Jump to content

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Recommended Posts

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest john17

Daca nu vrei sa modelezi una dupa modelul celei din fata dintr-o sarma otelita (jur ca n-am avut nici o bucatica la indemana ca as fi fabricat-o eu), iti pot livra saptamana viitoare kit-ul poz. 7 din imagine la vreo 40 lei, original BMW.

frana spate G650.png

Acum 3 ore, Nooxy a spus:

O siguranta culisa etrier frana spate , aveti careva de vanzare, sau stiti de unde pot cumpara ?

 

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Multumesc John,

Am fost pe la magazinele de piese auto si am gasit cateva marimi, atat sigurante cu arc(parca asa le cheama)  , cat si cateva splinturi. Fac proba  in seara asta , si vad daca se potriveste ceva,  (nu am desfacut sa masor) si am luat mai mult la ochi. In caz ca nu se potriveste nimic, apelez la tine.

Multumesc frumos, pentru tot !

Edited by Nooxy
Link to comment
Share on other sites

Salutare, m-a mâncat undeva să-mi iau Dakar. Evident, cu probleme, că așa îmi place mie, să mă complic.

Ce problema are: pornește greu la rece. Practic, dacă nu trag de accelerație sa o țin eu in 3000rpm, nu pornește. Nu are erori pe diagnoză. Cat o țin accelerată până se încălzește merge ca porcul, trage să moară și da rateuri. Când se încălzește, merge ok. Stă la relanti, trage, etc. Ce i-am făcut:

1. Înlocuit tps. Nu cu unul nou, ci cu unul din dezmembrări (de E46 318i, e fix același cod de piesa). Pornirea la rece a rămas la fel, dar se simte o îmbunătățire la cald (înainte nu stătea nici la cald la relanti, acum sta până se termină benzina)

2. Înlocuit senzor temperatură apă. Degeaba.

3. Reset in toate modurile posibile, cu softul de diagnoză, cu scos baterie, cu scos mufa ECU. Degeaba.

 

Idei?

Link to comment
Share on other sites

Salut, in primul rand nu se trage de acceleratie la pornire daca o faci si porneste nu va mai sta la relanti. Corect este sa apesi butonul pana porneste (in functie de anul de fabricatie se astepta becurile de ulei si apa sa se stinga) daca nu o face trebuie cautata problema in alta parte. Prima data eu asi verifica daca functioneaza corect pompa de benzina si regulatorul de presiune. Am intalnit sorb crapat care nu reusea sa traga benzina atunci cand rezervorul era aproape de golire. Verifica daca la pornire ai presiune inainte de injector (desfaci colierul si vezi daca iti sare benzina in ochi). Curata corpul acceleratiei in special "idle control device". Verifica partea electrica, conexiuni de la baterie in jos, mufe, cabluri ( instalatia are prostul obicei sa se roada in dreptul robinetului de preload). Daca nu apar semne de cooperare trebuie sapat mai adanc de ex senzor hall (are prostul obicei sa adune mare parte din rezidurile metalice care ti se plimba prin ulei si incepe sa bata campii cu efect de pornire aleatorie si mers neregulat). Acum ai material de studiu, spor la mestereala.

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, TDX a spus:

Poate ar trebui curățat "idle actuator" - un ceva care ține de relanti.

L-am verificat, că era curat luna. Și el și tot corpul injecției.

STIU cum ar trebui sa pornească. Doar buton, fara accelerație. Daca ii dau așa NU pornește. Deloc. Cel mult da câteva rateuri. Singurul mod in care reușesc să o pornesc după câteva încercări e cu accelerația trasă.

Face la fel și cu rezervorul plin și cu el gol, excludem sorbul. Pot verifica pompa de presiune, dar puțin probabil. Când se încălzește trage de rupe. Urcă până la roșu în treptele 1-4, 5 n-am incercat. Și tine relanti.

 

Mai săpăm, mulțumesc frumos pentru sugestii.

Edited by Baxxter
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

UPDATE: am rezolvat.  Proprietarul anterior a schimbat idle actuator fara sa stie ca cel de single spark e diferit fata de cel de twin. 

