Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda... autobuz scrie pe mine si final de sezon probabil :(

Ce mi se pare ciudat e ca a avut simptome diferite si toate s-au nimerit in acelasi timp... semnalizare arsa, in scurt, baterie descarcata, intr-o zi a si mers prost (probabil ceva gunoi in carburator), carbune electromotor cu lipitura sarita... si pana la urma e cu totul altceva.

Link to post
Share on other sites

Daca sunt forfecate suruburile scapi destul de ieftin.

Tine minte ca trebuie sa pui blocator cand le strangi si in manual la 535 se recomanda sa le si nituiesti sa nu se desfaca

Apropo de rulmentul asta la 535 are 3 role si prins in 3 suruburi. Cand m-am uitat sa vad cum e al meu am descoperit ca are mult mai multe role exact ca si new starter clutch virago 535 si prins in 6 suruburi. Asa ca personal cred ca nu o sa am probleme cu el.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 22:07

PS Geo exista cea mai mica probalibitate ca atunci cand ai refacut legaturile la perii sa fi inversat firele?Ca atunci se invarte invers electrimotorul si rezultatul e acelasi, nu-ti invarte motorul.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

da, am aflat acum... tocmai am inchis telefonul cu mexykanu, "dealerul" meu de piese :)) asta mi-a spus si el, daca electromotorul invarte dar nu se invarte motorul... cel mai probabil rulmentul unisens. 110 euro nou, original... trebuie sa desfac motorul, sa fiu sigur de asta si dupa aceea sa vad daca iau original, china ebay sau Lifan (am gasit pe ebay un starter clutch complet de Lifan, cica e compatibil cu xv250)

Iti recomand, din proprie experienta, daca este fraiul de vina sa iei toate piesele care compun subansamblul

Daca iei doar rulmentul de sens, pinionul care il angreneaza (deteriorat la randul lui) iti va strica piesa noua

Link to post
Share on other sites

Iti recomand, din proprie experienta, daca este fraiul de vina sa iei toate piesele care compun subansamblul

Daca iei doar rulmentul de sens, pinionul care il angreneaza (deteriorat la randul lui) iti va strica piesa noua

 

Merci, daca o sa iau ceva China, asa o sa fac... daca o sa ajung la OEM, nu o sa-mi permit sa dau 200 euro pe tot ansamblul. Inca nu stiu nimic sigur, o sa bag iar mobra la demontat si sa vad ce e in ea.

Link to post
Share on other sites

Ai grija cu cele chinezesti ca ei zic ca sunt compatibile dar nu toate sunt.

Oricum pe ebay pentru route 66 am vazut tot setul la 68$

Dar poate nu ai nevoie de el.Desfa intai sau verifica ce ti-am spus mai sus

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Route 66 sau nu, sunt identice :) La 68$ originale sau China? Mai ai linkul?

Verific, normal, nu ma apuc sa cumpar inainte sa stiu sigur ce si cum... dar intreb si ma interesez in stanga si in dreapta, sa stiu ce optiuni am.

Edited by Geo_ZGA
Link to post
Share on other sites

la 535 cred ca e diferit sistemul, fata de 250...


» Post actualizat in 05 Oct 2014 13:42

Revin, cu o intrebare... roata dintata de la starter clutch ar trebui sa antreneze si rotorul de la alternator, nu? Cu tot cu ax... cand dau la automat, electromotorul invarte, se invarte si roata dintata de la starter clutch, cea mare din spatele rotorului, dar cam atat.


» Post actualizat in 05 Oct 2014 20:01

Problema a fost rezolvata, ea fiind cu totul alta... fara sa-mi dau seama, saptamana trecuta am intors carcasa electromotorului si i-am inversat sensul de rotatie.

Nu stiam in ce sens trebuie sa se invarta, am mai si dat de un link care mi-a confirmat prostia si l-am luat de bun. De fapt electromotorul, ca si volanta/rotorul, trebuie sa se invarta in sens invers acelor de ceasornic. La mine se invartea in senul acelor de ceasornic, adica fix pe sensul liber al rulmentului unisens si invers fata de cum ar trebui.

Creditele i se acorda lui Vlad, el a insistat pe ideea asta si mi-a aratat sensul corect in care trebuie sa invarta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

buna. stie careva daca se potriveste rezervorul de la xv1100 la virago 535? (ala de sus, nu cel de sub sa). si daca nu, ce modificari ar trebui facute sa se potriveasca? Peace \m/

Link to post
Share on other sites

Pt capac, daca nu dezmembreaza nimeni pe aici (si nu cred ca ai mari sanse, e model rar), cauta pe ebay.

Nu cred ca se potriveste vitezometrul, in primul rand au forma si prinderile diferite. Tot pe ebay gasesti, in afara se dezmembreaza mai multe. Dar ce problema are? Ca poate se repara...

