SUN_83 Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - La 11.06.2019 la 13:41, fratelescris a spus: Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - https://www.olx.ro/oferta/ungator-de-lant-scottoiler-vsystem-lse-pentru-motocicleta-IDcw11V.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vixter Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Salut, Detin un F650 GS din 2001, echipat cu sa (extra) joasa Wunderlich. Vreau sa o schimb cu o sa inalta (cod RealOEM 52532345735), in caz ca e cineva interesat astept un semn. Multumesc, Vicentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 Salut. Am niște suporți de genți textile de dakar din 2004, dacă e cineva interesat 0766572581 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin.cirlan1989@gmai Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Salut. Stiti in Bucuresti pe cineva care sa cupleze la mufa dakar ului meu un device ptr diagnoza? Am ceva din problemele consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Salut. Va rog, stiti pe cineva in Bucuresti care sa aplice dakar ului meu din 2004, device ptr diagnoza?experimentez probleme consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. multumesc fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 nu iti iese nimic la diagnoza. aplica metodele consacrate - curatire corp injectie si schimbare TPS. pe rand, in ordinea costurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie. raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei. pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 4, 2019 Share Postat August 4, 2019 La 03.08.2019 la 10:59, V a L y O a spus: Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata. Sper ca tu nu ai avut nevoie. Nevasta-mea inca suspina dupa BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat August 4, 2019 Share Postat August 4, 2019 La 03.08.2019 la 11:56, Constantin Cirlan a spus: da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie. raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei. pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei. Care este metoda ptr actuator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 4, 2019 Share Postat August 4, 2019 sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat August 4, 2019 Share Postat August 4, 2019 Multumesc pentru explicatie. Banuiesc ca mai simplu se poate face cu interfata de diagnoza, prin resetarea valorilor, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 4, 2019 Share Postat August 4, 2019 sunt sigur ca da, insa pur si simplu nu am gasit pe cineva disponibil in zona asta de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 La 04.08.2019 la 19:13, george13 a spus: Sper ca tu nu ai avut nevoie. Din pacate o sa am nevoie. Saptamana viitoare urmeaza sa dau comanda ca sa schimb actuatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Szturz Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Salut sunt nou pe aici și am și eu o problema cu motocicleta mea un BMW f650 st din 97 în turele de 3200 până la 3900 merge foarte prost în rest merge foarte bine. Am schimbat bujiile fisele pipele carburator curățat incarcare bună eu nu mai știu ce sa ii fac va rog dacă poate cineva sa ma ajute Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Am trecut azi pe la Bavaria sa comand suruburile pentru discul de frana spate si am primit cadou un DVD, din 2004. Poate va intereseaza. https://www.dropbox.com/sh/sl8hairopd56e8g/AADXAkpR2Pm-zhifX8Kqmtwea?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Septembrie 20, 2019 Share Postat Septembrie 20, 2019 In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 22, 2019 Share Postat Septembrie 22, 2019 La 20.09.2019 la 11:14, zemil a spus: In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze care ar fi pretul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi! Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W) La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau: Simering 10*26*7 HMS5RG SKF Simering 10*26*7 HMS5V SKF Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF Simering 10*26*7 HMSA10V SKF Simering 10*26*7 HMSA75R SKF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Pai intra si tu pe site la SKF, ca gasesti acolo semnificatia literelor din cod. Simeringurile alea difera prin material, constructie (cu carcasa cauciucata, sau metal expus) si numarul de buze. Dar n-as putea sa iti spun pe de rost care e care. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Octombrie 14, 2019 Share Postat Octombrie 14, 2019 Am intrat, cele cu V rezista la mai multe rpm; cele cu 10 mai au o "buza" in plus. Cred ca asta ar fi bun Simering 10*26*7 HMS5V SKF. Le-am trimis mail la BADI pentru oferta dar nu au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.