fratelescris Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Nu stiu sa spun exact ce simeringuri sunt...am cumparat dupa dimensiune de la un magazin cu piese de tot felul pentru utilaje agricole. Dar ca si aspect aratau mult mai calitativ turnate...inscriptionate...decat mizeriile OEM cica, pe care le-am inlocuit, care au tinut fix 8000km si au venit cu kitul pompei de apa. Daca ai posibilitatea, mergi la magazine de profil si vezi ce model iti covine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Cand am cumparat setul original, semeringul de apa era de culoare neagra iar cel de ulei de culoarea celui de la Viton. Mi-au ramas doua semeringuri Viton si un set de pinioane de pompa de apa, pentru cine intereseaza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Salut. Caut sa cumpar doua roti de BMW G650 GS, cele de aliaj (17 si 19 inch). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raoulserban Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 au fost pe olx acu ceva vreme, 1000ron, aratau bine. dar...sincer... daca totul e ok la cele cu spite nu pierzi nik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Mi s-a pus pata pe rotile de aliaj dupa ce am pierdut 6 ore la Ikea sa schimb camera pe spate. Noroc ca eram cu un prieten, m-a dus acasa, am luat sculele si camera, ne-am intors la motor si...nu am reusit sa dejantez cauciucul. Era lipit de janta. Dupa ce l-am calcat in tote felurile cu motorul lui (am incercat inclusiv metoda cu cricul, metoda cu trei leviere, am sarit inclusiv pe leviere) i-am legat roata in spate si l-am trimis la vulcanizare. La primele doua vulcanizari nici nu au vrut sa se uite la roata, abia la a treia a reusit sa-l convinga pe "mecanic" sa ii dejanteze cauciucul. Apoi, inapoi la Ikea cu roata, unde am schimbat camera. Si dupa ce am inlocuit camera, apuca-te Vali si chinuie-te sa aliniezi toate gaurile sa poti baga axul. Pana m-am enervat si am culcat motorul pe o parte. Daca aveam roti de aliaj, bagam snur, cu 2-3 capsule umflam roata si imi vedeam de treaba mea. La masina am facut pana in 10minute, asta ca am fumat doua tigari. Stiu ca rotile spitate sunt mai rezistente si se repara mai usor, dar ma trece un fior pe sira spinarii numai cand ma gandesc la urmatoarea pana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUN_83 Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 De la a treia pana in acelasi an ai sa constati ca este aceeasi treaba ca si in cazul snurului poate cu o tigara in plus. Daca faceai pana in mijlocul campului fara prieten si fara cric central intelegeam sa te treaca transpiratiile dar asa... Este o treaba de exercitiu. Smecheria este sa omori cel putin un rand de anvelope pe sezon si sa ti le schimbi singur. Bafta si km fara pene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Anvelopele le schimb singur, nu la fiecare sezon ca nu merg atat de mult, cam la doua sezoane. Poate ca nu m-am obisnuit inca cu BMW-ul si cu etrierul lui care nu sta locului, la Pegaso puteam sa fac penele cu ochii inchisi. Dar, eu ma gandesc si la scule si la volumul ocupat de ele. Si cel mai mult ocupa camerele. In cel mai rau caz, pot lua doar o camera de 19 , am aplicat metoda asta si functioneaza. Camera de 19 poti baga in roata de 17, greu, face cute, dar intra si ajungi acasa. Dar nu mai bine lasi levierele, camerele si cheile acasa si iei doar un set de snururi si capsulele de CO2. Astea le poti baga lejer in mini portbagajul din spatele seii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 departezi placutele; bagi axul prin etrier; infigi roata cu discul in etrier si bagi putin piciorul sub ea sa te ajute la aliniere; bagi axul prin roata si il infigi pana ajungi pe partea aialalta apoi te ocupi de aliniat cu intinzatorul de pe dreapta. maxim 2 minute in total. Puneti camere noi la fiecare schimbare de cauciuc si nu mai aveti probleme cu penele decat in caz de cui zdravan. Marcile de cauciucuri dejanteaza diferit - poti alege una mai moale Am facut o singura pana - cui de 15 cm luat pe la padure dincolo de snagov. Mers pana acasa pe pana cu 60- 80 (cauciucul era pe duca oricum) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raoulserban Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Dat jos roata si pus la loc, trebe sa o poti face cu ochii inchisi. my2cents pentru asta am renuntat la aparatoarea pe dupa roata, imi era in cale, doar aparatoare la lant. Am fost ferit de pene pana cum, desi la un moment dat m-am luptat sa schimb o camera. I feel you. Obs . personale: -cu cat un cauciuc e mai batran cu atat e mai tare si mai greu de dat jos. -pentru varianta cu snur, recomand etansat rotile spitate cu silicon de parbriz si renuntat la camera complet, s-a mai discutat si rasdiscutat pe aici, merita zic eu...cu toate astea din lene nu o fac, poate la urm. schim de cauciucuri. -upgrade-ul cu roti de aliaj se merita pentru cine