Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Se mai fabrica Mitas? :)

Nu, prietene, daca vrei sa circuli linistit dar iti place acel profil, pune Metzeler Sahara

Nu se fabrica in dimensiunile mele. As pune k60 scout dar nu-mi place linia continua de pe spate de asta mi se parea e-07 ideal ca profil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut eu si K60 Scout

Heidenau=Mitas=nu merita banii

iti e usor sa spui asta :D ca ai africa twin si ai alternative mai multe pe cauciucuri 50/50

Dupa mine as merge doar cu karoo sau tkc80 da cum nu reusesc sa scot mai mult de 5000 km dintr-un set ar insemna sa schimb 4-5 seturi pe an asa ca ma rezum la a le folosi doar iarna ca mai mult de 5-6000 nu fac din noiembrie pana in martie si este tocmai bine.

Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect.

Asta e mai caut pareri ca nu as vrea sa dau banii pe niste gume de ebonita sa trag pe dreapta cand ploua. Sper sa nu fiu nevoit sa pun tot tourance/anakee

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas-urile au aderenta foarte scazuta atat pe asfalt curat cat mai ales pe asfalt ud. Atuu-rile lor erau faptul ca se uzau o leaca mai greu decat cauciucele echivalente de la firme straine si pretul mic. Acum, de cand s-au scumpit, sa si le foloseasca ei la utilajele lor agricole....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti e usor sa spui asta :D ca ai africa twin si ai alternative mai multe pe cauciucuri 50/50

Dupa mine as merge doar cu karoo sau tkc80 da cum nu reusesc sa scot mai mult de 5000 km dintr-un set ar insemna sa schimb 4-5 seturi pe an asa ca ma rezum la a le folosi doar iarna ca mai mult de 5-6000 nu fac din noiembrie pana in martie si este tocmai bine.

Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect.

Asta e mai caut pareri ca nu as vrea sa dau banii pe niste gume de ebonita sa trag pe dreapta cand ploua. Sper sa nu fiu nevoit sa pun tot tourance/anakee

 

Mai ia-ti un set de tkc80 si pana le termini poate apar si unicoarnele alea de Karoo 3, ca toata lumea vb de ele dar nimeni nu le-a vazut inca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti e usor sa spui asta :D ca ai africa twin si ai alternative mai multe pe cauciucuri 50/50

..........

Asta e mai caut pareri ca nu as vrea sa dau banii pe niste gume de ebonita sa trag pe dreapta cand ploua. Sper sa nu fiu nevoit sa pun tot tourance/anakee

 

Florin, am perceput gluma si e OK

Ca regula generala, cauciucurile 50/50 au acelasi raport si la calitate

M-am convins pe pielea mea

Sau pe buzunarul, portofelul, cardul meu

De aceea mai nou optez pentru cele 70/30 (onroad/offroad) si satisfactiile pe asfalt sunt mult mai mari

Offroadul cu o vaca de peste 230 kg e o gluma buna, deci nu ma ajuta mult o guma 50/50

Da, Karoo T sau TKC80 sunt o varianta de luat in seama, dar faci pe asfalt ca tiru'

 

Desigur, este parerea mea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offroad e mult spus cand vine vorba de v-strom sau alte "gipane" pe doua roti, ala il las pentru capre usoare. Vreau doar sa nu mai imping de motoreta la fiecare baltoaca de noroi cand merg cu cortul sau la pescuit. Karoo 3 arata bine ca profil acum sa vedem cat tin la o utilizare normala. Daca ar tine macar 10000 :) la o utilizare normala

Korben zgomotul de tir imi place :)



Mitas-urile au aderenta foarte scazuta atat pe asfalt curat cat mai ales pe asfalt ud. Atuu-rile lor erau faptul ca se uzau o leaca mai greu decat cauciucele echivalente de la firme straine si pretul mic. Acum, de cand s-au scumpit, sa si le foloseasca ei la utilajele lor agricole....

