bocosb Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales Cica au schimbat compozitia de vre 2 ani.. am citit ceva in legatura cu asta da'nu mai stiu pe unde. Mi-au raspuns de la chemtraders, e07 dakar nu au dar cica is 2 variante la e07 pe dimensiunile mele si o sa revina cu un mail dupa ce lamuresc treaba cu producatorul Chiar acuma sunt in service cu motorul la schimb de placute si este un 650 dakar cu k60s noi pe el.. imi place cum arata, inca nu le-am eliminat de tot din ecuatie nici pe astea dar am dubii cu banda aia centrala de pe 150/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt. Dacă vrei mai mult offroad ... bagi flexu în banda aia și o faci să dispară cu ceva dibăcie. Acest cauciuc m-a dezamăgit doar în comparație cu tck80 sau mitasuri doar pe offroad cu noroi și iarbă... în rest sunt faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 E o saptamana de cand am pus Trailmax-urile pe moto si pot sa spun ca se comporta superb. Comparativ cu Battlewing-urile de dinainte, sunt mult mai aderente, pe forestiere sunt la ele acasa. Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt experienta mea e ca oricum cand ajungi pe aia guma nu mai e buna nici de on nici de off. adica era amuzant in conditii controlate ca derapa la orice frana sau gaz ( si nu cu motor puternic ) da' atat. desi m-as fi asteptat ca disparand crampoanele pe centru sa fie mai ok pe strada, realitatea e pe dos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 http://www.revzilla.com/best-motorcycle-tires-2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off. Si eu am avut pe V-Strom 140/80/17 - dar apare o mica problema (la DL650): Diametrul total al rotii cu anvelopa de 140/80/17 e mai mare cu cativa mm decat cel al anvelopei 150/70/17 - din cauza asta, cand mergeam cu pasager, la unele denivelari/gropi cand susupensia spate era comprimata la maxim, freca cauciucul in aripa interioara si in suportul de genti laterale (care la mine trece prin spatela arparatorii de noroi). Daca V-strom-ul are kit de ridicare suspensia spate (oase mai scurte) nu mai freaca. Si daca tot suntem la cacuiucuri - anul asta am pus pe DL650 Conti Trail Attack - merg foarte bine pe curbe, chiar si pe ud. Au un comportament neutru - simt motorul foarte manevrabil, dar cauciucul fata are o problema - vobleaza putin in jur de 40-60km/h. Problema asta e cunoscuta - am gasit pe advrider un topic intreg pe tema asta. Data viitoare incerc cu Anakee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Am mai auzit de problema cu frecatul in aripa interioara la 140.. in plus am de facut ITP-ul in vara si nu vreau bataie de cap, deci o sa merg pe 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. sunt foarte foarte bune pe safalt si forestiere uscate, dar nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul Editat Aprilie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune. Pentru acel 30% off, pe noroaie si iarba, mai bine pui, macar pe spate, un Mitas E09 (ca e mai ieftin). Nu ma dau expert, dar am scris anterior ca nu performeaza in conditiile mentionate de tine...iar ST e mai greu decat ce aveam eu. Strica placerea turei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 aici: http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm si aici: http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/ si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea Pe dualsportafrica scrie clar ca au reusit sa ajunga la 15000-18000 km doar cu motocicletele care au traction control Citez: "Noticeably: the Traction Control on bike like the Super Tenere and the Triumph Explorer 1200 make a huge difference to wear of course. Bikes like the KTM 950 SE and 990 Adventure will eat through a rear tyre in 3000 - 5000km, less if you're heavy on the throttle." Si: "So all facts considered we have tested them on the Yamaha XT 660 Z Tenere and the Yamaha XT 1200 Z Super Tenere with its traction control." Plus: "On the less powerful 660 we got an average of 8000km - 10000km max." 660 NU are traction control Crede-ma, conteaza enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 660 NU are traction control Crede-ma, conteaza enorm Merge si cu traction control manual Vstromu meu incaltat cu k60, azi le-am forjat vreo 350 km pe asfalt, le mai testez zilele astea in diferite conditii si revin cu niste pareri si concluzii.. pana acuma all good, imi plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Merge, nu are nici o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Si eu am luat unu in cauciucul