Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

profilul la K76 este mai pronuntat decat celelalte 2 modele mentionate de tine. Unii useri spun ca au mici carente la deplasarea pe ploaie. eu nu am sesizat in perioada in care am folosit avelopa aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ati utilizat careva varianta K76 si daca da cum sunt in comparatie cu anakee 2 si tourance? Mai intereseaza daca agata mai bine pe off (atat cat permite profilul) si daca fata face galagie la peste 50-60km/h.

 

Nu cred sa fie vreo diferenta intre K76 si Anakee/Tourance pe off. Toate trei nu-s de asa ceva. Pe uscat mergi si cu slick-uri, cand dai de ud ii mai urat. Ale mele n-au facut galagie la nici o viteza. K60-urile de acum fac la 60 si la 90 destul de tare. Da' mie imi place zgomotul.

Ce-i nasol la K76, dupa ce s-au uzat ~50% nu mi-au mai placut deloc pe curbe, se simtea directia foarte imprecisa.

 

LE: Dupa aproape 20mii cu K76-uri in toate conditiile (asfalt si off) nu mi-as mai lua. Desi ale mele nu aveau probleme de aderenta. Mi-as lua fara sa stau pe ganduri Anakee sau Tourance.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee e peste tourance pe off, cel putin fata, fata la tourance pe pamant ud/mocirla/namol se duce unde vrea ea, n-ai pic de feeling, la anakee desi nu putem discuta de grip macar esti in control.

 

cel mai bun compromis pt. mine e Anakee pe spate si ceva de genu tkc pe fata, n-am nici o problema cu spatele in aproape orice conditii, insa fata e vitala, acolo ai nevoie de control 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt unul dintrei cei de care zicea Alex_XT ca Heidenau K76 nu au aderenta pe ud :D

Am avut K76 pe VStrom 650: 110/80/19 si 150/70/17, inainte de ele am avut Bridgestone Trail Wing (parca) cu care a venit motorul de nou.

Fata de Bridgestone:

Pe OFF mi s-au parut o idee mai bune K76.

Pe asfalt K76 erau un pic mai instabile la curbe, adica nu ma simteam in siguranta la aplecari (cu Bridgestone am reusit sa frec scaritele)

Pe ud, K76 mi s-au parut foarte nesigure.

Durata de viata mare la K76 am mers aprox 21oookm si mai avea carne destul de multa dar s-au crapat 2 caramele

Putin zgomot si vibratie in ghidon la K76 in jur de 60-70km/h - era o vibratie care se simtea doar cand mergeam drept, cum aplecam un pic motorul - vibratia disparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri....mi-e clar, pentru vaca mea fie Anakee 2 fie K60. Se pare ca heidenaurile K60 sunt compromisul necesar pentru oaresce off acceptand zgomot pe asfalt la viteze intre 50-120 si intelegand ca stau bine in curbe si pe umed.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-e clar, pentru vaca mea fie Anakee 2 fie K60.

 

Am mers pe 12GS-ul lui @ovideo care avea Ankee 2 si erau foarte zgomotoase, pana sa-l schimbe pe cel de pe spate, banuiam ca sunt probleme cu rulemtul.

Eu sunt la al doilea set de Trail Attack dar nu-mi mai trebuie, am impresia ca nu se impaca prea bine cu janta spitata la GS, vibreaza si dupa reecehilibarare/rejantare (la fel a patit si ovideo cand avea TAttack). Insa nu sunt zomotoase si mi s-au parut foarte ok pe drumurile neasfaltate pe care am intrat.

Insa am de gand clar sa trec la Tourance EXP pt ca vreau mai mult control pe ploaie; iar daca vrei sa iesi de pe asfalt de Tourance clasic am auzit de bine per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe 12GS-ul lui @ovideo care avea Ankee 2 si erau foarte zgomotoase, pana sa-l schimbe pe cel de pe spate, banuiam ca sunt probleme cu rulemtul.

Eu sunt la al doilea set de Trail Attack dar nu-mi mai trebuie, am impresia ca nu se impaca prea bine cu janta spitata la GS, vibreaza si dupa reecehilibarare/rejantare (la fel a patit si ovideo cand avea TAttack). Insa nu sunt zomotoase si mi s-au parut foarte ok pe drumurile neasfaltate pe care am intrat.

Insa am de gand clar sa trec la Tourance EXP pt ca vreau mai mult control pe ploaie; iar daca vrei sa iesi de pe asfalt de Tourance clasic am auzit de bine per total.

