crxtian Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Doresc si eu sa imi cumpar un xv anii 80-84.. astept PM . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Doresc si eu sa imi cumpar un xv anii 80-84.. astept PM . Multumesc Dai date insuficiente, vezi ca xv_ul pleaca de la 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnnneLT Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Am si eu nevoie de un capac lateral dreapta, de la baterie, pt un virago de 750 din 1995. Ma poate ajuta cineva? Si alta intrebare... Vitezometrul de pe un virago de 535 se potriveste pe cel de 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Pt capac, daca nu dezmembreaza nimeni pe aici (si nu cred ca ai mari sanse, e model rar), cauta pe ebay. Nu cred ca se potriveste vitezometrul, in primul rand au forma si prinderile diferite. Tot pe ebay gasesti, in afara se dezmembreaza mai multe. Dar ce problema are? Ca poate se repara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnnneLT Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Am cautat pe ebay, pretul e pe la 80 de euro, cu tot cu transport m-ar costa cam 100 si mi se pare cam mult. Vitezometrul e spart, capacul ala de plastic cromat e crapat si se vede inauntru ca zboara firele. Asta dupa o cazatura, bineinteles... O sa incerc sa-l duc la careva, poate totusi se gaseste o metoda sa-l repare. Capacul l-am pierdut pe drum, ca-i greu sa ocolesc toate gropile din zona. Daca gasesti vreun link pt capac, la un pret mai de bun simt, imi trimiti si mie?? Poate ca nu stiu eu sa caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 cine are o roata fata pt 535 de vanzare?cauta un prieten care nu are cont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Sunt o gramada care dezmembreaza 535 pe net si chiar am vazut care au si roata de fata ...da un search pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Poate e cineva interesat: Vand motor-carburatoare-cutie de Yamaha XV 500 Virago (494cmc scrie pe motor, 2400cmc capacitate ulei, mai scrie si YICS), motorul sta de 2 ani intr-o debara, pare complet, nu am istoric la el. Mai multe detalii la telefon 0724 222 539. Pret discutabil. Cred ca e de pe un Virago de 500 dar poate ma insel, nu ma pricep la clasa asta http://www.motorcycl...v500_virago.htm Se poate vedea in Timisoara, zona Blascovici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Vitezometrul de pe un virago de 535 se potriveste pe cel de 750? Eu am un bord intreg 750 ...o mica problema !! e in Mile si km inregistreaza in mile dar nu-l dau decat intreg ai un nr de tel unde ma poti contacta !! 0753080789 RELEU INCARCARE 535 750 1100 Original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina. Am cateva intrebari: - a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina? - cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)? - cati litri are rezeva? M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, deci nici o noutate. Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul. Astept pareri, idei... Editat Octombrie 29, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ideea e buna, dar doar pt atentionare. Se foloseste sistemul cu termistor si la alte modele moto, am vazut la cele cu pompa de benzina interna, in rezervor. Faptul ca ai deja o mufa acolo e un avantaj, poti trage fire fara probleme. Mi-a trecut si mie prin cap chestia asta, sa o fac la 250, dar e putin mai complicat... ar trebui sa trag fire in rezervor, sa gasesc un loc stabil unde sa montez termistorul... singurul loc ar fi pe sorb, dar nu m-am mai complicat, am preferat sa merg cu ea dupa nr de km si "la ochi". p.s: tu esti un electrician priceput, nu poti repara/inlocui electrovalva rezervei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am cateva intrebari: - a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina? - cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)? - cati litri are rezeva? De Electrovalva nu am auzit sa i se strice cuiva .... nu stiu care ar fi cauza defectiunii !! in principal 7 litrii in cel de rezerva 5 litrii daca ai probleme cu Electrovalva si asa sta degeaba te pot ajuta sa ti-o fac cadou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina. Am cateva intrebari: - a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina? - cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)? - cati litri are rezeva? M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, d eci nici o noutate. Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul. Astept pareri, idei... Eu nu m-as complica cu un termistor care de fapt dupa capul meu ar trebui sa fie doua bagate intr-o punte, unul de referinta si unul de masura plus comparatorul amplificator. As lua senzorul reed si magnetul de la un vitezometru electronic de bicicleta si as face in asa fel incat magnetul sa-mai faca contactul cand vreau eu sa desemnez un nivel minim de bezina.Mai simplu nu cred ca se poate. La clona mea in carte scrie ca am 13,5l din care 3,5 rezerva.Practic am constatat ca nu pot sa bag mai mult de 12,5 si rezerva undeva la 2,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) ...si asa sta degeaba te pot ajuta sa ti-o fac cadou ! Multumesc pentru oferta. Am sa revin cu un pm... Sa sti ca si la altii s-a stricat. Am demontat-o acum doi ani si am curatat-o(si nu a fost deloc usor, incercand sa o repun in functiune... insa fara succes... Era foarte gripata cu depuneri de rugina si alte chestii pietrificate(vezi foto 1 inainte si foto 2-7 dupa). Nu stiu daca a functionat vre-o data dupa reparatie. Ceva s-a intamplat totusi pentru ca acum alimentez cu aproape 9 litri fata de 6/7 inainte. Din acest motiv ma interesau cantitatile. ....As lua senzorul reed si magnetul de la un vitezometru electronic de bicicleta si as face in asa fel incat magnetul sa-mai faca contactul cand vreau eu sa desemnez un nivel minim de bezina... Solutia ta este mai complicata, stiu nu ai sa recunosti... asta este! Pe langa faptul ca termistorul este utilizat pe scara larga la multe marci auto/moto, eu am testat montajul intr-un pahar cu apa... si functioneaza! Mai simplu nu se poate.(vezi atasamentul 8). Apoi simplitatea consta si in faptul ca termistorul il poti fixa la capatul tevii principale de la valva... fara adaptari, modificari. testari, calibrari si bla bla bla... PS. trebuie sa fie de tip CTN, CTP-ul lucreaza invers... Editat Octombrie 30, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) De ce nu as recunoaste? Cred ca ai o impresie gresita despre mine.Eu ti-am spus cum as face eu pentru ca nu ma incanta ideea sa bag in benzina ceva ce accidental ar putea sa imi aprinda benzina.Stiu ca functioneaza si simplu cu inserierea unui bec dar trebuie sa gasesti echilibru perfect intre termistorul care e incalzit de curentul ce trece prin el si apoi racit sa stinga becul becul.Temperatura sa nu fie prea mare,Aici apar doua pericole care la solutia data de mine nu sunt posibile.1 curentul la un bec de 3W este de 0,25A, sufucient sa-ti dea o scanteiuta daca se rupe terminalul senzorului(putin posibil) 2 .daca cumva faci vreo smecherie si scurcicuitezi becul sau dai direct 12v la termistor risti iar pana ti se arde siguranta ca termistorul sa declanseze focul.Eu totusi ca prima optiune as folosi 2 termistoare in punte as culege diferenta si as amplifica-o pentru martorul de bord.Curent mic, nu se intampla nimic in niciun caz. Varianta cu reed iar iti conduce fire cu ceva curent in rezervor dar daca sunt izolate foarte bine nu cred ca ar fi probleme in caz de ceva. Eu ti-am spus punctul meu de vedere decizia o iei tu. Poti alege calea cea mai simpla sau calea mai sigura (cel putin dupa mine). Daca alegi varianta simpla iti sugerez ca pe firul ce se duce la termistor sa pui o siguranta ultrarapida si chiar sa faci teste inainte sa vezi la scurt in soclu cine crapa mai repede siguranta sau termistorul. Spor la mesterit » Post actualizat in 30 Oct 2014 23:32PS vezi ca Murphy ne pandeste Editat Octombrie 30, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Vlad, ce crezi tu este doar o supozitie, evident nefondata deoarece benzina nu arde ci doar vaporii ei. In al doilea rand pentru a se aprinde, acesti vapori au nevoie de aer - raportul stoichiometric care nu poate fi indeplinit niciodata intr-un mediu inchis. In altreilea rand temperatura tiristorului nu v-a ajunge niciodata in punctul de aprindere(5-600 grade). In legatura cu scanteia care eventual s-ar produce in mod accidental, aceasta nu are nici un efect - pompa de benzina electrica produce in mod constant la perii/colector un lant de scantei continue care sunt diminuate prin racire tocmai fiindca sunt produse in benzina. In concluzie, desi aceasta solutie este utilizata pe scara larga de catre producatori datorita simplitatii si acosturilor scazute, pana in prezent nici un rezervor nu a luat foc din acest motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Vlad, ce crezi tu este doar o supozitie, evident nefondata deoarece benzina nu arde ci doar vaporii ei. In al