Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Discutia se poarta, cred eu, pt motoare noi in garantie sau putin dupa, la primul proprietar. Nu ar trebui amestecate cu motoare vechi trecute prin multe zeci/sute de mii de km si mai multi proprietari. La astea din urma totul este scuzabil. Problema este cu cele noi, 1-2 ani si pana-n 50000km, unde BMW si europenele in general sunt mai slabute la cap fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Concluzia celor de la BMW a fost ca dezastrul a fost cauzat de benzina proasta.Cam asta cred si eu,pistoanele fiind sfaramate din cauza detonatiei benzinei.Ar corespunde si cu povestea proprietarului,care zice inital de simptome care seamana cu cele de la detonatie. Si cu faptul ca s-au stricat in acelasi timp doua identice ,cu acelasi nr de km si aceeasi intretinere.

In restul motorului nu se vad urme dezastruoase de uzura,ceea ce cred ca scoate uleiul de pe lista suspectilor.

http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=338

Ciudat ca proprietarul zice ceva de o remapare a alimentarii/aprinderii facuta la BMW Canada pentru benzina cu cifra octanica mica

despre care BMW-baza nu a auzit. Foarte posibil ca aceasta remapare(daca o fi reala) sa fi fost adevarata cauza iar un 800GS standard sa nu fi avut probleme.

 

In afara subiectului:

dubios arata imbinarea dintre biela si capacul ei, obtinuta se pare printr-un procedeu de fabricatie smecher: http://www.epma.com/New_non_members/case-s...necting_rod.htm

ciudat arata si statorul alternatorului,de zici ca e ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citisem ca la GS-urile de 800 exista posibilitatea remaparii pt cifra octanica mai mica... nu mai stiu unde dar ori in fisele de prezentare de pe sites or in ceva brosuri tot "productie" BMW...

 

 

Mesaj completat

dap: http://www.bmwbikes.co.uk/uploads/Products...s_pressinfo.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Deoarece era cam inalta pentru mine, am modificat un pic motoreta. Un pic = -2,5cm. In spate am inlocuit arcul original cu Hyperpro progresiv iar in fata montat juguri mai jos. Total operatiune 570lei. Inca nu am incercat-o in afara asfaltului.

 

Am incercat si cu saua - dar acolo am cam dat-o in bara. Pentru 330euro nu am castigat mai nimic (poate cel mult confort la drum lung). Se pare ca saua joasa Touratech nu este mai joasa decat cea normala BMW - retapitata.

Mai castigi, mai pierzi.

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Transalpul de dupa 2001 nu mai are CDI deci nu are ce sa se mai arda.

Numai modelul vechi are aceste pb, iar pt a nu se mai arde, de fapt nici macar nu se arde, se deslipsc firele ca apasa saua pe el... trebuie mutat ceva mai jos

Nu zic ca TA e perfect, peste 1 an vreau sa trec pe F650 de 800cm, mai astept sa scada pretul

 

 

Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.

In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte.

Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema?

Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa?

Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am urmarit topicul lui Chitown post cu post. Nua franat si tind sa il cred cand spune ca nu a fost eroare de pilotaj - dupa 50k km cu mobra aia, din care majoritate pe drumuri mult mai proaste, ar fi si culmea sa se imprastie in linie dreapta.

 

 

 

Aparent, o piatra sau ceva s-a prins intre crampoane, i-a rupt aripa si asta a lasat "in aer" furtunul de frana dintre cei doi etrieri. La scurt timp (fractiuni de secunda), respectiva conducta s-a agatat cumva de crampoane si a blocat roata fatza, ceea ce a dus la cazatura omului.

 

Solutia: pereche de conducte de frana, trase motocross style de-a lungul fiecarei furci si abia apoi prinse la restul instaltiei. Nu magaria cu crossover line folosita preponderent la vitezane.

 

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

 

Bad karma.Mi-a scapat.Oricum,mi se rupe.Sunt un porc.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Io zic ca i-a intrat ceva piatra intre roata si aripa, aripa s-o rupt, el s-o speriat si si-o rupt m uia :)

Prostia se plateste mereu. A invatat si el ceva cu ocazia asta. O lectie destul de scumpa, dar probabil ei au alt sistem de asigurari si acoperire a pagubelor.

In viata nu e ca in transmisiunile EuroSport.

 

Am urmarit topicul lui Chitown post cu post. Nua franat si tind sa il cred cand spune ca nu a fost eroare de pilotaj - dupa 50k km cu mobra aia, din care majoritate pe drumuri mult mai proaste, ar fi si culmea sa se imprastie in linie dreapta.

Aparent, o piatra sau ceva s-a prins intre crampoane, i-a rupt aripa si asta a lasat "in aer" furtunul de frana dintre cei doi etrieri. La scurt timp (fractiuni de secunda), respectiva conducta s-a agatat cumva de crampoane si a blocat roata fatza, ceea ce a dus la cazatura omului.

Solutia: pereche de conducte de frana, trase motocross style de-a lungul fiecarei furci si abia apoi prinse la restul instaltiei. Nu magaria cu crossover line folosita preponderent la vitezane.

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

 

Concluzia?

Am mai spus-o si prin alte posturi - vrei enduro sau rally iti iei motocicleta dedicata. F800-le este un animal isteric si greu. Est eo motocicleta de strada. Ocazional, o poti folosi la un soft turism, in treapta 1 sau 2.

Dumb... :laugh:

Pentru ce vroia wannabe-ul din fimuletul de mai sus era suficient un monocilindru de capacitate 300 pana la 650 cmc si un maxim 140 de kg.

Plus echipamente de enduro, nu cordurile alea touring.

Sa zica mersi prostul ca este cat se poate de functional dupa ce a incercat el sa faca.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia?