merge mai mult pe asfalt . totusi, de pe ebay...e un upgrade de 300e...la o moto a carui pret pe piata e de 2500-3000EUR...zic ca e cam multicel, la revanzare nu cred sa se simta upgrade-ul. Iarasi my2cents Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexAB Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 (edited) Cautand pe forum un thread despre G650 XChallenge am dat peste acest topic, mai exact peste posturile de mai jos - se pare ca am gasit fix momentul din 2012 cand @zigzag a cumparat motocicleta asta care a ajuns acum la mine hahaha ce tare ca am recunoscut-o dupa poze. Mi se pare tare ca e a doua motocicleta cumparata cu istoric pe acest forum :). Daca are cineva nevoie de manualul de service pe DVD, l-am descarcat si eu in seara asta: On 26.01.2012 at 15:09, zigzag said: Zis si facut On 27.01.2012 at 14:36, zigzag said: Multumesc din nou pentru toate urarile! ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. . Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT . Mai pun niste fiare BMW si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator. r . Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' Nu stiu ce-i aia X-Central Edited March 24, 2019 by AlexAB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zigzag Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Acum 7 ore, AlexAB a spus: Cautand pe forum un thread despre G650 XChallenge am dat peste acest topic, mai exact peste posturile de mai jos - se pare ca am gasit fix momentul din 2012 cand @zigzag a cumparat motocicleta asta care a ajuns acum la mine hahaha ce tare ca am recunoscut-o dupa poze. Mi se pare tare ca e a doua motocicleta cumparata cu istoric pe acest forum :). Daca are cineva nevoie de manualul de service pe DVD, l-am descarcat si eu in seara asta: S-o stapanesti sanatos! E o motoreta foarte misto. Te vei distra bine cu ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 In caz ca patiti ca mine,tineti minte sfatul asta: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Daca ai scos aparatorile ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Vinovat. Recunosc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flavius.corhei Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Salutare colegi, tocmai am schimbat pinionul fata din original 16T in JT cu 17T. Am dat cu putina vaselina SKF de rulmenti intre ax si pinion, sa nu se intepeneasca in timp. Problema, daca pot sa spun asa este ca nu am dat cu loctite pe filet inainte de a strange piulita la cuplu (145 Nm). Nu cred ca e de fapt o problema fara loctite, pentru ca nici pana acum nu am pus... Al doilea subiect la care vreau sa va cer parerea este toba de esapament. Vreau sa inlocuiesc esapamentul original cu unul aftermarket. Dominatorul e prea scump (140 euro). Cei din Romania nu au vrut sa faca nici un discount. Cei din Polonia au acelasi pret, dar cu dbkiller medium si transport inclus. Am spus pas si am comandat un akrapovic fake. https://www.olx.ro/oferta/oferta-tobe-moto-enduro-atv-sport-akrapovic-universale-carbon-titan-ID72cWq.html#ba390947c9;promoted Am posibilitatea sa fac cotul de legatura ca la Dominator, la costuri f mici. Ma gandesc daca incape si a doua toba in partea dreapta, ca la esapamentul din fabrica. Din ce am masurat nu da bine, ar trebui ca tobele sa iasa mai in spate. Vedem ce iese. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smar2 Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Se mai desface piulita aia, dar e destul de improbabil. Eu am patit-o doar o data, la vreun an dupa ce o stransesem la cuplu (dar fara Loctite). A sarit piulita in mers si s-a intepenit sub capacul de plastic (care s-a si fisurat in proces). Pinionul a alunecat de pe caneluri, si cam aia a fost. S-a rezolvat dupa un drum pana acasa sa-mi iau cheia sa restrang piulita, noroc ca eram in oras. Si daca tot scriu pe aici, am facut acum cateva saptamani in premiera procedura de schimbare a simeringurilor de la pompa de apa, fara demontarea capacului de ambreiaj. Cea descrisa in urma cu cateva post-uri. Operatiunea a decurs extrem simplu si natural, asa ca si la urmatoarea schimbare a simeringurilor probabil tot metoda asta o s-o aplic, mai ales ca nici uzura pe ax nu aparuse inca. Imi pare rau doar ca nu mi-a venit ideea (sau sa o citesc pe undeva) mai devreme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 pinionul ala are o siguranta de tabla. aia e baza, nu loctite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flavius.corhei Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 (edited) Salutare zidu', mersi. Mersi si smar2. Asa sper si eu, am indoit-o bine. Eu am patit asa la TDM, dar intr-adevar, nu aveam saiba si s-a dus piulita la plimbare. Am pus o piulita de gaz, ca pe cea originla am pierdut-o in mers. Dupa proba cu pinionul de 17 ma declar multumit. La 100 kmph am 4000 rpm iar la 130 am 5000. Merg cu cu 