Andry Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Fiecare-şi vede de ograda lui cum crede de cuviinţă. Deci şi prin urmare prezint idei şi păreri personale în cele ce urmează, nu atacuri la persoană. Nu inventez roata, nu o consider o improvizaţie care să cedeze şi/sau să-mi pună viaţa în pericol. Dacă se va întâmpla să cedeze nu-i problemă, am camera la mine - scot valva mecanică, pun camera şi drum bun. Janta de pe motocicleta mea are marginile concepute pentru cauciucuri TL, am cauciuc TL, se aşează excelent pe jantă şi, cu tot cu tehnică şi 3 leviere de calitate nu aş vrea să mă chinui în mijlocul pădurii s-o dau jos, pentru că nu-i treabă de 10 minute. Iar ca să sară cauciucul de pe talon fără ca janta să fie serios avariată nu ştiu zău ce trebuie să se întâmple, dacă se poate întâmpla ceva în acest sens. Deci consider că în caz de pană, mă descurc să umflu cauciucul cu un compresor. Dacă nu, la cât de greu mi-s şi la cât de tare este cauciucul, pot ajunge până acasă pe pană liniştit. ( vorbesc de roata spate ). Legat de zeamă, oricum la mine un cauciuc nu va ţine mai mult de un an, pentru că se duce repede, aşadar zeama nu va aveam timp să atace şi modifice structura moleculară a gumei. Ceea ce faci tu este o metodă de prevenire şi diminuare a posibilităţii de a face pană, prin schimbarea camerelor odată cu anvelopele, însă nu este o soluţie pentru a nu face deloc pană, aşa cum ai prezentat-o. Am înţeles că subiectul de discuţie îl reprezintă cauciucurile, dar la fiecare recomandare de cauciucuri se iau în considerare specificaţiile suportului de cauciuc ( janta - prin diametru, model spiţe, model buză exterioară; nevoia sau nu de cameră ) , aşadar de ce nu putem discuta şi despre aceastea? Oricum discuţiile legate de camere/jante reprezintă nici 10% din totalul discuţilor din acest topic, iar atât timp cât nu se bat câmpii aiurea consider că sunt informaţii ce pot fi de folos cuiva, cândva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 (editat) Sfatul meu: nu reinventati roata. http://www.nuetech.com/index.shtml pt jante TT Editat Ianuarie 5, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 http://www.nuetech.com/index.shtml pt jante TT exceptand 17" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 http://www.nuetech.com/index.shtml pt jante TT Sistemul a aparut acum vreo trei ani. Este cineva care l-a folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Ce fac eu ca sa nu fac pana ? - pun camera noua de fiecare data cand schimb cauciucul. Nu conteaza ca pe camera anterioara nu am nici un petec. Asta previne o gramada de pene datorate uzurii camerei, imbatranirii cauciucului,etc. Aveti grija sa fie mansonul de cauciuc pe janta si sa fie plasat corect. Aveti grija sa nu fie nici un fir de praf in anvelopa. Folositi presiunea corecta in roti - altfel iese necaz. Despe ce manson de cauciuc pe janta este vorba ? Rimlock ? Protectia piulitelor spitelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Zidule, putina deschidere in gandire si mai putina grija pt drobul de sare. Nu suntem chiar atat de dotati pt a inventa noi ceva. Transformarea rotilor cu spite in tubeles este aplicata de mult si de multi, in diferite forme. Exista kituri ce se vand pt acest scop, produs de multe firme si fiecare a gasit o solutie diferita. Se face cu pasta care se intareste sau banda moale si groasa autoadeziva. Noi nu am facut decat sa adaptam metoda la materialale existente pe piata. De avantaje beneficiaza in general cei ce prefera soseaua pt usurinta depanarii, pt enturoturing sau chopere. Sunt situatii la chopere, fara cric central , ca in cazul unei banale pene pe spate, sa fii nevoit sa chemi platforma. Evident ca la orice lucru manual, exista si mici secrete, dar daca operatia este facuta corect succesul este garantat si din prima. Editat Ianuarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 eu merg de 2 ani pe tubles (supertenere 750) si am mers si pe forestiere.am grija la presiune 1,8 2 minim dar ceea ce este de remarcat pe tubles am simtit imediat ca sant mai elastice decat cu camera! altfel grija mare ce cauciucuri alegeti sa nu zboare bucati din