Stefan GS Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 handguardurile alea sunt cea mai buna investitie facuta de mine pe mobra! 3 milioane si un pic are isi merita pretulpana sa le pun, am schimbat 3 manete de ambreiaj. ce-i drept, dupa ce le-am pus nici nu am mai dat cu mobra de pamant...dar anyway........... Da, pai sunt foarte bune! Dar dupa ce le aduc, banuiesc cam 2 sapt...oricum vine gheata in curand, le-ai montat singur nu, nu trebuie sa dai jos comezile de pe ghidon sau da? ca nu m-am uitat bine la prinderi la voi spre interiorul ghidonului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Pe langa ce ne arati tu, mai trebuie si parte de sus, adica asta http://www.touratech.com/shops/001/product...a54b90ac6c01ff1 . Astfel, ai protejata si partea de sus. In total 170 euro. Am eu asa dar inca n-am avut ocazia sa testez sistemul intr-un mod serios. mi se pare mie,sau e mai ridicata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Da, pai sunt foarte bune! Dar dupa ce le aduc, banuiesc cam 2 sapt...oricum vine gheata in curand, le-ai montat singur nu, nu trebuie sa dai jos comezile de pe ghidon sau da? ca nu m-am uitat bine la prinderi la voi spre interiorul ghidonului... sunt foarte simplu de montat, si nu trebuie sa demontezi comenzile de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 sunt foarte simplu de montat, si nu trebuie sa demontezi comenzile de pe ghidon. Aha, mersi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 De citeva zile mi-a ajuns si mie BMW-ul in tara. Sunt fericitul posesor al unui BMW F650 GS din 2004. Acum trebuie sa ma agit un pic cu toate procedurile de inmatriculare. Am dat citeva ture de control si atit pentru moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 De citeva zile mi-a ajuns si mie BMW-ul in tara. Sunt fericitul posesor al unui BMW F650 GS din 2004. Acum trebuie sa ma agit un pic cu toate procedurile de inmatriculare. Am dat citeva ture de control si atit pentru moment. sa-l stapanesti sanatos! fa-i o poza sa-l vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Multumesc de urari. Am pozat-o si v-o arat si voua. Iat-o: Din pacate nu pot monta coburii laterali deoarece neamtu' nu a mai gasit "bumbii" de fixare de pe lateralele spate... Stiti cumva de unde pot sa ii cumpar? Editat Noiembrie 16, 2008 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Multumesc de urari.Am pozat-o si v-o arat si voua. Iat-o: Din pacate nu pot monta coburii laterali deoarece neamtu' nu a mai gasit "bumbii" de fixare de pe lateralele spate... Stiti cumva de unde pot sa ii cumpar? Arata impecabil, s-o stapanesti sanatos si fara incidente Dupa cum se vede din poza(gaura de prindere inchisa) n-a folosit deloc coburii pana acum si practic iti trebuiesc acele(shuruburi) originale sa poti agata coburii de ele apoi. Dar se deschid cu cheia de contact banuiesc nu? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Da , coburii nu au fost folositi. Topcase-ul si coburii se deschid cu cheia de contact. Unde as putea sa dau comanda de doua suruburi din alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) sa-l stapanesti sanatos! fa-i o poza sa-l vedem si noi. Salut Invictus Vad ca noi astia cu seile rosii din tribul pieile rosii suntem destul de putini... Editat Noiembrie 16, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Da , coburii nu au fost folositi. Topcase-ul si coburii se deschid cu cheia de contact. Unde as putea sa dau comanda de doua suruburi din alea? Bine ca sunt originali macar, adica luati dupa seria de shasiu si poti folosi aceeasi cheie. Am incercat sa gasesc o poza cu acele shuruburi dar n-am gasit, ce sa spun, le poti face si la comanda eventual dar te-as sfatui sa le comanzi la Bavaria nu cred c-ar costa o avere. Si vorba aia, la o asemenea bijuterie nu te mai uiti la niste amarate de shuruburi Daca totusi vrei sa le faci la comanda le pot demonta pe ale mele sa le fac o poza si sa le vezi cum arata. Oricum ele se desfac cu o cheie care o ai in trusa de scule, asa ca din nou te-as sfatui sa le comanzi pe cele originale. PS: se vede ca proprietarul a investit in ea, asa ca ai facut o alegere buna Bafta. Salut Invictus Vad ca noi astia cu seile rosii din tribul pieile rosii suntem destul de putini... Sunt atat de irelevante acele culori, crede-ma. Si eu alergam sa-mi cumpar unul gri atunci sau macar albastrul ala metalizat. Apoi am observat ca sunt 5(cinci) componente care trebuiesc demontate si vopsite in culoarea prefereta. Sa nu-ti mai zica ca erau si mai scumpe datorita culorii, cele rosii si galbene erau cele mai ieftine Cu shaua acelasi lucru, mergi si iti cumperi ce material si in ce culoare vrei, eu mi-am schimbat odata la un magazin de cartier culoarea si comfortul sheii. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Aaaa, eu nu m-am dat mare cu saua rosie, ca sincer as fi vrut neagra si poate o sa o schimb in primavara oricum. Stiu ca se poate schimba usor ca e doar un material, normal. L-am salutat pe Invictus ca in sfarsit am mai vazut si eu un GS cu saua rosie...la un moment dat, tot vazand doar negre si galbene, incepusem sa cred ca nu e originala - asta ma interesa doar ca sa stiu ce a fost schimbat pe ea, de cate ori a fost trantita si pe unde a fost pocnita...ca sa stiu ce probleme poate avea si pe ce am dat banii...ca stiu ca nu exista enduro netrantit ca doar daia e enduro... da na, vroiam sa stiu ce si cum a fost facut pe la ea ca sa nu raman pe Transalpina cu ea...daca n-am ramas cu Oltcitul ar fi de cacao sa raman cu GS ul Editat Noiembrie 16, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Daca totusi vrei sa le faci la comanda le pot demonta pe ale mele sa le fac o poza si sa le vezi cum arata. Daca poti sa faci o poza ( linga o rigla eventual). Ar fi excelent. Am gasit codul si pretul surubului ala. Cred ca mai bine le fac la comanda... O sa intreb si la AB. Unde sa merg, la AB din Baneasa sau la AB de pe centura? Uite un link interesant: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Mai...sp?mospid=47973 Bafta! Editat Noiembrie 16, 2008 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Are cineva idee de unde pot cumpara un cablu de acceleratie pt GS 2001 si la ce pret? Al meu nu mai are mult si cedeaza si n-as vrea sa astept 1 saptamana dupa AB... Am garnitura aia din marsit (clingherit) de la capacul stanga de la motor (ambreiaj), daca are cineva nevoie - PM.... La AB e scumpa rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Are cineva idee de unde pot cumpara un cablu de acceleratie pt GS 2001 si la ce pret? Al meu nu mai are mult si cedeaza si n-as vrea sa astept 1 saptamana dupa AB... Daca doar timpul e problema, cred ca poti rezolva temporar cu un kit de cablu de la Louis. Iti pot da eu daca vrei... Pe mine m-a tinut fara probleme. Parerea mea este sa-l iei pe cel original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Te inteleg, si eu am trecut la "capsulate" acum vreo 2 ani dar parca tot mi-a ramas la inima boxer-ul racit pe aer:)Singrul lucru pe care nu-l regret este mirosul cu care ma capatam dupa fiecare plimbare cu ea dar..deh.. cand iei aerul cald pt aeroterma de la galerie... Da, au fost niste masini foarte bune pt. pretul lor...pacat ca n-au mai evoluat cu ele, ca in 2000 cand toti cu Dacia racaiau parbrizu' de le ieseau ochii, in astea stateai in tricou si geamurile erau luna... Eu aveam aeroterma ok adica nu venea miros deloc, dar stiu ca unele aveau faza asta. Uite aici 2 link-uri pt. cei care NU CRED IN ABS-ul PT. MOTOARE... imaginile spun cam tot cred pe off nu e bun, da pe asfalt... Si aici niste marketing de buna calitate cu HP2 Editat Noiembrie 17, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Daca poti sa faci o poza ( linga o rigla eventual). Ar fi excelent. Am gasit codul si pretul surubului ala. Cred ca mai bine le fac la comanda...O sa intreb si la AB. Unde sa merg, la AB din Baneasa sau la AB de pe centura? Uite un link interesant: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Mai...sp?mospid=47973 Bafta! Bine ai venit in lumea bmw istilor Sa vezi cat te costa shurubul ala in care se prinde oglinda nu-ti vine sa crezi. AB ul este acum pe centura, am sa fac maine o poza(daca nu ploua) si am sa-ti masor si lungimea lui. Totusi din nou te-as sfatui sa le comanzi pe cele originale, e vorba de siguranta ta in primul rand Uite aici 2 link-uri pt. cei care NU CRED IN ABS-ul PT. MOTOARE... imaginile spun cam tot cred pe off nu e bun, da pe asfalt... De ce crezi tu ca la bmw e butonul ala pe bord cu care poti dezactiva abs ul? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Pai normal ca pt. offroad ca e all-rounder...soft enduro... ca intr-o zi cand a inceput sa-mi danseze fundul pe asfalt la o viteza pana in 40kmh dar blocand extremis fara sa vreau spatele, pt. ca venea unu' cu masina din fata pe o straduta as fi vrut sa am abs...da m-am dat jos apoi mi-am schimbat panatalonii si m-am gandit ca bine ca n-am avut viteza mai mare, si asa am putut lasa de frana cand incepea sa danseze...astea erau miimile alea de secunda cand ai vrea sa o opresti in timp ce il eviti si pe domnu' cu tabla multa...ca deeee..vina sa zic era fifty fifty...cu tona de tabla am mers de multe ori taras da pe 2 roti ar fi bine daca nu s-ar bloca in timp ce vrei sa si eviti ceva... Editat Noiembrie 17, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 rog si eu un raspuns pt cum de decupleaza ABS ca eu cand apas butonul inainte sa il pornesc licare becul...si atat stat stins..am reusit odata dar nu stiu cum..si mai ma intrebat un amic ca nici lui nu ii iese chestia cu decuplarea...eu ii fac simplu..sus pe central dau 1-a .a 2a turez de nu mai citeste senzorul si ramane aprins...poate e vreo chestie ce nu o stiu...!vreun buton ascuns .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Verificati si voi din cand in cand cablaraia, se pare ca sunt niste probleme in special in zona robinetului pt amortizor si unde sunt bride - nu trebuie sa fie prea stranse: http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=223089 http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&a...p;sk=t&sd=a Furci rupte, motoare in flacari... BMW, wtf?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) Verificati si voi din cand in cand cablaraia, se pare ca sunt niste probleme in special in zona robinetului pt amortizor si unde sunt bride - nu trebuie sa fie prea stranse: http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=223089 http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&a...p;sk=t&sd=a Furci rupte, motoare in flacari... BMW, wtf?? NASPAAAAAAAAAAAA...eee, asta e... de acum ne luam un stingator mic de carrefour cu noi sau bem repede 3 beri si stam cu picioarele desculti in zapada... daca n-ai zapada cauti un susur de apa! Editat Noiembrie 18, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 rog si eu un raspuns pt cum de decupleaza ABS ca eu cand apas butonul inainte sa il pornesc licare becul...si atat stat stins..am reusit odata dar nu stiu cum..si mai ma intrebat un amic ca nici lui nu ii iese chestia cu decuplarea...eu ii fac simplu..sus pe central dau 1-a .a 2a turez de nu mai citeste senzorul si ramane aprins...poate e vreo chestie ce nu o stiu...!vreun buton ascuns .... ABS-ul se decupleaza tinand apasat ~5 secunde butonul stand pe loc in neutru. Se activeaza automat de fiecare data cand pornesti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 rog si eu un raspuns pt cum de decupleaza ABS ca eu cand apas butonul inainte sa il pornesc licare becul...si atat stat stins..am reusit odata dar nu stiu cum..si mai ma intrebat un amic ca nici lui nu ii iese chestia cu decuplarea...eu ii fac simplu..sus pe central dau 1-a .a 2a turez de nu mai citeste senzorul si ramane aprins...poate e vreo chestie ce nu o stiu...!vreun buton ascuns .... Cum a spus si colegul mai sus, tii apasat mai mult de 5 sec pt deactivare si acelasi lucru pt reactivare. Daca mergi pe o roata sau pornesti motorul din nou devine automat activat. Verificati si voi din cand in cand cablaraia, se pare ca sunt niste probleme in special in zona robinetului pt amortizor si unde sunt bride - nu trebuie sa fie prea stranse: http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=223089 http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&a...p;sk=t&sd=a Furci rupte, motoare in flacari... BMW, wtf?? Nu e de gluma cu asa ceva, s-au mai intamplat cazuri sa arda in calatorii acele cabluri, pe mine m-a avertizat si un mecanic de la AB cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 Eu am patit asa ceva anul asta cand am fost in Grecia. Din fericire la mine a ars doar blocul de sigurante si din nefericire focul a fost provocat de prostia mea (am inlocuit siguranta arsa de la ventilator cu o sarma). Sa vezi ce fata faci cand: - incep sa se aprinda beculetele pe bord ca pomul de craciun, - cand danseaza acele ceasurilor dupa o melodie doar de ele stiuta - cand se porneste singur motorul si cand nu se mai opreste de la nici o comanda. - evident toate acestea la 800km de casa. Rezolvarea a fost o reconstructie a blocului de sigurante cu ajutorul leocoplastului si evident am refacut gresit legaturile la siguranta. Dar a functionat pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 breeeeeeeeee aluia ii arde mobra si lui ii arde de poze???? sa fie sanatos, isi merita soarta....sa arda in iad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.