 

Anakee 2 am si eu pe ea acum si da fac ceva zgomot (pe masura ce se tocesc zgomotul se intensifica), insa par a fi niste cauciucuri bune (echilibrate, aderenta, se comporta acceptabil in conditii de soft off). Din cate am inteles Tourance EXP sunt de asemenea excelente insa nu au ce cauta pe off (nu te asculta deloc fata, cel putin asa am citit)....mi se pare ca aceste doua variante au fost printre cele alese si de fabricant. Eu incercam ceva bun atat pe asfalt cat si ceva control pe namoale (orice off, cat de domol, poate avea si namoale....ce faci te intorci sau te tavalesti?:angryfire:)....ar mai fi si varianta lui reltih - diferite fata/spate de care inca nu stiu ce sa zic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee 2 am si eu pe ea acum si da fac ceva zgomot (pe masura ce se tocesc zgomotul se intensifica),

 

Nu stiu exact cati km aveau cele de pe GS lui Ovidiu dar mie zgomotul mi s-a parut foarte deranjant.

 

Din cate am inteles Tourance EXP sunt de asemenea excelente insa nu au ce cauta pe off

 

Eu nu ti-am recomandat EXP pt off, ci clasic. ;)

 

mi se pare ca aceste doua variante au fost printre cele alese si de fabricant.

 

Pai asa fabricantul le-a cam ales pe toate, au fost o lunga perioada si Bridgestone BW, a mea si a lui Ovi au venit cu Conti si tota asa... :D

 

Da, asta cu alesul avnelopelor la street-enduro e bine-cunoscuta, nu e usor sa gasesti compromisul ideal.

Si mie imi place sa ies de pe asfalt dar stiu ca min. 95% merg pe strada, si nu tocmai incet, mai dai si de ploi... asa ca pt. mine stiu solutia (EXP).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt interesante...sti deja de unde le iei?

 

In Elvetia sunt pe toate drumurile si online si la magazine. in RO habar nu am. Apropos de ce zicea vlad mai sus legat de Tourance clasic le am avut pe Transalp, pe Africa doua randuri si pe F ul sotiei. Sincer am fost mai multumit de ele decat de EXP ul de acum. Tin mai bine pe off numai sa nu fie noroi mare ca se incarca repede fatza. Daca e uscat te descurci pe forestiere. Legat de EXP eu am av probleme cu fatza, schimbat la 5000km era deformat si spatele mai are 3mm la 7500km. Tin bine pe ud, naspa pe pietris, dar parca ma tenteaza Dunlop urile alea :) iar la pretz pe aici sunt cam toate la fel 100chf fatza, 142 spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt interesante...stii deja de unde le iei?

 

{sti nu-i stii ...cum vi nu-i vii (scuze dar nu ma mai pot abtine :) )}

in romania le gasesti la anvelopemoto.eu

mi-am comandat si eu un set de trailmax TR91 si le montez saptamana viitoare. le-am luat pe astea pt ca am vrut ceva mai de strada ... dupa ce am ajuns la concluzia ca daca vreau coclau imi iau Karoo iar daca vreau strada TR91 sunt chiar ok pt asta:)

incerc sa gasesc un set de jante pe care sa il tin doar pt off ca sa nu ma complic cu schimbatul caucioaceleor cand am chef de aratura

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa iti treaca repede si-o sa iti iei o mobra dedicata pentru aratura :)

 

ontopic: nu vad ce mi-as putea dori mai mult de la un cauciuc pentru asfalt decat ce-mi ofera anakee2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee ce set sau ce combinatie de anvelope intruneste conditiile urmatoare:

- bun pe curbe

- bun pe asfalt ud

- bun pe coclauri

- sa faca fata la noroi cat de cat

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee ce set sau ce combinatie de anvelope intruneste conditiile urmatoare:

- bun pe curbe

- bun pe asfalt ud

- bun pe coclauri

- sa faca fata la noroi cat de cat

 

Multumesc.

 

K60, karoo T, restu pica la ultimul punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam in vedere K60, dar nu si Karoo T. Multumesc pentru info.

 

A incercat cineva Veerubber VRM 163 ?

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva Veerubber VRM 163 ?

 

Da, am pus eu pe V-strom (140/80/17) si Dominator (120/90/17).

Cel de 140 e fain, are crampoanele mari, late si inalte. In schimb cel de 120 arata aproape ca un cauciuc de sosea, are crampoanele destul de mici si nu foarte inalte.

 

Referitor la intrebarile tale:

- bun pe curbe - super, am frecat scarita cu ambele motoare cu VRM163

- bun pe asfalt ud - horror, pe ud sunt cele mai naspa cauciucuri din cate am avut

- bun pe coclauri - da, comparabil cu heidenau K60

- sa faca fata la noroi cat de cat - da, comparabil cu heidenau K60

 

Pe fata am la ambele K60.

Motivul pentru care am cumparat VRM a fost pretul: ~280 cel de 140/80/17 si ~220 cel de 120/90/17 de la motomike.eu

Daca o sa mai cumpar VRM - probabil ca nu.

 

post-15231-0-37493100-1344507689_thumb.jpgpost-15231-0-49572100-1344507710_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutumesc foarte mult pentru explicatii !

