Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Am cautat pe ebay, pretul e pe la 80 de euro, cu tot cu transport m-ar costa cam 100 si mi se pare cam mult. Vitezometrul e spart, capacul ala de plastic cromat e crapat si se vede inauntru ca zboara firele. Asta dupa o cazatura, bineinteles... O sa incerc sa-l duc la careva, poate totusi se gaseste o metoda sa-l repare. Capacul l-am pierdut pe drum, ca-i greu sa ocolesc toate gropile din zona. Daca gasesti vreun link pt capac, la un pret mai de bun simt, imi trimiti si mie?? Poate ca nu stiu eu sa caut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate e cineva interesat:

Vand motor-carburatoare-cutie de Yamaha XV 500 Virago (494cmc scrie pe motor, 2400cmc capacitate ulei, mai scrie si YICS), motorul sta de 2 ani intr-o debara, pare complet, nu am istoric la el. Mai multe detalii la telefon 0724 222 539. Pret discutabil.

Cred ca e de pe un Virago de 500 dar poate ma insel, nu ma pricep la clasa asta :)

http://www.motorcycl...v500_virago.htm

 

Se poate vedea in Timisoara, zona Blascovici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 21.10.2014 la 6:13, AnnneLT a spus:

Vitezometrul de pe un virago de 535 se potriveste pe cel de 750?

Eu am un bord intreg 750 ...o mica problema !! e in Mile si km inregistreaza in mile dar nu-l dau decat intreg ai un nr de tel unde ma poti contacta !! 0753080789

 

RELEU INCARCARE 535 750 1100 Original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina.

 

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

 

M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, deci nici o noutate.

Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul.

 

Astept pareri, idei...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e buna, dar doar pt atentionare. Se foloseste sistemul cu termistor si la alte modele moto, am vazut la cele cu pompa de benzina interna, in rezervor. Faptul ca ai deja o mufa acolo e un avantaj, poti trage fire fara probleme. Mi-a trecut si mie prin cap chestia asta, sa o fac la 250, dar e putin mai complicat... ar trebui sa trag fire in rezervor, sa gasesc un loc stabil unde sa montez termistorul... singurul loc ar fi pe sorb, dar nu m-am mai complicat, am preferat sa merg cu ea dupa nr de km si "la ochi".

 

p.s: tu esti un electrician priceput, nu poti repara/inlocui electrovalva rezervei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 29.10.2014 la 11:12, cristi 57 a spus:

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

De Electrovalva nu am auzit sa i se strice cuiva .... nu stiu care ar fi cauza defectiunii !!

in principal 7 litrii in cel de rezerva 5 litrii

daca ai probleme cu Electrovalva si asa sta degeaba te pot ajuta sa ti-o fac cadou !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 29.10.2014 la 11:12, cristi 57 a spus:

De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina.

 

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

 

M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, d eci nici o noutate.

Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul.

 

Astept pareri, idei...

Eu nu m-as complica cu un termistor care de fapt dupa capul meu ar trebui sa fie doua bagate intr-o punte, unul de referinta si unul de masura plus comparatorul amplificator.

As lua senzorul reed si magnetul de la un vitezometru electronic de bicicleta si as face in asa fel incat magnetul sa-mai faca contactul cand vreau eu sa desemnez un nivel minim de bezina.Mai simplu nu cred ca se poate.

La clona mea in carte scrie ca am 13,5l din care 3,5 rezerva.Practic am constatat ca nu pot sa bag mai mult de 12,5 si rezerva undeva la 2,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 29.10.2014 la 17:45, WildRider a spus:

...si asa sta degeaba te pot ajuta sa ti-o fac cadou !

Multumesc pentru oferta. Am sa revin cu un pm...

Sa sti ca si la altii s-a stricat. Am demontat-o acum doi ani si am curatat-o(si nu a fost deloc usor, incercand sa o repun in functiune... insa fara succes... Era foarte gripata cu depuneri de rugina si alte chestii pietrificate(vezi foto 1 inainte si foto 2-7 dupa).

Nu stiu daca a functionat vre-o data dupa reparatie. Ceva s-a intamplat totusi pentru ca acum alimentez cu aproape 9 litri fata de 6/7 inainte. Din acest motiv ma interesau cantitatile.

 

  La 30.10.2014 la 16:57, vlad58 a spus:

....As lua senzorul reed si magnetul de la un vitezometru electronic de bicicleta si as face in asa fel incat magnetul sa-mai faca contactul cand vreau eu sa desemnez un nivel minim de bezina...

Solutia ta este mai complicata, stiu nu ai sa recunosti... asta este!

