dionysos Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) salutari. intentionez sa imi cumpar si eu acum un virago 535. am 1.8 m si urcandu-ma pe el mi s-a parut destul de micut. dar fiind o motocicleta buna si fiind limitat de buget ma gandesc sa raman cu aceasta decizie. vreau sa imi cumpar un set de comenzi avansate. ma puteti ajuta, va rog, cu idei, unde as putea gasi si cat m-ar costa? va multumesc eu am 1,77 spre 78 si stau foarte bine pe ea. ma simt chiar bine si relaxat Editat Aprilie 5, 2012 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza: - rezervor superior original fara buson; - ghidon original; - sissybar cu portbagaj, varianta "mare"; - sa pasager +sa "pilot" (adica amandoua, impreuna sau separat) - capacul ala de plastic din stanga, al rezervorului de jos; - amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul. La toate cele ce sunt de vanzare, preturile le faceti voi. Ca sa nu avem discutii inutile, va rog sa va interesati de preturi pe alte canale, inainte de a face o oferta. Daca ne intelegem la pret, livrez oriunde in tara, cu posta romana pe sistem ramburs. Bine'nteles ca rambursul si transportul vor fi suportate de cumparator. In Cluj Napoca si limitrofe, livrez personal fara taxe. Bafta maxima, Nick. P.S. Ca acuma mi-am adus aminte... Aviz concitadinului @Dr'Dre: Neagra e marca inregistrata. Ezicsta doar doo in Cluj: Negrutza care a fost neagra si acum e roz si Neagra care a fost albastru inchis si va fi cum o da domnu' ..... Ovidiu:)) Nu zic asta cu suparare, doar ca sa facem deosebire intre mobre... Editat Aprilie 6, 2012 de yonick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Din pacate parasesc clasa de ciopere , asa ca sunt nevoit sa vand viroaga . Treaba sta cam asa cu schimbarile si piesele care le-am bagat : ghidon touring nou , crashbar , sissy bar , comenzi avansate (home-made) , membrane de carburatoare noi , baterie noua , bujii noi , oglinzinoi , cabluri noi , cauciucuri ( nou pe spate , sh pe fata ) , mansoane noi, parbriz nou , carburatoare curatate si reglate. Mai dau si restul de piese ce mi-au ramas de la modificari . Merge bine , consum intre 4,3 si 6 litri functie de stilul de mers . Mai dau viitorului propietar , daca il incape , o geaca cu franjuri aproape noua , o pereche de pantaloni de piele , o casca braincap marimea L si 2 perechi de ochelari ( una de noapte , una de soare ) pretul ar fi 2000E negociabil in limita bunului simt . E destul de urgent ca mi-am gasit motorul care vreau sa-l iau , dar sper sa mai astepte omu . Editat Aprilie 6, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 joc axial in arbore, joc la ambreiaj, alternator incins care trebuie rebobinat (releul e ok, pt ca l-am verificat pe alta motocicleta), limitari in galeriile de evacuare (le-am dat jos - erau niste flanse sudate exact la iesirea din cilindru)...50000 km... nu prea mai sunt incantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza: - rezervor superior original fara buson; - ghidon original; - sissybar cu portbagaj, varianta "mare"; - sa pasager +sa "pilot" (adica amandoua, impreuna sau separat) - capacul ala de plastic din stanga, al rezervorului de jos; - amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul. ....................... sal, pune niste poze cu piesele pe care le vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 salutari. intentionez sa imi cumpar si eu acum un virago 535. am 1.8 m si urcandu-ma pe el mi s-a parut destul de micut. dar fiind o motocicleta buna si fiind limitat de buget ma gandesc sa raman cu aceasta decizie. vreau sa imi cumpar un set de comenzi avansate. ma puteti ajuta, va rog, cu idei, unde as putea gasi si cat m-ar costa? va multumesc mie la 1,75 mi sa parut mica si am vandut-o ! tu 1,8 !!?? mai cauta poate gasesti ceva mai mare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 sal, pune niste poze cu piesele pe care le vinzi. Azi rezolv si cu pozele, promit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 interesant! mersi! Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul. salutare, ai rezolvat ceva cu carburile? problema: la peste 3-4 mii de ture nu mai trage, adica pur si simplu se plafoneaza pina in turele astea trage de rupe asfaltul caut si eu sa le schimb pe ale mele, dupa ce am incercat aproape totul sa le fac sa mearga,o gramada de mecanici(bani aruncati pe geam),curatate, piese schimbate,adica membrane, jiglere, reglat nivel benzina, sincronizari, garnituri, etc parca ma doare ficatu dupa atita munca si bani sa le schimb, dar nu pot sa vad cum ma depasesc tir'uri la 100-110 km/h pe A1 cu drumul liber in fata daca stie cineva vreo solutie la problema ramin recunoscator si ca sa nu uit... filtru aer nou, filtru benzina nou, bujii noi, carburile curatate, dpdv electric e ok,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Ceva poze, dupa cum am promis: astea-s toate: cutiile cu capacele cromate de sub rezervor: (cea din dreapta motocicletei, stanga in poza, e sparta, doar capacul e intreg) rezervorul: seile: capacul din stanga al rezervorului de sub sa: cutia de sub sa, in care vine trusa de scule: sissybar cu portbagaj: chestia de care se prinde casca sub sa: Ghidonul l-am uitat la garaj, dar pe ala cred ca-l stiti... ghidonul original, dezbracat. Editat Aprilie 10, 2012 de yonick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) pentru chipu08 sa nu ai cumva varianta " gatuita " de 24kw . vezi pe admisii , intre cilindru si carburator . daca e gaura mica , inseamna ca e limitata . alta explicatie nu vad . Editat Aprilie 10, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare). cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h. inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut. iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile. sursa: haynes Poor running or no power at high speed 14 Firing incorrect 1 Air filter restricted. Clean or replace filter (Chapter 1). 2 Spark plug fouled, defective or worn out. See Chapter 1 for spark plug maintenance. 3 Spark plug cap or secondary (HT) wiring defective. See Chapters 1 and 4 for details of the ignition system. 4 Spark plug cap not in good contact. See Chapter 4. 5 Incorrect spark plug. Wrong type, heat range or cap configuration. Check and install correct plugs listed in Chapter 1. A cold plug or one with a recessed firing electrode will not operate at low speeds without fouling. 6 Igniter defective. See Chapter 4. 7 Ignition coil(s) defective. See Chapter 4. , 15 Fuel/air mixture incorrect 1 Main jet clogged. Dirt, water or other contaminants can clog the main jets. Clean the fuel tap filter, the float bowl area, and the jets and carburetor orifices (Chapter 3). 2 Main jet wrong size. The standard jetting is for sea level atmospheric pressure and oxygen content. 3 Throttle shaft-to-carburetor body clearance excessive. Refer to Chapter 3 for inspection and part replacement procedures. 4 Air bleed holes clogged. Remove and overhaul carburetors (Chapter 3). 5 Air cleaner clogged, poorly sealed, or missing. 6 Air cleaner-to-carburetor boot poorly sealed. Look for cracks, holes or loose clamps, and replace or repair defective parts. 7 Fuel level too high or too low. Adjust the float(s) (Chapter 3). 8 Fuel tank air vent obstructed. Make sure the air vent passage in the filler cap is open. 9 Carburetor intake joints loose. Check for cracks, breaks, tears or loose clamps or bolts. Repair or replace the rubber boots (Chapter 3). 10 Fuel tap clogged. Remove the tap and clean it (Chapter 1). 11 Fuel line clogged. Pull the fuel line loose and carefully blow through it. 16 Compression low 1 Spark plug loose. Remove the plug and inspect the threads. Reinstall and tighten to the specified torque (Chapter 1). 2 Cylinder head not sufficiently tightened down. If a cylinder head is suspected of being loose, then there's a chance that the gasket and head are damaged if the problem has persisted for any length of time. The head nuts and bolts should be tightened to the proper torque in the correct Sequence (Chapter 2). 3 Improper valve clearance. This means that the valve is not closing completely and compression pressure is leaking past the valve. Check and adjust the valve clearances (Chapter 1). 4 Cylinder and/or piston worn. Excessive wear will cause compression pressure to leak past the rings. This is usually accompanied by worn rings as well. A top end overhaul is necessary (Chapter 2). 5 Piston rings worn, weak, broken, or sticking. Broken or sticking piston rings usually indicate a lubrication or carburetion problem that causes excess carbon deposits or seizures to form on the pistons and rings. Top end overhaul is necessary (Chapter 2). 