunturi la greu cu piese de masina. Setul de poze si limbajul anuntului merg in aceeasi directie, la fel si enumerarea echiparii standard ca fiind dotare extra a mobrei (cricul central, etc.) Ai grija - cauciucurile par date cu silicon sa "arate bine" - iti rupi gatu la prima tura. (vezi poza de detaliu cu nisip lipit de cauciuc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Cand turez motorul pe loc se ridica si acul de la vitezometru. Aveti idee care poate fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.