Dan Cata Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 (editat) Am nevoie de triple clamp - juguri la un dakar. Ma gandesc ca is la fel ca pe modelul standard, nu? Ma puteti indruma spre cineva care are/dezmembreaza? Editat August 14, 2018 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Sunt aceleasi. Vezi pe OLX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 (editat) M-am intors din Norvegia si in Polonia... pierdut, furat ornamentul de pe carena stanga Bmw. Ceva sugestii ? Editat August 14, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 Sunt aceleasi. Vezi pe OLX Vad de la modelul vechi, ST, dar de la asta nou nu gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 era un 650gs la dezmebrari pe OLX, nu cauta doar dupa juguri, triple clamp etc. Verifica si sectiunea de dezmebrari de pe forum. @george, aceeasi chestie, dezmembrari sau magazine auto si la comanda. eu la auto am iesit mai ieftin cu emblemele si alte ornamente comandate la magazinele auto decat la dezmebrari (Ciclop in Timisoara) » Post actualizat in 16 Aug 2018 08:24legat de triple tree, nu vreau sa vorbesc prostii dar cred ca e acelasi si la Scarver. Zic ca merita verificat » Post actualizat in 16 Aug 2018 08:28am verificat, nu se impaca gs cu cs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Face cineva un ax din otel inox, mai bun decat cel original de la pompa de apa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Nu cred ca axul este problema. Eu nu am avut nici un ax uzat in zona de contact cu simeringurile care sa creeze probleme. Problema principal este pierderea caracteristicilor din care este fabricat simeringul. Eu am comandat la o firma, paprika parca din Oradea daca nu ma insel, simeringuri dintr-un material superior numit Viton, de culoare maronie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 23, 2018 Share Postat August 23, 2018 (editat) Exact astea au fost pe motor, dar axul a fost dintr-un otel care nu a fost inoxidabil si la 4000 km de casa, in Norvegia, a inceput sa curga. Mai am un set de semeringuri de la Oradea. Am dat capacul sa-i puna o bucsa de bronz grafitat care sa ia jocul care se formeaza acolo. Ax nu am gasit, as cumpara original dar se spune ca nu este grozav, si de aceea as incerca alt otel inoxidabil. Editat August 23, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 30, 2018 Share Postat August 30, 2018 Un chit de ambreiaj pt un BMW f 650 gs an 2004 ....vreau ebc heavyduti .o recomandare » Post actualizat in 06 Sep 2018 09:11 Este careva cu BMW 650 gs din Cluj Napoca și nu îl folosește până săpt viitoare vineri să îmi de-a un telefon sa explic ce vreau ...ii urgent ai doar azi 0745538663 mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 (editat) Sper sa se rezolve pe muuulti km problema asta cu pompele de apa care curg. Bucsa de bronz grafitat in capac, montata profi, ax original. Are si pinioanele noi puse anul trecut. Sincer puteam pune un ax pe care il aveam, de otel care nu s-a dovedit foarte bun. Vreau sa o vand totusi si sa ma injure cel care o cumpara ... hmm. Si-a facut datoria, m-a adus de la Nordkap. Editat Septembrie 9, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Salutare...am zis sa nu mai rasfoiesc. Cat ar trebui sa incarce releul unui gs/dakar 2005? Am meu baga cam 13.20 v Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 (editat) Salutare...am zis sa nu mai rasfoiesc. Cat ar trebui sa incarce releul unui gs/dakar 2005? Am meu baga cam 13.20 v Multumesc Eu dupa ce pornesc, la relanti are 14.4-14.5 V. Cand am turatie mare in mers mai scade un pic. Am gasit asta pe site la f650, sunt mai multe informatii acolo: Editat Septembrie 17, 2018 de Kez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Putin 13,2 minim 14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Al meu e pe la 14.0 - 14.2 Exceptie, cand e incins si porneste ventilatorul, scade pe la 12.8 Iar daca mai calc si frana scade la 12.2v Mi-a papat deja o baterie in felul asta. Suspectez ca e pe duca releul de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 poti suspecta multe alte lucruri, primul fiind o demagnetizare a volantei. Cam la acelasi nivel se poate vorbi despre bobina arsa in stator (usor de masurat) - daca merge in 2 faze nu are destula putere (in cazul lui titi.dudu). Contactele imperfecte sunt o posibilitate (destul de mica totusi) Daca imi aduc bine aminte masuratorile se fac la 3000 (sau 3500) rpm si cu bateria complet incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Cele 3 faze masoara la fel. Demagnetizarea volantei ar afecta incarcarea si la rece si la cald, nu? La mine doar cand e incins bine scade incarcarea. Adica dupa ce si-a dat drumul ventilatorul macar o tura. Masurasem si cablurile + si - (de la alternator / releu spre borne si erau ok - sub 1 ohm). Pana la urma, m-am inpacat cu ideea si ca solutie, pun incarcatorul destept pe baterie o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 ai masurat infasurarile la cald - exact atunci cand face ? poate ca una din infasurari are cateva spire care nu sunt pe treaba lor si fac pe nebunele la cald (intra in scurtcircuit sau se intrerupeuna din ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Hmmm... Buna idee. Masurasem la rece. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 22, 2018 Share Postat Septembrie 22, 2018 (editat) salutare. Inca o intrebare. Am gasit ceva urme de lichid pe furtunul de la radiator spre motor si pe blocul motor. E ceva maroniu si destu de intarit de la caldura banuiesc. Apa era cam pe minim sau putin sub. Inainte sa o pornesc a cazut de pe cric...am pornit si tot ok. Dupa o urcare s-a aprins becu la apa, ventilatorul clar baga. Am oprit de s-a racit putin si la vale n7 s_a mai aprins bec si tot ok. Am completat cu apa,aerisit si la radiator si la surubul din blocul motor dar tot intra ventilator in treapta 1 si nu se mai prea opreste chit ca radiatoryl e dedtul de rece. Ceva opinii? Multumesc Editat Septembrie 22, 2018 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Ceva opinii? Multumesc In primul rand verifica daca deschide termostatul. Daca radiatorul e rece si merge ventilatorul e posibil ca termostatul sa deschida prea tarziu sau deloc. Chestia asta ar fi posibila pt ca la F650 nu este termocupla pe radiator iar ventilatorul este comandat de calculator care isi ia temperatura de la un senzor aflat pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Salutare. GS-ul lui george13 a ajuns la mine si va scoate la pensie Pegaso-ul. Dupa ~40Km am impresia ca o sa ne impacam foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Sa il stapanesti sanatos si sa te duca cel putin pe unde m-a dus si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Pe unde gasesc un manual de reparatie pentru twin spark? Tot ce am gasit e pentru single. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Pai... pe mine m-ai intrebat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Sa-l stapanesti sanatos Valyo. Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.