SAT Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Buna, Sunt din Timisoara, momentan am doua motociclete un Suzuki DR350 si Suzuki GSX 600 F.Cred ca acum dupa ceva timp de exploatare a acestor motociclete, in segmentul carora sunt destinate pot spune urmatoarele: -in cazul enduro, apetitul meu pentru risc este destul de scazut, astfel incat accesez trasee mai lejere, drumuri forestiere sau carari prin paduri, pante moderate si locuri in care traseul poate fi usor previzibil. -in cazul tourer-ului pe care il am, pot spune ca pozitia nu imi convine, in primul rand, viteza nu ma incanta iar traficul aglomerat prin care trebuie sa ma strecor nu ma relaxeaza pe deplin , asadar si prin urmare...cred ca mi-ar place sa fac calatorii prin locuri frumoase si sa ma bucur de linistea peisajelor pe care le pot strabate, de ex. un traseu Transalpina. Din ce am studiat pana acum mi-au "cazut" ochii pe HONDA VARADERO, doar ca am citit ca are aproape 300 kg., ceea ce mi se pare cam naspa in caz de dezechilibru .Mai ar fi Africa Twin, R1200, TDM,Tenere,Transalp...nu ma pot hotara Aaaa....am 1,94 m si am nevoie de un moto pe masura. Imi puteti da cateva sfaturi sau sugestii? Multumesc mult, C. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Buna, Sunt din Timisoara, momentan am doua motociclete un Suzuki DR350 si Suzuki GSX 600 F.Cred ca acum dupa ceva timp de exploatare a acestor motociclete, in segmentul carora sunt destinate pot spune urmatoarele: -in cazul enduro, apetitul meu pentru risc este destul de scazut, astfel incat accesez trasee mai lejere, drumuri forestiere sau carari prin paduri, pante moderate si locuri in care traseul poate fi usor previzibil. -in cazul tourer-ului pe care il am, pot spune ca pozitia nu imi convine, in primul rand, viteza nu ma incanta iar traficul aglomerat prin care trebuie sa ma strecor nu ma relaxeaza pe deplin , asadar si prin urmare...cred ca mi-ar place sa fac calatorii prin locuri frumoase si sa ma bucur de linistea peisajelor pe care le pot strabate, de ex. un traseu Transalpina. Din ce am studiat pana acum mi-au "cazut" ochii pe HONDA VARADERO, doar ca am citit ca are aproape 300 kg., ceea ce mi se pare cam naspa in caz de dezechilibru .Mai ar fi Africa Twin, R1200, TDM,Tenere,Transalp...nu ma pot hotara Aaaa....am 1,94 m si am nevoie de un moto pe masura. Imi puteti da cateva sfaturi sau sugestii? Multumesc mult, C. eu i-ti recomand SUZUKI V-STROM DE 650SAU 1000! Editat Mai 12, 2008 de sorin das Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a.andi Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 /index.php?showtopic=207447 V-Strom 1000 2007 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 cati bani ai la dispozitie si ce vrei sa faci cu motoreta?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 ktm 990 adv in cazul in care mergi mai mult off road iar bmw 1200 gs/adv daca ai mai multe trasele pe asfalt bafta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 O Yamaha Tenere 660, o Suzuki DR800, si altele aici Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Africa Twin - daca nu ai asa multi bani sau 1150 GS - pe la 5-6000 de iepuroi ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Africa Twin - daca nu ai asa multi bani sau 1150 GS - pe la 5-6000 de iepuroi ... da' super tenere-ul ce are??? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) da' super tenere-ul ce are??? sau DR 650?...bai subiectivi mai sunteti cauta o vaka cat mai usoara si de preferat bicilindru pt. sosea si drumuri gen transalpina. Transalp? probabil de-acolo ii vine numele Editat Mai 14, 2008 de Cata M Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Moto Guzzi Stelvio Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Africa Twin sau Transalp.... Eu am Africa Twin.. suuuuper multumit de ea... ti-o recomand... Africa Twinul si Transalpul au multe avantaje... motoare V2 practic indestructibile (te duc mult peste 100.000 km fara probleme), vibratii putine, motociclete foarte fiabile... Sunt foarte ok pentru touring. Anul trecut eu am facut 3250 km in 2 saptamani, prin Austria-Italia-Croatia si pot spune ca a fost o adevarata placere cu Africana... Transalpul e ok.. doar