Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800.

Daca nu te incumeti la desierto, iti recomand wrs cu precizarea ca mai are nevoie de un suport suplimentar fata de prinderile standard. Daca ai h-ul pana in 1,80 ar putea fi o solutie, oricum peste aceasta inaltime nu stiu ce varianta poate fi acceptabila dpdv estetic.....

http://www.ebay.it/itm/CUPOLINO-PARABREZZA-CAPONORD-FUME-WRS-BMW-F-800-GS-08-12-BM9004-/161184431463?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item2587573d67&_uhb=1

Aparatori si scut e-bay.de, iar crashbar heavyduties.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum mai "aventuros" am niste vibratii serioase in cadru de pe la 110 km/h asa ca va rog indrumati-ma unde as putea sa centrez rotile de F 800 GS (eventual un numar de telefon).

 

Poate daca ai avea un profil mai complet ar fi mai usor de facut recomandarile. Eu stiu vre-o doua variante in Bucuresti sau pe lânga [RAMS21 si Stulewa] stiu si pe un celebru de care ar trebui sa te feresti [Rabinu], dar nu am habar daca esti din zona, sau poate de la Baia Mare sau Arad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou,

 

Va multumesc ERU si bogdan_harea pentru raspunsurile voastre. Intr-adevar nu apare in profilul meu faptul ca sunt din Iasi, insa daca as gasi pe cineva care se pricepe, pot sa trimit rotile prin curier si sa fac apoi o plata ramburs ...etc. Cei din Iasi pe care i-am intrebat (nu foarte multi, intr-adevar) nu au stiut sa imi recomande pe cineva astfel incat v-am ridicat mingea la fileu.

 

Prin urmare daca aveti vreun numar de telefon, va rog un mesaj. Intre timp il intreb si pe google de nenea cu televizorul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti de gand sa luati inaltatorul pentru frana de la touratech, il gasiti aici:http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-Brake-lever-extension-Enlarge-Fit-for-BMW-F800GS-F700GS-F650GS-Twin-non-ADV/1908568666.html ceva mai ieftin, transportul fiind gratis

» Post actualizat in 15 Sep 2014 07:11

....de fapt e cam tot acolo, parca si de la touratech aduce cineva cu transport 0

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La parbriz am luat un "no name" cu 90 de euro, mare cat o zi de post... de prin ungaria. Peste el a mai trebuit sa pun un inaltator de la wunderlich, ma innebunea vantul in casca. http://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html

 

Aparatori de mana: BMW original

 

Crashbar: http://www.adventure-spec.com/default/adventure-spec-crashbars-bmw-f800gs-f650gs.html si sunt foarte multumit, e destul de inalt si mi-a scos carena din multe boacane.

 

Scut motor: BMW original. Merita toti banii, am aterizat de la vreo 60 la ora intr-o groapa, direct pe scut, n-are nimic, nici macar indoit nu e.

 

Sau poti merge pe producatori locali daca ai vreme. Cand am cautat eu mi-au oferit timp de asteptare 3 luni... aveam nevoie de toate destul de repede pentru o tura.

 

Caut parbriz touring aparatori mana,crashbar,scut motor pt gs 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am 1.69. Nu am absolut nici o problema în trafic.

O mai scap ( sau o mai scăpam) pe jos în off. Dar nu forestiere ușoare ci chestii mai hardcore.

După ce am upgradat furca fața, aproape ca nu am mai tăvălit-o de loc.

 

Părerea mea este ca dacă nu faci decât forestiere ușoare, nu e cazul să investești în Suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,74, cu ghete probabil 1,76. Merg lunar cu un 800 gs cu sa inalta confort, deci mai lata decat originalul. Pun varfurile jos sau un picior stand asa, mai stramb. Pe de alta parte sunt obisnuit cu bmw xchallenge care este mai inalt la nivelul seii. Tu esti singurul care stie daca se va descurca sau nu. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum faci cand opresti la semafor, de exemplu? Ajungi jos pe varfuri, sau pui doar un picior jos? Eu am 1.71, ca referinta, desi conteaza probabil lungimea cracilor ceva mai mult...

 

Ai modificat ceva la ea (i.e. ai coborat-o cumva) sau e stock din punctul asta de vedere? Saua e stock? :)

 

N-as vrea sa modific absolut nimic la ea, dar nu cred ca m-as descurca cu saua stock tinand cont de faptul ca duce inaltimea pe la 880mm...

 

 

L-am cumparat cu sa joasa. Daca a ta e normala sau i nalta o poti modifica la Dan din Tm.