 

Am pus actuator de twin si merge de rupe motocicleta acum. Porneste instant si trage frumos. 

Link to comment
Share on other sites

@Nooxy cheia e fara cip, o copiezi oa orice atelier. Sa ai o bucata de sarma( 6-8 cm sub sa). Contactul e super prost, pe partea de lipituri,  si daca ramai pe undeva, invartind fara succes cheia, scoti mufa contactului, din spatele farului, si pui sarma. Tot contactul prost, de fapt lipiturile lui, iti poate indica, in bord, o valoare de incarcare mai mica decat cea reala. Daca ai dubii, foloseste un multimetru. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cozmino, cu cheia am rezolvat de atunci cu 30 lei la un atelier de chei,  dar cu contactul , din pacate pentru mine, am aflat asta prea tarziu, si acum 2 saptamani am impins cam 5 km la mobra. Norocul meu , daca se poate spune asa , a fost ca eram relativ aproape de casa. A murit brusc, in mers, si totul stins. Am verificat baterie, si sigurante in drum , si am renuntat. Am descoperit un fir rupt din contact acasa. Am lipit firul si turnat rasina peste. Sper sa nu mai faca. Oricum acum stiu ce sa fac. Fac contact intre fire si , o rezolv. Un contact nou e cam 700 de lei, si nu m-am indurat, mai ales fiindca e prost proiectat si se poate rupe oricand. Dupa am descoperit pe net  ca e des intalnita problema, la seria x. Si uite asa am impins eu de mi-au iesit ochii, de mi-am adus aminte de Hoinar, dara ala era macar mai usor, si eu  pustan.

Sa stii ca , am o umbra de regret ca nu am luat 690-ul ala de la tine, ca l-ai avut la super pret, ca mult nu mai am si ajung si cu Xcountry la pretul ala, si tot nu o sa faca ce facea 690-ul.

Bafta si sanatate multa !

Link to comment
Share on other sites

Cam asta a suferit Xul de cand e la mine :

 

Schimb ulei( 15w50) , filtru ulei, filtru aer

Schimb bujii

Schimb kit lant (DID ZMVX)

Revizie furca fata( ulei , simeringuri ulei, praf)

Schimb baterie

Schimb lichid racire si lichid frana

Placute frana fata- spate

Verificat cabluri ambreiaj, acceleratie.

Verificat si gresat rulmenti roti

Verificat joc termic supape

Inlocuiti rulmentii de jug

Verificat si gresat rulmenti bascula

Adaptoarele pentru stander spate

Manete frana si ambreiaj(am pus noi, cele vechi sunt de rezerva)

Inlocuit si echilibrat  anvelope si camere aer(cele vechi de rezerva)

Inlocuit siguranta culisa etrier spate  

Inlocuit garnitura cauciuc etrier frana spate

Inlocuit cauciuc protectie praf pompa frana spate

Inlocuit bec numar

Inlocuit rulmenti rola inferioara lant

Montat protectii maini originale BMW

Montat esapament LeoVince X3

Coborat garda la sol din furca fata si amortizor spate

Curatat corp admisie

Refacut circuit electric frana fata

Montat pedala schimbator metalica

Construit extensie talpa cric

Construit protectie pompa frana spate

Curatat si dat cu spray contact in conectori electrici

 Montat scut protectie motor aluminiu

Construit protectie pietre  radiator

Rezerva de  tampoane antrenare roata spate( se gasesc foarte greu, si e bine sa fie de rezerva )

 

Deocamdata am iesit foarte putin cu ea, si nu m-a prins foarte tare. Mi se pare destul de grea mai ales la manevre pe loc , in panta si pe teren accidentat. Pe asfalt , mobre mult mai grele , mi se pareau usoare  ca un fulg , pe cand cu asta ma lupt putin  si ma cam oboseste.E drept ca nici experienta pe off nu am deloc.

Daca o sa ma prinda , o sa vad cum fac sau ii iau alte roti(excel), eventual un 21 pe fata, alta suspensie fata si spate, plus eventual un rezervor suplimentar.

