Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Are cuplul maxim la 5200. link si link deci plaja nu poate fi atat de mica. De altfel puterea maxima e la 6500 ceea ce inseamna ca plaja de turatie ajunge cel putin pana acolo. Si da la monocilindru se schimba vitezele mult mai des ca la mobrele cu mai multi cilindrii.

Eu am incheiat cu OT daca vrei info du-te pe topicul dedicat.

ON TOPIC K60 Scout este o optiune excelenta pt acest tip de mobra. Spatele m-a tinut 18k si mai mergea pe strada sau cu ceva interventii chirurgicale poate si pe off. L-am dat cuiva si va mai fi folosit.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cuplul maxim la 5200. link si link deci plaja nu poate fi atat de mica. De altfel puterea maxima e la 6500 ceea ce inseamna ca plaja de turatie ajunge cel putin pana acolo. Si da la monocilindru se schimba vitezele mult mai des ca la mobrele cu mai multi cilindrii.

Eu am incheiat cu OT daca vrei info du-te pe topicul dedicat.

ON TOPIC K60 Scout este o optiune excelenta pt acest tip de mobra. Spatele m-a tinut 18k si mai mergea pe strada sau cu ceva interventii chirurgicale poate si pe off. L-am dat cuiva si va mai fi folosit.

Am citit si eu intamplator controversa. F650 este in mod real un monocilindru respectabil bun si la utilizare street. Motorul rotax atent studiat si cele doua carburi ii ofera cu adevarat o plaja de ture de invidiat pentru un monocilindru. Probabil ca omul are de fapt foarte probabil probleme la carburi, adica nu intra al doilea de loc, sau nu intra la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi modelul F650 ST este foarte apreciat in afara granitelor tari noastre....oare de ce?

In caz de o defectiune majora (sper sa nu fie cazul) am o suma de bani pusa deoparte pt reparatii.....am avut de ales (la bugetul dedicat)sa cumpar o motocicleta din 96'' sau cea mai ieftina motocicleta de dupa 2001 .Am luat ce mi-am permis cu gandul si la intretinerea ei.

 

Merg pe criteriul ''cum o fi norocul'' fiabilitatea ei depinde si de fostii proprietari ....de cum a fost intretinuta ..Oricum o motocicleta second hand este loterie indiferent de producator .

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi modelul F650 ST este foarte apreciat in afara granitelor tari noastre....oare de ce?

In caz de o defectiune majora (sper sa nu fie cazul) am o suma de bani pusa deoparte pt reparatii.....am avut de ales (la bugetul dedicat)sa cumpar o motocicleta din 96'' sau cea mai ieftina motocicleta de dupa 2001 .Am luat ce mi-am permis cu gandul si la intretinerea ei.

 

Merg pe criteriul ''cum o fi norocul'' fiabilitatea ei depinde si de fostii proprietari ....de cum a fost intretinuta ..Oricum o motocicleta second hand este loterie indiferent de producator .

 

Important este ca ai luat-o si sa o stapanesti sanatos. Ai o perioada de acomodare cu ea, in care sa o inveti.. sa ii vezi punctele tari si cele bune.

Cat priveste fiabilitatea unei motociclete, ea depinde de factori precum conceptia acesteia sau a ansamblurilor si sistemelor care o compun, executia, materialele utilizate, etc, cu alte cuvinte depinde de know how-ul producatorului. Din acest punct de vedere, sunt motociclete si producatori care se bucura de o reputatie foarte buna, altii care au o reputatie la polul opus. A nu se confunda reputatia unui producator in materie de fiabilitate, cu imaginea de brand. Sunt branduri care se bucura de o imagine foarte buna, datorita unui marketing foarte agresiv si patrunderea in forta pe anumite piete, designului, sau pur si simplu datorita unor idei preconcepute existente in randul detinatorilor, dar care, in realitate, stau prost sau chiar foarte prost la capitolul fiabilitate. De regula compenseaza asta printr-o retea buna de service.

Pornind de la cele spuse mai sus, sa stii ca sunt modele mai vechi, care se caracterizeaza printr- o fiabilitate mai buna decat modele mai recente de la alt brand, astfel ca varsta motocicletei nu este intotdeauna un argument. Abia aici conteaza si cum a fost intretinuta de proprietarii anteriori.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

trebuie sa imi iau un cauciuc pe spate si m-am gandit la mitas E08 (pretul ma influnetat),ce spune-ti? este bunicel merita ,a incercat cineva asa ceva . precizez ca mai mult de 90% din drumuri sant pe asfalt.

