Jump to content

Recommended Posts

:friends: Speram sa mai am timp sa ma gindesc, dar soarta a vrut altfel. Stiti cum e cu un set de gume umbli si doua sezoane si nu vreau sa gresesc. Voiam oricum sa schimb mitasul E08 de pe spate ca era prea on-road si cam putin aderent, altfel sa stiti ca a tinut bine cam 12 mii km (era cam la jumate uzura). Oricum a facut un bang final, a explodat cind a intrat in el un fel de fier de plug colectat dintr-o balta forestiera la coborirea de pe Vladeasa. Acum toate ar fi in regula , dupa ceva analize si povesti cu prietenii m-am orientat catre metzeler enduro 3 (sahara) care e cam 50%-50% sau pireli MT60. Problema e ca a venit in oferta si un set de gume Heidenau, spatele pe la 96 euro, iar fata se pare ca nu e mai mult de 55 euro. Intrebare deci: a folosit cineva pe un motor enduro-touring greu gen AT sau DR-big aceste gume? Merita? Altfel profilul pare fain tot gen sahara. Si potrivite pentru africana, inclusiv preturile sint faine. Am nevoie de raspunsuri urgente, pe topicul asta sau PM. Multumesc anticipat! :crack: Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul acela e monstruos.

Heidenau K60 au fost, pentru scurt timp, una dintre optiuni si pentru mine.

In Timisoara, la dimensiuni pentru motocicleta mea (roti de 21 si 18) amandoua gumele costa 300 Ron.

Daca vrei sa afli pretul corect da un telefon la magazinele astea 2 :

 

Maxi Scooter - unic importator Heidenau

 

Nomad

 

Momentan, eu am inceput sa ma interesez de ofertele pentru Bridgestone TW 301 si TW 302.

 

post-3763-1213290524_thumb.jpg

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pe fata Pirelli Scorpio iar pe spate Pirelli MT60.

Bune pe asfalt si pe macadam. Nu cred ca faci nimic cu ele daca intri in namol...

 

Am si eu aceeasi problema, vreau ceva mixt...

 

Am gasit pe un forum englezesc de posesori de africane urmatoarea lista:

 

Road Oriented

 

Avon Distanzia AM43/AM44

Bridgestone BattleWing BW501/BW502

Bridgestone TrailWing TW101/TW152

Continental Escape

Dunlop Trailmax D607

Kenda K761

Metzeler Tourance

Michelin Anakee

Michelin Sirac

Pirelli Scorpion MT90

 

Dirt Oriented

 

Continental Twinduro TKC80

Metzeler Enduro3 Sahara

Metzeler Karoo

Michelin Desert

Michelin T61

Pirelli RallyCross MT21

Trelleborg Army Special T644

 

 

Websites

 

Avon - http://www.avonmotorcycle.com/

Bridgestone - http://www.bridgestone-eu.com/

Continental - http://www.conti-tyres.co.uk/contibike/

Dunlop - http://www.dunloptyres.co.uk/bike/

Kenda - http://www.feridax.com/ - http://www.kendausa.com/

Metzeler - http://www.metzelermoto.co.uk/

Michelin - http://www.michelin.co.uk/

Pirelli - http://www.pirellimoto.com/

Trelleborg - http://www.trelleborgtyres.co.uk/

 

Forumul e http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=8127

 

Numai bine, suprafata de rulare asa cum va doriti sa fie :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat si eu un set Haidenau cu profilul K 76 foarte apropiat ca forma cu Meteler Tourance, dar cu crampoanele mai inalte cu 1mm pe spate si 2.5 mm pe fata, la un super pret (cca 450 roni/set). Sant si eu foarte curios cum se vor comporta la drum, fiind vorba de 12000km dintr-o bucata. In toamna va spun rezultatul testului, sper sa nu am probleme. :friends:

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pretul acela e monstruos.

Heidenau K60 au fost, pentru scurt timp, una dintre optiuni si pentru mine.

In Timisoara, la dimensiuni pentru motocicleta mea (roti de 21 si 18) amandoua gumele costa 300 Ron.

