Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Mai este si alta vorba.Cica sa nu dai vrabia din mana pe cioara cu carene.Errr ... de pe gard. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Eu m-am dat pe al lui Dan. + carene + senzatia ca stai la 120 la ora + radio + curbe luate peste 80 + presupun ca n-o sa ma ploua peste 100km/h + consum (desi nu ma plang nici la GS) + s-ar face partie in fata mea, mai ales daca gasesc un RT alb + looks (call me shallow, please) - curbe sub 80 la ora - offroad foarte limitat (da, inca m-as mai baga pe forestiere foarte uscate, recunosc, doar ca mai am DRul pt asa ceva) - probabil cauciucuri mai scumpe - nu mai am cu ce ma da pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Pai sa vedem... consum mai mic... protectie mai buna... parbriz reglabil din mers... centru de greutate mai jos... Oricum faci cea mai mare parte a drumului pe asfalt, care RT are roata mai mica pe fata ca si GS, care e un plus pe curbe, dar un mare minus la trecerile la nivel cu calea ferata Asadar tregem linie si deliberam: RT. mai multe plastice de spart. off-road 0%, diferenta de consum nesemnificativa. GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Mai este si alta vorba.Cica sa nu dai vrabia din mana pe cioara cu carene.Errr ... de pe gard. Sorry. Daca tot te temi de carene, de ce salivezi dupa GT? Or fii la ala mai ieftine carenele? Mesaj completat Edificator ar fii si un post de-a lui Givu, ca el are de aman2 acuma. Eu l-as intreba asa: pentru o excursie in afara tarii, oriunde ar fii ea, ce ar alege: RT sau GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Daca tot te temi de carene, de ce salivezi dupa GT? Or fii la ala mai ieftine carenele? Pai cum ai zis si tu.Cuvantul definitoriu aici este "DACA". Nu salivez momentan dupa nicio mobra. In my book all are beautiful. Mesaj completatEdificator ar fii si un post de-a lui Givu, ca el are de aman2 acuma. Fac pariu ca le iubeste pe amandoua la fel. Altfel s-ar supara una sau cealalata. Eu l-as intreba asa: pentru o excursie in afara tarii, oriunde ar fii ea, ce ar alege: RT sau GS? GTR1400/FJR1300/ST1300/RT1200/GT1200/GSA1200/GS1200 lista e lunga. Insa depinde pe unde mergi. PS: sper ca iei posturile mele ca pe o gluma.Pentru ca asta intentioneaza ele sa fie Doar stii ca nu-s legat de o mobra anume. Toate-s faine. Editat Aprilie 26, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca tot te temi de carene, de ce salivezi dupa GT? Or fii la ala mai ieftine carenele? Mesaj completat Edificator ar fii si un post de-a lui Givu, ca el are de aman2 acuma. Eu l-as intreba asa: pentru o excursie in afara tarii, oriunde ar fii ea, ce ar alege: RT sau GS? pai depinde incotro o apuci. ca spre este poti merge numai cu GS-ul pe cand spre veste merge cu ambele. deci problema se pune altfel domnu Uzunu. Nu mai vrei sa calci ever prin offroad si namoale?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 deci problema se pune altfel domnu Uzunu. Nu mai vrei sa calci ever prin offroad si namoale?? Doua litere: DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Doua litere: DR Pai si atunci ce mai astepti? Ia-ti RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ...nu stiu daca parerea mea conteaza sau nu, important este sa faceti asa cum va dicteaza inima si buzunarul fiecaruia! ...BUDD, esti un mic povestitor, demn urmas de-a lu Ion creanga, mi-ai inveselit serios ziua citind-uti blogul.. ...UZUNU, rt si gs sunt 2 motoare diferite desi asemanarile intre ele sunt foarte mari!...rt-ul este un tourer cu tot ce implica asta iar gs-ul este un enduro-tourer cu tot ce implica asta!..nu trebuie sa-ti faci probleme de carenele rt-ului deoarece la trinte usoare pe laterale singurele chestii afectate sunt oglinzile!...motorul se opreste in cilindrii, la fel ca la gs!.. ...din raportul cutiei apar alte chestii care fac diferenta dintre cele 2 modele, rt-ul desi are 94cp este mai lenes decit gs-ul de 85cp, rt-ul are vitezele mai lungi...gs-ul primele 3 mai scurte!..ca si viteza maxima rt-ul merge oleaca mai tare(240), gs-ul(220)...atit indica ceasul!...nu am verificat cu ajutorul radarului!.. ...DAN, avind ambele modele pot sa spun cu mina pe inima ca sunt cel mai fericit om de pe planeta!...daca i-ti trebuie o viata ca sa termini un motor din asta gindeste-te ca eu am 2!!!...in concluzie traseele mele sunt de asa natura incit sa le folosesc pe amin2...evident ca pentru multa sosea, autostrada si confort prefer rt-ul...pt trasee care includ drumuri mai proaste chiar enduro si macadam, prefer gs-ul!.... ...ca si chestie de imagine, nu ma intereseaza care este mai frumos...pt mine ambele sunt extraordinar de