Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

la 150 e dunga plina.

 

Asta pe 17.......pe 18 are super profil....de mi-a venit sa-mi schimb janta numai pt profilul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta pe 17.......pe 18 are super profil....de mi-a venit sa-mi schimb janta numai pt profilul ala.

 

 

daca intereseaza pe cineva ( sper sa nu supar, ptr ca NU fac reclama, n-am niciun interes) mi-am luat TKC 80-uri de la http://www.chemtraders.ro/index1.htm, pret pe set: 90/90 pe 21 si 140/80 pe 18 cu 750 lei. daca am suparat pe cineva dintre moderatori, puteti sa stergeti. produse in noiembrie 2011

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un set de cauciucuri Heidenau 150/70/17 - nou - are fix 172 km, si un Heidenau 120/70/18 cu 2000-2300 km. Ambele sunt super. Cel de 150 cumparat acum 2 zile, se comporta exemplar si ON si OFF road. Singura problema ar fi ca ieri seara am decis unde vom merge anul acesta in tura Europa si mai ales cu cine :(

 

Celalat motor in prima faza a fost tot un TDM, dar sa schimbat foaia si acum e un kavasaki Z7. Deci portiunile care erau de 60% in plan ies din ecuatie..deci si gumele vor fi tocite aiurea pe asfalt.

 

De aceea am hotarat mai bine sa le vand cat sunt noi macar sa aiba cineva cauciucuri noi la pret de uzate.

 

Fatza www.heidenau.ro - cod Cod: 11140052 -pret nou 273 ron - la mine 173 ron poze la cerere garantie! - km in el 2000-2300

spate www.heidenau.ro - cod Cod: 11140086 -pret nou 527 ron - la mine 500 ron poze la cerere garantie!!! km in el fix 172

 

Cheltuielile postale suportate de mine!

 

tel 0747555971

 

Am uitat sa mentionez, cauciucul are o aderenta inervant de buna si pe asfalt indeferent de uscat sau umed !!!!

post-35521-0-52972800-1338399945_thumb.jpg

post-35521-0-94032400-1338399996_thumb.jpg

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit intr-un final gumele - Anakee2. Aveti vreo recomandare de service unde sa le montez in Bucuresti? Niste oameni cu simt de raspundere adica :)

 

la motoruote. vezi la mine in semnatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare . vin si eu cu un feed back dupa ce am schimbat cauciucurile . La inceput am optat pt Sahara apoi pt Scout 60 dar in cele din urma am ales TKC 80 .

Tot ce pot spune despre ele ( deja am facut 200 km) sunt doar borbe bune .

Tin sa precizez ca da fac putin zgomot pe asfalt ( mai mare e cel de la tobe ). De lipit stau lipite si la 90 - 100 km .

Pe macadam la fel isi fac treaba cu brio.

Ca si comparatie cu ce am avut inainte ( metzeler turance ) sunt la fel doar ca ofera o aderenta cu mult mai buna pe macadam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare . vin si eu cu un feed back dupa ce am schimbat cauciucurile . La inceput am optat pt Sahara apoi pt Scout 60 dar in cele din urma am ales TKC 80 .

Tot ce pot spune despre ele ( deja am facut 200 km) sunt doar borbe bune .

Tin sa precizez ca da fac putin zgomot pe asfalt ( mai mare e cel de la tobe ). De lipit stau lipite si la 90 - 100 km .

Pe macadam la fel isi fac treaba cu brio.

Ca si comparatie cu ce am avut inainte ( metzeler turance ) sunt la fel doar ca ofera o aderenta cu mult mai buna pe macadam .

 

sa incerci si karoo T sunt mai ieftine si la fel de bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrucat peste o luna voi pleca intr-o tura mai lunga pe afara, iar gumele de la F800GS nu vor mai tine inca 7000km (cat preconizam ca va fi tura) am decis sa imi iau cauciucuri noi. Nu era preconizata investitia dar.... nu am ce face.

 

Pe scurt:

1. in tura: 99% asfalt impecabil si poate ceva forestiere usoare (2 VFR + 1200GSA + 800GS)

2. dupa ce ma intorc: 80% asfalt romanesc :wink: si 20% soft enduro (pentru chestii ceva mai serioase am o "caprita")

 

Intrebare: Categoria - Michelin Anakee2, Metzeler Tourance, Dunlop Trailmax - sau K60 Scout?

 

Din ce am citit pe aici si avand in vedere destinatia imediata, as merge pe Anakee. Dupa ce ma intorc, insa, vor mai face fata la soft enduro? Cele de acum, echipare de serie, sunt Pirelli Scorpion Trail si au cam "marait" in unele situatii, dar, aratandu-si limita, "m-au scos" de pe unde le-am bagat.