el cum am patit pe transalpina anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Nu inventez roata, nu o consider o improvizaţie care să cedeze şi/sau să-mi pună viaţa în pericol. Dacă se va întâmpla să cedeze nu-i problemă, am camera la mine - scot valva mecanică, pun camera şi drum bun. Janta de pe motocicleta mea are marginile concepute pentru cauciucuri TL, am cauciuc TL, se aşează excelent pe jantă şi, cu tot cu tehnică şi 3 leviere de calitate nu aş vrea să mă chinui în mijlocul pădurii s-o dau jos, pentru că nu-i treabă de 10 minute. Iar ca să sară cauciucul de pe talon fără ca janta să fie serios avariată nu ştiu zău ce trebuie să se întâmple, dacă se poate întâmpla ceva în acest sens. Deci consider că în caz de pană, mă descurc să umflu cauciucul cu un compresor. Dacă nu, la cât de greu mi-s şi la cât de tare este cauciucul, pot ajunge până acasă pe pană liniştit. ( vorbesc de roata spate ). Legat de zeamă, oricum la mine un cauciuc nu va ţine mai mult de un an, pentru că se duce repede, aşadar zeama nu va aveam timp să atace şi modifice structura moleculară a gumei. Ceea ce faci tu este o metodă de prevenire şi diminuare a posibilităţii de a face pană, prin schimbarea camerelor odată cu anvelopele, însă nu este o soluţie pentru a nu face deloc pană, aşa cum ai prezentat-o. Nu exista solutie pentru a nu face pana deloc. Mai devreme sau mai tarziu ceva o sa faca o gaura suficient de mare. Camerele proaspete elimina in principiu penele datorate imbatranirii / uzurii materialului camerelor. Problema umflarii unei roti tubeless consta in a face cauciucul sa se lipeasca de janta pentru a etansa. Este foarte dificil fara un compresor cu volum mare de aer si cum spuneam - de multe ori imposibil. Compresoarele mici nu intra in categoria asta. Daca ai janta cu spite - marginule ei nu au fost proiectate niciodata pentru cauciucuri tubeless. Nervurile de pe laterale au intr-adevar rolul de a preveni rotirea cauciucului - treaba extrem de necesara si in cazul camerelor - foarte vulnerabile in anumite cazuri. Sincer - daca ar exista o solutie 100% sigura as trece pe tubeless. Daca te utii pe piata - modelele 2013 cu roti pe spite in centru au in continuare camera. Exista un motiv pentru asta. Din pacate nu se pot ignora situatiile in are janta este serios avariata. In astfel de situatii prefer sa ramana roata umflata in loc sa am o pana instantanee. Am cateva exemple in care am avariat jante fata (moto greu si incarcat - presiune scazuta pt off - viteza mare si grinda de beton ) sau am dejantat cauciuc spate (presiune scazuta si franare combinata foarte violenta) - senzatiile nu sunt deloc placute http://www.nuetech.com/index.shtml pt jante TT Scrie acolo off road use only. Stiu ei ce stiu. Pt off exista multe solutii - vezi mousse, etc. Fiecare cu avantaj si dezavantaj, cu performante in anumite directii, etc Despe ce manson de cauciuc pe janta este vorba ? Rimlock ? Protectia piulitelor spitelor ? protectia piulitelor spitelor. Am uitat cum ii zice ca denumire. Unul de calitate elimina contactul direct camera - janta in zonele cu asperitati Zidule, putina deschidere in gandire si mai putina grija pt drobul de sare. Nu suntem chiar atat de dotati pt a inventa noi ceva. Transformarea rotilor cu spite in tubeles este aplicata de mult si de multi, in diferite forme. Exista kituri ce se vand pt acest scop, produs de multe firme si fiecare a gasit o solutie diferita. Se face cu pasta care se intareste sau banda moale si groasa autoadeziva. Noi nu am facut decat sa adaptam metoda la materialale existente pe piata. De avantaje beneficiaza in general cei ce prefera soseaua pt usurinta depanarii, pt enturoturing sau chopere. Sunt situatii la chopere, fara cric central , ca in cazul unei banale pene pe spate, sa fii nevoit sa chemi platforma. Evident ca la orice lucru manual, exista si mici secrete, dar daca operatia este facuta corect succesul este garantat si din prima. Bogdan, vezi ce am spus mai sus. Pentru utilizari speciale poate. Ca solutie universala - daca nu a fost adoptata de producatorii mari - inseamna ca prezinta riscuri. Altfel sunt sigur ca toti ar oferi solutii