Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Aveti grija la discurile TRW de pe Louis.de, mi-am luat "teapa" pentru un F650 carburatie.

 

Discul nou pt F650 de la ei de pe site era mai subtire ca cel de fabrica ((https://www.louis.de/artikel/variante/lucas-bremsscheibe-vorne-mst387-feststehend/10043680)

5mm are discul nou OEM, cel de la ei are 4.5 mm.

Am crezut ca e vreo greseala de expediere, dar se pare ca asa recomanda ei pentru F650.

Chestia asta nu e scrisa pe nicaieri pe site, ei dau dimensiunile discului, dar nu si grosimea..

 

Am scris "teapa" cu ghilimele, pentru ca pe Louis ai drept de retur timp de 2 ani.

L-am returnat, dar am pierdut timp si bani.

 

Asa ca intrebati-i inainte sa dati comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cautat un pic pe tema cu discurile TRW si am gasit ceva bizar, anume ca ei fac modele si de 5 si de 4mm grosime cu acelasi cod. De exemplu MST337 este modelul mai ieftin de la ei pt F650 si este cu acelasi cod si la 4 si la 5mm. Versiunea mai scumpa, "racing", are codul MST337RAC model pe care l-am gasit doar de 5mm grosime. Eu cred ca voi merge pana la urma pe varianta Brembo care e cu aprox 200 ron mai scumpa avand in vedere ca este o piesa pe care o schimb probabil o singura data la motocicleta.

post-52889-0-54831300-1516643358_thumb.jpg

post-52889-0-12299800-1516643366_thumb.jpg

post-52889-0-96157300-1516643373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aseara sunt fericitul posesor al unui monocilindru rotax de 650, nu e F/G 650 GS dar e facut de BMW si aveam planuri sa-l modific dinainte sa-l cumpar. Sunt interesat daca exista vre-un 650 in dezmembrare, sau chiar doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai are cineva nevoie, am gasit un pret f mic pt discul fata: https://www.miidepiese.ro/disc-frana-68b407g5

Eu am apucat sa il comand din alta parte deja, dar un pic mai scump.

 

Discul merge pe mai multe modele de Aprilia, BMW si Husqvarna: o lista mai detaliata aici: http://motodiscount.ro/DISC-FRANA-FATA-BREMBO-68B407G5-APRILIA-PEGASO-650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aseara sunt fericitul posesor al unui monocilindru rotax de 650, nu e F/G 650 GS dar e facut de BMW si aveam planuri sa-l modific dinainte sa-l cumpar. Sunt interesat daca exista vre-un 650 in dezmembrare, sau chiar doua.

da, mai am eu cadru, motor, esapament, carene, etrieri, bascula, rezervor benzina, scut motor...

/index.php?/topic/744141-dezmembrare-f650gs-2001-abs/page-5&do=findComment&comment=4375761

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, mai am eu cadru, motor, esapament, carene, etrieri, bascula, rezervor benzina, scut motor...

/index.php?/topic/744141-dezmembrare-f650gs-2001-abs/page-5&do=findComment&comment=4375761

Mă interesează un alternator și eventual levierul schimbătorului de viteze ....

» Post actualizat in 29 Jan 2018 20:01

Pai nici bmw f650 nu prea e facut de bmw, nu stiu ce ti-oi fi cumparat!

Mie mi-ai scris? Că nu sunt foarte sigur!

Nici nu mi-e clar ce-ai vrut să spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17

Daca tu ai zis ca ti-ai luat mobra cu motor Rotax si, desi nu e bmw, e facuta de bmw, atunci da. Am vrut sa spun ca f650 e de fapt o Aprilia :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu ai zis ca ti-ai luat mobra cu motor Rotax si, desi nu e bmw, e facuta de bmw, atunci da. Am vrut sa spun ca f650 e de fapt o Aprilia :P

 

 

Daca o sa citesti cu mai multa atentie ceea ce am scris o sa vezi ca scrie de fapt nu este F650GS dar e tot BMW. Cat despre F650GS = Aprilia e doar un mit urban propovaduit de hateri BMW si preluat de habarnisti.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt si eu posesorul unu f650gs din 2005 cumpărat prin intermediul familiei Biris in Octombrie anul trecut.

Doresc sa confirm ca soluția de diagnoza prezentată la pagina 521 functioneaza perfect. Am folosit un cablu Vag kkl si 3 fire cu pini atașați pentru legătura cu mufa BMW. L-am folosit deja pentru schimbarea lichidului de frâna (activare ABS). Oricum, pentru câteva zeci de lei, cred ca este un "must have". Se pot vedea o grămada de parametri in timp real si testa cam tot ce stiu sa facă cele 2 ECU-uri prezente pe mobra.

Întrebare : niste hanguarduri ok are cineva de vânzare? sau de unde se pot cumpara unele ok calitate pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

le-am gasit si pe https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=NA&SbCt=BA_15_65_NA_35

Diferenta dintre HAA82224+ HAA53854 si HAA53855este doar de 2 semicoliere si 2 suruburi din capetele ghidonului? Pt ca diferenta de pret dintre ele este de la simplu la dublu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • fara prinderea aia de ghidon nu cred ca o sa le poti prinde frumos. un "semicolier" este nituit/capsat de plastic - celalalt semicolier probabil vine in kit
  • fara capatul ala sta mai indoit decat trebuie si va trebuii sa pui o saiba lata sa il tina in loc (eu asa le am acum dar mi-am comandat distantierele oem sapt trecuta cu 20 lei/buc)
  • surubul se poate cumpara si de la hornbach (eu am luat oem ca nu rugineste, cam 3 lei/surub)

daca vrei sa iasa cel mai ieftin cred ca poti sa le iei si fara suruburi si pui tu ce suruburi vrei si iti confectionezi din tabla partea cealalta de la colier pt a le prinde de ghidon

ti-as recomanda sa le vanezi la s/h totusi

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.


» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.

» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Salut,

 

se poate sa fie pe duca regulatorul de tensiune de la incarcare, cel putin la mine asa s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

E posibil or sa fi actualizat ei valorile, ori sa difere in functie de modele (single spark vs dual spark) - manualul ala in format pdf pe care il are toata lumea e dedicat modelelor 2000-2003.

Am facut un pdf cu toata procedura, se poate vedea aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...