Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vis`ule nu cred ca am nevoie de cramponate :P

 

Legat de tourance, cum sunt la capitolul aderenta? Nu sunt cam dure daca duc atat de multi km. Eu sunt multumit daca ma tin un sezon (15-20k).

 

Ca pret sunt tot p`acolo. Cam 1100 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STEPH.Eu am pe bmw gs dun trailmax.Bune si pe uscat si pe ud,dar daca o iei si pe aratura nu prea merg.Eu merg numai pe asfalt,desi am dakar ,dar nu vreau noroi pe ea.M anakee sunt f scumpe si f bune,dar tot numai de strada sunt,bune si M tourance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le vreau doar pentru strada. Nu prea am ocazia si nici timpul necesar pentru iesiri pe colcau.

 

Am ajuns la 5 variante. Devine din ce in ce mai complicat.

  • 1127 ron - Pirelli Scorpion Trail
  • 1062 ron - Michelin Anakee 2
  • 852 ron - Dunlop Trailmax tr 91
  • 1093 ron - Metzeler Tourance EXP
  • 992 ron - Continental Trailattack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei doar pentru strada, probabil cele mai recomandate sunt anakee. sunt exceptionale pe uscat, foarte bune pe ud, senzatiade siguranta nu dispare nici pe ploaie torentiala. absolut nu pentru off chiar si drum de tara. aluneca rau si nu au grip deloc. 20-25000km. dar dupa 15000km incepe sa se simta uzura. daca vrei sa mai iesi si pe off incearca tourance, tin la fel de bine ca michelin-urile dar nu si daca exagerezi cu gazul. coboara fara probleme si ele pana la scarite dar daca iti place sa tragi tare de gaz aluneca mai repede. tin intre 25 si 30000km. dar dupa 20000 incep sa alunece rau. ok pe off chiar ceva mai mult decat un forestier. (crampoanele sunt mai evidenta fata de anakee). celelalte nu mi-au placut asa de mult. in ordine descrescatoare: pirelli, dunlop, continental.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa vezi ce senzatie misto de incredere deplina iti dau anakeeurile pe asfalt, ud-uscat, nici nu mai conteaza :)

daca esti insa pe ceva drum de pamant si ai norocul sa ploua...esti cu sania, nu cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vor sa ia o felie din "tortul" K60 :D

 

Karoo3-586x451.jpg

 

 

Interesant profil. Acum ramane de vazut cum sunt comparativ cu K60, care (cel putin in varianta Scout) sunt excelente.

 

Aici cateva informatii despre ele..

 

http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue/Karoo-3.html

 

http://us.ridexperience.metzeler.com/2012/11/metzeler-introduces-the-new-karoo-3-at-eicma/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sunt comparativ cu K60, care (cel putin in varianta Scout) sunt excelente.

 

Ma rog, parerea mea - personala - rotesc 2 TKC-uri si ma simt bine cat un Scout cu morcov-n poponeata de la jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma rog, parerea mea - personala - rotesc 2 TKC-uri si ma simt bine cat un Scout cu morcov-n poponeata de la jumate.

 

De ce zici asta, ca tot la o pereche de K60 Scout ma gandeam si eu pentru vita mea ?

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce zici asta, ca tot la o pereche de K60 Scout ma gandeam si eu pentru vita mea ?

 

Parerea mea e pt 17" - la 18" cat are LC8 cred ca nu se aplica... e profilul diferit.

 

La 140 pe 17, Scout are un fel de creasta pe mijloc care uneste crampoanele. Cand ajungi pe creasta aia s-a dus cauciucul.... il blochezi si fuge cand vrei si nu vrei. Desi teoretic ar trebui sa fie mai bun macar pe asfalt cand e mai necramponat in realitate nu e asa. Am senzatia ca din cauza ca nu mai sunt crampoane separate care sa se plieze un pic rupe direct aderenta. Unii au incercat s-o taie cu diverse ustensile... rezultatele cica sunt bune si se simte in bine. Mie mi se pare prea mare efort. Daca nu le bricolezi scoti din ele cam cat scoti si dintr-un TKC.