 

Am citit numai lucruri bune despre K60 Scout insa merita sa le chinui pe autostrada 7000 de km si abia apoi sa le dau ce le place? Pe de alta parte, ritmul excursiei va fi destul de alert (preconizez 130-150km/h viteza de croaziera pe multe tronsoane) fie uscat, fie ploaie si vom intalni multe trecatori cu "ace de par" (gen Grosglockner, Stelvio, etc).

 

Dupa cum ati citit printre randuri ma mananca rau de tot sa ii dau niste K60 Scout insa nu sunt sigur ca vor face fata la conditiile excursiei.

 

Deci, ce imi sugerati sa fac?

 

Salutare,

 

Intrucat peste o luna voi pleca intr-o tura mai lunga pe afara, iar gumele de la F800GS nu vor mai tine inca 7000km (cat preconizam ca va fi tura) am decis sa imi iau cauciucuri noi. Nu era preconizata investitia dar.... nu am ce face.

 

Pe scurt:

1. in tura: 99% asfalt impecabil si poate ceva forestiere usoare (2 VFR + 1200GSA + 800GS)

2. dupa ce ma intorc: 80% asfalt romanesc :wink: si 20% soft enduro (pentru chestii ceva mai serioase am o "caprita")

 

Intrebare: Categoria - Michelin Anakee2, Metzeler Tourance, Dunlop Trailmax - sau K60 Scout?

 

Din ce am citit pe aici si avand in vedere destinatia imediata, as merge pe Anakee. Dupa ce ma intorc, insa, vor mai face fata la soft enduro? Cele de acum, echipare de serie, sunt Pirelli Scorpion Trail si au cam "marait" in unele situatii, dar, aratandu-si limita, "m-au scos" de pe unde le-am bagat.

 

Am citit numai lucruri bune despre K60 Scout insa merita sa le chinui pe autostrada 7000 de km si abia apoi sa le dau ce le place? Pe de alta parte, ritmul excursiei va fi destul de alert (preconizez 130-150km/h viteza de croaziera pe multe tronsoane) fie uscat, fie ploaie si vom intalni multe trecatori cu "ace de par" (gen Grosglockner, Stelvio, etc).

 

Dupa cum ati citit printre randuri ma mananca rau de tot sa ii dau niste K60 Scout insa nu sunt sigur ca vor face fata la conditiile excursiei.

 

Nu uitati ca F800GS are camera.

 

Deci, ce imi sugerati sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal pentru o excursie atât de lungă pe asfalt, Michelin Anakee 2 fără doar Âşi poate.

 

Tot între Anakee2 Âşi K60 Scout oscilez Âşi eu ( deÂşi am Âşi gânduri legate de TKC80 ). Acum am Anakee2 pe o Africa Twin ( aÂşa am luat motocicleta ) Âşi am făcut majoritatea drumurilor enduro, unde s-au comportat poate peste aÂştepările mele. PietriÂş, pământ, râuri, noroaie, iarbă , toate le-am putut aborda, cu atenție sporită însă la ultimile două din lista, dat fiind totuÂşi aderența scăzută pe aceste suprafețe chiar Âşi cu gume dedicate.

 

Scurt : se poate soft enduro Âşi cu Anakee2, nu le văd tocite după 7000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shogard

 

TKC si asfalt bun... primele cedeaza TKC-urile... ele-s bune dar se duc drac repede...

 

K60 si asfalt - nota: nu am testat 150... dar 130 sau 140 tot o sa ajunga pardaf din combinatia de caldura, viteza si asfalt...

 

Sfatul meu - ia cat mai de strada... TKC sigur nu tin la ritm de tura pe asfalt cat sa te mai coafeze pt ceva la intoarcere... K60 - 150 nu e f agresiv si un 140 cred ca ar trebui "ajustat pe banda" dupa 7k pe asfalt la ritm tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal pentru o excursie atât de lungă pe asfalt, Michelin Anakee 2 fără doar Âşi poate.

 

Tot între Anakee2 Âşi K60 Scout oscilez Âşi eu ( deÂşi am Âşi gânduri legate de TKC80 ). Acum am Anakee2 pe o Africa Twin ( aÂşa am luat motocicleta ) Âşi am făcut majoritatea drumurilor enduro, unde s-au comportat poate peste aÂştepările mele. PietriÂş, pământ, râuri, noroaie, iarbă , toate le-am putut aborda, cu atenție sporită însă la ultimile două din lista, dat fiind totuÂşi aderența scăzută pe aceste suprafețe chiar Âşi cu gume dedicate.

 

Scurt : se poate soft enduro Âşi cu Anakee2, nu le văd tocite după 7000km.