6 Piston ring-to-groove clearance excessive. This is caused by excessive wear of the piston ring lands. Piston replacement is necessary (Chapter 2). 7 Cylinder head gasket damaged. If a head is allowed to become loose, or if excessive carbon build-up on the piston crown and combustion chamber causes extremely high compression, the head gasket may leak. Retorquing the head is not always sufficient to restore the seal, so gasket replacement is necessary (Chapter 2). 8 Cylinder head warped. This is caused by overheating or improperly tightened head nuts and bolts. Machine shop resurfacing or head replacement is necessary (Chapter 2). 9 Valve spring broken or weak. Caused by component failure or wear; the spring(s) must be replaced (Chapter 2). 10 Valve not seating properly. This is caused by a bent valve (from over-revving or improper valve adjustment), burned valve or seat (improper carburetion) or an accumulation of carbon deposits on the seat (from carburetion or lubrication problems). The valves must be cleaned and/or replaced and the seats serviced if possible (Chapter 2). bafta! Editat Aprilie 10, 2012 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza: - rezervor superior original fara buson; - ghidon original; - sissybar cu portbagaj, varianta "mare"; - sa pasager +sa "pilot" (adica amandoua, impreuna sau separat) - capacul ala de plastic din stanga, al rezervorului de jos; - amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul. La toate cele ce sunt de vanzare, preturile le faceti voi. Ca sa nu avem discutii inutile, va rog sa va interesati de preturi pe alte canale, inainte de a face o oferta. Daca ne intelegem la pret, livrez oriunde in tara, cu posta romana pe sistem ramburs. Bine'nteles ca rambursul si transportul vor fi suportate de cumparator. In Cluj Napoca si limitrofe, livrez personal fara taxe. Bafta maxima, Nick. P.S. Ca acuma mi-am adus aminte... Aviz concitadinului @Dr'Dre: Neagra e marca inregistrata. Ezicsta doar doo in Cluj: Negrutza care a fost neagra si acum e roz si Neagra care a fost albastru inchis si va fi cum o da domnu' ..... Ovidiu:)) Nu zic asta cu suparare, doar ca sa facem deosebire intre mobre... Fa te rog un pret la capacul ornamental stanga de sub sea. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Fa te rog un pret la capacul ornamental stanga de sub sea. Multumesc, 100 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Ceva poze, dupa cum am promis: astea-s toate: cutiile cu capacele cromate de sub rezervor: (cea din dreapta motocicletei, stanga in poza, e sparta, doar capacul e intreg) rezervorul: seile: capacul din stanga al rezervorului de sub sa: cutia de sub sa, in care vine trusa de scule: sissybar cu portbagaj: chestia de care se prinde casca sub sa: Ghidonul l-am uitat la garaj, dar pe ala cred ca-l stiti... ghidonul original, dezbracat. Fa-mi un pret, te rog, pentru acel sissybar cu portbagaj gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare). cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h. inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut. iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile. sursa: haynes Poor running or no power at high speed 14 Firing incorrect 1 Air filter restricted. Clean or replace filter (Chapter 1). 2 Spark plug fouled, defective or worn out. See Chapter 1 for spark plug maintenance. 3 Spark plug cap or secondary (HT) wiring defective. See Chapters 1 and 4 for details of the ignition system. 4 Spark plug cap not in good contact. See Chapter 4. 5 Incorrect spark plug. Wrong type, heat range or cap configuration. Check and install correct plugs listed in Chapter 1. A cold plug or one with a recessed firing electrode will not operate at low speeds without fouling. 6 Igniter defective. See Chapter 4. 7 Ignition coil(s) defective. See Chapter 4. , 15 Fuel/air mixture incorrect 1 Main jet clogged. Dirt, water or other contaminants can clog the main jets. Clean the fuel tap filter, the float bowl area, and the jets and carburetor orifices (Chapter 3). 2 Main jet wrong size. The standard jetting is for sea level atmospheric pressure and oxygen content. 3 Throttle shaft-to-carburetor body clearance excessive. Refer to Chapter 3 for inspection and part replacement procedures. 4 Air bleed holes clogged. Remove and overhaul carburetors (Chapter 3). 5 Air cleaner clogged, poorly sealed, or missing. 6 Air cleaner-to-carburetor boot poorly sealed. Look for cracks, holes or loose clamps, and replace or repair defective parts. 7 Fuel level too high or too low. Adjust the float(s) (Chapter 3). 8 Fuel tank air vent obstructed. Make sure the air vent passage in the filler cap is open. 9 Carburetor intake joints loose. Check for cracks, breaks, tears or loose clamps or bolts. Repair or replace the rubber boots (Chapter 3). 10 Fuel tap clogged. Remove the tap and clean it (Chapter 1). 11 Fuel line clogged. Pull the fuel line loose and carefully blow through it. 16 Compression low 1 Spark plug loose. Remove the plug and inspect the threads. Reinstall and tighten to the specified torque (Chapter 1). 2 Cylinder head not sufficiently tightened down. If a cylinder head is suspected of being loose, then there's a chance that the gasket and head are damaged if the problem has persisted for any length of time. The head nuts and bolts should be tightened to the proper torque in the correct Sequence (Chapter 2). 3 Improper valve clearance. This means that the valve is not closing completely and compression pressure is leaking past the valve. Check and adjust the valve clearances (Chapter 1). 4 Cylinder and/or piston worn. Excessive wear will cause compression pressure to leak past the rings. This is usually accompanied by worn rings as well. A top end overhaul is necessary (Chapter 2). 5 Piston rings worn, weak, broken, or sticking. Broken or sticking piston rings usually indicate a lubrication or carburetion problem that causes excess carbon deposits or seizures to form on the pistons and rings. Top end overhaul is necessary (Chapter 2). 6 Piston ring-to-groove clearance excessive. This is caused by excessive wear of the piston ring lands. Piston replacement is necessary (Chapter 2). 7 Cylinder head gasket damaged. If a head is allowed to become loose, or if excessive carbon build-up on the piston crown and combustion chamber causes extremely high compression, the head gasket may leak. Retorquing the head is not always sufficient to restore the seal, so gasket replacement is necessary (Chapter 2). 8 Cylinder head warped. This is caused by overheating or improperly tightened head nuts and bolts. Machine shop resurfacing or head replacement is necessary (Chapter 2). 9 Valve spring broken or weak. Caused by component failure or wear; the spring(s) must be replaced (Chapter 2). 10 Valve not seating properly. This is caused by a bent valve (from over-revving or improper valve adjustment), burned valve or seat (improper carburetion) or an accumulation of carbon deposits on the seat (from carburetion or lubrication problems). The valves must be cleaned and/or replaced and the seats serviced if possible (Chapter 2). bafta! si a mea era gatuita la evacuari. oare daca era limitata acolo, mai e cazul sa verific si in galeriile de admisie si in carburatoare? a mea cu acele limitari in galeriile de evacuare se ducea la 140 kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza: - amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul. salut, itrucat nu am gasit alt capac la vanzare, care este pretul pentru capacul cromat de pe dreapta cu suport? si inca o intrebare eu am virago de 250 si in dreapta este filtrul de aer, asa este si la tine? este la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 @dionysos: nu eu am scos bucsele din evacuare ci cel ce a avut motorul inaintea mea (sau unul din ei). stiu ca motorul a avut bucse d'astea fiindca asa scria in brieful nemtesc (moto adus din germania). dar nu scria de altfel de limitare. in schimb, acum cand am desfacut si eu carburile sa le reimprospatez am vazut ca si galeriile de admisie au avut gatuire. se vad usoare urme de taietura si slefuire in interior. nu stiu daca galeriile astea sunt de cand motorul sau au fost schimbate (poate cu unele sh gatuite). poate ar fi bine sa verifici. motorul tau merge cu 160 km/h (viteza maxima declarata)? daca da, nu este gatuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 @dionysos: nu eu am scos bucsele din evacuare ci cel ce a avut motorul inaintea mea (sau unul din ei). stiu ca motorul a avut bucse d'astea fiindca asa scria in brieful nemtesc (moto adus din germania). dar nu scria de altfel de limitare. in schimb, acum cand am desfacut si eu carburile sa le reimprospatez am vazut ca si galeriile de admisie au avut gatuire. se vad usoare urme de taietura si slefuire in interior. nu stiu daca galeriile astea sunt de cand motorul sau au fost schimbate (poate cu unele sh gatuite). poate ar fi bine sa verifici. motorul tau merge cu 160 km/h (viteza maxima declarata)? daca da, nu este gatuit. 