tubeless si pt jantele clasice cu spite pe centru. Am senzatia ca insuccesele nu apar pe forumuri. Am un enduro touring dar nu as modifica jantele pentru asa ceva - vezi considerentele in a repara o pana pe tubeless daca s-a dezlipit guma de pe janta. Orice motor poate fi ridicat de jos - chiar si in absenta cricului central. (cric auto + scandura; lada de bere si 2-3 prieteni, culcat motoreta pe o parte pe pamant - nici cel mai sensibil motor nu va avea semne de la asta ) eu merg de 2 ani pe tubles (supertenere 750) si am mers si pe forestiere.am grija la presiune 1,8 2 minim dar ceea ce este de remarcat pe tubles am simtit imediat ca sant mai elastice decat cu camera! altfel grija mare ce cauciucuri alegeti sa nu zboare bucati din el cum am patit pe transalpina anul asta! tine foarte mult si de noroc Eu tocmai am facut 60 mii pe mobra mea (are 90 in total) si nu am facut pana niciodata. Asta nu inseamna ca sunt imun la cuie. Ce e de remarcat - cand am strambat janta a ramas unflata roata; cand am luat noaptea o cale ferata de s-a dus furca pana in capat - iarasi a ramas ok si - foarte important - a fost extrem de comod cand am schimbat cele 4 spite rupte in 2 luni (apare oboseala materialului, combinata cu socuri se rup spitele pe anumite portiuni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) Astea-s aiureli. Daca nu erau interesati sa puna tubeles pe roti cu spite nu se gandeau la solutii alternative. BMW cu spitele prinse pe marginea jantei, Yamaha cu spitele prinse de inelele alea din interiorul jantei. Nu se complica sa puna kituri tubles pe roti "normale" cu spite ca nu e fezabil dpdv economic, nu ca nu se poate. Exemplele date de tine sunt cazuri extreme, unde nici daca ai camera nu esti scutit de probleme. Poti avea la fel de bine o camera de rezerva in cobur. O bagi in roata indoita si pleci mai departe usurel, chiar daca ai cauciuc tubeless sau nu. Pentru jante, se poate lua exemplu de la biciclete. Eu am roti Shimano pentru cauciucuri tubeless. Nu dejanteaza nici la 0.8 bari si cu bicla la vale merg mult mai tare decat as merge cu motoreta. Acum nu trebuie sa ne uitam la producatori ca la niste zei. Pentru a implementa asa ceva la scara mare, trebuie timp si studiu. Toti fabricantii mari copiaza si inoveaza, uneori chiar de la utilizatorii de rand care s-au gandit ca le-ar fi mai comod daca ar imbunatatii ce au sub fund. Smecheria la tubless in off-road este intr-adevar fixarea cat mai buna a cauciucului pe janta. Janta sa aibe pe interior buza aia opritoare cat mai inalta. E intr-adevar mai greu de montat/demontat cauciucul, dar sunt sigur ca pentru ce face un motociclist amator c-o vaca in off-road, e arhisuficient. Editat Ianuarie 6, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Astea-s aiureli. Daca nu erau interesati sa puna tubeles pe roti cu spite nu se gandeau la solutii alternative. BMW cu spitele prinse pe marginea jantei, Yamaha cu spitele prinse de inelele alea din interiorul jantei. Nu se complica sa puna kituri tubles pe roti "normale" cu spite ca nu e fezabil dpdv economic, nu ca nu se poate.Exemplele date de tine sunt cazuri extreme, unde nici daca ai camera nu esti scutit de probleme. Poti avea la fel de bine o camera de rezerva in cobur. O bagi in roata indoita si pleci mai departe usurel, chiar daca ai cauciuc tubeless sau nu. Pentru jante, se poate lua exemplu de la biciclete. Eu am roti Shimano pentru cauciucuri tubeless. Nu dejanteaza nici la 0.8 bari si cu bicla la vale merg mult mai tare decat as merge cu motoreta. Acum nu trebuie sa ne uitam la producatori ca la niste zei. Pentru a implementa asa ceva la scara mare, trebuie timp si studiu. Toti fabricantii mari copiaza si inoveaza, uneori chiar de la utilizatorii de rand care s-au gandit ca le-ar fi mai comod daca ar imbunatatii ce au sub fund. Smecheria la tubless in off-road este intr-adevar fixarea cat mai buna a cauciucului pe janta. Janta sa aibe pe interior buza aia opritoare cat mai inalta. E intr-adevar mai greu de montat/demontat cauciucul, dar sunt sigur ca pentru ce face un motociclist amator c-o vaca in off-road, e arhisuficient. Zidule gresala ta este ca incerci sa