In acest caz cred ca voi opta pentru K60 Scout pe fata si Veerubber 130/80-17 pe spate.

 

Am mai avut pe spate ceva similar cu profilul de Veerubber 163 : Dunlop k560; Am fost multumit. Poti face derapaje controlate prin nisip fara probleme, face fata la noroi destul de ok si ai siguranta pe ploaie. In schimb, nu mi s-a parut foarte sigur pe curbe. Acum am un Heidenau K76 care e foarte misto pe asfalt uscat, curbe si un pic de drum de tara dar cam atat. Are aderenta zero pe offroad.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In Elvetia sunt pe toate drumurile si online si la magazine. in RO habar nu am. Apropos de ce zicea vlad mai sus legat de Tourance clasic le am avut pe Transalp, pe Africa doua randuri si pe F ul sotiei. Sincer am fost mai multumit de ele decat de EXP ul de acum. Tin mai bine pe off numai sa nu fie noroi mare ca se incarca repede fatza. Daca e uscat te descurci pe forestiere. Legat de EXP eu am av probleme cu fatza, schimbat la 5000km era deformat si spatele mai are 3mm la 7500km. Tin bine pe ud, naspa pe pietris, dar parca ma tenteaza Dunlop urile alea :) iar la pretz pe aici sunt cam toate la fel 100chf fatza, 142 spatele

Radule, mi-a venit cauciucul fata ...TR91 :) . ala spate inca nu a ajuns desi a fost comandat o data cu cel de pe fata (indata se implineste o luna de cand le-am comandat :( ).

deci am probat TR91 doar fata, pe vreo 600-700km .

pe scurt, am reusit sa merg doar pe uscat , strada..si strada cu ceva nisip. pe curbe se lasa foarte bine .intr-o seara am intrat tare intr-o curba si am fost nevoie s-o iau la genunchi desi eram si cu pasager. n-am avut nici o emotie si n-a dat nici un semn ca ar avea vreo problema.

pe franare cu motoreta dreapta in primii km n-am avut nici o emotie dar intr-o zi am tras o frana mai puternica de s-a auzit un scratait din cauciucul fata (TR91) dar fara nici un moment de nesiguranta.

partea nasoala a fost cand am franat putin inclinat. am cazut la 10-15km/h total inexplicabil cand abia incepeam sa franez ! cauciuc cald (facusem deja 30km), viteza mica , treapta 1-a , strada curata, motoreta foarte putin inclinata pentru ca pregateam curba, nu ajunsesem in curba, nici n-am inceput sa franez ca a alunecat fata si m-am trezit pe jos. n-am patit nimic ...dar pana mea, s-o iau pe c u r asa fara nici o explicatie nu prea imi place.

asta e strada : https://maps.google.com/maps?q=mangalia&hl=en&ll=43.831957,28.589119&spn=0.006772,0.016512&sll=50.5204,66.501825&sspn=49.334274,135.263672&hnear=Mangalia,+Constanta,+Romania&t=m&z=17&layer=c&cbll=43.831887,28.589209&panoid=8GFKY1NIJIi-ePb6v6T2Pg&cbp=12,165.24,,0,9.73

practic m-am trezit cu un nene care dadea cu spatele, exact in pozitia masinii din poza (ce coincidenta ) am inceput sa franez usor si zbang... mi-am luat-o pe unde am facut semnul in poza.

n-am gasit pe jos nimic care sa ma faca sa cred ca am alunecat pe ceva(nici macar nisip). singura explicatie pe care o am acum e ca, cauciucul este dat cu ceva si este cam alunecos pana se rodeaza . Karoo T pe care l-am avut inainte nu mi-a pus niciodata probleme desi franam ca la balamuc chiar si pe curbe, fara probleme . povesti cu blocat fata stiu si eu ...dar nu a fost cazul acum. pur si simplu cauciucul n-a avut deloc grip in momentul ala !

in concluzie pana la ora asta si dupa ~700km facuti cu el am ramas cu o usoara neincredere in TR91. o sa spal cauciucurile bine sa vad daca se schimba situatia. Un prieten imi povestea o chestie similara cu un set de Dunlop pe un CBF care tot asa ii cam aluneca aiurea in primele sute de km.

sper sa fie asta si sa isi schimbe comportamnetul dupa ce se rodeaza :)

Nu stiu daca l-as recomanda in momentul asta. dupa ce il pun si pe ala pe spate si fac vreo cateva mii de km revin cu un review complet....numai sa vina dracu si cauciucul spate ca am tocit Karoo-ul de l-am facut slick :(

post-746-0-51034500-1345579512_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul mai mare decat Karoo T , in conditiile in care ofera aceleasi performante dar are un minus la durata de viata.

 

N-as fi sigur... am mers 20 de zile mixt in acelasi regim TKC ( Tenere cu bagaje mai multe ) si Karoo T ( F800GS cu mai putine bagaje ) si uzura era comparabila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...