Link to post
Share on other sites

Am cautat pe ebay, pretul e pe la 80 de euro, cu tot cu transport m-ar costa cam 100 si mi se pare cam mult. Vitezometrul e spart, capacul ala de plastic cromat e crapat si se vede inauntru ca zboara firele. Asta dupa o cazatura, bineinteles... O sa incerc sa-l duc la careva, poate totusi se gaseste o metoda sa-l repare. Capacul l-am pierdut pe drum, ca-i greu sa ocolesc toate gropile din zona. Daca gasesti vreun link pt capac, la un pret mai de bun simt, imi trimiti si mie?? Poate ca nu stiu eu sa caut...

Link to post
Share on other sites

Poate e cineva interesat:

Vand motor-carburatoare-cutie de Yamaha XV 500 Virago (494cmc scrie pe motor, 2400cmc capacitate ulei, mai scrie si YICS), motorul sta de 2 ani intr-o debara, pare complet, nu am istoric la el. Mai multe detalii la telefon 0724 222 539. Pret discutabil.

Cred ca e de pe un Virago de 500 dar poate ma insel, nu ma pricep la clasa asta :)

http://www.motorcycl...v500_virago.htm

 

Se poate vedea in Timisoara, zona Blascovici.

Link to post
Share on other sites

Vitezometrul de pe un virago de 535 se potriveste pe cel de 750?

Eu am un bord intreg 750 ...o mica problema !! e in Mile si km inregistreaza in mile dar nu-l dau decat intreg ai un nr de tel unde ma poti contacta !! 0753080789

 

RELEU INCARCARE 535 750 1100 Original

Link to post
Share on other sites

De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina.

 

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

 

M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, deci nici o noutate.

Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul.

 

Astept pareri, idei...

Edited by cristi 57
Link to post
Share on other sites

Ideea e buna, dar doar pt atentionare. Se foloseste sistemul cu termistor si la alte modele moto, am vazut la cele cu pompa de benzina interna, in rezervor. Faptul ca ai deja o mufa acolo e un avantaj, poti trage fire fara probleme. Mi-a trecut si mie prin cap chestia asta, sa o fac la 250, dar e putin mai complicat... ar trebui sa trag fire in rezervor, sa gasesc un loc stabil unde sa montez termistorul... singurul loc ar fi pe sorb, dar nu m-am mai complicat, am preferat sa merg cu ea dupa nr de km si "la ochi".

 

p.s: tu esti un electrician priceput, nu poti repara/inlocui electrovalva rezervei?

Link to post
Share on other sites

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

De Electrovalva nu am auzit sa i se strice cuiva .... nu stiu care ar fi cauza defectiunii !!

in principal 7 litrii in cel de rezerva 5 litrii

daca ai probleme cu Electrovalva si asa sta degeaba te pot ajuta sa ti-o fac cadou !

Link to post
Share on other sites

De la inceput am avut probleme cu rezerva care nu a functionat niciodata, astfel la fiecare 150 - 180 km trebuie sa alimentez. Evident ca de mai multe ori mi s-a intamplat sa uit si sa raman fara benzina, chestie foarte neplacuta. M-am saturat sa tot port cu mine un bidonas cu benzina.

 

Am cateva intrebari:

- a reparat cineva electrovalva rezervei de benzina?

- cati litri incap in rezervor(ma intereseaza practic, nu cifrele din manual)?

- cati litri are rezeva?

 

M-am gandit sa renunt la sistemul original si sa montez la nivelul sorbului principal un termistor. Alimentarea facandu-se permanent pe sorbul de rezerva. Astfel cand benzina ajunge sub nivelul acestui termistor, la bord se v-a aprinde un martor(cel de-al 5-lea martor, neutilizat in prezent). Sistemul cu termistor este aplicat pe cateva modele auto, d eci nici o noutate.

Adaptarea nu cred ca ridica probleme deoarece in robinetul de jos exista mufa care alimenteaza electromagnetul valvei - uin locul bobinei se monteaza termistorul.

 

Astept pareri, idei...

Eu nu m-as complica cu un termistor care de fapt dupa capul meu ar trebui sa fie doua bagate intr-o punte, unul de referinta si unul de masura plus comparatorul amplificator.

As lua senzorul reed si magnetul de la un vitezometru electronic de bicicleta si as face in asa fel incat magnetul sa-mai faca contactul cand vreau eu sa desemnez un nivel minim de bezina.Mai simplu nu cred ca se poate.

La clona mea in carte scrie ca am 13,5l din care 3,5 rezerva.Practic am constatat ca nu pot sa bag mai mult de 12,5 si rezerva undeva la 2,5.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...