Ninu 2000 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Nu am nici un gand sa bag F650-ul la hard cross,asta cand va fi al meu.Am fost sa testez motocicleta si chiar in ziua respectiva a inceput sa mearga foarte prost motorul(intrerupt),s-a dovedit ca propietarul mai are de schimbat releul de incarcare. K60 imi place foarte mult cum arata profilul ,sunt incepator pe motociclete mari,de rulat voi rula 80% pe asfalt . O comparatie intre K60 si K76 ? A detinut cineva abele modele? Editat Octombrie 30, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Îţi recomand şi eu K60 / K60 Scout. Sunt verificate de multe persoane, ţin un număr mulţumitor de kilometri, de multe ori peste 15.000km . Legat de cele cramponate ( Karoo, TKC ) este adevărat că fac zgomot, dar îl auzi/simţi doar în anumite intervale de viteză, eu ( am TKC 80 noi ) simt doar între 70-85km/h, ce este sub nu se simte, ce este peste va fi acoperit de vibraţiile motorului şi zgomotul tobei şi a aerului. Editat Octombrie 30, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Nu am nici un gand sa bag F650-ul la hard cross,asta cand va fi al meu.Am fost sa testez motocicleta si chiar in ziua respectiva a inceput sa mearga foarte prost motorul(intrerupt),s-a dovedit ca propietarul mai are de schimbat releul de incarcare. K60 imi place foarte mult cum arata profilul ,sunt incepator pe motociclete mari,de rulat voi rula 80% pe asfalt . O comparatie intre K60 si K76 ? A detinut cineva abele modele? http://forum.ih8mud.com/motorcycles-atvs-utvs/460941-2002-bmw-f650gs-fork-failure.html tot timpul vei avea probleme costisitoare cu marca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Cat de costisitoare pot fi problemele cu niste cauciucuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 @yuk. Daca stam sa cautam ''nod in papura''gasim la orice model de motocicleta probleme. Eu vreau sa o cumpar pentru ca este foarte manevrabila si recomandata pentru incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Cat de costisitoare pot fi problemele cu niste cauciucuri ? de cauciucul e uzat se strica releul de incarcare si motorul se balbaie Eu vreau sa o cumpar pentru ca este foarte manevrabila si recomandata pentru incepatori. comparativ cu ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Nici nu vreau sa o compar cu alt model ,pur si simplu asta am cautat sa cumpar ,ma atrage modelul ce sa mai zic. .Apropo.....maine fac tranzactia ,motocicleta este pregatita. Editat Noiembrie 1, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 de cauciucul e uzat se strica releul de incarcare si motorul se balbaie Nu stiu ce fumezi tu dar sunt convins ca multa lume ar fi interesata asa ca poti sa scrii public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Tare pe unde si cu ce omu are F650ST. Si ca sa-i dau si un raspuns OT. Recomand K60 Scout . Despre zgomot este o gluma singurele cauciucuri la care zgomotul este deranjant folsite de mine pana acum sunt Karoo si la alea numai intre anumite plaje de viteza. Oricum sa revin la K60 Scout eu nu am auzit zgomot la ele dar tre' sa mentionez ca le-am folosit preponderent cu Schubert C3 si ca oricum dupa 90~100 zgomotul aerodinamic acopera orice nici m otorul nu-l mai aud. Karoo nu este la fel cu Karoo T !!! nu mai citi printre randuri si nu mai fi arogant fara rost , adica nu mai fa pe desteptu' daca nu este cazul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Salutare! Cumparat in vara cauciucuri Metzler Karoo T II. Caucioace noi 1000 km 2000 km 3000 km 4000 km 5000 km Conditii: bagaje + pasager + asfalt in toti cei 5000 km! Km sunt facuti in luna august deci temp ridicate! presiune fata 1.8 spate 2.0 Aveam pozele si de la 6k km dar nu le mai gasesc. Oricum cauciucurile arata tot asa! Parerea mea: motorul sta foarte bine pe sosea si excelent pe curbe! Pe ploaie nu am simtit nici o diferenta. Am avut aceeasi impresie de siguranta ca si pe uscat! Cred ca mai duc 4 mii de km ceea ce inseamna 10000 durata de viata ceea ce este mai mult decat ok! Am ales aceste cauciucuri pt ca de regula ies si pe forestiere cu pasager si nu vreau sa am probleme! Urmatoarea pereche va fi tot Katoo T Pretul de achizitie 700 ron in august! Bafta! Editat Noiembrie 3, 2012 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Karoo nu este la fel cu Karoo T !!! nu mai citi printre randuri si nu mai fi arogant fara rost , adica nu mai fa pe desteptu' daca nu este cazul ! Omule cred ca ai probleme mari. Userul ninu200 cere un sfat despre cauciucuri pt un 650 st . St-ul ala vine de la street iar tu povestesti de cauciucuri cramponate. Cine citeste printre randuri. Ca sa nu mai spun ca omul s-a hotarat la un model de mobra [cunoscut ca fiind preferat de catre incepatori] iar tu ca un hater te apuci sa-ti deversezi frustrarile si sa-i explici ca