florin.radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Nu te supara, unde ai citit asta? Un GSA1200 termina orice cauciuc pe spate in maxim 10000 km (eu vorbesc de ce am vazut cu ochii mei, nu din reviste) La fel si celelalte, sunt motociclete grele, cu cuplu mare, termina cauciucurile repede aici: http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm si aici: http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/ si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea Editat Aprilie 24, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Chemtraders: http://www.anvelope-motociclete.ro/ Parerile sunt impartite, cu mine au fost prompti si rapizi. Le-am trimis un mail sa vedem ce zic, ca pe site nu apare E07.. poate daca gasesc undeva pe stoc ma hotarasc mai repede De backup, niste surse pentru Tourance? ce cauciucuri mi-am mai luat pana acuma mi-am luat de la romimoto, ca sediul e la 5 min de mine Acuma ma roade ca se preconizeaza o tura de Cluj-Timisoara in weekend cu probabilitate mare de extindere inca vreo 600 km prin Serbia si parca nu m-as porni cu opinca aia ce o am pe spate.. Editat Aprilie 24, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 la salon cei de la anvelopemoto.eu aveau la un pret foarte bun setul de anakee 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 stie cineva vreun site din Romania care sa detina pe stoc Mitas C02 -17 ? poate v-ati impiedicat pe undeva de informatia asta. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) sau tot așa ... poate s-a impiedicat cineva de vre-un mitas E09 pe 140/80-17..... Ce ai pățit Laico? ai rămas și tu desculț? Mergem ca balerinele? Editat Aprilie 25, 2013 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 sebi E09 se gaseste,poate mai greu pe 140, ma gandesc ca o sa dam de zapada pe ici pe colo si na mai bine o balerina atragatoare , de asta cautam C02, daca nu E09 si gata. P.S a inceput numaratoarea inversa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Din punctul meu de vedere daca va pasa de calitate si vreti mai mult off decat on TKC 80 (80 off, 20 on) este una dintre cele mai bune solutii, mai buna decat Karoo care are guma prea moale si se consuma repede pe asfalt. A doua optiune pentru un balans ON/OFFmai bun este Heidenau K60. Cine cauta un 20 OFF 80 ON avem Tourance Clasic, Anakee2 etc... Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150. Unde? - aia e problema. Îmi trebuie brusc... cel târziu până miercuri-joi. @eti_radu - Nu aleg! Știu ce vreau. TKC80 - foarte bun (dar ține puțin) K60 - chiar bun (dar nu pentru noroaie imense) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 TKC80 consider că este binişor sub E09 în offroad, chiar dacă-s amândouă cramponate. Contează şi dispunerea/dimensiunea crampoanelor, nu doar să fie prezente pe gumă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales Cica au schimbat compozitia de vre 2 ani.. am citit ceva in legatura cu asta da'nu mai stiu pe unde. Mi-au raspuns de la chemtraders, e07 dakar nu au dar cica is 2 variante la e07 pe dimensiunile mele si o sa revina cu un mail dupa ce lamuresc treaba cu producatorul Chiar acuma sunt in service cu motorul la schimb de placute si este un 650 dakar cu k60s noi pe el.. imi place cum arata, inca nu le-am eliminat de tot din ecuatie nici pe astea dar am dubii cu banda aia centrala de pe 150/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt. Dacă vrei mai mult offroad ... bagi flexu în banda aia și o faci să dispară cu ceva dibăcie. Acest cauciuc m-a dezamăgit doar în comparație cu tck80 sau mitasuri doar pe offroad cu noroi și iarbă... în rest sunt faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 E o saptamana de cand am pus Trailmax-urile pe moto si pot sa spun ca se comporta superb. Comparativ cu Battlewing-urile de dinainte, sunt mult mai aderente, pe forestiere sunt la ele acasa. Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt experienta mea e ca oricum cand ajungi pe aia guma nu mai e buna nici de on nici de off. adica era amuzant in conditii controlate ca derapa la orice frana sau gaz ( si nu cu motor puternic ) da' atat. desi m-as fi asteptat ca disparand crampoanele pe centru sa fie mai ok pe strada, realitatea e pe dos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 http://www.revzilla.com/best-motorcycle-tires-2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off. Si eu am avut pe V-Strom 140/80/17 - dar apare o mica problema (la DL650): Diametrul total al rotii cu anvelopa de 140/80/17 e mai mare cu cativa mm decat cel al anvelopei 150/70/17 - din cauza asta, cand mergeam cu pasager, la unele denivelari/gropi cand susupensia spate era comprimata la maxim, freca cauciucul in aripa interioara si in suportul de genti laterale (care la mine trece prin spatela arparatorii de noroi). Daca V-strom-ul are kit de ridicare suspensia spate (oase mai scurte) nu mai freaca. Si daca tot suntem la cacuiucuri - anul asta am pus pe DL650 Conti Trail Attack - merg foarte bine pe curbe, chiar si pe ud. Au un comportament neutru - simt motorul foarte manevrabil, dar cauciucul fata are o problema - vobleaza putin in jur de 40-60km/h. Problema asta e cunoscuta - am gasit pe advrider un topic intreg pe tema asta. Data viitoare incerc cu Anakee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Am mai auzit de problema cu frecatul in aripa interioara la 140.. in plus am de facut ITP-ul in vara si nu vreau bataie de cap, deci o sa merg pe 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. sunt foarte foarte bune pe safalt si forestiere uscate, dar nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul Editat Aprilie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune. Pentru acel 30% off, pe noroaie si iarba, mai bine pui, macar pe spate, un Mitas E09 (ca e mai ieftin). Nu ma dau expert, dar am scris anterior ca nu performeaza in conditiile mentionate de tine...iar ST e mai greu decat ce aveam eu. Strica placerea turei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 aici: http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm si aici: http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/ si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea Pe dualsportafrica scrie clar ca au reusit sa ajunga la 15000-18000 km doar cu motocicletele care au traction control Citez: "Noticeably: the Traction Control on bike like the Super Tenere and the Triumph Explorer 1200 make a huge difference to wear of course. Bikes like the KTM 950 SE and 990 Adventure will eat through a rear tyre in 3000 - 5000km, less if you're heavy on the throttle." Si: "So all facts considered we have tested them on the Yamaha XT 660 Z Tenere and the Yamaha XT 1200 Z Super Tenere with its traction control." Plus: "On the less powerful 660 we got an average of 8000km - 10000km max." 660 NU are traction control Crede-ma, conteaza enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 660 NU are traction control Crede-ma, conteaza enorm Merge si cu traction control manual Vstromu meu incaltat cu k60, azi le-am forjat vreo 350 km pe asfalt, le mai testez zilele astea in diferite conditii si revin cu niste pareri si concluzii.. pana acuma all good, imi plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Merge, nu are nici o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Si eu am luat unu in cauciucul vechi, si era un cui serios.. reparat cu snur, a mai tinut cateva mii pana s-a terminat cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.