Daca vrei sa afli pretul corect da un telefon la magazinele astea 2 :

 

Maxi Scooter - unic importator Heidenau

 

Nomad

 

Momentan, eu am inceput sa ma interesez de ofertele pentru Bridgestone TW 301 si TW 302.

 

post-3763-1213290524_thumb.jpg

asa e la importator direct e mai ieftin, doar ca nu am nici un feed back. Tie de exemplu de ce nu ti-au convenit?

Sint cea mai buna oferta din moment ce gumele 50%-50% nu tin oricum decit 10 mii km

Tw-urile arata intradevar bestial :crack:

 

cam astea ar fi in carti cum se zice: :bounce: In ordine, metzeler enduro3(sahara), bridge-urile tale, mitas e-07,metzeler tourance, heidenauk60,Dunlop trailmax, michelin anake. Dintre care cele 50%-50% se vad imediat, cam toate ofera ceva aderenta combinata, dar mai bune mi se par datorita profilului metzeler enduro3. Culmea e ca nici Heidenau nu arata rau de loc. Sint si foarte convenabile financiar, doar ca nu stiu nimic despre ele :friends:

post-4028-1213343593_thumb.jpgpost-4028-1213343611.jpgpost-4028-1213343641_thumb.jpg

post-4028-1213343660_thumb.jpgpost-4028-1213343681_thumb.jpgpost-4028-1213343710.jpg

post-4028-1213343722_thumb.jpgpost-4028-1213343738.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesanta oferta asta de la Heideanu !

Este prima data cand aud de ,,marca" asta. Ca pret, sunt super !

 

In aceeiasi dilema sunt si eu. Caut ceva mai mult offroad-oriented. Initial am vrut TKC-urile de la Continental, dar am avut pe LC4 si m-au speriat tare rau pe asfalt ud, iar pe pamant moale ... mama, mama ! :crack: ... pe LC8, nici nu vreau sa le incerc !

 

Acum despre Heideanu:

- cat de tare o fi cauciucul din care sunt facute ?

- la ce latime se gaseste pentru roata spate ?

- cat de aderent o fi noroiul pe ele ?

- cat de repede se curata ? pe ce distanta ?

- cum se comporta cauciucul fata pe nisip ?

- cum se comporta pe asfalt ud ?

 

......... cam asta ma framanta. Ca si pe voi, de altfel !

 

O sa urmaresc cu interes acest topic !

 

:friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites
asa e la importator direct e mai ieftin, doar ca nu am nici un feed back. Tie de exemplu de ce nu ti-au convenit?

Sint cea mai buna oferta din moment ce gumele 50%-50% nu tin oricum decit 10 mii km

Tw-urile arata intradevar bestial :friends:

 

Am iesit acum vreo 2 saptamani cu o gasca de inca 4 motoare (Dr350, Drz 400, TT600E, Suzuki Dr650 RSE) pe langa Timisoara, cu destinatia Nadas, un sat parasit, pierdut printre dealuri si paduri.

Nu am mers pe drumurile agricole decat maxim 10 % din traseu, restul prin campuri necultivate, paduri, dealuri, canale, etc si a fost geeeniaaal. Margini de mlastina am incercat si mi-am dat seama ca nu ma mai scoate nimeni de acolo (namol din acela de iti ramane cizma in el)

Am cazut de aproximativ 10 ori (de genul - pierdut controlul, franat, echilibrat, aaaa, iarasi pic !!! si buff ca snopul de porumbi cand eram aproape oprit), m-am intors cu pedala de frana stramba, cu levierul de frana stramb, ghidonul statea un pic cas - se rasucisera un pic furcile - si o semnalizare sparta, dar ... a fost prea tare iesirea aia si poate e una dintre cele mai tari ture pe care le-am facut pana acum (da, stiu, m-a muscat "microbul").

Concluzia a fost insa una singura - daca mai vreau sa ies de pe drumuri (in adevaratul sens al cuvantului), chiar si la nivelul meu de mega-amator ori schimb mobra ori, macar, cauciucurile.

Toata ziua eu am stat cu tipul cu Dr-ul de 650 si mergeam dupa urmele lasate de ceilalti trei.