isi ia o mobra de rahat. E asa de nasol ca altii sa aiba pareri diferite de a ta ? Unde am scris eu ca nu e nici o diferanta intre karoo si karoo t sau macar am facut vre o comparatie ? Cine citeste printre randuri ? Ca sa inchei in nota in care ai inceput : NU mai fa pe prostu' . @ ninu2000 Ia-ti omule motoreta aia ca nu faci nici o greseala daca, e in mintile ei, e o mobra foarte buna mai ales pt un incepator. Ar fi fost bine daca ai fi avut posibilitatea sa iti iei una pe injectie intrucat e un model asemanator si consuma evident mai putin, dar si cea aleasa de tine e foarte ok. Pune-ti niste gume pe ea, K60 sunt foarte ok si da-te un sezon doua, dupa ce te dai cu ea o sa constati tu singur ce vrei ,daca vrei sa o schimbi. Editat Noiembrie 3, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Salut, Imi poti spune, te rog, cat de bune calitativ sunt anvelopele respective, la franare ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Recomandare, uitati-va si la dimensiuni cand cititi pareri despre gume... de multe ori exista diferente de compozitie, profil si/sau constructie intre diverse dimensiuni chiar daca e acelasi "model". Adica s-ar putea sa fie irelevant cum e 150/70 17" daca iti trebuie 130/80 17" sau invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Salut, Imi poti spune, te rog, cat de bune calitativ sunt anvelopele respective, la franare ? Multumesc. Inainte am avut Michelin Anakee - cauciuc dedicat on. Eu nu am observat nici o diferenta intre ele, dar toti km facuti au fost cu pasager si bagaje asa ca nu prea am avut parte de franari la limita(paranoia la maxim). Franeaza foarte bine iar fata nu mi-a dat emotii niciodata. In 6000 de km cred ca am avut max 5 franari mai puternice dar nici una de urgenta. Eu unul pana acum nu am ce sa le reprosez! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Unde am scris eu ca nu e nici o diferanta intre karoo si karoo t sau macar am facut vre o comparatie ? Cine citeste printre randuri ? daca vrei sa te dai tare pune Karoo T pe spate si Trailmax pe fatza Despre zgomot este o gluma singurele cauciucuri la care zgomotul este deranjant folsite de mine pana acum sunt Karoo si la alea numai intre anumite plaje de viteza. ii pusesem omului in vedere ca exista KarooT , iar tu vi insistent cu Karoo (ceea ce este altceva) ca face galagie si blalba, apoi ii recomanzi unui incepator sa-si cumpere o mobra cu probleme de functionare numai pt ca are sigla bmw si te mai si consideri zdravan la cap ... avocatu' lu' peste prajit PS- KarooT este sigur pe asfalt si acceptabil la noroi, dar nu cred ca se gaseste mai ingust de 140 si nici nu prea rezista mai mult de 6-8 mii pe monocilindru, 5mii daca te dai la el, in concluzie este costisitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Chiar m-ai facut curios ....Ce probleme poate sa aiba F 650 la o intretinere corecta ,schimb de ulei la max 6k km etc. Editat Noiembrie 4, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 furca foarte slaba,frana fata foarte slaba,vibratii,plaja utila de turatii foarte limitata deci: probleme de conceptie,nu de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 @kevin77 .Ai detinut,sau ai condus F650 Funduro ? Eu personal nu pot sa fac o comparatie pt ca nu sunt familiarizat cu alte modele ,decat cu un KLR 660 care l-am condus aprox 350km,si despre care pot sa spun ca mi-a amortit mana dreapta de la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Chiar m-ai facut curios ....Ce probleme poate sa aiba F 650 la o intretinere corecta ,schimb de ulei la max 6k km etc. Nu te mai chinui . Omul are probleme mari cu capul si asta se vede si la logica. Sunt oameni care s-au invartit in jurul planetei calare pe mobra aia. Motorul rotax pe care-l are este un monument de fiabilitate. Nu am avut varianta pe carburatie ci pe cea pe injectie. Pot sa-ti spun ca cel putin la varianta pe injectie e cam cel mai putin vibrant monocilindru. De asemenea are cuplu de jos cum se spune deci plaja de turatii mi-e greu sa cred ca e limitata. Acum daca o compari cu o vitezana sigur nu ajunge la 15k dar e un mono nici nu se pune problema de asa ceva. Prin comparatie cu alte mobre din aceeasi categorie/ani/ bani e foarte ok mai ales pt ceea ce vrei tu sa o folosesti. E adevarat ca are frana slaba pe fata dar mobrele din aceeasi ani [cel putin cele pe care m-am suit eu] nu au frane de loc prin comparatie. Chiar azi vb cu un posesor de KLR 650 si l-am luat un pic in baza ca e singurul fara ABS . Replica lui a fost : "ABS la ce? ca frane oricum nu am . Nu am reusit sa blochez rotile la mobra asta orice am facut. " Daca chiar vrei pareri de la oameni care detin mobra asta si multi dintre ei au detinut multe mobre de-a lungul timpului intra pe topicul dedicat modelului. Clic aici . PS Ai grija daca iti iei BMW cea mai