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar alegerea gumelor e esentiala la vacile all road! Pentru tura in Alpi bag K60-ul scout uzat de anul trecut(am doua randuri de roti). Are pe centru inca aproape un cm de profil, iar lateralele inca f ok, numa bune pentru curbele nesfarsite.

k60-ul scout la 140 (cu banda centrala) tine cam 18 mii de km in regim all road 50-50%. Daca fac rocada susmentionata (la turele lungi pe asfalt) ma va tine doua sezoane, dupa care trece la rezerva asfalt.

 

Cei care au fost la intrunirea soft enduro au vazut ce se poate face cu k60-ul pe macadam forestier praf+noroi chiar si cu o vaca grea ca africana.Si colegii mei din trupa all road au trecut la k60.Cu putin sub tkc 80 pe macadam se comporta insa incomparabil mai bine pe asfalt. Fara sa fac reclama nemeritata nimanui, sustin in continuare ca scout-ul e cea mai completa solutie, cu conditia sa aiba banda aia pe mijloc.

 

Daca nu ai roti de schimb si te impaci cu ideea de a merge max. 18 mii cu o guma spate (unul-doua sezoane), pune pe spate k60 scout si nu ai treaba nici pe macadam nici pe asfalt , nici pe ud nici pe uscat! O spun dupa o lunga experienta de utilizare. O vaca all road echipata cu anakee-uri e o imagine fara contrast :) . Cei care o comit, mai bine si-ar lua tourere cu vagi tendinte forestiere gen, varadero, v-strom, tdm, etc. Si gata. Tu ai luat vaca cu anakee-uri, pune k60 si ai sa folosesti vaca la capacitate si fara emotii! Ai sa ai alt motor :) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru feed back-uri. :cheers: Pana acum vad ca sunteti mai aproape de abordarea rationala (Anakee) decat de cea "pasionala" (K60) :rolleyes:

 

Mai stau vreo doua zile, poate gaseste cineva argumente de care sa ma agat ca sa imi iau K60, daca nu, imi iau ce trebuie. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru feed back-uri. :cheers: Pana acum vad ca sunteti mai aproape de abordarea rationala (Anakee) decat de cea "pasionala" (K60) :rolleyes:

 

Mai stau vreo doua zile, poate gaseste cineva argumente de care sa ma agat ca sa imi iau K60, daca nu, imi iau ce trebuie. :rolleyes:

Sincer, te duci majoritar pe asfalt anakee! Ai tupeul sa iesi in acelasi timp cind vor muschii tai in teren fara sa schimbi gumele, k60 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul vrea soft enduro , deci prin asta înțeleg drumuri neasfaltate Âşi nimic mai mult.

 

Eu m-am băgat cu Anakee Âşi pe hule Âşi pe Âşleauri Âşi pe unde-am vrut, că nu se compară cu TKC80 sunt total de acord, dar consider că nu a contat deloc modelul Âşi greutatea motocicletei cât încrederea în sine. Nu mă superi deloc, ba din contră.

ÂŞtiu că sunt foarte bune ( chiar cele mai bune ) allround aceste K60 scout, când s-or găta Anakee cu astfel de gume o să încalț Africana ca s-ajung Âşi mai departe cu ea.

Până acum m-am distrat foarte bine încălțat cu Anakee, powerslide-uri o grămadă spre deosebire de TKC80 care prinde prea repede pentru gusturile mele aderență atunci când este înclinat. Da, poți face mult mai multe cu cele din urmă în offroad, mi le-aÂş dori pe mobră ( câte cauciucuri atâtea roți de spate să am de schimb ).

Prin afirmația "Cu putin sub tkc 80 pe macadam se comporta insa incomparabil mai bine pe asfalt." faci referire la longevitatea acestora pe asfalt ? Pentru că în privința aderenței se descurcă mai bine decât te-ai aÂştepta TKCurile chiar Âşi pe ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul vrea soft enduro , deci prin asta înțeleg drumuri neasfaltate Âşi nimic mai mult.

 

Eu m-am băgat cu Anakee Âşi pe hule Âşi pe Âşleauri Âşi pe unde-am vrut, că nu se compară cu TKC80 sunt total de acord, dar consider că nu a contat deloc modelul Âşi greutatea motocicletei cât încrederea în sine. Nu mă superi deloc, ba din contră.

ÂŞtiu că sunt foarte bune ( chiar cele mai bune ) allround aceste K60 scout, când s-or găta Anakee cu astfel de gume o să încalț Africana ca s-ajung Âşi mai departe cu ea.

Până acum m-am distrat foarte bine încălțat cu Anakee, powerslide-uri o grămadă spre deosebire de TKC80 care prinde prea repede pentru gusturile mele aderență atunci când este înclinat. Da, poți face mult mai multe cu cele din urmă în offroad, mi le-aÂş dori pe mobră ( câte cauciucuri atâtea roți de spate să am de schimb ).

