CuCun Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Am schimbat parbrizul original cu un Isotta Adv 445 mm. Foarte multumit de el... Editat Noiembrie 24, 2016 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 (editat) cred si eu....e imens! ala e suportul de 1200 sau a venit set, cu parbrizul? Editat Noiembrie 25, 2016 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Nu e chiar asa de mare....si da, a venit cu suport cu tot, suruburi, etc...totul inclus, la pachet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Salut, are cineva o ideie ce baterie mai usoara (decat cea OEM) pentru 800GS se poate gasi rezonabil de repede (cam o saptamana) in Romania? Si eventual si de unde daca se poate. Multumesc, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 JMT Litiu-ion, sunt mult mai usoare, partea proasta e la incarcatoarele putin mai 'speciale', dar poate fi incarcata si cu unul 'normal' atat timp cat nu are functie de desulfatare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 (editat) Salut, are cineva o ideie ce baterie mai usoara (decat cea OEM) pentru 800GS se poate gasi rezonabil de repede (cam o saptamana) in Romania? Si eventual si de unde daca se poate. Multumesc, Alex eu am luat asa ceva http://www.shoraidirect.com/en/products?action=vehicle si am fost extrem de multumit pana sa vand mobra....este sensibila la apa, mai exact mufa de incarcare corodeaza daca ajunge apa la ea. Trebuie avut grija, curatata si unsa din cand in cand. Evident am cumparat si incarcatorul, ca nu aveam pe ce da banii... Editat Decembrie 1, 2016 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Multumesc pentru raspunsuri, am comandat JMT ca parea mai usoara .... sper sa fie ok la frig, ei se lauda ca e ok pana la -5. Mai jos nu am de gand sa merg...om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Este mai ok JMT pentru ca are un circuit integrat care monitorizeaza si incarca celulele in mod egal, de aceea merge incarcata cu chargere obisnuite care nu au functie de desulfatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 (editat) Nu stiu ce sa zic de solutia cu 5Ah data de JMT?! Mi-e teama ca e cam slabuta.... Vad ca shorai pentru F800 indica o varianta de 21Ah. Sunt convins ca este exagerat 21, dar 5? Preturile par similare, la aceeasi putere. » Post actualizat in 04 Dec 2016 15:33 Este de preferat sa alegi o putere mai mare mai ales pentru perioadele friguroase. Initial si shorai propunea puteri mult mai mici, insa in urma reclamatiilor au schimbat recomandarile in puteri ceva mai mari. Cert e ca noaptea poate fi cu -4/5, iar dimineata cand vrei sa pleci si ajunge la 1-2 gr, bateria e moarta... Editat Decembrie 4, 2016 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Pentru bateriile LiFEPO4 5ah nu reprezinta mare lucru spre deosebire de cele clasice! Shorai este o baterie 'slaba' (au fost ceva probleme cu fiabilitatea lor in trecut) in ceea ce priveste performantele fata de JMT! Plus ca eu unul nu as folosi Shorai, unul din motive ar fi ca exista un mic risc sa explodeze/sa se aprinda in anumite situatii! Aici intra in discutie circuitul acela integrat in bateriile JMT. Specifications: Cranking Amps: 240 Capacity: 4.6 Amp-Hours Nominal Voltage: 13.2 Volts Max Charging Voltage: 15.0 Volts Weight: 1.8 lbs. (817 grams) Bateriile astea livreaza curentul sub alta forma decat cele pe acid, acesta fiind foarte 'liniar' pana ce baterie moare! Si inca ceva: la prima pornire pe frig porneste luminile cateva secunde inainte de pornire.... » Post actualizat in 05 Dec 2016 19:56. » Post actualizat in 05 Dec 2016 19:57 Editat Decembrie 5, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarendeplasare Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Am schimbat becul de faza scurta cu Philips moto vision si am constatat ca mi s-a innegrit sticla! Ce s-a intamplat, becul parea echivalent cu originalul!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Ai mers si cu faza lunga? Eventual in zile calduroase? Daca da, uita-te pe "tavanul" farului. Imi e teama ca o sa ai o surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Va intreb si pe voi ce ulei ati folosit? eu am avut ceva probleme cu V300 15W50 de la Motul si se pare ca BMW recomanda pentru acest model, cel putin pana in 2010, varianta semi sintetic 10W40..... Mai exact de cand folosesc 300V-ul am problema in gasirea punctului mort de pe loc, cu motorul pornit. Am rasfoit cateva forumuri si se pare ca tocmai din acest motiv BMW recomanda 10W40 semisintetic. A mai avut cineva acest simptom, in cazul in care a folosit ulei full sintetic? Probabil la motoare cu mai multi km, nu este atat de accentuata problema, fiind ceva mai uzat ambreiajul, nu stiu?! Anul asta voi trece din nou la 10W40 semisintetic in speranta ca dispare problema....voi reveni cu detalii. » Post actualizat in 03 Jan 2017 18:15ma gandesc sa incerc ENEOS MAX PERFORMANCE OFF ROAD 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedMF Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 (editat) E cineva care are suport de genti laterale Heavy Duties si le foloseste in combinatie cu genti laterale textile/impermeabile? As vrea sa stiu cum sa protejez geanta de toba (stoc)? Din ce am vazut pe net trebuie sa am in jur de 8-10 cm distanta intre ele iar eu am mult mai putin. Editat Ianuarie 3, 2017 de RedMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 Va intreb si pe voi ce ulei ati folosit? eu am avut ceva probleme cu V300 15W50 de la Motul si se pare ca BMW recomanda pentru acest model, cel putin pana in 2010, varianta semi sintetic 10W40..... Cred ca am 30k de cand am trecut pe 15w50 si nu am simtit vreo schimbare in rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 E cineva care are suport de genti laterale Heavy Duties si le foloseste in combinatie cu genti laterale textile/impermeabile? As vrea sa stiu cum sa protejez geanta de toba (stoc)? Din ce am vazut pe net trebuie sa am in jur de 8-10 cm distanta intre ele iar eu am mult mai putin. Vezi in poza. N-am avut probleme cu toba care sa-mi topeasca geanta si da fiarele sunt de la HeavyDuties. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedMF Postat Ianuarie 4, 2017 Share Postat Ianuarie 4, 2017 @ ERU Mda, pai suportul meu e mai aproape de toba; in partea cu scarita pasagerului am 1,5 cm si in capat 3 cm. Ma gandeam sa incerc cu banda termoizolatoare, sau cum s-o numi, de se pune pe evacuare la choppere; o dau in jurul suportului si mai intra si aer sa se raceasca plus ca nu vine in contact cu toba deci ar trebui sa functioneze. Ar mai fi o necunoscuta: lungimea benzilor intre genti (ma gandeam sa iau setul touratech). La tine se pare ca sunt niste benzi, dar nu-mi dau seama daca sunt intre genti sau intre genti si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 @ ERU Mda, pai suportul meu e mai aproape de toba; in partea cu scarita pasagerului am 1,5 cm si in capat 3 cm. Ma gandeam sa incerc cu banda termoizolatoare, sau cum s-o numi, de se pune pe evacuare la choppere; o dau in jurul suportului si mai intra si aer sa se raceasca plus ca nu vine in contact cu toba deci ar trebui sa functioneze. Ar mai fi o necunoscuta: lungimea benzilor intre genti (ma gandeam sa iau setul touratech). La tine se pare ca sunt niste benzi, dar nu-mi dau seama daca sunt intre genti sau intre genti si motor. N-am inteles mai nimic. Cum vrei sa pui banda aia termoizolatoare pe suporti si la ce ar folosi ? Aia sunt reci oricum, poate sa o infasori pe toba. Daca prin benzile dintre genti te referi la chingile care trec peste sa, cel putin in cazul meu alea au un rol de extrasiguranta, doarece gentile stau fixate pe suporti cu alte prinderi. Asta e modelul updatat dar tot iti poti da seama: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0352/9565/products/A146_Universal_Saddlebag_Straps_c_fbda5128-08e4-4ee6-b330-680e1047ad60_1024x1024.jpg?v=1421924704 http://cdn.shopify.com/s/files/1/0352/9565/products/EX506_Expedition_Dry_SaddleBags_14_d_1024x1024.jpg?v=1421924704 » Post actualizat in 05 Jan 2017 13:56 Uite am mai sapat pe site la astia si am gasit urmatoarea solutie pt protectia termica a gentilor : http://wolfmanluggage.com/products/kiowa-heat-shield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 http://wolfmanluggage.com/products/kiowa-heat-shield 37 euro o tabla indoita! Ba mai e si din aluminiu, sa se incinga mai tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 nu preia decat putina caldura, are prindere/distantier deja... ideea e ca bagajul sa nu se lipeasca de toba,nu sa izoleze termic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 (editat) nu preia decat putina caldura, are prindere/distantier deja... ideea e ca bagajul sa nu se lipeasca de toba,nu sa izoleze termic.... Bullshit. E radiator, nu scut termic. Va avea aceeasi temperatura ca si toba. E buna sa o pui pe releul de incarcare, nu pe toba. Dar 37 euro!!!!!!! Editat Ianuarie 6, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 (editat) Bullshit. E radiator, nu scut termic. Va avea aceeasi temperatura ca si toba. E buna sa o pui pe releul de incarcare, nu pe toba. Dar 37 euro!!!!!!! E radiator, exact, are insa contact foarte mic ca suprafata cu toba si mai si trece aerul pe langa el pe suprafata destul de mare, ceea ce inseamna ca va disipa bine caldura, astfel incat daca geanta se atinge accidental de el nu se va topi, deci rezolva problema. Cu privire la pret, nu esti nici macar pe aproape, adaugi transport [din USA] + VAT + vama + comisioane si ajungi la peste 50 probabil, dar daca esti baiat simpatic si dibaci poate ii faci tu colegului unul cu 7 euro, ce zici te bagi ? Editat Ianuarie 6, 2017 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Cu privire la pret, nu esti nici macar pe aproape, adaugi transport [din USA] + VAT + vama + comisioane si ajungi la peste 50 probabil, dar daca esti baiat simpatic si dibaci poate ii faci tu colegului unul cu 7 euro, ce zici te bagi ? Nu, ca nu e gratis ca si comentatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedMF Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Baieti, merci, dar v-ati indepartat de la subiect. In cazul meu geanta nu se prinde de suport ci se sprijina de el, iar spatiul dintre toba si suport fiind foarte mic geanta s-ar topi. Eu vreau sa tin geanta cat mai departe de toba si de asta as pune banda izolatoare ca o perdea de sus in jos intre cele doua bare paralele ale suportului, ar fi ca un "panou" termoizolant. Astfel caldura emanata de toba ar ajunge la banda si nu la geanta. Nu am loc pt nici un fel de radiator pt ca ar veni in contact cu geanta tot timpul, nu accidental si va topi geanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 esteti varza....daca vrei solutii ieftine si bune iti bati capul si pui mana... daca esteti lenesi.... nu te mai frige la geanta de textil,te frige la portofel... ma scuzati de jignirile aduse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.