Theo Biker Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Mersi! Are cineva in plus un 120 90 17 sau 130 80 17? Cat mai cramponat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Salut! A montat cineva handguard-uri? Vreau sa montez pe un Freewind. Recomandari ceva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 pune cu armatura metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salut! A montat cineva handguard-uri? Vreau sa montez pe un Freewind. Recomandari ceva? Multumesc! Salut! Aici e topic de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Salut! Stiu. Scuze! Ma gândeam ca ma poate ajuta cineva cu o recomandare. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Un set potrivit pentru un Varadero 2004? Momentan are Anakee3, pentru concediul din vara insa, vreau sa-i pun un set de gume mai bune pe drum de tara si minim forestier. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Un set potrivit pentru un Varadero 2004? Momentan are Anakee3, pentru concediul din vara insa, vreau sa-i pun un set de gume mai bune pe drum de tara si minim forestier. Multumesc. Eu ti-as recomanda TKC 70. Am ambele motoare echipate cu gumele astea. Stau lipite de drum in orice conditii, inclusiv ploaie torentiala si curbe in munti. Pe off road sunt ok, eu am mers si pe off cu noroi de 30 cm,dar nu recomand. E o parere personala pe care mi-am format-o dupa ce am incercat cam de toate marcile pe caprele de peste 1000 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Ce mi-e cu slick-uri, ce imi e cu TKC 70. Zic de noroi. Unde ai mers cu TKC 70 in noroi de 30 cm? La vale sau unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Ce mi-e cu slick-uri, ce imi e cu TKC 70. Zic de noroi. Unde ai mers cu TKC 70 in noroi de 30 cm? La vale sau unde? Prin muntii patriei. Daca te intereseaza traseul, ti-l dau pe privat. Are cam 70-80 km off-road. Dar, cum am zis, nu recomand pe noroi. Eu, cum am ajuns acasa, mi-am luat Mitas E 09 Dakar pentru ture de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Ma bucur ca ai pus poza mergand la vale. Noroiul de 30 cm deja inseamna juma de roata, in asa ceva pui la treaba si cramponatele adevarate. Depinde foarte mult si tipul de noroi, cat de lipicios e. Cauciucurile ON/OFF incep de la E07/K60 si inchizand ochii ca nici astea nu prea sunt. TKC70 e cauciuc de strada, daca nu te dai pe offroad ud este chiar indicat pentru vacile care merg 95% pe asfalt sau "offroad" usor uscat. Bravo ca iti bagi motoreta in noroi si nu mergi doar pe asfalt cu enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Prin muntii patriei. Daca te intereseaza traseul, ti-l dau pe privat. Are cam 70-80 km off-road. Dar, cum am zis, nu recomand pe noroi. Eu, cum am ajuns acasa, mi-am luat Mitas E 09 Dakar pentru ture de genul asta. 15027630_1471819176165129_3316250165382119156_n.jpg Ma intereseaza pe mine traseul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 O scurta comparatie Karoo 3 vs Mitas E07 Dakar ( poza spune totul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 Eu consider ca karoo 3 ar trebui comparat cu e09. Sunt mai asemanatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Eu consider ca karoo 3 ar trebui comparat cu e09. Sunt mai asemanatoare Poate cu TCK 80, eu Mitas nu le consider cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Probabil de aceea sunt folosite mult la hard enduro si chiar si de amarâtul de Chris Birch. Or fi slabe ). La cat costa si cat de bune sunt, eu doar la astea am sa raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti. Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci. » Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08 Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti. Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate. Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Exact!, nu pentru mersul pe asfalt iti pui C02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Daca imi aratati cauciucuri 50/50 cu performante pe asfalt, maine vi le cumpar cadou. Ce performante poti cere unei gume 50/50? Sa te inclini cu umerii pe jos? Sa tina 20.000? Inclinatul tine de "tupeul" riderului, iar la partea cu aderenta pe ud tine de "cunostintele dobandite in timp". Nu am zis ca sunt cele mai bune, dar fac fix acelasi lucru. Cred ca se intelege ce am vrut sa explic. Sanatate la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci. » Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08 Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva. Am o parere destul de diametral opusa. Am mers cu Heideneau K60, cu Metzeler Karoo si Mitas E09 [Dakar si simplu], de la distanta castiga E09 Dakar si pe drum si mai ales in afara. K60 tin mai mult ca nr de km insa in anumite situatii [asfalt ud, noroi, iarba uda] sunt mai slabe spre lamentabile. Karoo se duce vazand cu ochii, altfel ca performata cam pe acolo cu E09. Mitas sunt rezistente pe motoare medii de adv [F800GS] ba chiar cauciucurile pt enduro si cross [fara dot] rezista uimitor de bine pe motoare de ADV. Am pe fata un C19 care are peste 6000 km si inca se prezinta bine. Am prins pontul de la niste rusi [offroad people ] care folosesc gumele astea pe F800 si 990 de multa vreme si tin undeva la 12k km pe drumuri mixte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 t63 pe 17 nu se mai face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 t63 pe 17 nu se mai face? nu am observat sa fie cu nimic mai bun decat e09, poate ca si greutate, t63 este mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 nu am observat sa fie cu nimic mai bun decat e09, poate ca si greutate, t63 este mai usor e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat ... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 In noroaie, cam orice guma se incarca daca nu ai viteza ca sa arunce jos noroiul. Eu sunt multumit de E09, desi Ktm-ul consuma benzina proportional cu cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat ... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice... la vulcanizare mi-au scos un cep de lemn din t63, bineinteles ca si camera era intepata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.