Prin afirmația "Cu putin sub tkc 80 pe macadam se comporta insa incomparabil mai bine pe asfalt." faci referire la longevitatea acestora pe asfalt ? Pentru că în privința aderenței se descurcă mai bine decât te-ai aÂştepta TKCurile chiar Âşi pe ud.

In primul rand la longevitate. Dar si aderenta e incredibila. Recunosc ca si tkc-urile adera neasteptat pe asfalt, dar huruie rau de tot si se "termina" in 6-7k. La k60 scout durabilitatea de 18k este verificata personal, nu din povesti :) Acuma mi-asi dori sa faca EXACT aceeasi treaba cu tkc in teren, dar cum spui solutia magica de schimbare a gumelor din mers nu s-a inventat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizare: nu am pretentia sa ma tina multe, multe mii de km aceste cauciucuri. Daca ma tin 10000 mi se pare suficient. Cu cat tin mai mult peste 10000 e mai bine. Cel mai important insa consider ca este aderenta pe care mi-o ofera pe asfalt la 140-160km/h si pe soft enduro (cativa stropi de noroi pe spate :rolleyes: ). Asa ca daca din experienta voastra, ziceti ca la 140-150 km/h, incarcata, sta bine pe drum drept si daca face fata la serpentinele din Alpi si se lasa corespunzator pe o parte, merg pe mana voastra si iau K60.

 

Daca nu, Anakee si ma limitez dupa aceea la cat pot ele/eu duce in off si ma "descarc" de tensiunile acumulate cu DRZ-ul. :grinbandit:

Editat de shogard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizare: nu am pretentia sa ma tina multe, multe mii de km aceste cauciucuri. Daca ma tin 10000 mi se pare suficient. Cu cat tin mai mult peste 10000 e mai bine. Cel mai important insa consider ca este aderenta pe care mi-o ofera pe asfalt la 140-160km/h si pe soft enduro (cativa stropi de noroi pe spate :rolleyes: ). Asa ca daca din experienta voastra, ziceti ca la 140-150 km/h, incarcata, sta bine pe drum drept si daca face fata la serpentinele din Alpi si se lasa corespunzator pe o parte, merg pe mana voastra si iau K60.

 

Daca nu, Anakee si ma limitez dupa aceea la cat pot ele/eu duce in off si ma "descarc" de tensiunile acumulate cu DRZ-ul. :grinbandit:

 

alege Karoo T si ai tot ce iti trebuie. 10000km, la mine spatele a tinut 13.000, aderenta in toate conditiile, asfalt, ploaie, noroi, pietris..

 

si sunt si mai ieftine decat tkc-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am echipat-o si eu cu Karoo T si se comporta incredibil. A meritat din plin. Si pe curbe m-am dat indesat, ma asteptam sa mai derapeze cate un pic, insa nu, zici ca se lipesc de sosea. De off nu mai spun. Pe noroaie nu am intrat inca, numai pietris-nisip, nu mai ai senzatia aia de stanga -dreapta, nu iti mai fura ghidonul, trasa e mult mai stabila. Bune, mai bune decat ma asteptam. Banuiesc ca noroaiele sunt bonusul. roflol.gif

 

eu polizam cricul central pe ud cand ma dadeam cand aveam Karoo T pe spate... deci gumele astea merita fiecare banut. daca imi permiteam imi luam tot asta. dar mi-am luat ceva SH, mama ei de criza :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema .Nu am apucat sa ma bucur prea mult de TKC 80 ca .. valva spate smulsa .

ceva sfaturi sa nu mai am astfel de ghinion ?

Am vazut pe net cum ca s-ar putea face roata spate tubeles . A mai facut cineva asa ceva ?

Daca da unde se face si cat costa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema .Nu am apucat sa ma bucur prea mult de TKC 80 ca .. valva spate smulsa .

ceva sfaturi sa nu mai am astfel de ghinion ?

Am vazut pe net cum ca s-ar putea face roata spate tubeles . A mai facut cineva asa ceva ?

Daca da unde se face si cat costa .

 

o faci singur. vezi aici

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. )

 

cata in primul rand poze cu janta spate de la dakar si vezi daca are buza aia pronuntata, care sa permita montarea cauciucului tubeless.

pe fata nu o sa poti faci chestia asta.

 

daca ti s-a forfecat valva poate ca nu ai avut presiunea ok in el...

 

n-am auzit de nici un user de dakar sa fi facut asa ceva. intreaba si pe topicul dedicat modelului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut si era un cui . pana sa pun un petec am zis ca incerc . acum astept sa se usuce siliconu sa vedem daca tine sau nu tine are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...