Pe langa faptul ca termistorul este utilizat pe scara larga la multe marci auto/moto, eu am testat montajul intr-un pahar cu apa... si functioneaza! Mai simplu nu se poate.(vezi atasamentul 8).

Apoi simplitatea consta si in faptul ca termistorul il poti fixa la capatul tevii principale de la valva... fara adaptari, modificari. testari, calibrari si bla bla bla...

PS. trebuie sa fie de tip CTN, CTP-ul lucreaza invers...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu as recunoaste? Cred ca ai o impresie gresita despre mine.Eu ti-am spus cum as face eu pentru ca nu ma incanta ideea sa bag in benzina ceva ce accidental ar putea sa imi aprinda benzina.Stiu ca functioneaza si simplu cu inserierea unui bec dar trebuie sa gasesti echilibru perfect intre termistorul care e incalzit de curentul ce trece prin el si apoi racit sa stinga becul becul.Temperatura sa nu fie prea mare,Aici apar doua pericole care la solutia data de mine nu sunt posibile.1 curentul la un bec de 3W este de 0,25A, sufucient sa-ti dea o scanteiuta daca se rupe terminalul senzorului(putin posibil) 2 .daca cumva faci vreo smecherie si scurcicuitezi becul sau dai direct 12v la termistor risti iar pana ti se arde siguranta ca termistorul sa declanseze focul.Eu totusi ca prima optiune as folosi 2 termistoare in punte as culege diferenta si as amplifica-o pentru martorul de bord.Curent mic, nu se intampla nimic in niciun caz. Varianta cu reed iar iti conduce fire cu ceva curent in rezervor dar daca sunt izolate foarte bine nu cred ca ar fi probleme in caz de ceva.

Eu ti-am spus punctul meu de vedere decizia o iei tu. Poti alege calea cea mai simpla sau calea mai sigura (cel putin dupa mine).

Daca alegi varianta simpla iti sugerez ca pe firul ce se duce la termistor sa pui o siguranta ultrarapida si chiar sa faci teste inainte sa vezi la scurt in soclu cine crapa mai repede siguranta sau termistorul.

 

Spor la mesterit


» Post actualizat in 30 Oct 2014 23:32

PS vezi ca Murphy ne pandeste ;)

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, ce crezi tu este doar o supozitie, evident nefondata deoarece benzina nu arde ci doar vaporii ei. In al doilea rand pentru a se aprinde, acesti vapori au nevoie de aer - raportul stoichiometric care nu poate fi indeplinit niciodata intr-un mediu inchis. In altreilea rand temperatura tiristorului nu v-a ajunge niciodata in punctul de aprindere(5-600 grade).

 

In legatura cu scanteia care eventual s-ar produce in mod accidental, aceasta nu are nici un efect - pompa de benzina electrica produce in mod constant la perii/colector un lant de scantei continue care sunt diminuate prin racire tocmai fiindca sunt produse in benzina.

 

In concluzie, desi aceasta solutie este utilizata pe scara larga de catre producatori datorita simplitatii si acosturilor scazute, pana in prezent nici un rezervor nu a luat foc din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 31.10.2014 la 5:32, cristi 57 a spus:

Vlad, ce crezi tu este doar o supozitie, evident nefondata deoarece benzina nu arde ci doar vaporii ei. In al doilea rand pentru a se aprinde, acesti vapori au nevoie de aer - raportul stoichiometric care nu poate fi indeplinit niciodata intr-un mediu inchis. In altreilea rand temperatura tiristorului nu v-a ajunge niciodata in punctul de aprindere(5-600 grade).

 

In legatura cu scanteia care eventual s-ar produce in mod accidental, aceasta nu are nici un efect - pompa de benzina electrica produce in mod constant la perii/colector un lant de scantei continue care sunt diminuate prin racire tocmai fiindca sunt produse in benzina.

 

In concluzie, desi aceasta solutie este utilizata pe scara larga de catre producatori datorita simplitatii si acosturilor scazute, pana in prezent nici un rezervor nu a luat foc din acest motiv.

Mica erata nu tiristor ci termistor,Ai aer destul acolo pentru ca rezervorul este aproape gol, vapori sunt din belsug(fa un test cu un chibrit aprins :D )Ti-am mai spus e treaba ta cum vezi problema si ce supozitii faci tu.

Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot? Ma indoiesc.La a mea am pompa volumetrica cu membrana nu centrifugala.Nu am desfacut-o dar dupa zgomot si pulsatiile jetului bag mana in foc ca e asa.

» Post actualizat in 31 Oct 2014 10:16

Apropo vezi ca dezinformezi benzina se autoaprinde la 5-600 grade Kelvin sa nu faca cineva vreo confuzie.

