Angi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 breeeeeeeeee aluia ii arde mobra si lui ii arde de poze???? sa fie sanatos, isi merita soarta....sa arda in iad N-a facut-o pentru el. A facut-o pentru urmasii urmasilor, urmasilor lui Adica d-astia ca noi Foarte utila informatia de la glucian. Merci ps- Zeroo, ai primit PM-ul de la mine? Astept un raspuns. La fel si de la tine Robbie, acum ca ti-am expus problema mai in detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 breeeeeeeeee aluia ii arde mobra si lui ii arde de poze???? sa fie sanatos, isi merita soarta....sa arda in iad aoleu, lasa omu' in pace si nu-l mai blestema degeaba ca poza a fost facuta de nevasta-sa, el alerga dupa stingator. citeste thread-ul cu pricina ca scrie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) salut, spuneti-mi va rog frumos cum scot si eu bateria ca am pus la iernat moto .... pt dakar 2002... ce trebuie sa desfac ? stabilizator pt benzina se gaseste in hornbach este 20 lei .... Scoti saua Desfaci suruburile de la semnalizatoare fata pe ambele parti (4 pe fiecare parte) Desfaci restul de suruburi cu care sunt sustinute plasticele care formeaza rezervorul Desfaci capacul rezervorului de ulei ( de preferat chiar inainte sa scoti plasticul de pe partea respectiva) Scoti ambele plastice laterale (atentie, ele mai sunt prinse intr-un "grommet" de cauciuc) deci trebuie sa tragi un pic de ele ca sa iasa. Desfaci plasticul de pe centru -3 suruburi pe cadru lanca furca si inca 2 in partea opusa langa sa. voila! bateria Editat Noiembrie 19, 2008 de Thundercojones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) aoleu, lasa omu' in pace si nu-l mai blestema degeaba ca poza a fost facuta de nevasta-sa, el alerga dupa stingator. citeste thread-ul cu pricina ca scrie acolo Daaaaaaaa, pai nu stii cum sunt americanii ???... "Ohhh my gooood...arde Kenny!!!...ce facem acum??? du-te tu draga dupa stingator ca sa nu ne ardem manutele...da sa vii repede ca vad ca arde binisor...sa vii repede, daaa ?! eu intre timp fac niste poze frumoase..." Da faza e naspa rau..., daca stiam ca imi iau semineu mai bine ma uitam mai bine la Transalp sau si ala face pe aragazu' ? Iar faza super naspa e daca patesti cum a patit Tro5 in Grecia, unde gasesti apa la tot pasul la 45-50 de grade...chiar ma gandeam la vara de o Grecie da mai bine fac un gratar in curte... Editat Noiembrie 19, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Lasa si americanii in pace ca nici tu nu ai nimerit-o - motorul ala e din Korea - acolo s-a intamplat. Scrie tot in topicul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Lasa si americanii in pace ca nici tu nu ai nimerit-o - motorul ala e din Korea - acolo s-a intamplat. Scrie tot in topicul ala... Aaaa, scuze. N-am citit tot topicul, inca...oricum multumim pt. informatie! Acum e adevarat ca orice chestie care are curent poate face scurt si apoi flama, inclusiv toate motoarele indiferent de marca...dar neamtu' trebuia sa se gandeasca la toate posibilitatile si ecuatiile posibile ca doar daia e cel mai bun la tehnica... Editat Noiembrie 19, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 azi mi-am luat inima de incepator in dinti si am plecat cu motorul la serviciu. Al dracu ca zilele astea lucram undeva pe autostrada (A1) la km 14, iar eu stau pe undeva pe langa Lia Manoliu bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa. tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona? nah, si acum on topic, observ ca se vorbeste despre modelul 2007 in buba asta....adica al meu.... vom verifica si asta. domnitat mea ieri mi s-a oprit de doua ori in mers. semne caracteristice: motorul nu mai mergea intr-o turatie continua, ci intr-o turatie gen...cum se aude trenul cand trece peste intersectii de linie ferata..brm-brm...brm-brm..brm-brm. daca