 

In afara asfaltului mie mi se par mai bune cam pe toate suprafetele TKC-urile 130 fata de scout-uri pe 140 si k60 clasic pe 130. Comparand si ca profil nou si ca profil uzat in aceeasi masura. E adevarat ca la 140 17" TKCurile difera si ele un pic ca profil fata de 130 dar parca nu asa mult.

 

Heidenau nu mai e nici chiar asa ieftin cum era inainte.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa cumpar ?! ... vreau sa cumpar acum, imediat dupa sarbatori piese de schimb pentru o revizie majora la mobra. Printre piese se afla si o pereche de cauciucuri, care imi da mari batai de cap !

 

Am in momentul asta niste ,,opinci" de Conti Trial Attack ... foarte tari pe drum, insa tot cu ele mi-am rupt mana intr-un sleau pe ploaie ! Vreau ceva mai ,,in relief" putin ! ... initial am vrut sa-mi iau tot Pirelli Scorpion MT90, insa nici astea nu ma ajuta prea mult in afara drumului.

Imi pusesem speranta in aceste K 60 Scout, dar vad ca lucrurile nu stau chiar asa de bine ...

Am avut o data si TKC-uri (ce e drept, pe LC4), dar nu-mi dau seama cum s'ar comporta pe LC8 ?!

 

Deci optiunile sunt cam asa:

 

- Heidenau K60 Scout

- Metzeler Karoo T (nu alea noi !)

- Continental TKC80

 

..... nu neaparat in ordinea asta !

 

Cum as utiliza aceste cauciucuri ? ... pai pe sosea oricum imi vad de treaba potolit, dar vreau mai multa siguranta pe drumuri de pamant, nisip, pietris, portiuni de noroi, iarba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parerea mea e pt 17" - la 18" cat are LC8 cred ca nu se aplica... e profilul diferit.

 

La 140 pe 17, Scout are un fel de creasta pe mijloc care uneste crampoanele. Cand ajungi pe creasta aia s-a dus cauciucul.... il blochezi si fuge cand vrei si nu vrei. Desi teoretic ar trebui sa fie mai bun macar pe asfalt cand e mai necramponat in realitate nu e asa. Am senzatia ca din cauza ca nu mai sunt crampoane separate care sa se plieze un pic rupe direct aderenta. Unii au incercat s-o taie cu diverse ustensile... rezultatele cica sunt bune si se simte in bine. Mie mi se pare prea mare efort. Daca nu le bricolezi scoti din ele cam cat scoti si dintr-un TKC.

 

In afara asfaltului mie mi se par mai bune cam pe toate suprafetele TKC-urile 130 fata de scout-uri pe 140 si k60 clasic pe 130. Comparand si ca profil nou si ca profil uzat in aceeasi masura. E adevarat ca la 140 17" TKCurile difera si ele un pic ca profil fata de 130 dar parca nu asa mult.

 

Heidenau nu mai e nici chiar asa ieftin cum era inainte.

 

 

Acum imi explic afirmatia ta de mai inainte. In momentul de fata, am pe motoreta Scout (130 pe spate, modelul care nu are creasta aia pe mijloc), anterior am avut Mitas E09. Sunt foarte multumit de ele.. pe asfalt (inclusiv ud, rece, etc) sunt excelente, pe drumuri de pamant, pamant cu pietris, pietris, noroi, etc, foarte bune, chiar surprinzator de bune, daca tinem cont de profilul all round. Doar pe iarba mi s-au parut un pic mai alunecoase. Evident, nu putem compara Scout cu orice alt pneu cramponat, in afara asfaltului. Cele cramponate sunt mai orientate spre off road si este firesc sa aiba un comportament superior.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hidenau k60 scout s-a scumpit indecent de mult. Folosesc 130/80/17 si 90/90/21

 

Spatele a ajuns dublu fata de ce era inainte!!!