In 2 minute de la plecarea de pe loc nu ii mai vedeam iar aici suntem in zona de campie + dealuri mici. Asta inseamna mobre de 110-120 de kg, cauciucuri cramponate si 0,5 Atm presiune - in cazul lor.

Singura mea posibilitate de a reduce acest handicap sunt cauciucurile.

Din cauza asta vreau Bridgestone. Si le vreau pe astea fiindca au curbura de asa natura incat le pot folosi si pe strada. Fiindca in afara de ture de genul celei de mai sus, care vor fi din ce in ce mai rare (nu vreau sa fortez bunavointa celor care isi sacrifica ziua de plimbare ca sa salveze casaloti in deriva) in restul timpului merg 65 on si 35 off.

K60 avea prietenul meu cu Dr650 RSE si facea si el atatea vraji cat faceam si eu cu Michelin Sirac. Sunt mai off-road profilate decat Sirac-urile dar in namol sunt, aproape, la fel de pierdute. Erau mai bune pe iarba (majoritatea uscata si de la 30 cm in sus) dar atat.

Acum, tu stii cel mai bine, Galen, pentru ce iesiri vrei sa iti cumperi noua pereche de cauciucuri.

 

 

- cat de tare o fi cauciucul din care sunt facute ?

- la ce latime se gaseste pentru roata spate ?

- cat de aderent o fi noroiul pe ele ?

- cat de repede se curata ? pe ce distanta ?

- cum se comporta cauciucul fata pe nisip ?

- cum se comporta pe asfalt ud ?

 

- Nu stiu

- Dimensiuni K 60 (ia vezi domn` Petrica, te incadrezi ?) :

 

post-3763-1213374550_thumb.jpg

post-3763-1213374559_thumb.jpg

 

- Adera. Nu ca la mine, dar adera si pe ele daca e cat de cat clisos.

- Dureaza ceva curatitul. Nu prea sunt suficiente cateva zvacnituri din gaz

- Nu stiu

- K60 nu fac probleme pe asfalt ud. Prietenul meu cu Dr650 RSE nu a avut probleme cu ele (si pe fata are ceva de cross).

Deci, atata timp cat nu le bagati la noroi lipicios is ok. Pe iarba sunt rezonabile cat sunt noi, uzate de la jumatate incolo nu prea e mare smecherie.

 

 

P.S.

Petrica, rugaminte mare domnule... !

Raspunzi si tu la o parte din intrebarile tale de mai sus (cum se comporta pe namol si pe asfalt ud), dar in legatura cu Bridgestone TW 301/302.

Fiindca un post de-al tau de pe topicul despre cauciucuri enduro mi-a tras cuiul in legatura cu ele.

Edited by Popescu_ MihailRaul

Share this post


Link to post
Share on other sites

:crack: Multumesc mult domnilor, mi-au folosit si raspunsurile voastre si tot ceea ce am mai citit pe aici. Cu adevarat profilele profunde si patratoase gen TKC80 sint bune of-road dar fac multa galagie si adera cam prost pe asfalt. Gumele orientate on road cum sint Metzeler Tourance, Mitas E08, Michelin Anake , tin africana pe sosea pentru ca e prea grea ca sa te descurci cu ele pe iarba ca sa nu mai vorbesc pe noroi.

 

M-a impresionat insa profilul de la Metzeler Enduro 3 (sahara)care in mod clar merge bine si pe sosea. Folosirea AT in regim de hard enduro e oricum improprie, exista motoare mult mai usoare pentru asta, dar o plimbareala pe forestiere chiar suparate si pe coclauri fara prea mult noroi ar trebui sa mearga daca alegi bine gumele. Dar africana este de fapt un all touring cu acces universal, fara sa te bagi deliberat in bucluc.

