Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Vand set anvelope Metzeler Tourance EXP foarte putin purtate care erau pe motor asta primavara cand l-am luat. Eu le-am schimbat imediat cu e07 pt ca aveam nevoie de ceva mai cramponat.

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=234422&selpic=3&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am gândit un pic unde să postez asta, dar nu mi-a venit o idee mai bună si fiind vorba de un F800GS, cel putin initial am zis sa postez aici:

 

http://advrider.com/index.php?threads/an-800s-rebirth-the-build-of-mechanico.1030354/

 

Câteva poze imprumutate de pe topicul respectiv.

 

Upper%20Clamp%20Dims%20v1.jpg

 

 

 

Front%20End%20Assembly%20v1.jpg

 

 

2014_12_21_9.JPG

 

 

 

2014_12_21_11.JPG

 

2014_12_24_13.JPG

 

Si topicul nu se limiteaza doar la furcă. De fapt e doar inceputul:

 

2015_2_23_1.JPG

 

Have fun.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câteodată stau si ma întreb daca m8-am ales meseria care trebuie...

 

Foarte frumos executat proiectul

stai linistit, ca ai fi muritor de foame. te-ar intreba musterii de ce vrei pe un F800 sh 15000 euro?! Iar ca sa ai timp sa-i gasesti pe aia care chiar ti-ar da banii astia in Romania, ai avea nevoie de un alt job ca sa mananca si gura ta ceva.....

PS. scoate si tu amanta :)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil tipicul cu readucerea la viata a F800-ului. Multumesc @eru ;)!

 

 

Cu plăcere.

 

Atentia minimă pe care a primit-o acest topic[link], pe Motociclism.ro vs atentia maximă, de care se bucură topicurile de scandal, exprima destul de clar "calitatea" userilor de pe motoretism.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eru, nu știu dacă sa zic mulțumesc sau sa ma supăr, am pierdut toată ziua de munca azi.

NU am reușit sa ma dezlipesc pana nu am terminat de citit tot topicul.

Merci pentru link.

 

stai linistit, ca ai fi muritor de foame. te-ar intreba musterii de ce vrei pe un F800 sh 15000 euro?! Iar ca sa ai timp sa-i gasesti pe aia care chiar ti-ar da banii astia in Romania, ai avea nevoie de un alt job ca sa mananca si gura ta ceva.....

PS. scoate si tu amanta :)

 

Oricum aia nu e motocicleta pentru vândut, aia este pentru inima omului.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eru, nu știu dacă sa zic mulțumesc sau sa ma supăr, am pierdut toată ziua de munca azi.

NU am reușit sa ma dezlipesc pana nu am terminat de citit tot topicul.

Merci pentru link.

 

Atunci, nici eu nu stiu daca e bine sau rau, dar omu' mai are mult de lucru la mobra aia, deci topicul va mai continua. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gândit un pic unde să postez asta, dar nu mi-a venit o idee mai bună si fiind vorba de un F800GS, cel putin initial am zis sa postez aici:

 

http://advrider.com/index.php?threads/an-800s-rebirth-the-build-of-mechanico.1030354/

 

Câteva poze imprumutate de pe topicul respectiv.

 

Upper%20Clamp%20Dims%20v1.jpg

 

 

 

Front%20End%20Assembly%20v1.jpg

 

 

2014_12_21_9.JPG

 

 

 

2014_12_21_11.JPG

 

2014_12_24_13.JPG

 

Si topicul nu se limiteaza doar la furcă. De fapt e doar inceputul:

 

2015_2_23_1.JPG

 

Have fun.

 

misto topic Eru-le, acum m-am apucat sa-l rasfoiesc de curiozitate. Oare poti face undeva asa ceva in romania, de la desen la executie? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa fac atat de mult off cat mi-am dorit si in concluzie nu as schimba karoo3-u. La plusuri - zgomot redus pe asfalt la orice viteza, comportament excelent pe asfalt uscat(pe umed scapa imediat si nu fortez deloc), se lasa f bine pe curbe, nu trepideaza, agata f bine in offroad pe macadam si noroi, descarca bine.

la minus ar fi durata de viata, care pentru spate nu cred sa depaseasca 8000 si fata probabil 10-11k. acum au 5000.

pentru mers predominant asfalt si iesiri ocazionale in off 30-40% cred ca sunt excelente. Oricum nu vad cum poti face din Bucale 50-50%. Din pacate mergi in marea majoritate a turelor minim 200-250km pe asfalt si probabil maxim 100 pe off.....nu mai punem fataiala prin oras si eventuale ture lungi. Cel putin la mine asa s-a intamplat.

 

1233956_662030653913540_8287743548468029

post-66640-0-70164000-1441271853_thumb.jpg

post-66640-0-49438900-1441271861_thumb.jpg

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat si eu in dubiu cand am luat gumele dar avand in vedere ca merg destul de mult prin oras, si fortez destul de mult limita sezonului inspre iarna am mers pe scout-uri. Exact ce zici tu am mai citit parca si pe Advrider si m-a cam speriat. Acum as incerca sa pun alta guma pe fata dar in rest eu sunt destul de multumit cu scout-ul de pe spate.

(pe umed scapa imediat si nu fortez deloc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto topic Eru-le, acum m-am apucat sa-l rasfoiesc de curiozitate. Oare poti face undeva asa ceva in romania, de la desen la executie? :)

 

Păi omul isi face singur si proiectarea si executia, deh are si eu un CNC amărât in garaj :). Cu proiectarea daca chiar vrei cred ca te poti descurca, iar ulterior trebuie să gasesti un CNC. Evident nu va fi asa simplu, dar există si in RO.

