Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al  meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat

187786_3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Detin un F650 GS din 2001, echipat cu sa (extra) joasa Wunderlich. Vreau sa o schimb cu o sa inalta (cod RealOEM 52532345735), in caz ca e cineva interesat astept un semn.

 

Multumesc,

Vicentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia.

Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.

Corp Clapeta BMW F650GS 04-07.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.08.2019 la 10:59, V a L y O a spus:

Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia.

Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata.

Corp Clapeta BMW F650GS 04-07.jpg

Sper ca tu nu ai avut nevoie. Nevasta-mea inca suspina dupa BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.08.2019 la 11:56, Constantin Cirlan a spus:

da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie.  raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei.

pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.

 

Care este metoda ptr actuator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut sunt nou pe aici și am și eu o problema cu motocicleta mea un BMW f650 st din 97 în turele de 3200 până la 3900 merge foarte prost în rest merge foarte bine. Am schimbat bujiile fisele pipele carburator curățat incarcare bună eu nu mai știu ce sa ii fac va rog dacă poate cineva sa ma ajute Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
La 20.09.2019 la 11:14, zemil a spus:

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

care ar fi pretul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intra si tu pe site la SKF, ca gasesti acolo semnificatia literelor din cod. Simeringurile alea difera prin material, constructie (cu carcasa cauciucata, sau metal expus) si numarul de buze. Dar n-as putea sa iti spun pe de rost care e care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...