Am mai spus-o si prin alte posturi - vrei enduro sau rally iti iei motocicleta dedicata. F800-le este un animal isteric si greu. Est eo motocicleta de strada. Ocazional, o poti folosi la un soft turism, in treapta 1 sau 2.

Dumb... :laugh:

Pentru ce vroia wannabe-ul din fimuletul de mai sus era suficient un monocilindru de capacitate 300 pana la 650 cmc si un maxim 140 de kg.

Plus echipamente de enduro, nu cordurile alea touring.

Sa zica mersi prostul ca este cat se poate de functional dupa ce a incercat el sa faca.

Pe unde mergea el te dai lejer si cu ST (indiferent de genratie) sau cu Africane sau cu boxere BMW. Chiar si cu stradalul Ducati MTS 1200. La ultimul mai putin lejer, dar tot merge bine-mersi.

 

Concluzia e cu totul alta: nu ascultati publicitatea BMW. Chiar daca motocicleta a fost conceputa cu un scop (dual-sport), finisajele sunt cat se poate de stradale, de la filtrul de ulei expus 100%, scaritele de pasager sudate si pana la conducta de frana transvesala. Sunt scapari care dau dovada de lipsa de experienta a BMW in offroad. Ei fac masini de strada care teoretic sunt bune pt dual-sport. Take that with a grain of salt.

 

A se nota ca niciun KTM990 nu are astfel de 'hibe'. Ei chiar s-au gandit la offroad cand au facut motoru', chiar daca le da cu virgula la fiabilitate.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Concluzia e cu totul alta: nu ascultati publicitatea BMW.

 

Foarte corect.

Cu putin efort, cred ca reusesti un 70-80 kmh si cu un cruiser sau SS pe acolo.

Nici ele nu sunt facute pentru asa ceva. Iar consecintele ar fi la fel de grave.

Se pot face tentative de enduro si cu F800Gs, 950/990 Adv, samd, dar iti trebuie o conditie fizica si o experienta pe off muult peste medie. De genul celor din filmuletele publicitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

 

Sunt fost posesor de F 650 GS monocilindru si imi doresc un F 800 GS asa stradal si naspa cum zice Raul isteric si greu :) .

 

Problema mea, pe langa cea financiara , intrucat animalele astea isterice nu sunt de loc ieftine, este inaltimea [am cam 1.70] pe F650gs aproape ajungeam cu ambele talpi jos [mentionez ca a fost prima mea mobra] acum dupa ce am mai facut niste km cred ca nu mai am nevoie sa ajung cu ambele talpi jos .

 

Eram insa curios daca exista vre un posesor mai mic de inaltime care sa aiba fiara asta in dotare. Daca a avut probleme cu inaltimea ? Sau ce mi-ar mai putea spune un alt fost posesor de F650 gs mono actual posesor de F800.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram insa curios daca exista vre un posesor mai mic de inaltime care sa aiba fiara asta in dotare. Daca a avut probleme cu inaltimea ? Sau ce mi-ar mai putea spune un alt fost posesor de F650 gs mono actual posesor de F800.

Cred ca sunt posesorul celui mai jos F800 de prin zona. Vezi ce am scris eu mai devreme, prin februarie. Desi este o diferenta - eu am 1,75. Acum stau destul de lejer cu ambele talpi jos.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa citesc thread-ul de la cap la coada , desi in principiu am cam citit de-a lungul timpului intrucat ma gandeam eu in secret la mobra asta de ceva vreme .

Insa mi se pare ciudat sa imi cumpar o astfel de mobra si sa o cobor.

Adica sa nu ma intelegi gresit am ales mobra dupa niste criterii in care intra si capacitatile ei de off curse suspensii etc ...mi se pare asa un fel de sacrilegiu sa o cobor. Stiu ca exista pe la vanzatorii de suspensii after market kituri de coborare dar nu as vrea sa fac asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa citesc thread-ul de la cap la coada , desi in principiu am cam citit de-a lungul timpului intrucat ma gandeam eu in secret la mobra asta de ceva vreme .

Insa mi se pare ciudat sa imi cumpar o astfel de mobra si sa o cobor.

Adica sa nu ma intelegi gresit am ales mobra dupa niste criterii in care intra si capacitatile ei de off curse suspensii etc ...mi se pare asa un fel de sacrilegiu sa o cobor. Stiu ca exista pe la vanzatorii de suspensii after market kituri de coborare dar nu as vrea sa fac asta.

Atunci nu-ti lua. Este foarte inalta. Daca pentru sosea este acceptabila, cred eu, si la 1,70, in afara asfaltului nu o sa te mai descurci decat daca este super-meserias. Sunt momente cand ai nevoie sa pui un picior jos, chiar daca foarte rar, o data la jumatate de ora. Dar este suficient, pentru ca atunci te vei varsa si la un moment dat o sa ti se urasca cu cazaturile.

Am avut F650 monocilindru. Era mult mai jos. Cred ca cel putin 10cm - dar se pot verifica cifrele oficiale. Am avut si R1200GS. Si ala era semnificativ mai jos.

Apropo de "sacrilegiu": tot fier e, nu te gandi ca e mare jmecherie. Merge bine, sunt multumit, dar nu inseamna ca ce a facut neamtul nu se poate modifica - cobora.

Eu am pierdut 2,5cm la garda la sol. Suspensiile sunt insa clar mai bune acum, ca am arcuri progresive si pe fata si pe spate. Cursa a ramas aceeasi. Deocamdata nu am reusit sa dau cu scutul de jos (sau de vreun bolovan) de cand am coborat-o. Mai incerc saptamanile viitoare in Muntii Atlas si in Sahara si vedem ce iese.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...