Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are cineva un manual in engleza pentru f650 (eventual dakar :rose: ), ca la germana inafara de danke nu prea stiu mare lucru.

 

Am eu, inclusiv dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TRO5

cum facem sa imi dai si mie manualul la dakar. il ai cumva in format electronic?

yahoo id: alin_ambro, 0740/304003

mersi :crack:

 

 

Vezi ca ai 2 pm-uri. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pentru a reseta BMS-ul deconectezi bateria cel putin 5 minute si gata. Dupa aia calculatorul este din nou "virgin" adica nu este acomodat cu conditiile climaterice din Romania (nu e gluma, chiar asa este) si prima 100 km o sa se opreasca sau o sa mearga ciudat la relanti. Pt a evita aceasta perioada de acomodare se poate ajuta calculatorul prin urmatoarele:

 

-1. se pune cheia in contact si o rotesti pe ON fara sa pornesti motorul.

-2. se deschide la maxim gazu de 3 ori

-3. se roteste cheia spre off

Gata asta e tot.

Stiu ca la Bavaria o rescriere de soft (eu cred ca asa numesc ei update-ul) pt cei care au probleme cu relantiul costa 150E. Totodata stiu o persoana care a avut necazuri cu fluctuatiile de relanti si dupa rescriere tot la fel facea asa ca recomad inlaturarea celorlalte posibile cauze si in final sa apelezi la rescriere de soft.

 

 

Salut Rares!

 

De unde ai informatia asta cu deconectarea bateriei / cele trei etape descrise?

De ce se deschide gazu' doar de trei ori, si nu de mai putine / mai multe ori?

 

Merci,

 

Tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am gasit chestiile astea, adica NB's BMW F650GS Tool and Spares List pe YouTube, cu alte cuvinte cam ce-ar trebui sa ai la tine la un drum mai lung ca sa ajungi acasa in caz de Doamne-fereste, crapa utilaju':

 

Sunt 4 parti:

 

 

 

Enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca privesc si eu.

ma intreb asa : are prezervative la el ? in caz ca f*te ceva reparand motoreta, sa fie macar protejat .

 

 

Am gasit chestiile astea, adica NB's BMW F650GS Tool and Spares List pe YouTube, cu alte cuvinte cam ce-ar trebui sa ai la tine la un drum mai lung ca sa ajungi acasa in caz de Doamne-fereste, crapa utilaju':

 

Sunt 4 parti:

 

Enjoy!

 

 

s-a rupt talpa de la cizma si am avut banda adeziva de am facut o noua cizma ? am avut :crack:)

si eu car o gramada de prostii cu mine cand plec la drum lung si e bine sa fie acolo. inca ceva important este sa fie scule de calitate ca acasa am 3 seturi si daca se rupe o tubulara o dau dracu dar daca se rupe pe teren nu e asa de vesel.

 

pe langa calitatea uneltelor trebuie sa fie unelte utile. in loc de cheia lui reglabila eu care mereu doua franceze (una mica si buna la toate si una mai mare). cheia aia reglabila a lui nu este foarte buna pentru ca va strica suruburile.

 

cand am fost cu domnul care a postat linkurile mai sus (frumoa a fost , multumesc) a trebuit sa imi intind lantul asa ca am incercat sa folosesc cheia reglabila (MARE, care se desface pana la 32) si are un joc de juma de milimetru si cand fortezi risti sa rotunjesti capul surubului. acolo am rezolva treaba cu un rac foarte puternic si tubulara de 24 (m-am suit in picioare pe el si a tinut fara probleme)

 

pot spune ca am mai multe scule decat are nenea asta cand plec la ture lungi.

 

ceea ce imi lipseste si mi-ar trebui ar fi jucaria aia pentru siguranta calatorului orpit in pana noaptea. ei bine aia nu o am si tare mi-ar placea.

 

lasand asta un tip a spus pe forum : sa aveti hartie igienica sa va stergeti cand va ca*ati pe ele de scule.

 

sa speram ca nu ramanem in pana.

 

@bizoo_n : hai ca si roata fata stim sa o demontam nu :wave:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare!

ce fel de benzina folositi? pe capacul rezoervorului scrie de 95? e vreo problema daca bag una cu cifra octanica mai mare? 99 de la petrom sau chiar 100 de la omv?

 

 

Eu zic ca daca scrie 95 baga 95 ca stiu ei de ce au scris asa. Eu am F 650 din 96 si asa scrie si la mine. Si bag de 95 fara plumb de la MOL. Sa o folosesti fara evenimente!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu exact unde am citit (cred ca pe Opel Forum), a facut un forumist teste de laborator si a reiesit ca benzinele de la noi de 95 au cifra octanica de 91-92, iar 98 pe acolo la 95.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu exact unde am citit (cred ca pe Opel Forum), a facut un forumist teste de laborator si a reiesit ca benzinele de la noi de 95 au cifra octanica de 91-92, iar 98 pe acolo la 95.

 

 

Nu stiu ce sa zic. Eu nu ma iau dupa teste. Eu bag ce scrie. Tu de exemplu ce benzina bagi? Ca ai tot F 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez in domeniul petrolier si stiu foarte bine cum e cu benzinele de la noi indiferent de numele statiilor de la care alimentezi. 95 ma cam doare sufletul sa folosesc. La masina daca bag se simte extraordinar de tare. Benzina din Germania nu are nicio legatura cu ce se vinde aici. Cine a fost si a alimentat de acolo stie.

 

In consecinta, mai vreau raspunsuri, voi ce folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez in domeniul petrolier si stiu foarte bine cum e cu benzinele de la noi indiferent de numele statiilor de la care alimentezi. 95 ma cam doare sufletul sa folosesc. La masina daca bag se simte extraordinar de tare. Benzina din Germania nu are nicio legatura cu ce se vinde aici. Cine a fost si a alimentat de acolo stie.

 

In consecinta, mai vreau raspunsuri, voi ce folositi?

 

 

Bine atunci. Daca lucrezi in domeniu de ce nu ne dai niste sfaturi ca sa stim si noi data viitoare ce benzina sa bagam. Si eu stiam ca benzina de la Mol este adusa din import, de la OMV la fel. Aici nu ii vorba de firmele din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care este seful unei statii MOL, de la el stiu, ca toti carburantii din gama EVO sunt din strainatate (ma rog asa mi-a spus acum jumatate de an ... poate de atunci s-a schimbat), iar Tempo din RO.

 

Eu pun MOL Tempo 95, am sa incerc odata si cu Mol Evo 98 - cand o sa am ocazia la un drum lung sa compar consumul/comportamentul in acelasi conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...