1.jpg

2.jpg

20200329_163808.jpg

20200312_165608.jpg

20200312_165620.jpg

20200312_165627.jpg

20200317_173950.jpg

20200317_174748.jpg

20200324_121430.jpg

20200324_121442.jpg

20200325_135541.jpg

20200327_175721.jpg

20200327_175730.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca e cineva interesat, schimb amortizor aftermarket cu amortizor original de Dakar.

Amortizorul in discuție e pentru indivizi mai mici de statura, a coborât motocicleta câțiva cm. 

Link to comment
Share on other sites

Din plictiseala, dupa  ce i-am facut o vizita lui  ..agnea la resedinta temporara de dimineata  , sa ii las un pachetel🤣, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra.  Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea ....

20200422_184844.jpg

20200422_184856.jpg

20200422_184904.jpg

20200422_185851.jpg

20200422_185908.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Am in plan si chiar am gasit o motocicleta pe care vreau sa o cumpar, nu am gasit topic pentru ea, asa ca o sa scriu aici. Este vorba de un F700GS din 2014 cu ABS, DTC, ESA. 

 

Cateva intrebari am, daca sunteti amabili sa imi raspundeti :)

 

nefiind cunoscator al modelului si neavand pana acum nimic produs de BMW, la ce particularitati ar trebui sa ma uit atunci cand urmaresc sa cumpar acest model? daca exista aceste particularitati...Evident, in afara de lucrurile generale, care se aplica la orice motocicleta pe care vrei sa o cumperi.

 

- ce parere aveti despre acest model? M-am uitat si ma tot uit la recenzii si review-uri  pe internet de o saptamana aproape. Parerea mea este formata in proportie majoritara. Insa, eram curios totusi, de o parere a cuiva care a avut sau are acest model. Stiu ca nu e foarte cautat modelul, ba chair unii ar spune ca e pentru femei mai mult :))

 

Apreciez raspunsurile voastre! 👍

 

 

Link to comment
Share on other sites

La 22.04.2020 la 21:32, Nooxy a spus:

Din plictiseala, dupa  ce i-am facut o vizita lui  ..agnea la resedinta temporara de dimineata  , sa ii las un pachetel🤣, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra.  Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea ....

20200422_184844.jpg

20200422_184856.jpg

20200422_184904.jpg

20200422_185851.jpg

20200422_185908.jpg

De unde ai luat materialele ?

Edited by george13
Link to comment
Share on other sites

La 22.04.2020 la 21:32, Nooxy a spus:

Din plictiseala, dupa  ce i-am facut o vizita lui  ..agnea la resedinta temporara de dimineata  , sa ii las un pachetel🤣, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra.  Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea ....

Capitonezi pe interior cu burete-folie de 1cm de montaj parchet, etc. eventual pui si intre scule. cumva sa stea indesate.  Cred ca o sa fac si eu ceva similar, sa mut din topcase una alta. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, george13 a spus:

Capac cu filet ?

Da, capacul e cu filet.

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Capitonezi pe interior cu burete-folie de 1cm de montaj parchet, etc. eventual pui si intre scule. cumva sa stea indesate.  Cred ca o sa fac si eu ceva similar, sa mut din topcase una alta. 

E o idee buna. Momentan, sunt bagate intr-un fel de sac de panza, si stau destul de inghesuite. Sunt sigur ca o sa se rupa sacul, dar nu e chiar ultima mea grija, deocamdata.Ideal era sa confectionez din material textil ceva unde sa aiba fiecare scula locul ei, dar nu ma pricep la croitorie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 26.08.2019 la 12:55, V a L y O a spus:

Am trecut azi pe la Bavaria sa comand suruburile pentru discul de frana spate si am primit cadou un DVD, din 2004. Poate va intereseaza.

20190826_125015.thumb.jpg.052a298ab4f2629ed778b40d7e4a0d8d.jpg20190826_125001.thumb.jpg.96ab78ec94734e192b17cb4d9b46610e.jpg

 

https://www.dropbox.com/sh/sl8hairopd56e8g/AADXAkpR2Pm-zhifX8Kqmtwea?dl=0

 

Salut!

