zigzag Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca mai sunt doar cateva zile: /index.php?/topic/714506-bmw-camp-5-the-real-deal/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800.Daca nu te incumeti la desierto, iti recomand wrs cu precizarea ca mai are nevoie de un suport suplimentar fata de prinderile standard. Daca ai h-ul pana in 1,80 ar putea fi o solutie, oricum peste aceasta inaltime nu stiu ce varianta poate fi acceptabila dpdv estetic.....http://www.ebay.it/itm/CUPOLINO-PARABREZZA-CAPONORD-FUME-WRS-BMW-F-800-GS-08-12-BM9004-/161184431463?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2587573d67&_uhb=1 Aparatori si scut e-bay.de, iar crashbar heavyduties. Editat Septembrie 7, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Dupa un drum mai "aventuros" am niste vibratii serioase in cadru de pe la 110 km/h asa ca va rog indrumati-ma unde as putea sa centrez rotile de F 800 GS (eventual un numar de telefon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Dupa un drum mai "aventuros" am niste vibratii serioase in cadru de pe la 110 km/h asa ca va rog indrumati-ma unde as putea sa centrez rotile de F 800 GS (eventual un numar de telefon). Poate daca ai avea un profil mai complet ar fi mai usor de facut recomandarile. Eu stiu vre-o doua variante in Bucuresti sau pe lânga [RAMS21 si Stulewa] stiu si pe un celebru de care ar trebui sa te feresti [Rabinu], dar nu am habar daca esti din zona, sau poate de la Baia Mare sau Arad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Mai e un nene cu nume de televizor, Sirius. Roti moto + Sirius pe Google te duce direct la el. Prietenii care au apelat au fost multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Salut din nou, Va multumesc ERU si bogdan_harea pentru raspunsurile voastre. Intr-adevar nu apare in profilul meu faptul ca sunt din Iasi, insa daca as gasi pe cineva care se pricepe, pot sa trimit rotile prin curier si sa fac apoi o plata ramburs ...etc. Cei din Iasi pe care i-am intrebat (nu foarte multi, intr-adevar) nu au stiut sa imi recomande pe cineva astfel incat v-am ridicat mingea la fileu. Prin urmare daca aveti vreun numar de telefon, va rog un mesaj. Intre timp il intreb si pe google de nenea cu televizorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Daca aveti de gand sa luati inaltatorul pentru frana de la touratech, il gasiti aici:http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-Brake-lever-extension-Enlarge-Fit-for-BMW-F800GS-F700GS-F650GS-Twin-non-ADV/1908568666.html ceva mai ieftin, transportul fiind gratis » Post actualizat in 15 Sep 2014 07:11 ....de fapt e cam tot acolo, parca si de la touratech aduce cineva cu transport 0 Editat Septembrie 15, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 La parbriz am luat un "no name" cu 90 de euro, mare cat o zi de post... de prin ungaria. Peste el a mai trebuit sa pun un inaltator de la wunderlich, ma innebunea vantul in casca. http://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html Aparatori de mana: BMW original Crashbar: http://www.adventure-spec.com/default/adventure-spec-crashbars-bmw-f800gs-f650gs.html si sunt foarte multumit, e destul de inalt si mi-a scos carena din multe boacane. Scut motor: BMW original. Merita toti banii, am aterizat de la vreo 60 la ora intr-o groapa, direct pe scut, n-are nimic, nici macar indoit nu e. Sau poti merge pe producatori locali daca ai vreme. Cand am cautat eu mi-au oferit timp de asteptare 3 luni... aveam nevoie de toate destul de repede pentru o tura. Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Care aveti F800GS si sunteti mai mici de statura? Cat de greu va descurcati la stop-uri/semafoare? Am vazut ca exista un kit de coborare de la Hyperpro pentru fata/spate (arcuri progresive). S-ar merita? Nu fac off-road hardcore, doar drumuri forestiere si chestii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Am 1.69. Nu am absolut nici o problema în trafic. O mai scap ( sau o mai scăpam) pe jos în off. Dar nu forestiere ușoare ci chestii mai hardcore. După ce am upgradat furca fața, aproape ca nu am mai tăvălit-o de loc. Părerea mea este ca dacă nu faci decât forestiere ușoare, nu e cazul să investești în Suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Cum faci cand opresti la semafor, de exemplu? Ajungi jos pe varfuri, sau pui doar un picior jos? Eu am 1.71, ca referinta, desi conteaza probabil lungimea cracilor ceva mai mult... Ai modificat ceva la ea (i.e. ai coborat-o cumva) sau e stock din punctul asta de vedere? Saua e stock? N-as vrea sa modific absolut nimic la ea, dar nu cred ca m-as descurca cu saua stock tinand cont de faptul ca duce inaltimea pe la 880mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Am 1,74, cu ghete probabil 1,76. Merg lunar cu un 800 gs cu sa inalta confort, deci mai lata decat originalul. Pun varfurile jos sau un picior stand asa, mai stramb. Pe de alta parte sunt obisnuit cu bmw xchallenge care este mai inalt la nivelul seii. Tu esti singurul care stie daca se va descurca sau nu. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Cum faci cand opresti la semafor, de exemplu? Ajungi jos pe varfuri, sau pui doar un picior jos? Eu am 1.71, ca referinta, desi conteaza probabil lungimea cracilor ceva mai mult... Ai modificat ceva la ea (i.e. ai coborat-o cumva) sau e stock din punctul asta de vedere? Saua e stock? N-as vrea sa modific absolut nimic la ea, dar nu cred ca m-as descurca cu saua stock tinand cont de faptul ca duce inaltimea pe la 880mm... L-am cumparat cu sa joasa. Daca a ta e normala sau i nalta o poti modifica la Dan din Tm. Cand opresc la semafor aproape ajung cu ambele varfuri jos. Dar cand spun varfuri ma refer la poante. Mai cau o bordura mai stau pe un singur picior si poate cel mai i mportant lucru nu prea merg prin oras . Oricum oprirea la semafor e pistol cu apa. In afara asfaltului unde nici terenul nu e plat e mult mai complicat. La inceput scapam mobra pe jos frecvent la opriri mai dubioase in off, acum aproape de loc, dar un mare rol in asta o are si furca. » Post actualizat in 22 Dec 2014 07:48 Am 1,74, cu ghete probabil 1,76. Merg lunar cu un 800 gs cu sa inalta confort, deci mai lata decat originalul. Pun varfurile jos sau un picior stand asa, mai stramb. Pe de alta parte sunt obisnuit cu bmw xchallenge care este mai inalt la nivelul seii. Tu esti singurul care stie daca se va descurca sau nu. Spor Aha deci pana la urma ti-ai luat 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) De mers prin oras oricum nu merg decat de nevoie, nu-mi place de nici o culoare. Se pare ca va trebui sa exersez oprirea si statul pe loc cu un picior, pare cea mai solida optiune. Cred ca in off conteaza mult si sa-ti alegi locul in care sa opresti, mai ales daca esti mai scurt de picioare (i.e. sub 1.80-1.85). Oricum, te obisnuiesti cu inaltimea, am observat asta pe Transalp. Am inceput cu o sa joasa, dupa vreo 5-6000km am zis sa incerc si saua stock care e pe la 843mm (deci se apropie ca inaltime de saua low a lui 800gs) si a fost OK, chiar si prin oras. E si o chestie psihologica cred. Ramane sa exersez "Captain Morganu'" si cred ca o sa ma descurc. EDIT: Saua low de 800gs am inteles ca-i tare ca piatra, deci cel mai probabil ori o sa iau varianta stock si o sa mai tai din spuma, ori o trimit la domnul Dan din TM s-o doftoriceasca. Editat Decembrie 22, 2014 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Aha deci pana la urma ti-ai luat 800. Nop. 800-le sta la mine in curte de 3 sezoane si am acces nelimitat . Inca am XC-ul, dar s-ar putea sa se schimbe datele problemei. Ma tot gandesc la un g450 sau wr 450 f...sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 De mers prin oras oricum nu merg decat de nevoie, nu-mi place de nici o culoare. Se pare ca va trebui sa exersez oprirea si statul pe loc cu un picior, pare cea mai solida optiune. Eu m-am dat de cateva ori cu F800GS si desi am 1,85m (si nu par sa fiu "scurt in picioare") as zice ca eram spre limita cu manevrarea si cu atinsul confortabil. Tinand cont si ceea ce citesc de la ERU (evident, usor de imaginat oricum), eu cred ca nu faci decat sa te complici si sa risti. M-am dat si eu ocazional in off si, in ciuda inaltimii mele, am vazut ca foarte usor ajungi la situatii cand nu mai apuci sa pui piciorul jos. Pt mine ar fi un mare stres chestia asta. De ce excluzi F700GS? Mie mi se pare o motocicleta excelenta... si e si ceva mai ieftina. Ai nevoie neaparat de roata de 21" si cursa suspensiei asa lunga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Tinand cont si ceea ce citesc de la ERU (evident, usor de imaginat oricum), eu cred ca nu faci decat sa te complici si sa risti. M-am dat si eu ocazional in off si, in ciuda inaltimii mele, am vazut ca foarte usor ajungi la situatii cand nu mai apuci sa pui piciorul jos. Pt mine ar fi un mare stres chestia asta. n-ar tre' sa fie stres exista situatii in care ajungi la limita si daca ai 1.94... cel mai bine de