Iti trebuie cred in primul rând foarte multi bani, si de asemenea destul de mult timp si nu in ultimul rând incredere in tine. Eu imi amintesc ce complicat mi se parea sa imi modific furca, acum am un amic care e in aceeasi situatie, are telescoapele si aproape toate piesele care-i trebuie dar ezita sa se apuce de treaba.

 

Sunt tare curios asupra rezultatului final, al respectivului topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi omul isi face singur si proiectarea si executia, deh are si eu un CNC amărât in garaj :). Cu proiectarea daca chiar vrei cred ca te poti descurca, iar ulterior trebuie să gasesti un CNC. Evident nu va fi asa simplu, dar există si in RO.

Iti trebuie cred in primul rând foarte multi bani, si de asemenea destul de mult timp si nu in ultimul rând incredere in tine. Eu imi amintesc ce complicat mi se parea sa imi modific furca, acum am un amic care e in aceeasi situatie, are telescoapele si aproape toate piesele care-i trebuie dar ezita sa se apuce de treaba.

 

Sunt tare curios asupra rezultatului final, al respectivului topic.

 

ce face omul ala acolo e complet SF(am citit tot topicul), iti trebuie si cunostinte si scule si pricepere si fonduri mai ales. cat despre suspensia de pe f800 mi se pare jenant sa nu fie reglabila pe fata, aveam tdmul meu din 92 reglaje pe furca fata si pt preload si pt rebound

eu as fi pus o suspensie de 990adv ca sa pastrezi configuratia dual disc

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face omul ala acolo e complet SF(am citit tot topicul), iti trebuie si cunostinte si scule si pricepere si fonduri mai ales. cat despre suspensia de pe f800 mi se pare jenant sa nu fie reglabila pe fata, aveam tdmul meu din 92 reglaje pe furca fata si pt preload si pt rebound

eu as fi pus o suspensie de 990adv ca sa pastrezi configuratia dual disc

 

 

Fara nici un dubiu, omul ala are niste cunostiite tehnice iesite din comun, la fel si pricepere si scule. Suspensia de la F800 este jenanta, ai dreptate, cu toate astea, nu sunt prea multi care sa se plânga de asta. Deci pt aia 0,83% [daca or fi atatia], nu merita sa se deranjeze BMW. Asta e crudul adevar, aia putini vor gasi o solutie.

 

La treaba cu configuratia dual disc, nu sunt de loc de acord cu tine. Omul asta a reusit o reducere a greutatii nesuspendate cu 10 lbs parca, este enorm si asta se resimte mult mai tare, fata de greutatea de deasupra suspensiilor. Am auzit/citit parca o proportie de 1 la 5, adica e ca si cum ai da jos de pe mobra 50 lbs de deasupra suspensiilor. Pt greutatea asta, merita sa scapi de un disc, mai ales ca a pus unul mai mare in diametru si un etrier mai performat [si mai usor].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info, optez totusi pentru tkc 80. Am avut si pe xchallenge si si-au facut treaba.

nu as compara....durata de viata pe un F800 in cazul TKCurilor cred ca va scadea considerabil.

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:03

Am stat si eu in dubiu cand am luat gumele dar avand in vedere ca merg destul de mult prin oras, si fortez destul de mult limita sezonului inspre iarna am mers pe scout-uri. Exact ce zici tu am mai citit parca si pe Advrider si m-a cam speriat. Acum as incerca sa pun alta guma pe fata dar in rest eu sunt destul de multumit cu scout-ul de pe spate.

daca nu dai de noroaie probabil e mai buna varianta scout, insa nu poti sti niciodata....daca aveam scout la urcusul unde e facuta poza de mai sus, ma tavaleam cu siguranta. Pe asfalt uscat sunt bestiale, nu mi-au dat nici o secunda impresia de nesiguranta (senzatie pe care am simtit-o la haidenau - varianta initiala, nu scoutul). De fapt, pe asfalt nu am simtit nici o diferenta intre astea si Trailmax TR91, sunt mult mai bune pe asfalt decat Anakee 2 spre exemplu, care sunt gume preponderent de strada. Pacat ca se duc repede.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50-50 on-off e mult. Fie ca se masoara in km, fie ca se masoara in ore. Musai TKC80 sau mai agresivele E09. Sau si mai agresivele T63, dar huruie tare pe sosea, gen vechile Karoo T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba cu configuratia dual disc, nu sunt de loc de acord cu tine. Omul asta a reusit o reducere a greutatii nesuspendate cu 10 lbs parca, este enorm si asta se resimte mult mai tare, fata de greutatea de deasupra suspensiilor. Am auzit/citit parca o proportie de 1 la 5, adica e ca si cum ai da jos de pe mobra 50 lbs de deasupra suspensiilor. Pt greutatea asta, merita sa scapi de un disc, mai ales ca a pus unul mai mare in diametru si un etrier mai performat [si mai usor].

 

pentru strada nu mi se pare ok configuratia cu un singur disc chiar si ala de 320, totusi mobra va fii incarcata si va trage cantarul tot spre 200kg. hai 190 cu ce a mai dat el jos. Supermotourile au configuratia asta dar sunt cu mult mai usoare.

 

Nu zic ca e panica mare ce a facut el si ca nu as urca pe mobra asta sa ma dau dar pt uz stradal trebuie mai multa atentie, pt offroad e mai mult ca perfect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cauciucuri late de 90mm si mobre de 200kg merge si un singur disc pe strada. Iar la avantajele reducerii greutatii partii mobile a suspensiei as mai adauga si avantajul unei reduceri a unei mase rotitoare (demaraje mai bune).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...