» Post actualizat in 31 Oct 2014 10:18

Chiar mai putin daca ne luam dupa tabele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 31.10.2014 la 9:35, vlad58 a spus:

...Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot?...

Da, am desfacut zeci de pompe si nunumai... sunt curios si demontez orice, lucrez in domeniu auto. Iar tot ce am scris sunt realizari concrete, facute de marii producatori! Adica REALITATI

 

Una este sa scri ce ai facut si alta este sa scri ce crezi. Renunt sa-ti mai raspund...

 

Daewo are termistor in rezervor... Toate pompele de alimentare sunt imersate si racite cu combustibilul ce circula prin ele. Chiar si la pompele externe(la care s-a renuntat de multi ani), benzina circula prin ele - (vezi atasament) pompa Bosch. Este realitatea ce ne inconjoara, nu eu le inventez, ci doar le studiez, sa le inteleg... restul sunt vorbe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am inteles esti neam de Mitica Contra (sau Ponta).Tin sa-ti amintesc ca tu a i cerut si alte solutii.Daca vroiai sa te dai mare trebuia sa spui ce ai realizat si atat.

Orice ai spune benzina are punctul de autoaprindere tot la 200 si grade celsius. Altadata cand ceri o parere o s-o ignor ca nu vreau sa am de-a face cu ciufutii.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 03.11.2014 la 12:13, skija a spus:

cumpar comenzi avansate pentru 535...

 

 

0722342614... daca nu gasesc ma apuc sa le crosetez singur.. dar prefer sa le cumpar gata crosetate...

Daca ai un sudor bun si un strungar le faci mult mai ieftin fata de ce vei gasii pe net sau pe motociclism

am avut un kit de comenzi avansate si s-au dat ca painea calda 200 Epuroi !! pe eBay le gasesti la 300 350 fara transport !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema rezervei: nici la mine nu a functionat vreo data (virago 535 din 1991 eu o am de 3 ani) asa ca am scos de tot comutatorul, iar sub rezervorul principal am demontat acea valva cu robinet si am vazut ca are 2 furtunase cu filtru in capat de lungimi diferite: clar cel scurt pt rezeerva. Asa ca pe cel lung l-am taiat (la baza ca sa pot pastra filtrul din varf) la nivelul celui mic. Acum e ca si cum ar fi permanent pe rezerva.

 

Imi aduc aminte ca am pus o data 11 litri in ea, si nu eram pe 0 cu benzina. Oricum la 180 km parcursi caut benzinarie (km pracursi mixt nu numai urban).

 

Asta a fost solutia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu as vrea sa risc... ca sincer nu pricep... si deaceea am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult..ca daca e asa o vand pe bucati ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.11.2014 la 10:29, augustin31 a spus:

...care stie si are timp sa refaca o instalatie electrica la yamaha virago 250 ( ma refer la inlocuit firele + mufe )...

  La 14.11.2014 la 11:12, augustin31 a spus:

...am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult...

Indiferent ce ve-i decide costurile, nu te pot determina sa dezmembrezi motorul! De cele mai multe ori reparatiile sunt mai simple si mai ieftine, trebuie sa afli doar cauzele care-ti produc necazurile.

Sunt insa si situatii in care refacerea totala a instalatiei electrice este necesara(accidente, luat foc, etc). In cazul tau trebuie sa descoperi consumatorul care-ti descarca bateria. Aceasta o poti face cu un ampermetru inseriat cu bateria, apoi contact taiat si scoti pe rand sigurantele pana indicatia devine "0". Asa afli pe care dintre circuite trebuie sa umbli. O alta cauza posibila poate fi la alternator/reglator care sunt in legatura directa cu bateria(decuplezi conectorul regulatorului). O alta cauza poate fi o interventie defectuasa mai veche sau alimentarea altor accesorii sau dispozitive executate gresit.

 

Refacerea totala a instalatiei electrice mie imi ia 2-3 zile de munca indiferent de marca, insa in acest caz este o problema legata de achizitia conectorilor... poti fi nevoit ca sa renunti la conectica de origine, folosind ce gasesti(adaptari/improvizatii, etc).

Din pacate distanta dintre noi ma impiedica sa te pot ajuta mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi are dreptate... la 250 ai doar 2 sigurante, una pe circuitul de incarcare, de 30A parca, si una mai mica, din sticla (apropos, unde se gasesc din astea?), pe circuitul de semnalizare si iluminare.

Ai masurat incarcarea? Bateria mai e buna? Ce inseamna ca iti descarca bateria, e incarcata complet si se descarca pe motocicleta stand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...