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu astea am incalata vaca de ~2 ani. Performantele sunt ok pt pretul ce-l dai pe ele. Pe asfalt uscat sunt mai mult decat decente (am ~5000km cu ele si nici nu zici ca sunt folosite). Pe ud... mergi ceva mai incet (oricum vei merge mai incet decat normal, asa ca nu te va afecta). In schimb, in afara asfaltului... sunt groaznice inca de pe un drum de pamant... fuge spatele in toate partile; iar daca ai si ceva iarba uda... zici ca esti pe gheata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe iarba udă nu faci treabă nici cu cramponate pentru motociclete grele ( TKC, Karoo ), aÂşa că nu vă aÂşteptați la mari diferențe în cazul acestor suprafețe.

 

Mitas sunt recunoscute Âşi confirmate ca fiind nonaderente pe multe suprafețe ( în general umed / rece ); am înțeles că au schimbat de ceva vreme rețeta dar tot nu mă încântă gândul de a le încerca. Dai un ban ( da, Âştiu că se fac greu ), dar stai liniÂştit Âşi faci tot ce vrei pe asfalt cu alte cauciucuri mai bune.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi iau un cauciuc pe spate si m-am gandit la mitas E08 (pretul ma influnetat),ce spune-ti? este bunicel merita ,a incercat cineva asa ceva . precizez ca mai mult de 90% din drumuri sant pe asfalt.

 

multumesc anticipat

pe asfalt uscat sunt ok, dar daca ploua sunt periculoase

 

Pe iarba udă nu faci treabă nici cu cramponate pentru motociclete grele ( TKC, Karoo ), aşa că nu vă aşteptaţi la mari diferenţe în cazul acestor suprafeţe.

 

 

eu am alta parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas = cauciuc tare: se toceste greu dar aderenta sufletul.

Pe altceva in afara de asfalt sau stanca conteaza mai mult profilul decat compozitia cauciucului in ceea ce priveste aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci trebuie sa mai ma gandesc. ca de multe ori pe curbe am atins cu cricul central pe jos si ma gandesc atuncia serios! ca nu vreau sa am surprize cand sant aplecat mai tare ,pt ca chiar am sa ma pierd atuncia daca putin macar imi fuge spatele.

 

mai ales ca deobicei nu sant singur pr motor. atunci va trebui sa aman schimbarea lui sa strang ceva banuti,am sa vad eu ............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas = cauciuc tare: se toceste greu dar aderenta sufletul.

Pe altceva in afara de asfalt sau stanca conteaza mai mult profilul decat compozitia cauciucului in ceea ce priveste aderenta.

Cu Mitas nu o sa mai atingi cu cricul.

Gresit. Mitas a schimbat reteta incepand din saptamana 35 2010 si acum si ei produc M+S-uri moi si aderente. Este topic dedicat pe advrider cu suport tehnic direct de la Mitas, de unde vine si informatia. Eu am o pereche de E07-uri pe mobra care nu vor tine mai mult de 10000 cu toate ca eu sunt bland cu cauciucurile. Si da, poti freca cu ele scarita de asfalt (uscat). Pe asfalt ud am reusit sa derapez, dar nu sunt sigur ca nu a fost pe marcaj. La 560 de lei perechea, cred totusi ca a fost o investitie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,ma bucur ca am pus intrebarea . pana la primavara mai este putin (oricum trebuie sa iau ceva neaparat),am sa mai citesc si pe advrider cu toate ca nu stau super cu engleza si ma decid ce iau.

 

acum am metzler tourance (asa am luat motorul) erau uzate mai mult de 70% cred si eu am mai facut aprox 20.000 km si inca nici acuma nu a disparut profilul de pe el ,nici pe mijloc macar. deci presupun ca nu am un stil de condus prea"brutal",ideea este sa nu fie foarte tare compozitia pt ca ,cu anvelopele care sant acuma pe el am destula incredere in mine (cu altceva nu am mers) si nu vreau sa o patesc !

 

oricum foarte probabil ca daca voi alege E08 voi fi mult mai prudent la inceput. asfalt uscat va doresc........

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,ma bucur ca am pus intrebarea . pana la primavara mai este putin (oricum trebuie sa iau ceva neaparat),am sa mai citesc si pe advrider cu toate ca nu stau super cu engleza si ma decid ce iau.