explici unor amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 E plin de profesionisti pe forumu' asta, frate ) D-aia nu sunteti niciunu' la Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Eu ma consider amator, si inca incepator dar imi doresc ca intr-o zi sa pot/fac mai mult si tind spre asta fara sa imi pun singur piedici de genul "motociclist amator cu vaca in off" Despre Zidu' am auzit din "surse sigure" ca a depasit de mult nivelul de "motociclist amator" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 (editat) De aia este democratie inclusiv pe forum. Se discuta si fiecare alege ce este mai potrivit pt el. Evident ca nimeni nu are solutia perfecta pt toate cazurile, dar inbucurator este ca exista posibilitati de eliminare in siguranta a camerelor. Personal am incercat de curiozitate dupa ce alti prieteni verificasera ideea. Am mai multe perechi de roti facute pt prieteni sau cunoscuti de cel putin un an, pe vitezana (Ducati), choper (VTX 1300, Vulcan), enduroturere obisnuite(F vechi si nou, Freewind, Africana, etc) si deocamdata nimeni nu s-a intors cu vre-o problema. Zimtii de pe geanta se slefuiesc usor, roata trebuie sa fie dreapta si centrata si cel mai important noile cauciucuri, tubeles. Eu nu am intalnit, dar am auzit de roti lovite la care au trebuit inlocuite cateva spite si sa desigilat si sigilat la loc cu succes doar spitele la care s-au intervenit cu inlocuire sau strangere. Adezivul folosit de noi poate fi inlaturat chiar in totalitate daca este cazul. Nu este o fericire, dar cu peria de sarma potrivita, prinsa in bormasina sau flex, merge acceptabil, poate 1 ora. Nu este o afacere pt mine, o fac din placere pt cunoscuti evident punandu-i si pe ei la treaba cu centratul, curatatul, degresatul rotilor. In rest e floare la ureche. Daca prin Buc este cineva interesat de subiect si vrea sa vada ce si cum il invit zilele viitoare la o pereche de Freewind. Amatorism vs profesionalism, amintit mai sus, imi aduce aminte de perioada in care ma apucasem de confectionat parbrize. Calificari, invective, reprosuri, bascatie, venite de la stiutorii vremii. Au trecut cativa ani, am la activ pe putin 50 parbrize pe tot felul de motoare si pot spune ca s-au inselat. Merg perfect fara probleme si chiar daca nu sunt din policarbonat cum se insinua a fi imperativ atunci, ci din plexglas, ca la mai toate motoarele trecute, prezente si viitoere, merg fara probleme. Au mai cazut oameni, s-au mai spart, dar fara sa fie cu ceva mai prejos decat cele din dotare. Editat Ianuarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 La capitolul siguranta fiecare isi face alegerile lui. Anumite solutii nu au penetrat pe piata din anumite motive. In momentul in care prezentati o solutie artizanala e bine sa mentionati foarte clar si riscurile aferente. (valabil pentru orice improvizatie) Dezavantaje pe care le vad eu la capitolul conversie roti: - Jantele pentru tubeless au margine diferita fata de cele normale - riscuri mari de a avea necaz, cauciucul poate sari de pe janta in anumite conditii - Penele in peretele lateral al cauciucului nu se pot repara cu sunur si nici spuma nu ajuta prea mult acolo = platforma 100% - in caz e accident - modificarile de soiu asta va pot baga in belele - ca de altfel si folosirea unor anvelope neadecvate (stiti voi - partea cu expertiza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Unele genti desi cu spite si fara tubeles din dotare aveau canale de retinere ca si cand ar fi fost tubeles { Ducati}. Daca se gaureste lateral pui camera de sub sa, asta daca o ai. Treaba cu expertiza este adevarata, dar totusi am vazut un chit fabricat de fabrica cu o banda gelatinoasa puternic adeziva destinata modificarii tubeles. Nu este chiar o idee ciudata au mai avut-o si altii, dar nu stim noi de ea si ni se pare ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Jante. Genti sunt alea facute de louis vuitton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Astea-s aiureli. Daca nu erau interesati sa puna tubeles pe roti cu spite nu se gandeau la solutii alternative. BMW cu spitele prinse pe marginea jantei, Yamaha cu spitele prinse de