 

Am pus un set nou de scout pe fierul meu in primavara.

Diferenta de curbura se simte in bine desi primele senzatiinu sunt cele mai placute. Am fost cu ele pe cheia in prima mie de km (defapt cred ca in primii 500). Am mers huliganic si gumele astea au permis unghiuri de inclinare incredibile si accelerari puternice la iesirile din curbe - am ajuns acasa cu febra musculara la gat.

 

Pe drum normal - viteza mare - gumele au tendinta mult mai mica de a urma dungile longitudinale din asfalt,

Pe suprafata nasoala (zapada, nisip) - musca mai bine decat varianta anterioara - a se citi sapa mai bine si parca nu se incarca in aceleasi conditii. Totusi parca mobra nu parea chiar la acelasi nivel de stabilitate.

Pe gheata in seleauri mici -gen iesit zilele astea de pe strazi- senzatia a fost putin mai de kko. Parea ca agata si fuge putin pana se aseaza. Nu pot face o comparatie foarte corecta aici - la k60 clasic am mers cu compozitia de iarna iarna, la scout am compozitia normala din pacate - nu vreau sa o schimb acum ca sunt la jumate gumele.

Pe asfalt la 0 - 2 grade si conditii de mazga/umezeala/naiba sstie ce o mai fi pe acolo - comportament surprinzator de bun. Am facut ieri aprox 500 km din care vre-o 300 in ceata densa- vizibilitate cam 20 m. Umezeala maxima, racoare suficienta incat ceata givra pe absolut tot mobra/imbracaminte/viziera castii. - nu am simtit nici o ezitare din partea lor - vviteze de deplasare normale pe autostrada.

 

Totusi:

Guma de pe spate prezinta crapaturi adanci langa crampoanele de pe centru. Nu am pierdut nici unul, nu se simt in mers dar nu imi place asta, E o problema de compozitie si sau proiectare. Cu k60 clasic nu se intampla asa ceva decat cand guma avea uzura 90% si o abuzam pe pietris - oricum nu mai era relevant la stadiul ala.

Grad de uzura- maxim 50 %; mers incarcat la viteze mari pentru perioade lungi de timp (drumuri la mare cu 160 - 170 kg peste cele 193 ale mobrei ), etc.

Avand in vedere pretul care a venit la nivelul pietei si problemele de integritate ale gumelor - cred ca voi experimenta cu alternative (intr-o plaja de 50 lei pe bucata pot sa vad cum mai merge sahara in 2013 sau cum merge anakee2 care se zice ca ar avea compozitie smechera cu diferente pe laterale si pe centru).

 

Am pomenit de tipul asta de gume pentru ca se potrivesc cel mai bine cu ce fac eu pe moto. Nu am uttilizare pentru cramponate agresive si merg tare pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa cumpar ?! ... vreau sa cumpar acum, imediat dupa sarbatori piese de schimb pentru o revizie majora la mobra. Printre piese se afla si o pereche de cauciucuri, care imi da mari batai de cap !

 

 

 

 

 

- Metzeler Karoo T (nu Karoo 3)

- Continental TKC80

In ordinea asta.

 

Sau mai offroad:

- Metzeler Karoo (simplu, nu T)

- Michelin T63 Desert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incerca Karoo T pe fata si K60 pe spate, varianta M+S, compozitia mai moale... Si la mine, pe K60 de spate s-au crapat crampoanele la baza dar nu cred sa sara vreunul. Pe spate n-am nimic de reprosat. Fata merge foarte bine pe asfalt, insa in off-road nu agata deloc. O fi si din cauza motoretei care are rezervor de 30 litri si apasa foarte tare pe fata.

Cred ca ar merge si o combinatie Karoo T pe fata, Karoo 3 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...