 

Cand opresc la semafor aproape ajung cu ambele varfuri jos. Dar cand spun varfuri ma refer la poante. Mai cau o bordura mai stau pe un singur picior si poate cel mai i mportant lucru nu prea merg prin oras :).

Oricum oprirea la semafor e pistol cu apa. In afara asfaltului unde nici terenul nu e plat e mult mai complicat. La inceput scapam mobra pe jos frecvent la opriri mai dubioase in off, acum aproape de loc, dar un mare rol in asta o are si furca.

» Post actualizat in 22 Dec 2014 07:48

Am 1,74, cu ghete probabil 1,76. Merg lunar cu un 800 gs cu sa inalta confort, deci mai lata decat originalul. Pun varfurile jos sau un picior stand asa, mai stramb. Pe de alta parte sunt obisnuit cu bmw xchallenge care este mai inalt la nivelul seii. Tu esti singurul care stie daca se va descurca sau nu. Spor

 

 

Aha deci pana la urma ti-ai luat 800. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha deci pana la urma ti-ai luat 800. :)

 

Nop. 800-le sta la mine in curte de 3 sezoane si am acces nelimitat :). Inca am XC-ul, dar s-ar putea sa se schimbe datele problemei. Ma tot gandesc la un g450 sau wr 450 f...sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers prin oras oricum nu merg decat de nevoie, nu-mi place de nici o culoare. Se pare ca va trebui sa exersez oprirea si statul pe loc cu un picior, pare cea mai solida optiune.

 

Eu m-am dat de cateva ori cu F800GS si desi am 1,85m (si nu par sa fiu "scurt in picioare") as zice ca eram spre limita cu manevrarea si cu atinsul confortabil.

Tinand cont si ceea ce citesc de la ERU (evident, usor de imaginat oricum), eu cred ca nu faci decat sa te complici si sa risti. M-am dat si eu ocazional in off si, in ciuda inaltimii mele, am vazut ca foarte usor ajungi la situatii cand nu mai apuci sa pui piciorul jos. Pt mine ar fi un mare stres chestia asta.

 

De ce excluzi F700GS? Mie mi se pare o motocicleta excelenta... si e si ceva mai ieftina. Ai nevoie neaparat de roata de 21" si cursa suspensiei asa lunga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont si ceea ce citesc de la ERU (evident, usor de imaginat oricum), eu cred ca nu faci decat sa te complici si sa risti. M-am dat si eu ocazional in off si, in ciuda inaltimii mele, am vazut ca foarte usor ajungi la situatii cand nu mai apuci sa pui piciorul jos. Pt mine ar fi un mare stres chestia asta.

 

n-ar tre' sa fie stres :) exista situatii in care ajungi la limita si daca ai 1.94... cel mai bine de evitat pus piciorul jos si oricum cand e nevoie de multe ori nu se aplica tehnica de "semafor"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F700 nu-mi place din cateva motive:

 

- putere cam putina. mi se pare un pas inainte cam mic fata de Transalp-ul meu de acum

 

Ramane sa ma si urc pe una, sa vad cum ma simt pe ea, poate nu-mi mai place (sau dimpotriva).

 

Nu insist cu F700, am inteles ce spui, insa trebuie totusi sa mentionez un lucru: puterea este putina doar pe hartie si tind sa cred ca se simte total altfel decat Transalp. Nu uita ca este acelasi motor de 800cc, doar ca este putin "sugrumat". insa cuplul este mare si foarte de jos. Daca ai chef/ocazia, o sa te convingi la un test. Eu am fost foarte placut surprins.

 

In final, este clar ca cel mai bine este sa te urci tu pe ea si, cand vremea iti va permite, sa faci un test. Din fericire la Bavaria inteleg ca nu este deloc complicat sa testezi ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule suie-te pe unu si daca-ti place il cumperi. End of story. Cu inaltimea te obisnuiesti in timp. Prima mea motocicleta a fost un F650GS mono, si imi aduc aminte ca o manipulam mai greu decat o fac acum cu 800-le.

Am un prieten [tot 1.69] care avea la un moment dat un KTM 950 cu cea mai lunga suspensie care s-a pus vreodata pe mobra aia. Si nu parea sa-l incurce inaltimea. :)

 

Asa mi-am facut curaj si am luat 800-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am un parbriz inalt afermarket de la WRS si problema majora apare pe autostrada in spatele eventualelor masini/motoare. Se creeaza turbulente si parbrizul intra in vibratie, fiind si la limita ca inaltime, devine cel putin deranjant. Acelas lucru il patesc si daca bate vantul. Stiu, trebuie sa fiu intodeauna primul, nu e intotdeauna posibil si mai sunt si catalogat gen vitezoman infumurat (de la parbriz evident :) )

Acum intrebarea: ma poate ajuta cineva cu un suport de parbriz pentru modelul inalt de la bmw, cel optional? (In zona Bucurestiului)

Am nevoie de el pentru a verifica in ce masura se pupa cu parbrizul meu si daca ofera suficient suport ca si inaltime. Nu as da 100 euro pe el si sa vad ca nu imi este folositor.