 

Pentru ca sa nu ramii in urma pe asfalt insa profilul gen sahara il consider cel mai potrivit. Un profil similar au si gumele Heidenau la un pret incredibil si m-am hoitarit sa risc. Am comandat chiar azi un set, abia astept sa-mi vina sa le pun sus si va promit ca am sa va impartasesc concluziile. Toate cele bune! :friends:

 

ps. sint in stoc pentru spate de 140 , de ala am comandat

Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus kenda k761 pe spate si pe fatza dunlop trailmax(merci, mae). Spatele l-am rodat pe poiana brasov...aveam 2 km cu guma aia si am intrat pe poiana, pe asfalt uscat. Te inclini de rupi cu ele, foarte aderente pe uscat, chiar si cu moatzele pe el!! La 60 k am intrat pe udatura(inca nu era facut rodajul cum trebe) si simteam ca aluneca pe vopseaua de la trecerile de pietonti, pe asfalt ud sunt ok, dar nu m-am aventurat la cine-stie-ce curse pe serpentine pt ca inca nu cred ca s-a ras complet stratul d suprafatza(am 80 km cu guma de spate)

Recomand Kenda!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheers: Mi-au si venit gumele, noroc cu intrunirea Road patrool de la Timisoara si cu camaradul Radu Berchez care mi le-a adus pe geschpanul lui celebru (multumiri si :) ) . Asa ca le am! si in curnd am sa le pun sus! :P Primele aprecieri sint superpozitive. Profilul puternic directional garanteaza aderenta pe asfalt si datorita profilului "muscator " lateral cu creste dese si inguste de garda, de asemenea precis arunca repede noroiul din santurile inclinate si nu in ultimul rind profilele sint inalte iar cauciucul de ala aderent , simti guma la degete nu plastic ca la mitas. Deasemenea curbura de on -road garanteaza si ea ca nu voi ramine in urma. Sper ca si dupa primele drumuri impresiile sa remina aceleasi. Oricum botezul si le-au facut, roata din spate fiind deasupra, a adunat deja din praful din Banat :clap:

 

Mi-a ramas disponibil un cauciuc de spate(ultimele trei poze) bridgestone 150x70x17 practic nou,(nu s-au dus inca bavurile de la presa) care nu s-a impacat deloc cu janta de africana (asa ca nu incercati 150 ca nu se culca talonul pe janta nicicum simetric). Merge insa perfect atit ca dimensiuni cit si ca profil (asemanator cu metzeler tourance)la Honda Varadero si probabil si la alte motoare late la spate. Cui ii trebuie la 55 euro +posta sa-mi dea pm. :bigstar:

post-4028-1213533470_thumb.jpgpost-4028-1213533492_thumb.jpgpost-4028-1213533519_thumb.jpgpost-4028-1213533539_thumb.jpg

post-4028-1213533611_thumb.jpgpost-4028-1213533648_thumb.jpgpost-4028-1213533680_thumb.jpg

 

am pus kenda k761 pe spate si pe fatza dunlop trailmax(merci, mae). Spatele l-am rodat pe poiana brasov...aveam 2 km cu guma aia si am intrat pe poiana, pe asfalt uscat. Te inclini de rupi cu ele, foarte aderente pe uscat, chiar si cu moatzele pe el!! La 60 k am intrat pe udatura(inca nu era facut rodajul cum trebe) si simteam ca aluneca pe vopseaua de la trecerile de pietonti, pe asfalt ud sunt ok, dar nu m-am aventurat la cine-stie-ce curse pe serpentine pt ca inca nu cred ca s-a ras complet stratul d suprafatza(am 80 km cu guma de spate)

Recomand Kenda!!

Profilul pare orientat on road. Pe africana gumele se comporta ciudat. Astea care nu inteapa solul cu ceva tin cu adevarat mai mult dar sa nu te astepti la cine stie ce aderenta mai ales of. Cind am luat africana avea un metzeler sahara uzat complet pe centru dar cu crestele intacte lateral, aveam impresia ca urca un pic motorul la curbe. Spre groaza mea insa dupa ce am pus mitasul E-08 derapa mult mai mult pe asfalt ud. Si probabil si kenda are cauciucul acela stil mitas care nu adera decit dupa ce se incalzeste si de aceea e dezastruos pe ploaie. Fii foarte atent! :laugh:

Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Mi-au si venit gumele, noroc cu intrunirea Road patrool de la Timisoara si cu camaradul Radu Berchez care mi le-a adus pe geschpanul lui celebru (multumiri si :bigstar: ) . Asa ca le am! si in curnd am sa le pun sus! :P Primele aprecieri sint superpozitive. Profilul puternic directional garanteaza aderenta pe asfalt si datorita profilului "muscator " lateral cu creste dese si inguste de garda, de asemenea precis arunca repede noroiul din santurile inclinate si nu in ultimul rind profilele sint inalte iar cauciucul de ala aderent , simti guma la degete nu plastic ca la mitas. Deasemenea curbura de on -road garanteaza si ea ca nu voi ramine in urma. Sper ca si dupa primele drumuri impresiile sa remina aceleasi. Oricum botezul si le-au facut, roata din spate fiind deasupra, a adunat deja din praful din Banat :P

 

Mi-a ramas disponibil un cauciuc de spate(ultimele trei poze) bridgestone 150x70x17 practic nou,(nu s-au dus inca bavurile de la presa) care nu s-a impacat deloc cu janta de africana (asa ca nu incercati 150 ca nu se culca talonul pe janta nicicum simetric). Merge insa perfect atit ca dimensiuni cit si ca profil (asemanator cu metzeler tourance)la Honda Varadero si probabil si la alte motoare late la spate. Cui ii trebuie la 55 euro +posta sa-mi dea pm. :laugh:

post-4028-1213533470_thumb.jpgpost-4028-1213533492_thumb.jpgpost-4028-1213533519_thumb.jpgpost-4028-1213533539_thumb.jpg

post-4028-1213533611_thumb.jpgpost-4028-1213533648_thumb.jpgpost-4028-1213533680_thumb.jpg

 

 

Profilul pare orientat on road. Pe africana gumele se comporta ciudat. Astea care nu inteapa solul cu ceva tin cu adevarat mai mult dar sa nu te astepti la cine stie ce aderenta mai ales of. Cind am luat africana avea un metzeler sahara uzat complet pe centru dar cu crestele intacte lateral, aveam impresia ca urca un pic motorul la curbe. Spre groaza mea insa dupa ce am pus mitasul E-08 derapa mult mai mult pe asfalt ud. Si probabil si kenda are cauciucul acela stil mitas care nu adera decit dupa ce se incalzeste si de aceea e dezastruos pe ploaie. Fii foarte atent! :clap:

 

 

d-asta am pe fatza dunlop...asa stiu macar ca nu-mi fuge fatza pe umezeala...cu derapajele spatelui sunt obisnuit :cheers: si imi cam place

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.S.

Petrica, rugaminte mare domnule... !

Raspunzi si tu la o parte din intrebarile tale de mai sus (cum se comporta pe namol si pe asfalt ud), dar in legatura cu Bridgestone TW 301/302.

Fiindca un post de-al tau de pe topicul despre cauciucuri enduro mi-a tras cuiul in legatura cu ele.

 

1.- Este ,,chiar cauciuc" ! Adica nu are consistenta ,,de PVC" (usor plasticata) a celor de la Mitas. Cand spun ,,cauciuc" ma refer la faptul ca dupa ce se incalzesc, suprafata devine poroasa - mata si nu neagra lucioasa. In off se pot vedea mici particule de pietricele si nisip, lipite de guma ceea ce cred ca, cauciucul nu ,,aluneca".

 

2.- Eu am avut pe LC4 de 130. Cred ca sunt si de 140.

 

3. si 4.- Se scuturau destul de repede de noroi. 15-20m fiind suficienti. Cred ca de vina este suprafata ,,lucioasa" ce se gaseste intre ,,crampoane" ............ zic eu !

 

5.- Cu LC4 ma descurcam chiar si la viteze mici, insa la ,,kilele" unei vaci mai mari cred ca trebuie viteza mai mare, astfel incat, fata sa pluteasca usor pe nisip altfel daca vrei sa iei viraj ..... e cam problema.

 

6.- giugiuc-ghiuzel ! ....... Adica suspect de bine. O data ma prins chiar si un pic de ninsoare si nu am avut probleme pe asfalt.

 

Specific ... gumele astea le-am avut pe LC4 Enduro ! Nu stiu cum se comporta pe o bovina de +200kg ?!

