Enduristul Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) ma ofer sa o traduc in germana si sa o inmanez personal in munchen la sediul social , vb cu managerul de acolo si ii zic ca am venit special pt asta din romania tre sa ia masuri dupa aia, poate va face ancheta ... le ofera un pret f bun la piese celor de la bavaria sau pipera nu mai stiu. sa cuprinda si adrese si nr de tel ale clientilor nesatisfacuti! nu vreau sa va descurajez ,dar... Pentru BMW (firma mama) , Automobile Bavaria nu exista.Firma de aici este un simplu dealer care asigura si reparatii.NU ESTE REPREZENTANTA . Daca intrati pe bmw motorrad si dati clic pe lista de reprezentante o sa vedeti ca Romanica nu e in lista. Pai credeti voi ca daca era reprezentanta mai faceau ei ce fac acum? In primul rand nemtii nu ar fi acceptat niciodata mecanici incompetenti.I-ar fi dus in Germania la specializare.Plus ca ar fi avut si nemtzalai in organigrama la Bucuresti. Editat Iulie 1, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Salutare tutror!!! Am intrat si eu de curand in randul posesorilor de F650 (modelu '97). Sunt incepator ca motociclist (permis si motocicleta de 2 luni, tot de atunci am si inceput sa circul prin oras zi de zi - munca si plimbare-). As vrea sa stiu si eu cand va mai intalniti si unde. Vorbim mai multe atunci. Salutari de la Cosmin!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 nu vreau sa va descurajez ,dar... Pentru BMW (firma mama) , Automobile Bavaria nu exista.Firma de aici este un simplu dealer care asigura si reparatii.NU ESTE REPREZENTANTA . Daca intrati pe bmw motorrad si dati clic pe lista de reprezentante o sa vedeti ca Romanica nu e in lista. Pai credeti voi ca daca era reprezentanta mai faceau ei ce fac acum? In primul rand nemtii nu ar fi acceptat niciodata mecanici incompetenti.I-ar fi dus in Germania la specializare.Plus ca ar fi avut si nemtzalai in organigrama la Bucuresti. Pai asta e tipic romanesc e mai simplu sa incasezi comision la vanzari (noi) decat sa te legi la cap cu service. Si fiti siguri ca nu sunt singurii importatori care procedeaza asa. Din cauza asta n-am vrut nici eu sa m-amestec in legatura cu scrisoarea voastra, n-am vrut sa va tai elanul. Si ei, cei de acolo, atata timp cat incarca camioanele cu marfa noua, va vor raspunde prietenos ca de fapt au doar un punct de vanzari aici, si din pacate nu dispun ,,inca''de o reprezentanta. Chestia asta teoretic nu este legala, deoarece atata timp cat vinzi ceva nou, esti obligat sa oferi si service, dar banuiesc ca au ,,cuplat-o'' cumva cu automobilele de aceeasi marca. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haiducu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 M-am gandit si eu la un Dakar sa-mi cumpar anul asta,dar am o problema ,am doar 1.73cm si nu am avut ocazia sa ma urc pe un Dakar sa vad ce si cum ,voi ce ziceti...am sanse sa calaresc asemenea animal,ajung macar cu varfurile jos daca i-as pune o sa joasa? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 O intrebare scurta dar legata e o problema care sper eu sa nu fie grava: Cand merg cu ea, uneori are niste goluri de putere care se traduc prin mici smucituri. E ca si cum nu ar trage la anumite turati (undeva intre 2500+ pana pe la 3200). Nu se manifesta tottimpul si nu deranjant dar se simte. NU are legatura cu cat de brusc deschid gazul sau cat de lin. la fel, indiferent daca e incalzit sau nu motorul. Mi-a spus cineva ca e posibil sa fie infundate injectoarele dar totusi nu cred pentru ca atunci ar trebui sa se simta mai des/pronuntat efectul asta. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 pai...incearca sa schimbi intr-o treapta inferioara...mobra nu e facuta sa mearga sub 3000 de ture, clampane si troncane si are goluri de "putere" tocmai de asta. De la 3000 in sus incepe sa mearga bine. Baga intr-o treapta inferioara cand ajungi pe la 3000 si ai sa vezi ca merge treaba. Si schimba in una superioara cand ajungi pe la 5-6000, desi urla, ai sa observi ca ai cu totul alta mobra cand schimbi in turatii mai mari decat pe la probabil 3500-4500 cum schimbi acum, ca ti se pare ca urla motorul. Asa faceam si eu la inceput, fiindu-mi mila de motor, apoi ascultand pe cineva aici, si observand ca mobra se comporta mult mai sprintena si mai nervoasa decat puturoasa mica si plictisita cu care eram obisnuit. deci, nu e buba mecanica, e buba de picior care schimba treptele aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) M-am gandit si eu la un Dakar sa-mi cumpar anul asta,dar am o problema ,am doar 1.73cm si nu am avut ocazia sa ma urc pe un Dakar sa vad ce si cum ,voi ce ziceti...am sanse sa calaresc asemenea animal,ajung macar cu varfurile jos daca i-as pune o sa joasa?Multumesc anticipat! Pentru inaltimea ta e mai bun gs-ul simplu. Dakarul e prea inalt, o sa te sprijini in varfurile degetelor de la un picior, si asta cu suspensia lasata la maxim si cu saua joasa. Editat Iulie 2, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) M-am gandit si eu la un Dakar sa-mi cumpar anul asta,dar am o problema ,am doar 1.73cm si nu am avut ocazia sa ma urc pe un Dakar sa vad ce si cum ,voi ce ziceti...am sanse sa calaresc asemenea animal,ajung macar cu varfurile jos daca i-as pune o sa joasa?Multumesc anticipat! salut. io am avut dakar pana acum o luna. pe langa faptul ca eu am 1.68 si avea montat si amortizor aftermarket care era putin mai inalt decat cel de serie, eu m-am descurcat 10000 km cat am mers cu el. la semafor stateam doar cu varful de la un picior jos, dar cu timpul m-am invatat. in teren in schimb e mai bun decat gs-ul normal avand cursa mai lunga la amortizoare, dar trebuie sa ai ceva experienta cu el, caci e mai greu cu echilibrarea (picior jos care sa te ajute). am mai ajut si mici cazaturi din cauza inaltimi in teren, dar calitatile motorului si placerea de al conduce compenseaza . bafta la cumparare si felicitari pentru alegerea facuta. Editat Iulie 2, 2008 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 e buba de picior care buba de la picior fiind facuta de schimbator cand sare din treapta 5 din cauza ca n-ai schimbat uleiul in cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haiducu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Multumesc pt raspunsuri,urmeaza totusi sa ma urc si pe unul dar cred ca va mai dura deoarece prin Hunedoara nu este nici unul:( .Apropo de la ce vine nickname-ul extremuski...esti pasionat de ski extrem??Daca da...te invit in Retezat sa ne dam o tura:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Multumesc pt raspunsuri,urmeaza totusi sa ma urc si pe unul dar cred ca va mai dura deoarece prin Hunedoara nu este nici unul:( .Apropo de la ce vine nickname-ul extremuski...esti pasionat de ski extrem??Daca da...te invit in Retezat sa ne dam o tura:d ) DA. o sa incerc sa ajung si pe acolo. deocamdata o sa vin in weekendul asta la o tura cu motorul pe acolo. Editat Iulie 2, 2008 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 buba de la picior fiind facuta de schimbator cand sare din treapta 5din cauza ca n-ai schimbat uleiul in cutie hahahahahahaaaa domnilor, am gasit si problema de ce sarea din viteze...nu era din cauza uleiului din cutie (cum ar spune unii) cin din motive mult mai simple...cablul de ambreiaj e prins de furca printr-o clema, care il lasa sa se miste cat de cat in sus-in jos, tinandu-l in acelasi timp cu o bucla constanta. ei, acea clema la mine s-a rupt (curios, dupa revizie am observat ca e rupta clema, odata cu lipsa unu surub de la carena, probabil uitat sa fie pus inapoi...), asadar cablul meu de ambreiaj se agata ba de capatul de la bec, ba de marginea de la capacul de sub far, etc. statea brambura domnule, ce sa mai o dau intoarsa. acum am legat cablul cu un zip-soricel de furca si, surpriza-surpriza nu mai sare domne' unde o bag (in viteza) acolo sta! ca sa vezi, nu era de