nu tineam acceleratia putin trasa, murea, scadea sub 1000 de ture si gata. facea figura si cu ambreiajul tras, si fara, ca am tot incercat, sa vad daca nu e buba de stalling la stop. dar nu...daca nu ii dadeam gaz, murea si in mers. am oprit, scos cheia din contact, asteptat 30 de secunde (un mic reset), si am pornit din nou. same shit. Motorul nu era chiar rece, mi-a facut figura la un 10 minute de plecat de acasa. Ca ultima solutie, am umblat la ralanti, am mai invartit putin din cablul de acceleratie care iese din maneta, pe ghidoun, sub modulul de pe partea dreapta, am mai tras de el mai spre stanga, sa fie putin mai turat motorul...si se pare ca a mers, totusi.... astept opinii avizate. multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa. tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona? Veeeeeeeeeecineeeeeeeeee!!! Eu sunt pe partea cealalta a stadionului in zona intersectiei Diham, dar oricum suntem in apropiere >< Garaj in zona: canci! Eu am vorbit cu niste prieteni si cand ma voi hotara sa o bag la hibernare o sa o duc la casa pe undeva prin Tunari-Pipera, sau eventual pe undeva pe la rond Cosbuc pe unde mai am niste cunoscuti la casa.... In alta ordine de idei, spuneti-mi si mie de unde reglez relanti-ul la F650 ST-ul meu din '97. Acum sta pe la 2000 de ture si mi se pare cam mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Off: eu stau f aproape de Diham, pe Socului... On: Toate modele de GS si DAKAR au aceasta problema. Exista si un "PERFORM BULLETIN # 61 002 08 (050) WIRING HARNESS REPAIR" care spune: "Performed bulletin to secure wiring harness away from shock adjuster." Inca un caz legat de firele alea: http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&a...p;sk=t&sd=a Mai citez din topicul de mai sus: Reference the following Nov-2005 Measure No. US 5056875-01. It states: Complaint Various fault symptoms such as: - Oil pressure indicator flickers or lights up permanently. - Rev counter fluctuates or no longer works. - The engine misfires. - The engine stalls and no longer starts. Cause Vehicle wiring harness behind the spring strut adjustment wheel damaged, sometimes chafed through. Measure Repair the damaged vehicle wiring harness. Observe Service Information bulletin 61 002 06 (013), "Wiring harness repair kit. Ideea cu rearanjarea cablurilor de la robinet e cam asa: Mai multe info in topicul ala si verificati si voi ca apar multe probleme de la cablurile astea mai ales cand imbatraneste izolatia aia. Stiu un caz despre un Dakar (nici unu' din "alea" doua ) din 2001 care nu mai pornea si la o verificare mai amanuntita s-a descoperit ca era vorba de o brida stransa pe la firele de la contact care in timp a "taiat" un fir... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 ABS-ul se decupleaza tinand apasat ~5 secunde butonul stand pe loc in neutru.Se activeaza automat de fiecare data cand pornesti motorul. Mai intreb si eu inca o data ca prostu' in targ...ca ma tot gandeam la ABS, ca sa ma asigur...e fata si spate ABS-ul, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Mai intreb si eu inca o data ca prostu' in targ...ca ma tot gandeam la ABS, ca sa ma asigur...e fata si spate ABS-ul, nu ? Da , e si fata si spate Tu inca nu l-ai incercat?? Ar trebui sa il incerci ca sa vezi cum se comporta la frane bruste 1200 GS-ul are un sistem si mai inteligent - apesi fata sau spate si iti pune frana cu ambele Editat Noiembrie 19, 2008 de Thundercojones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Da , e si fata si spateTu inca nu l-ai incercat?? Ar trebui sa il incerci ca sa vezi cum se comporta la frane bruste 1200 GS-ul are un sistem si mai inteligent - apesi fata sau spate si iti pune frana cu ambele Eu l-as fi incercat daca as fi avut... , iar probe de franare am facut prin mai multe