Asa era aderenta pe ud la cele de comunista care le luam pe vremuri ceva de speriat, ma gandeam ca poate au mai umblat la compozitie :(

Pretentii mari nu am, eu am fost multumit si de aderenta lui Heidenau K76 o guma de care se plang multi si in doua seturi cat am consumat nu am avut nici un fel de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la zgomot sau comportament?

la zgomot, desigur

nu vad cum ar avea o motocicleta comportament de tir :)

 

..........eu am fost multumit si de aderenta lui Heidenau K76 o guma de care se plang multi si in doua seturi cat am consumat nu am avut nici un fel de probleme.

 

Depinde foarte mult de maniera de pilotaj

Nici eu nu ma plang de ele, doar ca nu as mai da banii, o data ce am "gustat" din adevarata calitate germana - pentru moment Continental

Karoo - am un prieten cu Transalp 650, pe el l-au tinut mai mult de 10000 km, dar e un pilot foarte linistit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am ramas la K60 Scout. Azi il montez. Revin sa va povestesc daca am intampinat vreo problema.



Pus guma pe trotineta. Fara nicio problema, ca si data trecuta. Tind sa cred ca voi, cei care ati avut probleme la montaj, ati dat de nepriceputi in vulcanizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas-urile au aderenta foarte scazuta atat pe asfalt curat cat mai ales pe asfalt ud.

 

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

Hai ca eu o tin tot pe a mea :) Nu ai folosit cumva si E-07?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

 

Asa credeam si eu. Dar cand am pus Karoo, mi-am dat seama ce inseamna aderenta pe asfalt la niste cramponate. In viitor vreau sa experimentez si Michelin T63/Desert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca eu o tin tot pe a mea :) Nu ai folosit cumva si E-07?

 

Am avut si E07. Sunt ok si alea doar ca la coclau nu se compara cu E09, cel putin spatele.

---

Andrei, in momentul in care ma lasam in curbe aproape pana la scarite pe asfalt uscat cu E09, chiar nu stiu ce-ar putea oferi in plus Karoo, exceptie facand asfaltul ud.

Si sa stii ca nu sunt fan Mitas. Le luam deoarece erau destul de ieftine fata de altele din categorie.

In alta ordine de idei, ia zi de unde iei Karoo si la ce pret?

---

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am avut si E07. Sunt ok si alea doar ca la coclau nu se compara cu E09, cel putin spatele.

---

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

Asta cu testatul pe propria piele e cam peste mana....nu o ard asa opulent! Nu pot sa-mi iau gume noi si daca nu-mi plac imi iau altele. Nu ma intelege gresit, nu-s d'ala de face concursuri de consum ca sa umplu 50 de pagini ca a mea consuma cu 0,0... mai putin dar nici sa arunc cu suticile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut [si inca am o urma doar acum de ] Karoo si confirm ca pe asfalt uscat si chiar si ud sunt foarte ok. In primele sute de km am avut o jena dar poate era din capul meu sau poate au avut un strat care s-a dus. Despre off sa fiu foarte sincer nu am ca termen de comparatie decat Haidi K60 si K60 Scout [doar spatele] si in mod clar sunt peste.Acum mi-am luat pt spate E09 Dakar si pt fata T63. O sa revin cu impresii dupa ce le pun pe mobra si le si tocesc un pic. M-am batut si pe mine gandul cu Desert dar spate pe 17 nu exista iar pretul este de asemenea destul de sus [ si nu stiu cam cati km tin].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu testatul pe propria piele e cam peste mana....nu o ard asa opulent! Nu pot sa-mi iau gume noi si daca nu-mi plac imi iau altele. Nu ma intelege gresit, nu-s d'ala de face concursuri de consum ca sa umplu 50 de pagini ca a mea consuma cu 0,0... mai putin dar nici sa arunc cu suticile...