 

Mai poate urca cineva pe dropbox/alt site similar cele două DVD-uri? Mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cine mai vrea dvd-ul:  https://www.dropbox.com/sh/2wcsbh42dtq44yu/AADvLFDGPk7z8b2IIbbKH-Tra?dl=0

 

In alta ordine de idei, m-am saturat sa tot schimb camere, asa ca azi mi-am facut damblaua si am montat roti de G650 GS pe F-ul meu. S-au potrivit la fix, fara a fi nevoie de modificari.

Urmeaza sa-mi printez 3D ornamentele de pe rezervor, sa-mi caut/gasesc aripa spate completa si sa prelungesc aripa fata.

20200703_142243.jpg

20200703_142316.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 03.07.2020 at 19:13, V a L y O said:

Pentru cine mai vrea dvd-ul:  https://www.dropbox.com/sh/2wcsbh42dtq44yu/AADvLFDGPk7z8b2IIbbKH-Tra?dl=0

 

In alta ordine de idei, m-am saturat sa tot schimb camere, asa ca azi mi-am facut damblaua si am montat roti de G650 GS pe F-ul meu. S-au potrivit la fix, fara a fi nevoie de modificari.

Urmeaza sa-mi printez 3D ornamentele de pe rezervor, sa-mi caut/gasesc aripa spate completa si sa prelungesc aripa fata.

20200703_142243.jpg

20200703_142316.jpg

Arata bine cu rotie alea turnate. Din ce an e ?

Daca poti sa printezi chestiile alea de pe rezervor, m-as baga si eu la una mare, ca o am lipsa. Doar sa imi zici cat ar costa.

Stima

Link to comment
Share on other sites

On 12.05.2020 at 20:25, misionaru said:

Salutare!

 

Am in plan si chiar am gasit o motocicleta pe care vreau sa o cumpar, nu am gasit topic pentru ea, asa ca o sa scriu aici. Este vorba de un F700GS din 2014 cu ABS, DTC, ESA. 

 

Cateva intrebari am, daca sunteti amabili sa imi raspundeti :)

 

nefiind cunoscator al modelului si neavand pana acum nimic produs de BMW, la ce particularitati ar trebui sa ma uit atunci cand urmaresc sa cumpar acest model? daca exista aceste particularitati...Evident, in afara de lucrurile generale, care se aplica la orice motocicleta pe care vrei sa o cumperi.

 

- ce parere aveti despre acest model? M-am uitat si ma tot uit la recenzii si review-uri  pe internet de o saptamana aproape. Parerea mea este formata in proportie majoritara. Insa, eram curios totusi, de o parere a cuiva care a avut sau are acest model. Stiu ca nu e foarte cautat modelul, ba chair unii ar spune ca e pentru femei mai mult :))

 

Apreciez raspunsurile voastre! 👍

 

 

Nu detin F700 dar am bagat vreo 15000 km pe F650/700/800 pe vremea cand lucram in moto rental. Zic sa nu poluam topicul asta si sa ne vedem la o bere.

Sau poti intreba pe topicul dedicat https://motociclism.ro/topic/268807-bmw-f650f700f800gsa/

Edited by DKW
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Serban.S a spus:

Arata bine cu rotie alea turnate. Din ce an e ?

Daca poti sa printezi chestiile alea de pe rezervor, m-as baga si eu la una mare, ca o am lipsa. Doar sa imi zici cat ar costa.

Stima

An 2004, este fosta motocicleta a lui "george13"

 

Poate intereseaza pe cineva: rotile sunt de la un G650 GS 2010 - 2015 (pe realoem apare ca R13 G650 GS 11 0188/0189), cumparate de pe boonstraparts.com (350euro +18euro transport, livrate in 5zile, la usa, prin DHL).

La rotile de aliaj am schimbat rulmentii, simeringurile si suruburile pentru discul de frana fata. De pe rotile vechi am mutat discurile de frana, suruburile pentru discul spate (le schimbasem acum 2luni), inelele de ABS si suruburile pentru inelul spate, distantierii, ansamblul pinionului spate (sprocket carrier), tampoanele de cauciuc si cauciucurile. Toate s-au potrivit 1 la 1.

In total: 2350lei

 

20200622_152222.jpg

20200622_152234.jpg

20200622_152357.jpg

20200622_152406.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...