locuri fara circulatie asa ca stiu cum reactioneaza fara ABS...si am blocat si fatza pe un pic de praf pe asfalt la viteza mica...senzatii hard-core!!! Cu spatele am mers vreo 10m blocat ca sa vad cat de repede opreste... De aia ma gandesc sa si il vand si sa imi iau unul cu ABS ca am inteles ca e prea mare tam-tam-ul sa imi pun ABS la el...o sa intreb la AB ca sa ma distrez cat m-ar costa... Apoi o sa intru pe moto.it si o sa imi aduc unul cu ABS. Stiu de 1200GS...e buna treaba aia si oricum e bun ca ABS-ul... E foarte bun cand vrei sa si eviti ceva in timp ce franezi extremis pe asfalt si o bagi pe maneca...nu din vina ta de multe ori...chiar de mergi chill. Stii cum e. Editat Noiembrie 19, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Eu l-as fi incercat daca as fi avut... , iar probe de franare am facut prin mai multe locuri fara circulatie asa ca stiu cum reactioneaza fara ABS...si am blocat si fatza pe un pic de praf pe asfalt la viteza mica...senzatii hard-core!!!Cu spatele am mers vreo 10m blocat ca sa vad cat de repede opreste... E foarte bun cand vrei sa si eviti ceva in timp ce franezi extremis pe asfalt si o bagi pe maneca...nu din vina ta de multe ori...chiar de mergi chill. Stii cum e. Scuze , nu mi-am dat seama ca nu ai. Majoritatea GS-urilor pe care le-am vazuta aveau Si eu am facut experimente fara ABS - senzatii tari Mi-au folosit experimentele astea cand am schimbat doua viteze in jos pe umed si inainte de curba din gresala.... Dansa motorul de zici ca era la discoteca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 bai musiu, pai noi suntem vecini atunci! eu stau langa electro aparataj, sau energo-montaj, sau cum ma-sa ii zice la fabrica asta, pe colt cu vatra luminoasa. tu ziceai ceva la un moment dat de un garaj in zona? nah, si acum on topic, observ ca se vorbeste despre modelul 2007 in buba asta....adica al meu.... vom verifica si asta. domnitat mea ieri mi s-a oprit de doua ori in mers. semne caracteristice: motorul nu mai mergea intr-o turatie continua, ci intr-o turatie gen...cum se aude trenul cand trece peste intersectii de linie ferata..brm-brm...brm-brm..brm-brm. daca nu tineam acceleratia putin trasa, murea, scadea sub 1000 de ture si gata. facea figura si cu ambreiajul tras, si fara, ca am tot incercat, sa vad daca nu e buba de stalling la stop. dar nu...daca nu ii dadeam gaz, murea si in mers. am oprit, scos cheia din contact, asteptat 30 de secunde (un mic reset), si am pornit din nou. same shit. Motorul nu era chiar rece, mi-a facut figura la un 10 minute de plecat de acasa. Ca ultima solutie, am umblat la ralanti, am mai invartit putin din cablul de acceleratie care iese din maneta, pe ghidoun, sub modulul de pe partea dreapta, am mai tras de el mai spre stanga, sa fie putin mai turat motorul...si se pare ca a mers, totusi.... astept opinii avizate. multumesc anticipat! verifica tubul de admisie (ala de cauciuc...de la corpul de injectie)vezi sa nu il ai crapat...accelasi lucru l-am patit si eu si nu stiam ce are!dar cu ajutorul altui prieten care mi-a dat injectorul ca am zis ca e infundat sau dus...cand l-am pus pe ala la fel ...si am observat ca atunci cand se oprea arunca vapori pe acolo. astept sa vad de la ce a fost...!si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 astept opinii avizate. multumesc anticipat! DECI, DAKARRRRRRRRRRRR!