 

Alege un profil care se potriveste tipurilor tale de drum. Ia un set de gume care se incadreaza categoriei si toceste-le. Daca esti multumit, ramai cu modelul ales. Daca nu, dupa ce ai scos untul din astea, ia altceva care merge in categorie. Oricum, intr-o categorie, diferentele intre gume sunt destul de mici.

Daca vrei strada, anakee, tourance etc.

Vrei si ceva drumuri forestiere usoare, K60, E07 etc.

Vrei ceva mai mult noroi, Karoo, Tkc, E09 etc.

Ma opresc aici deoarece vad ca ai 1200 si nu cred ca vei pune gume de cros.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...........

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

 

Mmm, e cam larga exprimarea

Daca tot fac parte din "rest" poate trebuie sa reiterez ca eu vorbesc doar despre ce am folosit si folosesc (pe AT), nu despre legende si basme auzite la carciuma :D

Am folosit atat Heidenau K60 cat si K60 Scout, iar acum am pe spate Continental pentru asfalt (Road Attack)

De asemenea am scris si despre TKC 80, pe care le-a pus Geza pe Transalp si care pe la 10.000 km aveau o uzura accentuata pe banda centrala, dar care mai "mergeau"

A, africana avea pe spate la momentul achizitiei un Mitas E-07, si la temperaturi mici (aprox 4-5 grade) imi fugea spatele in curbe pe asfalt uscat

Presupun ca "de vina" e si cuplul un pic mai mare al africanei fata de transalp si F650

Better? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva

si amu intrebare

 

intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce

3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud )

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Better? :)

 

 

Pentru mine e bine oricum :P. Iar cand am scris cele de mai sus sa stii ca n-am facut referire la tine si nici la altcineva in mod particular.

Pur si simplu cred ca cel mai bine e ca fiecare, pe cat posibil, sa testeze personal cauciucurile.

Pretentiile si asteptarile sunt diferite de la om la om. Daca spre ex. cineva spune ca heidenau k60 sunt excelente pentru off, altcineva poate sa pufneasca in ras la o asemenea afirmatie.

Cum am mai spus, consider ca diferentele de performanta intre cauciucurile din cadrul aceleiasi categorii sunt destul de mici. Foarte important este ca fiecare sa stie exact pe unde doreste sa bage mobra si in functie de asta sa aleaga un cauciuc din categoria potrivita dorintelor sale. As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva

si amu intrebare

 

intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce

3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud )

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat

tt- tube type

tl-tubeless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii

Daca tot a ajuns discutia in punctul asta, vin si eu cu o intrebare, sunt curios ce pareri au altii. Referitor la alegerea categoriei de cauciucuri, deseori aud exprimari de genul 70% on 30% off, etc. Cand te referi la un set de gume procentele alea au o semnificatie destul de clara, dar cand te referi la un stil de mers/utilizare a lor nu. Ce ma nelamureste este in legatura cu ce factor e bine sa iti stabilesti acele procente, evident e vorba de o aproximatie grosiera:

1. km parcursi pe

- asfalt

- offroad - uscat

- offroad - noroi

2. timpul aferent parcurgerii km mentionati la (1)

3. importanta subiectiva, pt tine, a timpului petrecut pe respectivele tipuri de teren.

 

Spre exemplu, daca se iau in calcul km se va ajunge la un procentaj orientat mai mult spre asfalt decat daca se ia in calcul timpul. De ex te duci intr-o tura de o zi la munte, 70% din distanta o parcurgi pe asfalt, restul pe off, dar totusi majoritatea zilei o petreci pe aratura, si evident aceasta aratura e scopul iesirii deci foarte importanta.

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitor vreau sa experimentez si Michelin T63/Desert.

Am avut in 2007 pe DR, pe vremea acea mi-sa parut cel mai moale cauciuc.

Am facut Transfagarasanul si ceva zone si sa cunoscut la uzura,,il cam mincase asfaltul, dar am ramas cu o impresie mai buna decit Mitas E 09.

post-39145-0-70529400-1366114239_thumb.jpg

post-39145-0-35501500-1366114272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...