vechi, si era un cui serios.. reparat cu snur, a mai tinut cateva mii pana s-a terminat cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Dacă tot vrei să fi sigur ( "pentru sufleul tău" ), mergi la o vulcanizare pentru a-ţi aplica un petec şi pe interiorul cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms! daca tine reparatia cu snur inseamna ca dauna a fost mica Fiul meu a mers doua sezoane asa (cu snur - de fapt cu doua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu zic sa schimbi toata motocicleta, ca e deja compromisa de ditai cuisorul (apropo', se numesc vagnăre, Wagner) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Eu n-as merge doua sezoane cu snur. Dar cu vagnare parca suna altfel. Snur au fetele pe plaja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ofer si eu un feedback despre K60 Scout! dupa ce am avut mobre incaltate numai cu anakee si anakee2 prima impresie au fost ca sunt f moi cauciucurile, nu-mi ofereau senzatia cunoscuta la contactul cu solul. dupa cateva ture m-am obisnuit cu ele. pe asfalt uscat sunt la fel de bune ca ankeeurile, ma lasa sa ma aplec f mult in curbe, imi transmit un feedback rapid despre contactul cu solul desi la anakee aveam o senzatie de contact cu solul mai ferma. pe teren accidentat uscat sunt de vis cu toate ca nu am scos din ele si din mobra ce se putea. Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ofer si eu un feedback despre K60 Scout!...................................Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca Pai pe asfalt ud e mai tricky, eu asta spuneam mai devreme ;P Pe asfalt uscat sunt foarte ascultatoare Pe forestier absolut nicio problema Mocirla nu servesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 va scriu si eu cu o intrebare . Anu trecut eram in dilema in alegera cauciucurilor , pana la urma am ales TKC 80 , fata si spate . Am facut aprox 7000 km si spatele e cam gata , pe asfalt mai merge dar nu si off ( am incercat sa urc o panta mai abrupta si aveam impresia ca imi patineaza ambreaju ) acum sunt in dilema intre Mitas E09 si TCK 80 . A mai avut cineva pe mobra Mitas E09 ? cat la tinut ( in km vorbind ) se poate compara in performante cu TKC sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Mitas E09 o sa iti tina semnificativ mai mult fata de TKC80. Nu ma pot pronunta in privinta aderentei, intrucat nu am mers [inca pe acest cauciuc], dar l-am vazut la userul 2Short2Get, anul trecut cand, dupa o tura de 7500km, Karoo-ul meu era terminat iar Mitas-ul lui E09 [as vrea sa mentionez ca era verziunea Dakar, care se recunoaste usor intrucat are o dunga galbena, pe toata circumferinta cauciucului] nu parea uzat nici macar 25%. Mentionez de asemenea ca userul 2Short l-a avut pe o mobra identica cu a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ieri am avut ocazia sa merg pentru prima data cu TKC80 pe asfalt ud si tinand cont ca inainte am avut Mitas E07, am avut ceva emotii cand am vazut ca incepe ploaia. Insa diferenta intre cele doua, pe asfalt ud, este de la cer la pamant. Cu mitasul strangeam din buci la maxim la orice grad de inclinare pe care trebuia sa-l dau motocicletei, iar cu TKC-urile, dupa ce am vazut ce pot, am mers pe serpentine aproape la fel ca atunci cand este uscat. S-a intamplat sa fie si gropi in curbe, care mi-au dereglat traiectoria, insa din partea cauciucurilor nu am avut emotii. Sunt incantat de comportamentul lor pe asfalt ud. Inainte de Mitas am avut Michelin Sirac si nu-mi amintesc sa fi avut asa incredere in ele, pe ud, cum am in TKC. Off road, comparativ cu Mitas E07, diferente am simtit pe iarba unde TKC-urile sunt din nou superioare. Nu sunt un expert, insa in noroi sau forestier uscat nu am simtit mare diferenta fata de E07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mitas E-09 Dakar Mi-am pus cauciucurile astea pe Dominator. Sambata am facut o tura soft enduro pe forestiere, si am observat ca pe forestier motorul tinde sa mearga drept, ma luptam sa virez stanga/dreapta. Ideea e ca trebuie din timp sa virez pe unde merg, daca vreau sa ocolesc brusc un bolovan de exemplu nu prea pot. Am scazut presiunea sub 1atm si mergea un pic mai bine, dar tot vireaza greu. A mai patit si altcineva asa ceva? Se mai lasa in timp cauciucurile si o sa mearga mai bine? - eu am facut doar 200km cu ele. Alte cauze? Inainte mergeam cu K60 si cu ele nu aveam nici un stres la virat. Pe asfalt merg binisor, m-am aplecat cu ele pana la margine si nu am simtit sa fuga de sub mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.