E vorba de asta:post-66640-0-91297500-1422866466_thumb.jpg

Parbrizul fiind asta: post-66640-0-01325900-1422866885_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Feb 2015 18:53

In zona Romaniei?! :)

» Post actualizat in 04 Feb 2015 18:57

Glumesc, nu voi primi probabil nici un raspuns.....si ziceau unii ca ce mai piata e pe segmentul asta....or fi 50 buc. vandute prin Bucale in cei 6 ani de cand a aparut?

» Post actualizat in 15 Feb 2015 09:32

daca vrea careva un crashbar, il dau ieftin :)

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-74&do=findComment&comment=3917373

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Salutari!

Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).
In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).
Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).
Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?

As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.

Cu stima!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari!

 

Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).

In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).

Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).

Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?

 

As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.

 

Cu stima!

s-ar putea sa primesti ceva raspunsuri daca postezi la topicul de F650 monocilindru. Acolo sunt foarte multi posesori si probabil s-au mai intalnit cu astfel de probleme. Aici la bicilindru, pe laga faptul ca sunt putini utilizatori, e si complet alta mobra.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

Meam cumparat si eu un F800GS 2010 (upgrade de la un F650GS Dakar din 2000) si

am niste intrebari pentru posesori de F800GS model 2008-2013.

 

1. In weekend am observat urmatorul lucru.

Bag cheia in contact si pornesc aprinderea (nu pornesc motorul) - motocicleta isi face verificarea.

In timpul verificarii dinspre pompa de benzina se aude un scurt bip. Dureaza mai putin de o secunda.

Dupa ce pornesc moto acest bip se aude continuu - se aude slab deoarece sunetul esapamentului il acopera.

Compartament dat lam observat aceasta duminica.

Motocicleta deabea a fost scoasa de la iernare.

A fost servisata saptamina trecuta (schimbat ulei, lichide frina si racire).

Duminica afara erau 6 grade Celsius.

Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie.

Dar am mai circulat ceva timp in toamna si in duminica cu pricina si nu avea problema data.

 

2. In general am observat urmatorul comportament neplacut:

Daca esti in viteza intii, frinezi cu motorul lasand ca turatiile motorului sa se apropiie de relanti,

inainte ca motorul sa caleze incepi sa accelerezi

transferul de putere pe spate nui liniar – motocicleta merge zmuncit (ba accelereaza ba nu).

Cit de lin nas incerca se acceleraz nu pot scapa de zmuncituri.

Odata ce turatiile motorului cresc peste 2500 moto accelereaza fara zmuncituri.

Aceleas comportakment il are si in viteza dou sub 2500 turatii.

Lantul e intins conform specificatiei.

Singura variabila care ar mai fi e greautatea mea – 130kg.

E caracteristic acest lucru pentru F800GS ? Sau e o problema la moto meu ?

E primul F800GS pe care am mers eu. Lam cumparat netestindul – am dat comanda si mi lau adus din Italia.

 

3. Stie cineva vriun mecanic bun care a lucrat cu F800GS si-i stie problemele ?

Deasemenea as avea nevoie de un mecanic cu calculator de diagnosticare pentru BMW-uri - vreau in genera sa vad cei cu ea

si sai resetez incriptia de SERVICE de pe calculatorul de bord.

 

Moto are 20000km. Lam servista pe 03.05.2015 (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel - care a parasit radiatorul peste 20km deoarece a cedat un O-Ring, turnat iar antigel, schimbat O-ringuri :)

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Ca sa scapi de smucituri, tragi de ambreiaj. Auzi, sa mergi cu a-ntaia la relanti..... Pai e ca si cum ai pleca de pe loc. Tine cont ca nu mai cuplul mare la turatii joase al unui monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trasul de ambreaj nu e o solutie.

De exemplu daca ma rotesc pe un rond cu diametrul de vreo 8-10 metri, viteaza 2 turatile sub 3000, conditii de trafic normal.

Cind incerc sa accelerez ea zmunceste in loc sa accelereze lin - zmuncitura respectiva schimba raza miscarii si te poate scoate din banda.

Nemaivorbind de mersul pe teren - cum mergi cu 5km/h pe teren accidentat ?

Tot timpul tragind de ambreaj ?

 

Pe de alta parte

Motorul e la relanti si nu caleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...