evitat pus piciorul jos si oricum cand e nevoie de multe ori nu se aplica tehnica de "semafor"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 F700 nu-mi place din cateva motive: - roata fata de 19" si ground clearance mic (am simtit asta pe Transalp de cateva ori) - roti turnate (chestiune de preferinta personala) - putere cam putina. mi se pare un pas inainte cam mic fata de Transalp-ul meu de acum - momentan fac on-road/off-road cam 70/30 dar pe viitor vreau sa trec mai mult pe offroad (nu neaparat hard) si mi se pare ca 700-le nu s-ar descurca suficient de bine. Pare orientata spre road mai mult decat spre off-road. Vreau ca urmatorul motor sa fie cu mine pe termen ceva mai lung si mi se pare ca 800-le e cel mai bun compromis la ora asta. Chestia cu atinsul confortabil e relativa si se schimba inclusiv de-a lungul timpului de folosire si acomodare cu o motocicleta anume, dupa parerea mea. Ramane sa ma si urc pe una, sa vad cum ma simt pe ea, poate nu-mi mai place (sau dimpotriva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 F700 nu-mi place din cateva motive: - putere cam putina. mi se pare un pas inainte cam mic fata de Transalp-ul meu de acum Ramane sa ma si urc pe una, sa vad cum ma simt pe ea, poate nu-mi mai place (sau dimpotriva). Nu insist cu F700, am inteles ce spui, insa trebuie totusi sa mentionez un lucru: puterea este putina doar pe hartie si tind sa cred ca se simte total altfel decat Transalp. Nu uita ca este acelasi motor de 800cc, doar ca este putin "sugrumat". insa cuplul este mare si foarte de jos. Daca ai chef/ocazia, o sa te convingi la un test. Eu am fost foarte placut surprins. In final, este clar ca cel mai bine este sa te urci tu pe ea si, cand vremea iti va permite, sa faci un test. Din fericire la Bavaria inteleg ca nu este deloc complicat sa testezi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Omule suie-te pe unu si daca-ti place il cumperi. End of story. Cu inaltimea te obisnuiesti in timp. Prima mea motocicleta a fost un F650GS mono, si imi aduc aminte ca o manipulam mai greu decat o fac acum cu 800-le. Am un prieten [tot 1.69] care avea la un moment dat un KTM 950 cu cea mai lunga suspensie care s-a pus vreodata pe mobra aia. Si nu parea sa-l incurce inaltimea. Asa mi-am facut curaj si am luat 800-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Cu inaltimea te obisnuiesti in timp. depinde de viteza! daca mergi repede distanta scade si timpul se dilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Am un parbriz inalt afermarket de la WRS si problema majora apare pe autostrada in spatele eventualelor masini/motoare. Se creeaza turbulente si parbrizul intra in vibratie, fiind si la limita ca inaltime, devine cel putin deranjant. Acelas lucru il patesc si daca bate vantul. Stiu, trebuie sa fiu intodeauna primul, nu e intotdeauna posibil si mai sunt si catalogat gen vitezoman infumurat (de la parbriz evident ) Acum intrebarea: ma poate ajuta cineva cu un suport de parbriz pentru modelul inalt de la bmw, cel optional? (In zona Bucurestiului) Am nevoie de el pentru a verifica in ce masura se pupa cu parbrizul meu si daca ofera suficient suport ca si inaltime. Nu as da 100 euro pe el si sa vad ca nu imi este folositor. E vorba de asta: Parbrizul fiind asta: » Post actualizat in 04 Feb 2015 18:53 In zona Romaniei?! » Post actualizat in 04 Feb 2015 18:57 Glumesc, nu voi primi probabil nici un raspuns.....si ziceau unii ca ce mai piata e pe segmentul asta....or fi 50 buc. vandute prin Bucale in cei 6 ani de cand a aparut? » Post actualizat in 15 Feb 2015 09:32 daca vrea careva un crashbar, il dau ieftin /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-74&do=findComment&comment=3917373 Editat Februarie 2, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Salutari!Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Salutari! Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic). In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa). Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat). Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare? As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare. Cu stima! s-ar putea sa primesti ceva raspunsuri daca postezi la topicul de F650 monocilindru. Acolo sunt foarte multi posesori si probabil s-au mai intalnit cu astfel de probleme. Aici la bicilindru, pe laga faptul ca sunt putini utilizatori, e si complet alta mobra. Editat Februarie 27, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.