 

P.S. Cred ca ma voi orienta si eu spre Metzeler Enduro 3 Sahara.

Edited by petrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galen, arata promitator profilul la heidenau, sunt curios daca pierzi sau nu spatele cand te inclini pe strada pe ultimul rand de crampoane... Va trebui sa schimb si eu spatele curand ca l-am mancat si trebuie sa ma orientez :bigstar: Pe fata o sa mai pastrez Trailmaxu ca e tare bun si mai are ceva carnita... Din pacate modelul asta de Dunlop a cam iesit din fabricatie, acum ei propun un "slick" cu numele asta pe care nu m-as cocota daca vad mai mult de 2 pietricele si un fir de iarba la un loc :)

 

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.- Este ,,chiar cauciuc" ! Adica nu are consistenta ,,de PVC" (usor plasticata) a celor de la Mitas. Cand spun ,,cauciuc" ma refer la faptul ca dupa ce se incalzesc, suprafata devine poroasa - mata si nu neagra lucioasa. In off se pot vedea mici particule de pietricele si nisip, lipite de guma ceea ce cred ca, cauciucul nu ,,aluneca".

 

2.- Eu am avut pe LC4 de 130. Cred ca sunt si de 140.

 

3. si 4.- Se scuturau destul de repede de noroi. 15-20m fiind suficienti. Cred ca de vina este suprafata ,,lucioasa" ce se gaseste intre ,,crampoane" ............ zic eu !

 

5.- Cu LC4 ma descurcam chiar si la viteze mici, insa la ,,kilele" unei vaci mai mari cred ca trebuie viteza mai mare, astfel incat, fata sa pluteasca usor pe nisip altfel daca vrei sa iei viraj ..... e cam problema.

 

6.- giugiuc-ghiuzel ! ....... Adica suspect de bine. O data ma prins chiar si un pic de ninsoare si nu am avut probleme pe asfalt.

 

Specific ... gumele astea le-am avut pe LC4 Enduro ! Nu stiu cum se comporta pe o bovina de +200kg ?!

 

P.S. Cred ca ma voi orienta si eu spre Metzeler Enduro 3 Sahara.

 

Multumesc mult Petrica pentru raspuns.

Tenere nu e ea enduro insa la cele 152 kg ale ei + 23 litri benzina (asta numai daca te roade sa mergi cu plinul) sper sa ma descurc mult mai bine cu aceste cauciucuri.

Btw - Tu de unde le-ai cumparat si la ce pret?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Btw - Tu de unde le-ai cumparat si la ce pret?

 

Asa era echipat cand l-am cumparat.

post-10224-1213615796_thumb.jpg

post-10224-1213615831_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Galen, arata promitator profilul la heidenau, sunt curios daca pierzi sau nu spatele cand te inclini pe strada pe ultimul rand de crampoane... Va trebui sa schimb si eu spatele curand ca l-am mancat si trebuie sa ma orientez :laugh: Pe fata o sa mai pastrez Trailmaxu ca e tare bun si mai are ceva carnita... Din pacate modelul asta de Dunlop a cam iesit din fabricatie, acum ei propun un "slick" cu numele asta pe care nu m-as cocota daca vad mai mult de 2 pietricele si un fir de iarba la un loc :bigstar:

 

 

:cheers:

 

Sa stii ca si materialul cauciucos e de calitate, poti sa stergi creionul cu el, abia astept sa va spun la toti cum merg dupa un sezon de derapaje controlate pe ud cu MITAS. Doar ca e clar de la inceput ca nu vor tine mai mult de 10 mii pe centru, dar nici nu ma intereseaza aspectul la banii dati pe guma. Crestele laterale sint beton, sper sa confirme la curbe. Am sa te anunt prietene! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foarte interesanta oferta asta de la Heideanu !