inelele alea din interiorul jantei. Nu se complica sa puna kituri tubles pe roti "normale" cu spite ca nu e fezabil dpdv economic, nu ca nu se poate.Exemplele date de tine sunt cazuri extreme, unde nici daca ai camera nu esti scutit de probleme. Poti avea la fel de bine o camera de rezerva in cobur. O bagi in roata indoita si pleci mai departe usurel, chiar daca ai cauciuc tubeless sau nu. Pentru jante, se poate lua exemplu de la biciclete. Eu am roti Shimano pentru cauciucuri tubeless. Nu dejanteaza nici la 0.8 bari si cu bicla la vale merg mult mai tare decat as merge cu motoreta. Acum nu trebuie sa ne uitam la producatori ca la niste zei. Pentru a implementa asa ceva la scara mare, trebuie timp si studiu. Toti fabricantii mari copiaza si inoveaza, uneori chiar de la utilizatorii de rand care s-au gandit ca le-ar fi mai comod daca ar imbunatatii ce au sub fund. Smecheria la tubless in off-road este intr-adevar fixarea cat mai buna a cauciucului pe janta. Janta sa aibe pe interior buza aia opritoare cat mai inalta. E intr-adevar mai greu de montat/demontat cauciucul, dar sunt sigur ca pentru ce face un motociclist amator c-o vaca in off-road, e arhisuficient. practic etansarea nu trebuie facuta de nu's ce adeziv, o banda continua de cauciuc ar trebui sa etanseze la fel de bine ca "buzele" anvelopei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Jante. Genti sunt alea facute de louis vuitton. Da frate ai dreptate. De multe ori sunt neatent si lenes sa mai corectez. Poze cu jantele de Freewend tubelesite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Si merg asa cu banda aceea?ce fel de banda este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Janta de Freewind pare identică cu cele de TA/AT, cel puţin din aceste poze. Ce soluţie ai folosit pentru etan(şare/şeizare) ? Edit : brake, acea bandă a fost pusă doar pe laterale, pentru a nu murdări toată janta cu soluţia ce a fost aplicată şi este cel mai probabil bandă izolatoare albă. Cu bandă nu am reuşit să etanşez janta de motocicletă, dar la biciclete funcţionează. Editat Ianuarie 7, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Prima poza jeanta fata la gata. A doua poza janta spate curatata si in curs de protejare cu umilul izoliband orice culoare. A treia poza roata spate etansata inainte de inlaturatea protectiei. Am spus si mai sus adezivul popular se numeste Tiocol asa cum pantofii sport se numesc Adidasi. DenBraven, Bizon si altii produc etansantul respectiv. Sunt oarecum la fel calitate pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Pe net am găsit doar Thiokol. Cu ce degresezi/cureți zona niplurilor înainte de a aplica adezivul ăsta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Nu cauta tiocol ca nu gasesti. Original probabil a fost inventat de firma Thiocol, cea cu oringurile belite de la Naveta spatiala. Intrebi de sigilant pt geamuri termopan. Este negru la salam de 600 ml. Degresezi cu nitro sintetic, sau orice diluant care nu lasa urme grasoase dupa, inclusiv spray pt discuri frana. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Ce e de remarcat - cand am strambat janta a ramas unflata roata; cand am luat noaptea o cale ferata de s-a dus furca pana in capat - iarasi a ramas ok si - foarte important - a fost extrem de comod cand am schimbat cele 4 spite rupte in 2 luni (apare oboseala materialului, combinata cu socuri se rup spitele pe anumite portiuni) probabil ai lovit o bordura mai mare decat 90% din 90 mm cat are anvelopa, furca e mai greu sa ajunga la maxim Editat Ianuarie 8, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 nu sunt china spitele - mobra inca se facea la berlin acu 12 ani. Problema lor e ca au 90 mii km pe roate de 21 si ceva evenimente la activ. Referitor la evenimentu respectiv -nu a fost bordura - a fost cale ferata cu groapa mare inainte de ea luata noaptea langa Varna. Temperatura de august, combinata cu uleiul ajuns la limita de uzura din furca si cu cei aproape 300 km pana acolo facuti vioi + mobra grea si porcu mare deasupra - klank metalic si smucitura caracteristica atunci cand suspensia nu mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.