100 constant. Vedem cum stam in timp cu consumul. Am curatat si eu ICVul si clapeta de acceleratie pentru ca facea figuri tot mai des. Dadea sa se opreasca in depasiri, urat de tot. Dupa curatarea ICVului si clapetei de acceleratie nu s-a rezolvat problema cu ezitarile si rateurile din esapament. Bateria e noua, exide cu electrolitii ok, filtru cu regulatorul de benzina nou, filtru de aer nou, senzorul de aer curatat, contacte curatate cu spray de contact, tps testat si functional, a mai ramas injectorul, senzorul de pozitie crankcase, pompa de benzina si sonda lambda. Recomandari? BMCul se reseteaza doar pe tester. Edited April 3, 2019 by flavius.corhei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan GS Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 (edited) Salutare, Ce marci de baterii si de unde ati mai luat in ultima vreme? Pe gel doar JMT.ul de la RomiMoto? A luat careva JMT lately? Pareri despre JMT? A incercat careva sa puna Yucell YG14-A2? Sunt acolo 8mm la latime care ne incurca si nu prea incape. Marci cu care ati avut probleme? Eu am mers numai pe Varta dar as fi vrut pe gel pt lipsa evaporarii. Multumesc Edited April 8, 2019 by Stefan GS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan Brinduse Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Vezi discutii despre baterii cateva pagini mai in urma, incepand cu postul https://motociclism.ro/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page/458/?tab=comments#comment-4506520 Pe scurt, eu am avut JMT gel, m-a tinut vreo 4 ani fara sa-mi pese prea mult de ea. Am prieten, care o are pe motor de vreo 3 ani, la fel, fara probleme. Daca o gasesti pe stoc, ia-o linistit, eu in toamna cand am vrut s-o schimb n-am gasit pe nicaieri. Baterie mai mare (fizic) nu poti pune, spatiul e la marele fix, stiu ca am studiat si eu problema. Gasisem pe undeva o varianta cu modificat airbox-ul, dar nu stiu daca merita bataia de cap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smar2 Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Vezi ca pusesem pe aici (cred ca am facut si topic nou, daca nu ma insel) cum sa iti faci tester cu un cablu OBD de 50 de lei si un laptop. Cu softul de diagnoza oficial BMW (ISTA-D). Ulterior si-au facut mai multi colegi cu BMW-uri diagnoze de-astea. Poti cauta "ista-d" ca gasesti postarile cu pricina. Apoi poti citi singur ce erori sunt inregistrate. Asa... cateva idei... - daca "ezitarile" de care zici sunt insotite de scurte caderi la zero ale acului de turatie, poate fi senzorul de la volanta. - daca ezitarile apar doar cand accelerezi de la ralanti, poate fi de la tps. la mine era uzat in primii 1-2 milimetri de la pozitia de ralanti. Cu multimetrul vedeam ca creste rezistenta TPS aparent continuu, dar pe diagnoza aveam erori, si apoi la o verificare foarte atenta, era un punct prin care trecea si nu mai scotea nimic la iesire. Probabil era un punct exfoliat pe grafitul din interior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flavius.corhei Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Ezitarile au fost crunte azi dimineata. La iesirea din oras mi s-a oprit in mers. De fiecare data cand pornea (destul de greu) in momentul in care acceleram turatia nu urca, dadea rateuri si se oprea in 5 secunde. Am fost nevoit sa stau pe dreapta, dar si-a revenit dupa vreo 10 minute de start/stop. O sa ma uit la senzorul de volanta. Intr-adevar, a cazut odata acul de turatie, poate a fost doar coincidenta. Vad doar un post pentru diagnoza , dar fara tutorial. Ai un link? Am deja un elm327 pe usb pentru diagnoza auto, si softul ista/d/p. Mai trebuie doar adaptorul de 10 pini probabil, sau ...? Se pare ca totusi o sa am nevoie de TPS sau ICV nou: http://f650.com/forum/showthread.php?30273-gs-650-2006-two-spark-misfire-and-flames-in-throttle-body-help-please&p=312573&viewfull=1#post312573 Avand in vedere pretul, nu stiu pe care sa-l comand, sa il nimeresc din prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 inspecteaza bateria. nivel electrolit si starea conexiunilor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flavius.corhei Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Inspectata la inceput de sezon. Electrolit masurat si ok. Completat la nivel. Bornele fac contact bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick_M Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Acum cativa ani, cand ne intorceam din tura am alimentat vreo 4 motoare din acelasi loc. 3 pe carburatie si un GS 650. Noi nu am avut probleme, dar el a avut fix simptomele tale.Nestiind ca e benzina, a desfacut tot felul sa le verifice (chiar si rectificat scaune supape si alte nebunii). Puse toate la loc, facea la fel. Si atunci cineva a zis: schimba benzina. Si ce sa vezi, mergea fara probleme. E cea mai simpla solutie, momentan. Eu zic sa incerci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.