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Scoti sauaDesfaci suruburile de la semnalizatoare fata pe ambele parti (4 pe fiecare parte) Desfaci restul de suruburi cu care sunt sustinute plasticele care formeaza rezervorul Desfaci capacul rezervorului de ulei ( de preferat chiar inainte sa scoti plasticul de pe partea respectiva) Scoti ambele plastice laterale (atentie, ele mai sunt prinse intr-un "grommet" de cauciuc) deci trebuie sa tragi un pic de ele ca sa iasa. Desfaci plasticul de pe centru -3 suruburi pe cadru lanca furca si inca 2 in partea opusa langa sa. voila! bateria Cam multe suruburi de desfacut . Nu trebuie sa desfaca decat suruburile de la carena centrala si busonul de ulei. Nu trebuie desfacute carenele laterale, doar ridicata carena stanga de pe capacul rezervorului de ulei ca sa poti scoate carena centrala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 need help. mi-am luat parbriz inalt la GS (2001, 3 suruburi) insa nu prea reusesc sa-l montez calumea. parbrizul e sh, original bmw, insa a venit chel, fara prostiile alea din plastic de care cred ca mai e nevoie. atasez o poza cu un parbriz identic cu al meu in care apar si plasticele de care as avea nevoie. any ideas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 need help. mi-am luat parbriz inalt la GS (2001, 3 suruburi) insa nu prea reusesc sa-l montez calumea. parbrizul e sh, original bmw, insa a venit chel, fara prostiile alea din plastic de care cred ca mai e nevoie. atasez o poza cu un parbriz identic cu al meu in care apar si plasticele de care as avea nevoie. any ideas? Poti sa folosesti niste distantiere din furtun de cauciuc (furtun de benzina de dacie. prin gaura se trece surubul). Cu ocazia asta iti cumperi 2 suruburi mai lungi pt partea superioara sa distantezi ceva mai mult parbrizul obtinand o protectie la vant mai buna. Eu am plasticul acela si in + am mai adaugat acele distantiere din furtun de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Poti sa folosesti niste distantiere din furtun de cauciuc (furtun de benzina de dacie. prin gaura se trece surubul). Cu ocazia asta iti cumperi 2 suruburi mai lungi pt partea superioara sa distantezi ceva mai mult parbrizul obtinand o protectie la vant mai buna. Eu am plasticul acela si in + am mai adaugat acele distantiere din furtun de cauciuc. thanks tro5, despre plasticul celalalt (cel drept de jos) stii ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Am gasit la Lukoil acel "conservant" pentru benzina (nu imi mai aduc aminte exact denumirea). Chiar isi face treaba? A folosit cineva si poate sa zica mai multe despre acesta? Daca nu se foloseste ce se poate intimpla? Intreb si eu ca GIGEL, pentru ca nu am avut pina acum ocazia sa folosesc asa ceva. Costa 20 ron, apropo. Multumesc. Editat Noiembrie 21, 2008 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Daca ai GS nu tre' sa te agiti prea mult cu acel stabilizator - rezervor plastic, fara carburatoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Eu ma gandesc sa numai scot bateria daca o pornesc sa zic la 3-4 zile si poate o sa fie si o iarna mai calda si mai si ies cu ea din cand in cand...mai un drift din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Am pus-o si eu azi la hibernat... intr-o parcare subterana. Cel mult o sa-i scot bateria si o sa ung partile cromate si niste suruburi cu vaselina ca sa nu am mult de pus la loc in caz ca imi vine vreo idee sa ies la plimbare in plina iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Eu ma gandesc sa numai scot bateria daca o pornesc sa zic la 3-4 zile si poate o sa fie si o iarna mai calda si mai si ies cu ea din cand in cand...mai un drift din cand in cand... Parca neamtzu zicea ca not gutt sa pornesti motoru 5 min si sa-l opresti.Cica se face condens si rugineste mai rpd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Parca neamtzu zicea ca not gutt sa pornesti motoru 5 min si sa-l opresti.Cica se face condens si rugineste mai rpd. Pai GS-ul are rezervorul din plastic. Si ST-ul parca. Ce sa rugineasca ? Motorul ?...daca merge cate 5 min. la 1 sapt...? Mai se roteste si antigelul ala prin motor. Si uleiul...si poate daca e caldut - 5grade... mai o scot si la o plimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.