frumoase(desi nu am agatat nimic gagici cu ele), am o satisfactie de triplare a dimensiunilor inimii atunci cind ma opresc linga alte zeci de motoare(indiferent unde, aici in tara sau afara pe coasta de azur) si le vad ca ale mele sunt altfel!...sunt bmw-uri!....i-mi place cind se aduna lumea linga cele mai fitzoase motoare de 1000000000de cai si linga al meu stau 3-4 oameni care dau marunt din buze, se minuneaza cind vad kilometrajul si se tot uita in jur intrebindu-se oare cine e cu motorul ala?? ...afara, nu te intreaba nimeni "cu cit merge motorul tau, bmw-ul tau"!!..exista 2 tipuri de motoare bmw care in constiinta oamenilor de rind inseamna ceva...RT si GS!...lumea se uita altfel la ele, lumea se uita altfel la cei ce le conduc!...in italia am primit o cafea de la un om de pe strada doar pentru ca aveam motor bmw!...in grecia am primit o bere Mythos pe acelasi motiv!... ...nu as vrea altceva, nici gratis!.. ...ca si concluzie:...un rt si un gs va vor satisface toate cerintele!....pe viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca tot te temi de carene, de ce salivezi dupa GT? Or fii la ala mai ieftine carenele? Mesaj completat Edificator ar fii si un post de-a lui Givu, ca el are de aman2 acuma. Eu l-as intreba asa: pentru o excursie in afara tarii, oriunde ar fii ea, ce ar alege: RT sau GS? stiu ce-o sa zica Givu, dar il las pe el, ca vad ca citeste topicu. pt o excursie in afara tarii, ok, dar pentru mersul zilnic prin tarisoara noastra? de cate ori treci granita sa te bucuri de drumurile alea faine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 26, 2010 Admin Share Postat Aprilie 26, 2010 Uzunu, la tine este simplu. Daca ai un DR nu vad de ce ai mai tine si GS -ul ala. Depinde de individ. Eu personal apreciez confortul si de aceea pt.mine nu exista decit motoare touring mari..RT, LT, 1400GTR, ST1300, Goldwing, GT. Ideea este ca daca apuci sa te dai mai mult cu un RT nu il vei uita asa usor si n-o sa-ti trebuiasca altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ...din raportul cutiei apar alte chestii care fac diferenta dintre cele 2 modele, rt-ul desi are 94cp este mai lenes decit gs-ul de 85cp, rt-ul are vitezele mai lungi...gs-ul primele 3 mai scurte!..ca si viteza maxima rt-ul merge oleaca mai tare(240), gs-ul(220)...atit indica ceasul!...nu am verificat cu ajutorul radarului!.. Am auzit ca pescarii pun de la ei de obicei... R1100RT are (ca si a mea) 90cp; 1100GS are 80cp. Viteza maxima: RT 217km/h, GS 204km/h. Si asta probabil cand erau noi si cu un pilot "standard" de 75kg. (aici recunosc ca ai specificat ca atat indica ceasul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Doua litere: DR 3 cuvinte: te pacalesti singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Am auzit ca pescarii pun de la ei de obicei... R1100RT are (ca si a mea) 90cp; 1100GS are 80cp. Viteza maxima: RT 217km/h, GS 204km/h. Si asta probabil cand erau noi si cu un pilot "standard" de 75kg. (aici recunosc ca ai specificat ca atat indica ceasul) ...vlad, nu am pus de la mine nimic!...nu sunt pescar si nici nu-mi place pescuitul dar te invit la o tura cu rt-ul meu si sa-mi spui tu cit arata vitezometrul atunci cind ajunge in capat.. ..la fel e valabil si cu gs-ul.. ...referitor la cai putere, recunosc ca nu stiam exact citi au dar am incercat sa-mi aduc aminte de prin anunturile de vinzare de pe net!..oricum eram destul de aproape!.. Editat Aprilie 27, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Grija mare la soareci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Se vinde sau se schimba semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Daca era filtru K&N nu mai avea problrma asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Uzune, cum ne-a fost vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Se vinde sau se schimba semnatura pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 pacat de ce pacat? vrea sa-si ia rt, nu firstbike. e bmw totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Si inca ce bmw... Daca faci drumuri asfaltate mai mult ca offroad, cum este cazu si la mine, RT se potrive mai bine ca un GS. Amandoua is faine, insa parca imi place RT mai mult acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Seria GS implineste 30 ani! http://www.30yearsgs.com/ BMW a lansat si colectia de haine GS 30 Jahre (tricou, polar etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 pacat de ce pacat? zicea omul ca exista si varianta schimbarii semnaturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Amandoua is faine, insa parca imi place RT mai mult acuma ...ti-am spus eu!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.