la uleiul din cutie. ce mirare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 @zeroo: thx pentru raspuns dar nu-i buba de schimbat treapta pt ca nu merg cu ea la 3-4000 de ture. Asta face pana sa ajung cu ea unde i se subtiaza glascioru' de tractoras. Nu e senzatia ca nu are vana in ea ci ca si cum ar ramane brusc si pt o fractiune de secunda fara gaz/aer. Consumabilele sunt ok> Damn, trebuie mers cu ea ca e cam greu de explicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 @zeroo: thx pentru raspuns dar nu-i buba de schimbat treapta pt ca nu merg cu ea la 3-4000 de ture. Asta face pana sa ajung cu ea unde i se subtiaza glascioru' de tractoras. Nu e senzatia ca nu are vana in ea ci ca si cum ar ramane brusc si pt o fractiune de secunda fara gaz/aer. Consumabilele sunt ok> Damn, trebuie mers cu ea ca e cam greu de explicat. Stiu la ce te referi, si a mea face asa din cand in cand, in treapta a doua pe chiar si atunci cand tragi de gaz, de pe la 2500 rpm si isi revine la peste 3000. Din discutiile anterioare, este simptoma de GS fabricat in primii ani...2000-2001,"Surging and Stalling" se numeste buba; ceva de la injectie si se rezolva prin schimbarea softului sau ceva asemanator. Domnul Dijmarescu, membru forumist mi-a deschis si mie ochii cand am dat de problema prima data. Surging este exact cum descrii tu.Mergi normal si cand vrei accelera tinde sa moara ca si cum se-neaca. Stalling este cand se opreste motorul la semafor sau ma rog dupa o perioada da relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Stiu la ce te referi, si a mea face asa din cand in cand, in treapta a doua pe chiar si atunci cand tragi de gaz, de pe la 2500 rpm si isi revine la peste 3000.Din discutiile anterioare, este simptoma de GS fabricat in primii ani...2000-2001,"Surging and Stalling" se numeste buba; ceva de la injectie si se rezolva prin schimbarea softului sau ceva asemanator. Domnul Dijmarescu, membru forumist mi-a deschis si mie ochii cand am dat de problema prima data. Surging este exact cum descrii tu.Mergi normal si cand vrei accelera tinde sa moara ca si cum se-neaca. Stalling este cand se opreste motorul la semafor sau ma rog dupa o perioada da relantiu. Acum, poate are ceva legatura cu stalling sau nu, sau poate doar ma simt datoare cu un closure la postul meu mai vechi, dar ideea e ca si mie mi se oprea la ralanti din cind in cind si nu vroia sa-i treaca nici in ruptul capului pina nu ii taiam contactul Scrisesem eu cum isi daduse cu parerea cineva de la AB cu privire al defect si cum ...si cum.....Ideea e ca in final am vorbit cu Tibi de la respectiva firma si i-am povestit ce si cum. Nu numai ca mi-a rezolvat problemele in termen, adica pina in vinerea trecuta, dar mi-a rezolvat si prioblema. A curatat clapeta de acceleratie dupa cum mi-a explicat si de atunci mobra mea e o cu totul alta....Nu stiu cum a fost cind era fata mare, dar acum e mai ceva ca la 16 ani! Mere de rupe si de oprit nici gind. Cica se poate intimpla ca din acuza depunerilor de pe clapeta respectiva sa intre gunoaie in gaz si sa fac tot felul de chestii, inclusiv pierderi de putere....Am povestit si eu asa, ca poate e o idee de testat. Oricum, de stricat curatarea aia nu are ce sa strice! Si tot legat de postul meu mai vechi, Si schimbarea cablului de ambreiaj a avut efecte miraculoase de reparare completa a tuturor "problemelor" cu cutia de viteze. Sarit, neintrat, etc. Se pare ca, cu toate problemele de management care bintuie respectiva firma mai sus birfita, daca nimeresti pe mina cui trebuie, pina la urma treaba buna stiu sa faca chiar si AB>>>>. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salutare, în primul rând Âşi apropoi de bube, dar de data vasta la motor. Voi cum vă spălați gs urile? eu am un dakar din 2004 Âşi de câte ori îl spăl la jet nu mai porneÂşte după decât ff greu... e vreo chestie de Âştiut sau vreo mufă de protejat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Stiu la ce te referi, si a mea face asa din cand in cand, in treapta a doua pe chiar si atunci cand tragi de gaz, de pe la 2500 rpm si isi revine la peste 3000.Din discutiile anterioare, este simptoma de GS fabricat in primii ani...2000-2001,"Surging and Stalling" se numeste buba; ceva de la injectie si se rezolva prin schimbarea softului sau ceva asemanator. Domnul Dijmarescu, membru forumist mi-a deschis si mie ochii cand am dat de problema prima data. Surging este exact cum descrii tu.Mergi normal si cand vrei accelera tinde sa moara ca si cum se-neaca. Stalling este cand se opreste motorul la semafor sau ma rog dupa o perioada da relantiu. Exact asta e problema. Daca ma port cu ea mai barbateste ca acceleratii nu se simte, poate si pentru ca trece de pragul ala de turatie repede. Remaparea motorului se poate face la AB? In ideea ca merg cu ea asa, se poate sa apara probleme la motor mai incolo? Inafara de golul de putere nu face alte probleme la motor. Nu moare la relanti, porneste repede si se poarta exemplar in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Salutare, în primul rând Âşi apropoi de bube, dar de data vasta la motor.Voi cum vă spălați gs urile? eu am un dakar din 2004 Âşi de câte ori îl spăl la jet nu mai porneÂşte după decât ff greu... e vreo chestie de Âştiut sau vreo mufă de protejat? La mine in cartea de intretinere (care e in germana) e un desen cu asa da in care e aratata mobra linga o galeata si un burete si mai e un desen cu asa nu in care in loc de galeata si burete e un pistol de presiune taiat cu un X maaare Editat Iulie 3, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 e si desenat in cartea lui: nu se spala la jet ! cu buretele si galeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Merge si la jet dar trebuie tinut ceva mai departe. Cam de la un metru distanta si trebuie sa eviti cat poti firele si piesele electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 da, am înțeles... dar neavând carte nu Âştiam. păi Âşi atunci când mai treci un râu Âşi intra apa până la admisia de aer...mă rog sub ea, ce nai ba faci?enduro sensibil la apă sau doar la jet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Inca nu am f650, dar cum fac de fiecare data cand vreau sa imi cumpar un ghiszmo caut ca disperatu manuale, poze, reviewuri... am vazut cat de greu se gaseste manualul de GS in engleza. L-am cumparat de pe ebay pe cd si azi a ajuns. Calitate excelenta, nu e scanat, e pdf nativ. Intrucat sunt sigur ca voi fi ajutat la randul meu de oamenii din acest thread, am pus manualul pe transfer.ro. Daca expira linkul, dati-mi un PM cu un ID de mess. http://s3.transfer.ro/storage/6f0f893d4a.zip si acum tineti-mi pumnii sa nu-mi respinga banca cererea de credit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revolve1 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Salve all! vreau sa va intreb ceva... se spune ca bmw sunt fiabile si totusi de cand citesc topicul asta ,am ajuns abia la pag 70, vad ca au o groaza de probleme . inrebarea este : sunt fiabile sau nu? sau v-ati obisnuit voi cu problemele . Ma interesa un astfel de motor da am citit de o multime de probleme. De luat unul nou nu am sa am bani si de second ..am inceput sa ma indoiesc, ca s,ar putea sa nu mai am bani de rep. apoi. Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Fratilor, era s-o patesc cu bateria nus ce mi-a venit azi sa verific nivelu de electrolit.....desfa un milion de suruburi.....insa mare bafta...am gasit nivelul lipsa cca.25% asa ca ...va rog frumos...verificati-va nivelul in baterie...e cald vara asta ! maine plec ploiesti-buzau-focsani-lepsa-tg.secuiesc-brasov-sacele-cheia-ploiesti ne vedem pa drum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Ce lungime are furtunul de frana fata??? ...... si unde gasesc sa cumpar un furtun d'asta? La AB . Eu mi-am luat pt. spate= 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.