mare "problema tehnica" o sa fie interventia tuturor frustratilor care nu mai pot de grija altora. Deci ca sa nu zici ca nu te-a prevenit nimeni. Iti iei o mobra de rahat; care dupa ce ca e proasta e si scumpa si se strica si foarte des. La BMW-uri toata lumea stie, li se rupe cardanul , mai ales la cele pe lant. Si ca o concluzie daca ai BMW esti un fraier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 am avut 2 ani nu mi as mai lua asa ceva plaja de turatie utila de la 3000-4500,e ok? tot in schimbator esti,si ala e dur ca naiba si nu e bmw, e aprilia pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 4, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2012 Recomand K60 Scout, pe care il am si eu montat pe motor in acest moment. Este un pneu all round excelent cam pe orice suprafata. Spre deosebire de k60 este optimizat pentru suprafete ude. Si tine bine peste 5000 km, cat s-a spus aici. Asadar, eu zic ca ar fi o alegere buna pentru ceea ce doresti tu. Nu inteleg problema asta cu zgomotul, invocata de multi pe aici. Te preocupa zgomotul sau siguranta ta pe anumite suprafete de rulare si/sau in conditii dificile? In ceea ce ma priveste, mi se rupe de zgomot, imi iau pneurile in functie de ceea ce vreau sa fac cu ele, restul este nerelevant. Ca si promotor al pneurilor K60 (de 4 sezoane folosesc doar K60 pe spate) confirm cele spuse aici, respectiv K60 scout este un bun pas inainte! Am " raschetat " deja unul acum doi ani si l-am folosit anul asta ca pneu street si cu rezultate excelente de stabilitate in Alpi inca 3000 km . In total am facut cu el 20 de mii. Cel pe care il am sus actualmente are deja 15 mii de km, se simte inca foarte bine pe noroi si mai fac cu el minimum 4 mii in regim on/off. Daca il protejezi minimal, adica nu faci ture lungi cu el pe asfalt te tine SIGUR 15-18 mi km, fata de K60-ul vechi care mergea maximum 8 mii. O singura chestie ciudata confirm si eu si anume ca pneul heidenau fata suiera destul de tare, normal pe "on". In mod curios se monteaza conform sagetii invers decat te-ai astepta sau vezi la alte pneuri fata, dar in replica ofera stabilitate si aderenta maxima atat on cat si off. L-am avut montat din greseala si invers, mergea si asa destul de bine si nu suiera. Asa dar cei pe care ii deranjeaza suieratul il pot monta si invers si suiera mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Are cuplul maxim la 5200. link si link deci plaja nu poate fi atat de mica. De altfel puterea maxima e la 6500 ceea ce inseamna ca plaja de turatie ajunge cel putin pana acolo. Si da la monocilindru se schimba vitezele mult mai des ca la mobrele cu mai multi cilindrii. Eu am incheiat cu OT daca vrei info du-te pe topicul dedicat. ON TOPIC K60 Scout este o optiune excelenta pt acest tip de mobra. Spatele m-a tinut 18k si mai mergea pe strada sau cu ceva interventii chirurgicale poate si pe off. L-am dat cuiva si va mai fi folosit. Editat Noiembrie 4, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 deci imi spui mie care e plaja omu,sub 3000 scutura lantul iar peste 5000 vibreaza de iti scoate plombele,nu conteaza de cuplu si putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 4, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2012 Are cuplul maxim la 5200. link si link deci plaja nu poate fi atat de mica. De altfel puterea maxima e la 6500 ceea ce inseamna ca plaja de turatie ajunge cel putin pana acolo. Si da la monocilindru se schimba vitezele mult mai des ca la mobrele cu mai multi cilindrii. Eu am incheiat cu OT daca vrei info du-te pe topicul dedicat. ON TOPIC K60 Scout este o optiune excelenta pt acest tip de mobra. Spatele m-a tinut 18k si mai mergea pe strada sau cu ceva interventii chirurgicale poate si pe off. L-am dat cuiva si va mai fi folosit. Am citit si eu intamplator controversa. F650 este in mod real un monocilindru respectabil bun si la utilizare street. Motorul rotax atent studiat si cele doua carburi ii ofera cu adevarat o plaja de ture de invidiat pentru un monocilindru. Probabil ca omul are de fapt foarte probabil probleme la carburi, adica nu intra al doilea de loc, sau nu intra la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Totusi modelul F650 ST este foarte apreciat in afara granitelor tari noastre....oare de ce? In caz de o defectiune majora (sper sa nu fie cazul) am o suma de bani pusa deoparte pt reparatii.....am avut de ales (la bugetul dedicat)sa cumpar o motocicleta din 96'' sau cea mai ieftina motocicleta de dupa 2001 .Am luat ce mi-am permis cu gandul si la intretinerea ei. Merg pe criteriul ''cum o fi norocul'' fiabilitatea ei depinde si de fostii proprietari ....de cum a fost intretinuta ..Oricum o motocicleta second hand este loterie indiferent de producator . Editat Noiembrie 4, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.