Patrick_M Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Cred ca la asta o sa afli singur raspunsul.Nu multi fac soft enduro cu gs-urile mari, cu atat mai mult cu jante turnate. Eu personal am mers si cu 1,2 dar am mitas e09 care e tare ca lemnul si nu are probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Cu jante turnate si presiune scazuta risti sa lovesti sau chiar sa deformezi janta. Eu as spune sa urmărești sa vezi cand lasi aerul cum calca anvelopa si in functie de asta sa stabilesti o presiune potrivita. Roaga pe cineva sa tina motocicleta dreapta si sa stea pe ea cand faci asta si urmaresti suprafata de contact. » Post actualizat in 06 May 2016 04:05 P.S: nu se supara " colegii " ca le-ai desecretizat termenul de off road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Andrei, amandoua sunt in exploatare. 1200 este al sotiei. Intrebam cum pot sa fac sa se tina dupa mine. Ati putea sa faceti schimb de mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Ok! Atuci o iau sistematic si ma opresc cu desumflatul la 1.5. Mai putin nu cred ca este cazul, mobra fiind destul de grea. Doctor X, cu schimbul nu tine. F-ul e inaltat pe spate cu vreo 4 cm, nu ajunge cu picioarele jos. Plus ca e mult mai fun cu Funduro . In afara de asta prefer sa mearga ea cu 1200-le pentru ca are crash-bar-urile de ADV plus rack-urile spate tot ADV. E blindata. Daca pica, si mai pica, se opreste in barile alea, nu are ce sa se strice. Problema la 1200 e ca rupe aderenta pe ud, si on si off din cauza cardanului si a celor 100 CP. Sper ca daca e presiunea mai mica sa se potoleasca. In ceea ce priveste "desconspirarii" termenului de off-road, nu au decat sa se supere. Am mai incercat discutii acolo si mi-au sarit toti in cap. Eram curios de ce isi tot monteaza protectii peste protectii de la Touratech, extrem de scumpe, daca tot nu le folosesc in off-road. Raspunsul a fost: Pentru ca ne permitem! Ok, am lasat-o balta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Madalin -- ia sa incerci tu pe GS un E09 pe spate. E ieftin, nu e cine stie ce...si vedeti dupa cum vi se pare! Parerea mea....daca nu mergi cu peste 130 pe asfalt...e vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 @ Madalin Pribu Nu ne arati si noua intr-un filmulet in ce noroaie se baga sotia ta cu 1200GS? Posteaza si pe topicul 1200GS ca sa le faci in ciuda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 @ Madalin Pribu Nu ne arati si noua intr-un filmulet in ce noroaie se baga sotia ta cu 1200GS? Posteaza si pe topicul 1200GS ca sa le faci in ciuda. Filmulet n-am dar promit sa fac. Acum nu te gandi ca facem hard-enduro cu BMW-urile. Doar incercam sa ajungem in zone nepopulate unde sa punem cortul, sa facem un gratar si, eventual, sa stam la un pahar de vin. Mai mult eu. Sa nu crezi ca mergem pe noroaie doar de distractie. De obicei incerc sa evit zonele, ca nu e nici o placere sa stai sa tragi de 260 de kg, cat are GS-ul incarcat. Dar se mai intampla si d-astea: PS: pe topicul dedicat GS/GSA nu mai pun nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) eu dau like...ca merita! Dar totusi....cu alte cauciuce...ar sta altfel treaba Editat Mai 8, 2016 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 si, eventual, sa stam la un pahar de vin. Mai mult eu. Si sa faceti dragoste impreuna. Mai mult ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Alea e tourance-uri???? Si atat de putina nevasta se da cu atat de multa motocicleta???? Pe tourance-uri??? In norooooiii??? ................. Tocmai am mi-am dat jos palaria. Am dat-o jos atat de tare, incat la impactul cu podeaua o parte din atomii palariei au fuzionat cu o parte din atomii podelei si s-au format cateva elemente chimice noi. Din pacate, neavand aparatura de specialitate ca sa le captez amprenta radiatiilor si sa-i identific, s-au risipit, fiind instabili. S-a dus pe p#1@ premiul nobel... Aia e. Data viitoare.Si