Dorel Oprea Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 diametru exterior arc = 10mm diametru sarma = 2mm lungime arc fara brate = 80mm lungime brate arc totala = 123mm (capete simetrice) multumesc mult !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 poti sa masori cu un multimetru in mufa. cand pui contactul trebuie sa apara 12 v pt cateva secunde. Daca apare tensiune a si pompa nu se aaude - trebuie sa scarpini in rezervor. Daca nu apare - trebuie vazut in instalatie. Siguranta parca e in cutia de sigurante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Am scos si verificat pompa si functioneaza. Am pus la loc pompa si am inceput sa desfac carenele si dupa ce am dat tot jos am pus contactul si minune...a pornit pompa si binenteles si motocicleta. Am tot tras de cabluri si nu se opreste...acum merge. Are cineva o schema electrica a instalatiei? Pentru ca nu prea ma trage inima sa incep sa bajbai pe fiecare cablu. Oricun pana nu gasesc problema nu o mai asamblez la loc ca nu mai vreau sa ma lase in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 @Adi incearca sa studiezi aici ce si cum despre pompa https://www.f650gs.crossroadz.com.au/FuelSysRepair.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 arunca o privire la mufe si vezi daca sunt urme de coroziune pe undeva.... poate afost o mufa nefericita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 O sa verific toata instalatia inainte sa montez tot la loc. O sa ma ghidez dupa ce a trimis Raoul. Sa speram ca reusesc sa dibuiesc problema. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 (editat) Ma gandeam sa schimb furtunele de frana si furtunele de benzina. Cele de frana cred ca sunt originalele din 2004 si arata imbatranit materialul. Voi ati schimbat? Ce ati pus? Nu stiu daca sa pun OEM sau din astea cu invelis metalic. Furtunele de benzina le-as schimba pentru ca uneori se simte miros de vapori de benzina din zona filtrului cand ma opresc . Am verificat cu mana pe la coliere si pe furtune dar nu exista o scurgere sesizabila care sa ude. Probabil ceva microfisuri si scapa cat merge pompa de benzina. Stiu ca in mod normal nu trebuie sa se simta deloc miros de benzina. Aveti ceva recomandari din propria experienta de unde sa cumpar furtune cu raport calitate/pret bun? Editat August 28, 2017 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Si eu vreau sa le schimb. Oare merge orice furtun de benzina pt motoare injectie? Sau sunt mai speciale astea (rezistenta la temperaturi inalte, vibratii, etc.)? Or fi ceva seturi complete pentru GS? Gata dimensionate, cu toate colierele incluse In afara de furtune ce mai poate da mirosul de benzina? Rezervor fisurat? Sau garnitura flansa de sus unde intra furtunele / pompa in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Set complet de furtune de benzina cred ca o sa gasesti doar la reprezentanta dar cu un pret ceva mai mare. Cele OEM sunt si preformate, adica au cotul deja facut. Dar nu cred ca e o problema daca nu sunt preformate ca nu au o pozitie prea incomoda si sunt si scurte. Coliere am vazut ca lumea pune din astea cu surub pt furtune de benzina (au marginile mai ok decat alea ieftine din depozit pt furtune de apa). Eu mi-am luat coliere de la reprez cu 20lei/10buc cand am schimbat filtrul de benzina (coliere Oetiker 15.7, marime 13.2-15.7mm). Cele OEM de pe filtru (3buc) sunt Oetiker iar cel de pe injector e cu surub (1buc). Presiunea benzinei e mai mare pe partea cu pompa a filtrului. Furtun cred ca e ok un furtun auto de calitate pt motoare cu injectie. Doar ca nu am schimbat niciodata si nu stiu inca ce sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Eu m-am aprovizionat de aici cu furtun si coliere http://www.racingnick.ro/ - baietii au o selectie interesanta. Aprox 3 lei colierul, nu mai tin minte cat era furtunul, am luat un metru ca nu trebuia sa le schimb pe toate. Poti pune linistit furtun de auto daca e de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Pentru intinzatorul de lant de distributie, ca sa verific daca inca e in specificatii, trebuie sau nu scos uleiul? Ca nu imi dau seama din manual/forumuri. Wear limit - Distance from sealing face of plug to piston of chain tensioner 9mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 nu trebuie scos uleiul. Doar dopul. Intinzatorul