Este prima data cand aud de ,,marca" asta. Ca pret, sunt super !

heidenau sunt produse in germania, probabil printre ultimele anvelope facute acolo... restul de firme, numai ei mai stiu unde le fac. cei de la maxi scooter (heidenau.ro) au preturi de importator. am si eu vreo 7 luate de la ei. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doar ce mi-am pus pe a mea fatza /spate gume d-astea si sunt f multumit sta f bine pe curbe si am urca si transalpina cu ele si a fost ok mai ales cel de fatza m-a impresionat...

fatza K 66

spate K76

 

deja am v-o 2000 km cu ele si e bine......si pretul a fost pt spate 210 RON ,luat de la Prisma cind a fost marele salon..si fatza a fost 110 RON +45 curierul.

post-3910-1213706355_thumb.jpg

post-3910-1213706405_thumb.jpg

Edited by Manuel

Share this post


Link to post
Share on other sites
doar ce mi-am pus pe a mea fatza /spate gume d-astea si sunt f multumit sta f bine pe curbe si am urca si transalpina cu ele si a fost ok mai ales cel de fatza m-a impresionat...

fatza K 66

spate K76

 

deja am v-o 2000 km cu ele si e bine......si pretul a fost pt spate 210 RON ,luat de la Prisma cind a fost marele salon..si fatza a fost 110 RON +45 curierul.

Nu ai spus ce motor ai incaltat cu ele, spatele e profilul "clasic" Metzeler Tourance care prinde foarte bine pe asfalt si relativ satisfacator pe macadam, pe care l-a facut si mitasul. La pantzere grele insa gen AT nu tin in teren pe umezeala, genereaza imediat derapaje laterale sau chiar trebuie sa impingi motorul. Cred in continuare ca pentru AT si nu numai, penul cel mai potrivit cu care sa te simti in siguranta atit pe sosea cit mai ales in teren e Metzeler Enduro 3. Ca o alternativa la acesta ieftina si procurabila rapid este Heidenau k60. Am luat o pereche fata spate si am promis sa va spun cum merge.

 

Pe asfalt dupa un pic de practica culci motorul aproape ca si cu profilul tourance, crestele mici de garda din lateral isi fac datoria, nu derapeaza chiar pe ud cu conditia sa treci peste inconfortul de a "urca motorul " pe cantul gumei (sectiune nemaifiind rotunda). Dar , clar suna mai tare guma si clar se va uza in 10 mii. In schimb pe teren sex cu zeii! Am fost recent in tandem cu un xt la o tura of si i-a dat clasa africana echipata cu Heidenau. Concluzia e ca Heidenau sint bestiale in teren si iti ofera si posibilitatea de a merge confortabil si pe asfalt, nici vorba sa duruie ca si cramponatele clasice enduro datorita situarii in v a crampoanelor.

 

Tocmai ne pregatim mai multi clujeni sa facem transalpina. Inca nu am incaltat si fata dar o voi face pentru aceasta ocazie. Toate cele bune tuturor, asfalt uscat! indifernt de guma :crack:post-4028-1214169189_thumb.jpg

Edited by Galen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr 650.

post-3910-1214288842_thumb.jpg

post-3910-1214288860_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un prieten mi-a recomandat Metzeler Sahara. Cica are performante bune si on si off si putin menajate scot vro 8-9 mii km de la ele. A mai incercat cineva de astea pe XT-ul lui? De asemenea de performantele lor ce stiti on si off?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sahara par ok la prima vedere, dar pe ud sint varza, si pe teren cam la fel....

In schimb Anakee rezista minim 15000km, si asta pe ST...si se comporta excelent.

Ar mai fi de recomandat Pirelli Scorpion S/T, super rezistente si aderente.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah.........!!!!!!

Caucioace noi:

Metzeler Karoo Traveller.

post-442-1217761838_thumb.jpg

post-442-1217761845_thumb.jpg

post-442-1217761852_thumb.jpg

post-442-1217761864_thumb.jpg

post-442-1217761874_thumb.jpg

 

Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc).

Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine.

 

cat ai dat pe ele ? si de unde le-ai procurat ?

de TKC80 ce zici ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

135 E de la Romi (am mai scris de vreo 3 ori).

 

TKC80 sint.....................................foarte scumpe. Si mai putin stradale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
N-ar strica :yikes:

Ai dreptate. Mai ales ca si eu trebuie sa-mi cumpar cauciucuri si imi cam place profilul la haidenau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...