Doctor X Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 N-a incercat nimeni Anakee Wild sau Pirelli Scorpion Rally STR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Am fost intr-o tura cu un Gs 1200 cu anakee wild si eu cu e09. Cel cu Anakee e endurist serios si stie ce sa faca si cu o vaca de 200 kg+ in teren, dar a zis ca sunt un model de gume nereusit. Nu fac nimic, niciunde. Citeste review-uri si gandeste-te ce faci exact cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat ... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice... T63 e f bun in offroad pt vaci. Ceva in genul Karoo simplu, ala de nu se mai face de ani de zile. Amandoua mi s-au parut mai bune in noroi ca E09. E09 fiind mult mai bun in noroi ca TKC80 sau KarooT, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 T63 e f bun in offroad pt vaci o fi fost. nu mai e. mai exista (probabil pana la lichidari stoc) ceva dimensiuni pe 18". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Intai a disparut Karoo, acum si T63. Cred ca din cauza ca nu se mai fabrica monocilindre de 650cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Si eu am cautat T63 de 21/18 si nu am gasit nimic in tara, dar in Germania/UK inca mai exista. Doar ca ajunge la pret destul de mare pana aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 A probat cineva pana acum Anakee Wild ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 A probat cineva pana acum Anakee Wild ? Am probat eu pe 800GS si 1200GS. Mie mi se par foarte OK pe asfalt si drumuri pietruite, in noroaie mai fuge fata/spatele si mi se pare ca se descarca destul de repede de noroi. Partea proasta e ca nu am nici un termen de comparatie cu alte modele de cauciucuri cramponate, deci parerea mea nu are prea mare relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Dupa cateva seturi de Tourance si Anakee 2, am trecut la Karoo 3. La viraje pe asfalt nu prea se simt diferente, daca nu ai pretentii de polizat scarite. La viraje pe macadam / pamant, au un avantaj destul de sesizabil, mai ales derapajele sunt mai usor de controlat. La frane pe asfalt au un dezavantaj destul de sesizabil, dar e de asteptat. La frane pe macadam / pamant, sunt din alt film, mai ales frana fata ofera feedback bun si poti frana cu incredere. La noroaie din nou, sunt din alt film. Aluneca lateral, dar te scot din noroi si nu iti dau emotii pe urcari. La capitolul durabilitate nu pot sa ma pronunt inca, dar tot timpul alde Tourance si Anakee m-au tinut pana s-au invechit sau pana m-am plictisit de ele, deci nu ma astept sa fie pe masura. Problema mea principala cu cauciucurile cramponate (get MT21, TKC) e ca se tocesc pe mijloc de la mersul pe asfalt, si apoi nu prea mai sunt bune de nimic. Forma crampoanelor Karoo 3 mi se pare ideala pentru enduro-touring si ma astept sa se uzeze egal pe toate partile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 (editat) Mitas E08... Never ever. Noroc ca sunt pe un motor închiriat. Dacă nu am derapat spatele de 10 ori ieri, atunci nu mai știu sa număr. Prin comportamentul lor foarte sensibil/instabil/imprevizibil pe derapaj m-au fortat sa fac ce nu am mai făcut de ani de zile - sa redevin tehnic corect și sa schimb mereu treapta înainte de curba. Such a f***ing boredom. Derapează instant, la cea mai mica bruscare. Și când o fac au și o aderenta de 2 lei încât lungesc manevra mai mult decât ar trebui. Rezultatul - control spre zero pe derapaj în curba. Scurt pe 2 - niște pârnai ieftine, pentru civili sau mobre de dat la închiriat. Editat Iulie 29, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 E09 (non-Dakar) spate 130/80 17... n-am inca 3000 cu el si e cam la juma de crampon... nu-s cum altii scot multi km din el. pe asfalt e ciudatel... lateral tine bine pe curbe dar pe frana drept te duci sanie instant... pe asfalt ud curat n-am avut surprize. n-am de reprosat nimic pe macadam / pamant / noroi o data lasat la 1.7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Eu din E09 am scos, forțat de împrejurări, 8000 de km. Pe la 7000 și ceva era gata spatele. Cum motorul tău este și mai greu și mai vânos, cam pe acolo sunt. Sunt f nasoale la urcări dar mai ales la coborâri pe iarba uda (gen gol alpin) - fuge spatele in laterala. În rest, nămol, pietre, nimic de comentat. Eu mergeam cu ele cu 0.8 în off și cam 1.8 pe asfalt. Pe sosea uda trebuie avut grija cu ele. Testate în oraș, dimineața (asfalt udat de primarie) și nu vreau sa mai trec prin asta. În gama 50/50 eu am fost f mulțumit de Pirelli MT 21. Editat August 2, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 În gama 50/50 eu am fost f mulțumit de Pirelli MT 21. e pt motoare mai usoare. am spatele pe wrr si-s multumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Am folosit mult timp Mitas E09 non Dakar, montate pe XT 600E. Concluziile sunt urmatoarele: - in off (drumuri de macadam, iarba, etc, grip fenomenal (cand am montat Heidenau K60 Scout, am simtit imediat diferenta), pe urcari foarte bune, cu XT-ul nu am avut probleme cu overspining-ul (pneuri noi). -in noroi, se descarca foarte repede