acum un update la ceva post mai vechi de-al meu, legat de K60 scout vs tourance, pe un 1100GS: ori am mers eu numai pe mizerii de cauciucuri, ori K60 astea sunt adevaratul c@c@t (englezescul "the true shit"). Am dat o tura pe multe curbe la viteze nerecomandate. Am polizat bocancii, acuma trebe sa iau altii... Tin absolut spectaculos pe curbe uscate si proaspat plouate, cel putin la fel de bine ca touranceurile. Din pacate vibratiile la peste 120 la ora au disparut, si zgomotul nu mai e ce-a fost, a ramas doar un murmur. Pe curbe se aud foarte misto in continuare Dupa vreo mie de km s-au dus vreo 2-3 mm de pe mijloc si cam 1-2 de pe margine. Nu cred ca o sa apuc kilometrii aia fabulosi de care se aude pe forumuri, dar nu-mi pierd inca speranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Alea e tourance-uri???? Si atat de putina nevasta se da cu atat de multa motocicleta???? Pe tourance-uri??? In norooooiii??? ................. Tocmai am mi-am dat jos palaria. Am dat-o jos atat de tare, incat la impactul cu podeaua o parte din atomii palariei au fuzionat cu o parte din atomii podelei si s-au format cateva elemente chimice noi. Din pacate, neavand aparatura de specialitate ca sa le captez amprenta radiatiilor si sa-i identific, s-au risipit, fiind instabili. S-a dus pe p#1@ premiul nobel... Aia e. Data viitoare. Si acum un update la ceva post mai vechi de-al meu, legat de K60 scout vs tourance, pe un 1100GS: ori am mers eu numai pe mizerii de cauciucuri, ori K60 astea sunt adevaratul c@c@t (englezescul "the true shit"). Am dat o tura pe multe curbe la viteze nerecomandate. Am polizat bocancii, acuma trebe sa iau altii... Tin absolut spectaculos pe curbe uscate si proaspat plouate, cel putin la fel de bine ca touranceurile. Din pacate vibratiile la peste 120 la ora au disparut, si zgomotul nu mai e ce-a fost, a ramas doar un murmur. Pe curbe se aud foarte misto in continuare Dupa vreo mie de km s-au dus vreo 2-3 mm de pe mijloc si cam 1-2 de pe margine. Nu cred ca o sa apuc kilometrii aia fabulosi de care se aude pe forumuri, dar nu-mi pierd inca speranta. Pacat de premiul ala, Nobel! Nu e chiar asa mica, are 1,74 m. Si din cauza Tourance-urilor i-am pus TKC 80. Alea erau varza pe iarba sau noroi, se vede si in poza cat de incarcate sunt dintr-un singur sleau. In ceea ce priveste K60, pe mobrele grele, cum e a ta sau 1200, nu te astepta la mai mult de 10,000 km. Un prieten cu 1150 le-a schimbat la 7.000 din cauza spatelui care s-a dus primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Prima femeie la care chiar nu-i pasa de kg in plus . Intr-o singura poza a facut deja mai mult adventure ride decat 60 % din posesorii de GS . Toata stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Buna ziua. Sunt proaspat posesor the BMW F650 '96. Tot citesc pe aici, parerile sunt impartite, asa ca adresez si eu o intrebare asa ca incepator pe aceasta clasa. Luand in calcul ca voi face 90% on 10% off ce recomandare aveti in materie de anvelope. Ma intereseaza cel mai mult aderenta pe asfalt umed si durabilitatea la mers in 2. Singurul off roading pe care il voi face va fi acela de a trage in padure sa aprind gratarul si drumul neasfaltat din cartier pe care il parcurg zilnic ) Va multumesc mult pentru eventualele reaspunsuri si "carcotasilor" ma scuzati daca nu am timp sa citesc toate cele 117 pagini sa trag o concluzie de unul singur(desi sunt sigur ca lectura ar fi interesanta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Sunt sigur ca dupa cele 117 pagini tot nu ai trage o concluzie -- nici noi astia care ne dam cu parerea p'acia nu prea avem concluzii! Pt ce vrei tu, ia orice. Atata timp cat padurea nu e plouata de curand ...orice e bun. Parea mea -- dar dincolo de ce iti doresti tu: pe asfalt la ce viteze ne duc pe noi motoarele aproape orice cauciuc de enduro e bun (spre ex Mitas e09), pe ud -- eu oricum merg f atent, si cat de des poate sa