 

acum am metzler tourance (asa am luat motorul) erau uzate mai mult de 70% cred si eu am mai facut aprox 20.000 km si inca nici acuma nu a disparut profilul de pe el ,nici pe mijloc macar. deci presupun ca nu am un stil de condus prea"brutal",ideea este sa nu fie foarte tare compozitia pt ca ,cu anvelopele care sant acuma pe el am destula incredere in mine (cu altceva nu am mers) si nu vreau sa o patesc !

 

oricum foarte probabil ca daca voi alege E08 voi fi mult mai prudent la inceput. asfalt uscat va doresc........

 

Bre Ovidiule acu' pe bune, daca esti multumit de tourance ca aderenta si comportament pentru felul in care iti folosesti motocicleta nu ai nevoie de nimic mai mult si daca te-au tinut peste 20000km la ce te mai orientezi catre altceva? Mitasurile sunt ok pentru banii dati.

Cu E09 am mers doar pe uscat si pe offroad cu africa twin si mi-au placut. cu E08 pe un transalp pe ploaie si m-au ingrozit desi erau peste 90% profil fugeau ca pe gheata, probabil pe uscat nu ar fi fost probleme.

Daca vrei ceva mai de buget care au aderenta buna cauta Heidenau K76 Ca ai si distribuitor la Ploiesti si scapi de taxe suplimentare

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Chemtraders Bucuresti.

Acum vreo 2 ani luam legatura direct cu un baiat ce se ocupa de anvelope moto la numarul acesta - 0723.558.667

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre Ovidiule acu' pe bune, daca esti multumit de tourance ca aderenta si comportament pentru felul in care iti folosesti motocicleta nu ai nevoie de nimic mai mult si daca te-au tinut peste 20000km la ce te mai orientezi catre altceva? Mitasurile sunt ok pentru banii dati.

Cu E09 am mers doar pe uscat si pe offroad cu africa twin si mi-au placut. cu E08 pe un transalp pe ploaie si m-au ingrozit desi erau peste 90% profil fugeau ca pe gheata, probabil pe uscat nu ar fi fost probleme.

Daca vrei ceva mai de buget care au aderenta buna cauta Heidenau K76 Ca ai si distribuitor la Ploiesti si scapi de taxe suplimentare

 

pai,crede-ma ca nu ma orientez spre altceva asa doar pt ca gasi ceva mai bun,cum ai spus si tu pt ce fac eu cu motorul sant super multumit de ce am acum . dar situatia financiara este de asa natura ca na.................intelegi si tu . pai daca nu te deranjeaza mai spre primavara cand voi avea ceva banuti poate te caut la tel. sa imi explici mai amanuntit ce si cum.

 

mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Trebuie sa schimb anvelopele si sunt intr-o mica dilema... Am trei variante pana acum (sunt bine venite si alte sugestii).

 

Pirelli Scorpion Trail

Michelin Anakee 2

Dunlop Trailmax TR 91

 

Pana acum nu am avut dintre cele 3 decat Pirelli si au fost decente. Aderenta ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Ca durata de viata au fost absolut decente, dar acum la 18k+ se cer schimbate. Practic durata de viata este si o conditie eliminatorie pentru ca nu as vrea sa schimb anvelope de 2 ori pe an.

 

Are rost sa incerc altceva sau raman pe Pirelli?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are rost să încerci Anakee dacă doreşti performanţe mai bune decât 'decente' în orice condiţii pe asfalt.

Şi Trailmax sunt lăudate, unii le ridică-n slăvi mai ceva ca şi pe Anakee, dar e un model relativ nou.

Ca şi anduranţă, Anakee pot ţine lejer 15k km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar as fi curios de Trailmax pentru ca e o diferenta decenta de pret intre ele si Scorpioane.

 

1127ron - Scorpion Trail
1062ron - Anakee 2
852ron -Trailmax tr 91

 

Toate au indice de viteza V (240km/h) mai putin trailmaxul pentru roata fata care are 210km/h dar sunt convins ca pot sa traiesc cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb anvelopele si sunt intr-o mica dilema... Am trei variante pana acum (sunt bine venite si alte sugestii).

 

Pirelli Scorpion Trail

Michelin Anakee 2

Dunlop Trailmax TR 91

 

Pana acum nu am avut dintre cele 3 decat Pirelli si au fost decente. Aderenta ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Ca durata de viata au fost absolut decente, dar acum la 18k+ se cer schimbate. Practic durata de viata este si o conditie eliminatorie pentru ca nu as vrea sa schimb anvelope de 2 ori pe an.

 

Are rost sa incerc altceva sau raman pe Pirelli?

 

Legat de problema mea, un site de review-uri pentru anvelope moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...