doilea rand pentru a se aprinde, acesti vapori au nevoie de aer - raportul stoichiometric care nu poate fi indeplinit niciodata intr-un mediu inchis. In altreilea rand temperatura tiristorului nu v-a ajunge niciodata in punctul de aprindere(5-600 grade). In legatura cu scanteia care eventual s-ar produce in mod accidental, aceasta nu are nici un efect - pompa de benzina electrica produce in mod constant la perii/colector un lant de scantei continue care sunt diminuate prin racire tocmai fiindca sunt produse in benzina. In concluzie, desi aceasta solutie este utilizata pe scara larga de catre producatori datorita simplitatii si acosturilor scazute, pana in prezent nici un rezervor nu a luat foc din acest motiv. Mica erata nu tiristor ci termistor,Ai aer destul acolo pentru ca rezervorul este aproape gol, vapori sunt din belsug(fa un test cu un chibrit aprins )Ti-am mai spus e treaba ta cum vezi problema si ce supozitii faci tu. Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot? Ma indoiesc.La a mea am pompa volumetrica cu membrana nu centrifugala.Nu am desfacut-o dar dupa zgomot si pulsatiile jetului bag mana in foc ca e asa. » Post actualizat in 31 Oct 2014 10:16 Apropo vezi ca dezinformezi benzina se autoaprinde la 5-600 grade Kelvin sa nu faca cineva vreo confuzie. » Post actualizat in 31 Oct 2014 10:18 Chiar mai putin daca ne luam dupa tabele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 ...Ai desfacut pompa de benzina si este imersat rotorul cu colector cu tot?... Da, am desfacut zeci de pompe si nunumai... sunt curios si demontez orice, lucrez in domeniu auto. Iar tot ce am scris sunt realizari concrete, facute de marii producatori! Adica REALITATI Una este sa scri ce ai facut si alta este sa scri ce crezi. Renunt sa-ti mai raspund... Daewo are termistor in rezervor... Toate pompele de alimentare sunt imersate si racite cu combustibilul ce circula prin ele. Chiar si la pompele externe(la care s-a renuntat de multi ani), benzina circula prin ele - (vezi atasament) pompa Bosch. Este realitatea ce ne inconjoara, nu eu le inventez, ci doar le studiez, sa le inteleg... restul sunt vorbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Da am inteles esti neam de Mitica Contra (sau Ponta).Tin sa-ti amintesc ca tu a i cerut si alte solutii.Daca vroiai sa te dai mare trebuia sa spui ce ai realizat si atat. Orice ai spune benzina are punctul de autoaprindere tot la 200 si grade celsius. Altadata cand ceri o parere o s-o ignor ca nu vreau sa am de-a face cu ciufutii. Editat Octombrie 31, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 cumpar comenzi avansate pentru 535... 0722342614... daca nu gasesc ma apuc sa le crosetez singur.. dar prefer sa le cumpar gata crosetate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 cumpar comenzi avansate pentru 535... 0722342614... daca nu gasesc ma apuc sa le crosetez singur.. dar prefer sa le cumpar gata crosetate... Daca ai un sudor bun si un strungar le faci mult mai ieftin fata de ce vei gasii pe net sau pe motociclism am avut un kit de comenzi avansate si s-au dat ca painea calda 200 Epuroi !! pe eBay le gasesti la 300 350 fara transport !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Referitor la problema rezervei: nici la mine nu a functionat vreo data (virago 535 din 1991 eu o am de 3 ani) asa ca am scos de tot comutatorul, iar sub rezervorul principal am demontat acea valva cu robinet si am vazut ca are 2 furtunase cu filtru in capat de lungimi diferite: clar cel scurt pt rezeerva. Asa ca pe cel lung l-am taiat (la baza ca sa pot pastra filtrul din varf) la nivelul celui mic. Acum e ca si cum ar fi permanent pe rezerva. Imi aduc aminte ca am pus o data 11 litri in ea, si nu eram pe 0 cu benzina. Oricum la 180 km parcursi caut benzinarie (km pracursi mixt nu numai urban). Asta a fost solutia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Daca este printre voi careva care stie si are timp sa refaca o instalatie electrica la yamaha virago 250 ( ma refer la inlocuit firele + mufe ) timp / bani ?.... rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Pai trebuie inlocuita toata? Nu se mai poate salva instalatia si inlocui doar portiunile afectate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 pai nu as vrea sa risc... ca sincer nu pricep... si deaceea am si zis daca se poate sa o refac complect contra cost binenteles... acum ii drept si daca nu costa foarte mult..ca daca e asa o vand pe bucati .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.