ploua?! -- iar in off, mai ales la inceput, ai nevoie de tot ajutorul din lume. Prietena mea, incepatoare ...are pe spate E09 si pe fata e07 ca idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu merg cu Anakee 3 si sunt foarte surprins de cat de bine se descurca! Separat de asta, am si eu o intrebare. Care e diferenta intre k60 si k60 scout? Care sunt mai bune si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Am renuntat la Heidenau K60 Scout si am revenit la Michelin , Anakee 3 de data asta . Dupa cca 12.000 km parerea mea este ca sunt anvelope decente si cu putina atentie poti rula cam peste tot . Se simt foarte bine pe forestiere si macadam , sunt sensibile pe iarba uda , noroiul nu este punctul lor forte si asfaltul uscat le prieste pana la moarte . Incep sa devina dificile pe asfalt ud dupa ce banda de rulare uzeaza din intaritura dintre crampoane si tind sa derapeze usor . In momentul de fata , daca nu as fi facut schimbul , as fi putut insista cu anvelopa spate inca vreo 4000 km , pana la " sarma " iar cu cel de fata mai mult ca sigur ca mai duce linistit inca vreo 6000 km fara sa ajunga la limita . Conditiile de rulare au cuprins cca 65% asfalt si restul forestiere , noroaie , macadam , etc . Singura problema a fost vibratia de pe roata fata pe care am reusit doar sa o ameliorez prin echilibrare . Nu au fost noi cand le-am cumparat si aveau deja vreo 500 km parcursi dar ptr banutii dati si-au facut treaba . » Post actualizat in 02 Jun 2016 13:03 Eu merg cu Anakee 3 si sunt foarte surprins de cat de bine se descurca!Separat de asta, am si eu o intrebare. Care e diferenta intre k60 si k60 scout? Care sunt mai bune si de ce? K60 spate nu are " ranforsare " intre crampoane : Editat Iunie 2, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) K60 spate nu are " ranforsare " intre crampoane : k60.jpg LA 130/80-17 nici K60, nici K60 Scout n-au banda pe mijloc. Editat Iunie 2, 2016 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta' » Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte... Editat Iunie 2, 2016 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta' » Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31 nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte... Inteleg, dar si sa citesc de la inceput cele 117 pagini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Mai exista si alte cauciucuri in afara de k60??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Da. De bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta' » Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31 nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte... Pai ce sa facem daca e cel mai interesant cauciuc on/off?! Sau mai exact cel mai off cauciuc de asfalt, ca de fapt despre asta e vorba la el. Mai cramponat decat asta devin gume off care merg cat de cat si pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Pai ce sa facem daca e cel mai interesant cauciuc on/off?! Sau mai exact cel mai off cauciuc de asfalt, ca de fapt despre asta e vorba la el. Mai cramponat decat asta devin gume off care merg cat de cat si pe asfalt. E printre cele ieftine si pentru cei care merg pe asfalt si fac din cand in cand o aroganta si o iau pe drumuri de pamant (uscate). Cauciuc bun ar fi TKC 80... Zic si eu... `` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salut! Ma intereseaza o durata de viata pentru Mitas E-07 (eventual Dakar). Cam trebuie sa schimb Anakee-urile pana in august si voi pleca in concediu vreo doua saptamani, cand estimez sa merg aproximativ 3000-4000 km exclusiv pe asfalt (inclusiv autostrazi). Intrebarea e daca se vor uza prea tare in alea doua saptamani, ca n-as vrea sa-mi iau doua perechi de gume. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 eu am merg cu Mitas e09 Dakar cu GS1100 9000km si nu se dusese nici jumate... La E07 ma astept sa tina 15 000 ca popa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.