si este foarte stabil, nu mi-a dat niciodata emotii -asfalt uscat si (nota bene) cald, comportament foarte ok. -asfalt ud, asfalt rece/vreme rece, mare grija!! Cum pierde temperatura, pierde sensibil aderenta... mie mi-a dat ceva intepaturi in inima.. Nu mai trebuie sa mai spun ca marcajele de pe carosabil si capacele de canalizare, trebuie evitate. -nu tin prea mult si pe masura ce uzura avanseaza devin instabile, motiv pentru care le schimbam mai repede, chiar daca as mai fi putut merge inca cca 2000km cu ele. Presiuni utilizate: - fata 1,5-1,6 -spatele: 1,6-1,7 fara bagaje, 2,0-2,2 cu bagaje. -off road: 1,1-1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Ce cauciuc mixt ati alege pentru un F800 GS? Ca idee, ies pe off ori de cate ori este posibil, de principiu doar trasee de genul asta ma intereseaza, dar in acelasi timp merg si pe asfalt (plimbari sau ture cu sotia ca pasager). Deci pot spune 50/50, cu mentiunea ca as vrea sa ma tina mai mult de 3000 km. ) Stau intre Karoo 3 si K60 Scout. Scout am avut pe Tenere, pe asfalt mi s-au parut slabe, ma cam duceam ca saniuta. Rezistenta in schimb este incontestabila. Acum nu stiu cum s-ar comporta pe F800, mai ales ca spatele e mult mai lat. Karoo nu am avut niciodata, niciun model, la cum arata profilul mi se pare ca nu s-ar incarca foarte tare cu noroi sau cel putin ar descarca mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 (editat) Ce cauciuc mixt ati alege pentru un F800 GS? Stau intre Karoo 3 si K60 Scout. Scout am avut pe Tenere, pe asfalt mi s-au parut slabe, ma cam duceam ca saniuta. De curiozitate, cu ce presiune ai mers cu Scout? Cred ca esti primul pe care l-am auzit sa spuna, ca se duce cu ele ca saniuta. In acest moment am pe motocicleta K60Scout si pot sa spun ca se comporta excelent, inclusiv pe ud. In Off road, sunt pneuri de compromis, foarte ok, atat vreme cat este uscat. Pe noroaie se incarca si devin slickuri. Parerea mea este sa alegi ceva cramponat, avand in vedere ca deplasarile pe sosea sunt doar pana la locul de joaca sau doar plimbari. Vei merge mai atent pe asfalt, dar te vei simti mult mai confortabil acolo unde iti place mai mult: in off. Despre Karoo 3 nu stiu nimic, insa are un profil interesant. Cred ca este mai adecvat pentru off road decat K60Scout. Editat August 5, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Am mers pe presiuni recomandate de Yamaha, adica 2 in off iar pe strada combinatii intre 2.1 si 2.4 (habar nu am daca si producatorul de cauciucuri recomanda o anumita presiune si sincer nici nu ma intereseaza). Motocicleta a venit cu Tourance, am aplicat aceeasi presiune si pe K60. In plus nu toti mergem (pilotam) la fel, fiecare are propriul stil. Pe F800 am Battle Wing, dar nu e cazul sa intre in discutie. Presiunea din ele cu atat mai putin. Editat August 6, 2017 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. Editat August 6, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere). Poate daca mergi prin nisip, dar nu e genul de "off" care ma intereseaza. Oricum discutia plecase de la afirmatia mea legata de comportamentul pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere). am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2. » Post actualizat in 06 Aug 2017 18:23 Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. de 5 ani exclusiv pompe de bicla sau benzinarii... daca-s bune isi fac treaba, daca nu dai mai mult. mult mai mici, usoare si bulletproof decat un compresor. de evitat pompele ieftine cu 2 moduri. inevitabil o sa ramana functional doar modul 'scurt'. eventual poti s-o prinzi cu scai sau ceva de genul de cadru pt a fi la indemana. Editat August 6, 2017 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2. Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 eu pe 800 as pune tkc din ce-i pe oferta/productie acum. discutabil daca 150/70 sau 140/80. sau poate e09 dar daca zici ca k60 scout pe 130/80 te duceai saniuta, poate nu. scout pe 150 e mai saniuta deat pe 130 ca are banda pe centru, 140 daca vrei sa nu fie continua dar tot e ceva saniuta.... dar, iarasi 140-ulile o sa dea cu virgula la itp sau incident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu. Este practica Cu pompa de decathlon de 8 lei am umflat 1 bar pe k60 in aprox 5-8 minute per roata. In loc de pauza de tigara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim! Editat August 10, 2017 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Poate esti un mare calator, offroadist, endurist sau whatever, dar sincer nu imi pasa. Fiecare decide pentru el, presupun ca e fair. Eu parerea mi-am facut-o oricum, eram constient ca prea multe sfaturi nu o sa primesc pe forum (de fapt calitatea este problema), experienta personala conteaza. Mai departe tu poti sa mergi si cu 0, cu tot cu pasager, este strict problema ta. Daca eu vreu sa merg cu x sau y, si mi se pare ok, atunci este te strict problema mea. Daca tu consideri ca ceea ce eate specificat in manual este bullshit, atunci orice comentariu in plus nu isi are rostul. Editat August 10, 2017 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.