140 am mers cu ea, dar sa vad cum se comporta dupa ce i-am dat porcariile alea jos (mi s-a indoit si putin cotul de la toba din fata cand ma chinuiam sa le dau jos - are o infundatura de aprox 1cm patrat - ma oftic de mor pe faza asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 si e vreo diferenta de demaraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_fear Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 salut! Poate cineva sa ma ajute cu niste dimensiuni pt crashbars de virago 535? am tot cautat si nu am gasit mare lucru si ma gandesc sa mi le fac undeva, ca nu merita sa le cumpar originale. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Fa-mi un pret, te rog, pentru acel sissybar cu portbagaj ... 200RON. salut, itrucat nu am gasit alt capac la vanzare, care este pretul pentru capacul cromat de pe dreapta cu suport? si inca o intrebare eu am virago de 250 si in dreapta este filtrul de aer, asa este si la tine? este la fel? Nu mai tin minte exact cum sunt prinderile la cea de 250 si nici daca se potriveste exact ca dimensiune. Cel mai devreme vineri dupa pranz s-ar putea sa verific potriveala pe o Viroaga de 250. La cea de 535 e ceva releu sub capacul ala, nu filtrul de aer. Dar daca se potriveste la prinderi si dimensiuni, nu mai conteaza. Nu stiu la ce te referi cand zici "suport". Viroaga de 250 are priza de aer acolo. Asta de 535 nu are. E doar o cutie cu capacul acela cromat. Cutia e sparta. Lipsesc ceva bucatele din ea. Oricum, capacul il dau cu totul, poate cine le ia, repara si restul si le foloseste impreuna. Pretul e de 50 RON. Bafta maxima, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 si e vreo diferenta de demaraj? nu am apucat sa merg cu ea dupa ce i-am dat alea jos. cu 140 mergea inainte. acum nu stiu cum se comporta, pt ca am avut alternatorul la bobinat si acum astept sa-mi vina garnitura de pe stanga ca sa-l pot pune la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Nu mai tin minte exact cum sunt prinderile la cea de 250 si nici daca se potriveste exact ca dimensiune. Cel mai devreme vineri dupa pranz s-ar putea sa verific potriveala pe o Viroaga de 250. La cea de 535 e ceva releu sub capacul ala, nu filtrul de aer. Dar daca se potriveste la prinderi si dimensiuni, nu mai conteaza. Nu stiu la ce te referi cand zici "suport". Viroaga de 250 are priza de aer acolo. Asta de 535 nu are. E doar o cutie cu capacul acela cromat. Cutia e sparta. Lipsesc ceva bucatele din ea. Oricum, capacul il dau cu totul, poate cine le ia, repara si restul si le foloseste impreuna. Pretul e de 50 RON. Bafta maxima, Nick. Ok astept, sa imi confirmi daca se potriveste si al meu este la mine nu este nici capac, decat in filtru sport si nu prea vine bine. Dupa cate am citit piesele pana la 535 se cam potrivesc la toate, sper sa mearga. p.s. daca tot verifici la una de 250 te rog mult sa imi faci si mie niste poze cum este montat si sa mi le trimeti (daca ai timp) merci si stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Prima iesire cu viroaga pe anu asta....se comporta ca in prima zi si sarbatoreste singura 20 ani (japoneza mea mica)iar doi ani impreuna.Toate bune tuturor si sa ne vedem pe strazi!! PS Soferii par ca au constientizat ca mai existam si noi in trafic,tot respectul...dar atentie mare la gropi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VictorM Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......Mulțam anticipat! VERIFICA CONTACTUL ELECTRIC DE LA AMBREIAJ ! NU RAMAI IN DRUM DIN CAUZA ASTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Sissybar-ul e retinut pentru maestrul "latrau86". Capacul cromat dreapta de sub rezervor, este momentan retinut pentru domnul in negru, pana stabilim ca se potriveste sau nu. Daca nu se potriveste reintra la vanzare. Va doresc tuturor sarbatori fericite, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.