Barna Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 raspuns pentru Bronco capacele laterale se pot slefui cu perie din pasla si apoi date cu lac pentru vopsea altfel vor oxida in timp(sunt din aluminiu) sau le dai cu spray care imita cromul(se gaseste in magazine auto) viteza max e pe undeva pe la 150 la ora, depinde de carburatoare(sa nu le fi dereglat cineva sau membranele) in privinta kilometrajului e clar ca nu are cat e pe ceas( in general se fac cam 5-10 mii pe an:nimeni nu-si ia motor sa-l tina de expozitie) chiar daca arata bine. e o moto reusita si manevrabila( la mine e a treia si cea mai mica ca cilindree dar e suficient pentru week-enduri si fara sa-ti risti viata inutil) cam atat in mare, sper sa te ajute numa bine, dan Sal,cum a scris is Dan ,capacele laterale le poti slefui,defapt petele albe pe care le vezi tu este stratul de lac care cu timpul vine jos. In privinta kilometrajului,sunt in Germania persoane care nu circula cu motoarele astea "mici" numai pana cand invata sa conduca mai bine si cumpara una mai mare.De foarte multe ori poti sa gasesti Virago intrun garaj plin de praf si de 3-4 ani nici nu a fost pornita .... Viteza maxima difera,fiecare model cand iese din fabrica este limitata,sunt diferite dimensiuni de limitatoare pe care le poti cumpara si tu de la un magazin ,dar daca carburatoarele nu sunt reglate cum trebe sau sun uzate ,viteza maxima scade si consumul creste !Supapele se regleza cam dupa 10-15.000 km . In primul si primul rand sa verifici starea carburatoarelor ,este inima motocicletei !!! Sunt niste motoare super ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasori Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 In primul si primul rand sa verifici starea carburatoarelor ,este inima motocicletei !!! Sunt niste motoare super ok ! aici trebuie sa dau si eu un vot "pentru" atat in privinta starii carburatoarelor cat si ca sunt motoare bune !!! desi prin aceasta zona din forum cred k toti sunt de acord cu acest fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lru1 Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 oameni buni )) am o problema mare ... la releul de incarcare de yamaha vin 4 fire unu rosu shi 3 galbene... cel rosu unde vine??? ) ... raman dator cu cateva beri de 1 mai acu daca imi datzi o mana de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Aprilie 27, 2007 Autor Share Postat Aprilie 27, 2007 - cat consuma XV 535 in oras? - care este presiunea recomandata in roti, fata si spate (ce scrie in manual)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 - cat consuma XV 535 in oras? - care este presiunea recomandata in roti, fata si spate (ce scrie in manual)? In oras daca sunt reglate ok karburatoarele (filtru de aer curat),si nu vrei sa mergi mai mult inafara orasului decat 130 km/h consumul in oras nu creste peste 5 L la 100 km Presiunea recomandata in roata fata este 2.00 si la roata spate 2.20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 ... consumul in oras nu creste peste 5 L la 100 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Nu fi nervos Avent vi in SM si iti reglam carburatoarele sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 @Barna sunt doua tipuri de consum in oras -- i oras obisnuit si in Bucuresti.Eu nu am reusit in Bucuresti sa imi ia sub 7%. Inafara cu pasager si mers la 90-100 km/h imi papa 4-4,5 % Bafta si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Sa vedeti ca cat de multumit sunt de viraga mea ,am curaju sa pornesc la Bucuresti din Satu Mare 700km.In total 1400 km. Mergem la expo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Aprilie 27, 2007 Autor Share Postat Aprilie 27, 2007 Mergem la expo Ihi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Cand mergeti la targ ca o sa vin si eu si poate ne intalnim pe acolo. Apropo anul trevut cand am fost nu aveam motor si nu mi-am pus problema : Cum intrati cu motoarele inauntru ?? Ce tyre sa faci sau daor sa-ti iei bilet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Am gasit motorul dorit, un Virago 535 cu comenzi avansate ca doar atit imi permit. Vroiam sa stiu pararea chopperistilor referitor la pozitia mea pe acest motor. Multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun, dar parerea mea e ca postul tau e unul ... cel putin "caraghios" O zi buna in continuare si sa ai noroc de motorul tau cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Merci de raspuns, inca nu l-am cumparat inca doar un test drive. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Am gasit motorul dorit, un Virago 535 cu comenzi avansate ca doar atit imi permit. Vroiam sa stiu pararea chopperistilor referitor la pozitia mea pe acest motor. Multam anticipat. Topicul asta nu are nici un rost. In schimb imi place avatarul tau cu Covaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Cred ca nu am fost bine inteles, scuze, as vrea sa il cumpar, sint destul de inalt ~ 191cm si vroiam doar o parare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Cred ca nu am fost bine inteles, scuze, as vrea sa il cumpar, sint destul de inalt ~ 191cm si vroiam doar o parare. Eu zic ca este un motor fain.Cu pozitia te poti obisnui daca ti se pare incomoda la inceput. Daca te gandesti ca motorul este prea mic in comparatie cu inaltimea ta,nu te mai gandi. Nu conteaza decat poate in ochii altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Omul vrea pareri, asa ca incerc si eu: E MIC PENTRU TINE! E un motor fain, mie personal (1.70m) imi place. Insa trebuie sa te gandesti bine cum te simti tu pe el. Mergi si cu pasager? Ai de gand sa faci drumuri lungi, cu bagaje? Pozitia de conducere poate deveni incomoda la drumuri mai lungi. Ai alte alternative, adica alte motoare pe lista ta de "search"? Poate un enduro-touring te-ar aranja mai bine... Daca e doar un drive-test, ia in calcul ce ti-am zis. Daca l-ai luat deja, sa-l stapanesti sanatos si j'de mii de km fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Multam fain de raspuns, asta asteptam. E un motor mai scurt dar are comenzi avanste si io sint cam inalt si la inceput pe drumuri. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Cam inghesuita. Incearca sa gasesti macar o Honda Shadow de 600 cu comenzi avansate, e posibil sa stai mai bine. Mie personal viraga de 535 mi se pare cel mai inghesuit motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Pe Virago 535 cu comenzi avansate stau exact ca pe Shadow 600 fara comenzi, de tras trag la fel dar Shadow e ceva mai lung si pretul mai mare cu cel putin 500EUR + ceva mai elegant; eu iau motorul pt. mers la tara pe drum f. bun ~ 100km, iesit prin oras dar nu la drumuri lungi si cite odata cu pasager cu care am facut testul si incape binisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Inca o poza din fata, pretul de 2450EUR din 1997 vi se pare corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 Depinde si cati km are la bord motorul. Daca e sub 20-30 de mii (reali) iar motocicleta a fost corect intretinuta si netavalita, pretul e unul mai mult decat decent. In ce priveste pozitia, e blana. Daca totusi o cumperi ar fi bine sa-i montezi si un parbriz, o sa te scuteasca de un efort la inaintare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Parerea mea: shadow cu comenzi avansate e minimum minimorum ca sa nu stai incomod. Amortesc doar uitandu-ma la poza ta. Ideal ar fi ori un cruiser mare, ori schimbi categoria - si aici enduro e cel mai potrivit pentru oamenii inalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Parerea mea: shadow cu comenzi avansate e minimum minimorum ca sa nu stai incomod. Amortesc doar uitandu-ma la poza ta. Ideal ar fi ori un cruiser mare, ori schimbi categoria - si aici enduro e cel mai potrivit pentru oamenii inalti. Sorine,de ce vrei sa fentezi omul? Lasa-l sa-si cumpere motocicleta clasica.Fara enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.