de lant mai trebuie schimbat si daca se desface in 3 bucati singur. grija FOARTE MARE la amorsare daca umbli pe acolo. Parerea mea este ca daca nu ai zgomote suspecte si km extrem de multi sa il lasi in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Cred ca am gasit vinovatul pentru mirosul de benzina. Furtunul de sub saua marcat cu sageata rosie. Se pare ca e un fel de aerisire a rezervorului. Un capat e liber (sub cricul central). Daca suflu in furtun se face presiune in rezervor si vin inapoi vapori benzina. Ma intreb ce se intampla daca arunca cineva o tigara aprinsa sub motor cat stau la semafor,,, Se poate aprinde? In ultimele zile chiar simteam miros benzina stand la semafor (facusem plinul cu o zi inainte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 nu se intampla nimic, nu e ca in filme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Am citit despre ceva valve cu arcuri si bile ce se pot pune pe aerisire asa incat sa nu mai scape mirosuri de benzina. A incercat cineva? Ajunge la zero miros benzina in garaj? Zic ei (newton-equipment.com/tank-vent-valves-range.html) ca: "Spring Valves Responding to concerns about the escape of hydrocarbons into the atmosphere we have developed a new generation of vent valves that use carefully calibrated springs to control a two way valve. This system is used on the TPV6 and the TPV8 In-Line valves. The benefits are that valve is shut when the engine is switched off so there is no trace of fuel smells in the garage. The valve will open to allow air into the tank to replace the volume of fuel that has been consumed. The valve will also open should any excessive pressure build up in the tank. This function safeguards the fuel system." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Mda, sa zicem ca in trafic nu e asa deranjant, oricum se simt si gazele altor vehicule. Dar in spatii inchise neventilate (garaj), dupa o zi-doua de stationare e enervant. O sa fac un test: o sa pun peste noapte un dop pe furtunul de ventilare. Daca piere mirosul a doua zi, bag solutia definitiva cu valve arc / bila. Altfel, mai caut scapari in alta parte. » Post actualizat in 30 Aug 2017 11:47Si daca tot sunt in zona asta, m-a lovit o curiozitate: ce supararea vrea sa zica textul de pe capacul de cauciuc al rezervorului (unde ies furtumele / firele): "DO NOT STAND BATTERY / keine Batterie abstellen" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPZ Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 A nu se monta bateria aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Hmm... nici nu prea e loc de baterie acolo Poate se refera la riscul de scanteie in zona? In cazul in care bateria e pusa la incarcat pe motor? Asta ar avea sens dat fiind riscul de scapari vapori benzina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPZ Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 La asta se refera, si la F650 GS TWIN al meu scrie cam la fel si tot nu este loc de baterie, se refera sa nu efectuezi relocarea bateriei acolo din orice motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 spune sa nu asezi bateria acolo ca iti strica jucariile de dedesupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 e de supt benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 e de supt benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Salut! Dupa ce am desfacut fiecare mufa de pe instalatie si cercetat fiecare centimetru de cablu...nu am reusit sa identific nicio problema la instalatia electrica, cel putin la suprafata. Motocicleta porneste si functioneaza bine..dar imi e un pic frica sa mai plec cu ea la drum. O sa imi comand alte blocuri de comenzi de pe ghidon, pt ca is un pic uzate ce am eu. @raoul Am montat cablul gros de ambreaj luat de la Ciclop, merge la fix in camasa celui original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 daca le scoti pe cele vechi ma intereseaza butonul de flash si cel de semnalizare de pe stanga. Poate si kill switch. » Post actualizat in 01 Sep 2017 18:31referitor la pompa ta - vezi si in rezervor ce se intampla, mai ssunt fire si acolo - pot crea probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 @ZIDU'poate la iarna fac modificarea...anul asta am bagat bani destui in ea. Vreau liniste in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.