ca are ceva mai putini cai si cuplu mai mic.. Deci pe Transalp ar putea sa apara neplaceri daca vrei sa mergi la drum lung, cu pasager, si cu o gramada de bagaje... Africana are avantaju' ca nu are nicio problema sa care 2 oameni si bagaje la drum lung... In schimb are dezavantajul ca ii ceva mai grea decat Transalpul... DDC Editat Mai 14, 2008 de ddcristi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Transalp 650 (~3500 Euro) , si daca stai bine cu banii , BMW F 800 GS (~11000 Euro) . enduro touringuri usoare fiabile . mai e transalp 600 (~2300 Euro) dar e mai batranel Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Buna, Sunt din Timisoara, momentan am doua motociclete un Suzuki DR350 si Suzuki GSX 600 F.Cred ca acum dupa ceva timp de exploatare a acestor motociclete, in segmentul carora sunt destinate pot spune urmatoarele: -in cazul enduro, apetitul meu pentru risc este destul de scazut, astfel incat accesez trasee mai lejere, drumuri forestiere sau carari prin paduri, pante moderate si locuri in care traseul poate fi usor previzibil. -in cazul tourer-ului pe care il am, pot spune ca pozitia nu imi convine, in primul rand, viteza nu ma incanta iar traficul aglomerat prin care trebuie sa ma strecor nu ma relaxeaza pe deplin , asadar si prin urmare...cred ca mi-ar place sa fac calatorii prin locuri frumoase si sa ma bucur de linistea peisajelor pe care le pot strabate, de ex. un traseu Transalpina. Din ce am studiat pana acum mi-au "cazut" ochii pe HONDA VARADERO, doar ca am citit ca are aproape 300 kg., ceea ce mi se pare cam naspa in caz de dezechilibru .Mai ar fi Africa Twin, R1200, TDM,Tenere,Transalp...nu ma pot hotara Aaaa....am 1,94 m si am nevoie de un moto pe masura. Imi puteti da cateva sfaturi sau sugestii? Multumesc mult, C. Duuuteeee... Serios? Pai hai sa-ti dau africanul meu ca sa vezi care-i treaba. Eu la 1,79 ajung cu alpile pe asfalt iar tu vei sta numa' bine. Cuplu cat poti duce, viteza 140 de croaziera lejer, i-am dat in guritza pana la 170 ( vreo 5 secunde, nu recomand ), cam grea pe loc dar odata ce ai pus-o in miscare e foarte manevrabila. Anul trecut am fost pe transalpina cu bmw f650 st ( deci aia orientata mai spre stase, cu roata de 18 pe fatza) si a fost destul de dificil. Ma refer la portiunea de coborare spre obarsia lotrului sau cum ii spune (dinspre novaci, ranca, peste deal , la 2150 m). Sincer, nu stiu cum m-as descurca cu africanul, ca-i cam greu, dar cu crash barurile pe care le are, o sa ma duc sigur si anul asta. In trupa cu care am fost erau 2 transalp. S-au comportat mistho, chestia e ca daca te dai singur pe ele fara bagaje poti face touring. Dar aia nu mai e touring Vorba cuiva de mai 'nainte : depinde ce bani vrei sa bagi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Duuuteeee... Serios?Pai hai sa-ti dau africanul meu ca sa vezi care-i treaba. Eu la 1,79 ajung cu alpile pe asfalt iar tu vei sta numa' bine. Cuplu cat poti duce, viteza 140 de croaziera lejer, i-am dat in guritza pana la 170 ( vreo 5 secunde, nu recomand ), cam grea pe loc dar odata ce ai pus-o in miscare e foarte manevrabila. Anul trecut am fost pe transalpina cu bmw f650 st ( deci aia orientata mai spre stase, cu roata de 18 pe fatza) si a fost destul de dificil. Ma refer la portiunea de coborare spre obarsia lotrului sau cum ii spune (dinspre novaci, ranca, peste deal , la 2150 m). Sincer, nu stiu cum m-as descurca cu africanul, ca-i cam greu, dar cu crash barurile pe care le are, o sa ma duc sigur si anul asta. In trupa cu care am fost erau 2 transalp. S-au comportat mistho, chestia e ca daca te dai singur pe ele fara bagaje poti face touring. Dar aia nu mai e touring Vorba cuiva de mai 'nainte : depinde ce bani vrei sa bagi. altii au umblat 17 ani prin lume cu o honda cx 500 si au mers prin toate namoalele si noi zicem ca aia e asa ca aia e asa.......si transalpu e bun cu spume pentru orice......in primul rind trebuie sa te orientezi spre ceva fiabil vezi honda sau yamaha......punct. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandeamarcu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Transalpul e ok.. doar ca are ceva mai putini cai si cuplu mai mic.. Deci pe Transalp ar putea sa apara neplaceri daca vrei sa mergi la drum lung, cu pasager, si cu o gramada de bagaje... Africana are avantaju' ca nu are nicio problema sa care 2 oameni si bagaje la drum lung... In schimb are dezavantajul ca ii ceva mai grea decat Transalpul... transalp, parerea mea....... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Bmw F650Gs Dakar....merge bine si pe offroad si nu ii foarte grea Editat Mai 15, 2008 de Schumy CJ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Bmw F650Gs Dakar....merge bine si pe offroad si nu ii foarte grea vorbesti din experientza? Nu te contrazic...dar vorbesti din EXPERIENTA? altii au umblat 17 ani prin lume cu o honda cx 500 si au mers prin toate namoalele si noi zicem ca aia e asa ca aia e asa.......si transalpu e bun cu spume pentru orice......in primul rind trebuie sa te orientezi spre ceva fiabil vezi honda sau yamaha......punct. ;) Editat Mai 15, 2008 de Advrider Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Cam greu cu experienta pe asa ceva la 17 ani si A1...dar din ce am vorbit cu alti motociclisti cu mai multa experienta si care au mers pe asa ceva si au vazut diferenta intre gs simplu si dakar, asta o reiesit. Sper ca nu ii asa mare suparare ca am zis parerea mea Editat Mai 16, 2008 de Schumy CJ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 vorbesti din experientza? Nu te contrazic...dar vorbesti din EXPERIENTA? ca sa ma bag si eu in discutie, DA BMW Dakarul este o alegere foarte buna, o combinatie de touring si soft enduro foarte reustia. si da, vorbesc din experienta proprie, este foarte usor de condus in teren, suspeniile mai lungi decat la varianta de strada al face sa treaca peste obstacole destul de usor si foarte fiabil. este la fel de usor de condus si pe strada datorita centrului de greutate si foarte iertator la greseli. singurul "inconvenient", (dupa cum am observat pe propia piele) este inaltimea lui, fiind din fabrica recomandat peroanelor cu inaltime de 1.80m. oricum decizia finala o ia fiecare in functie de preferinte. sper ca nu am fost foarte pro BMW, dar am mers si pe alte motoare si asta mi sa parut pentru mine alegerea potrivita. bafta! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 GS 1100.Adventure.Africa Twin.Transalp.XTZ750-660.DR-uri.Xt-uri in functie de portmoneu si stare. ceva cu roti spitzate si de pref cu roatä de 21 zoli pe fatä.(exc GS-uri). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker'sChallenge Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 fratika!!! www.990adventure.com ai gasit ce cautai! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sokiforce Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 transalp. eu il folosesc zilnic in oras si se comporta excelent si in weekwnduri cind fac iesiri la munte. pt soft enduro e acceptabil. are 2cilindri in v practicnu simti nici o vibratie. f650 si pegasso au motor rotax monocilindru.sar putea sa nu fie f confortabil. 1150gs, varadero africa twin sint destul de grele pt oras. deci in fc de buget si de destinatie sper fa o alegere desteapta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 stie cineva cat consuma un dr 800 big? oras si inafara? mersi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 stie cineva cat consuma un dr 800 big? oras si inafara? mersi In oras consuma intre 7 si 10L / 100 de km (depinde cum mergi cu el). In afara ia cam 6 - 7 la "croaziera" (120 - 130 km/h). Daca ii dai in "gushe" se duce in 12 - 14 fara probleme. Vorbesc prin prisma experientei nu din "auzite". Numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) eu zic sa iei in calcul TDM-ul. modelul de dupa 2001 are tot ce ii trebuie. garda la sol, motor coios, confort, poti face si drumuri forestiere pentru ca e destul de usor (~200kg gol ), 14 cm cursa suspensiilor. e placere pura pe serpentine sa stai in shaua lui consumul este sub 6% plus ca la inaltimea ta o sa stai foarte bine, relaxat cu spatele drept , probabil o sa ai nevoie de un parbriz mai mare ca sa te ascuzi dupa el la viteze de peste 160 km/h, asa ca sa nu te apleci un pic peste rezervor Editat Septembrie 21, 2008 de Cavaleru Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate