Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut boierasilor.As schimba un cbf600sa 2008 abs cu un bmw g650 x super moto.ceva impresii de acest bmw,plus, minus la el.Multumesc.


» Post actualizat in 25 Aug 2018 07:13

Poate ma intrebati cati km fac.Nu fac turul tarii,la o iesire 2-300 km ,nu in fiecare week end, tb sa recunosc,mai rar in fc de timp.am avut si dakar,o vibra a fel sau au mai imbunatatit ceva pe acolo,cel twin depaseste bugetul si la cat mai merg in ultima vreme nu justifica.orice sfat e bun.MS.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut boierasilor.As schimba un cbf600sa 2008 abs cu un bmw g650 x super moto.ceva impresii de acest bmw,plus, minus la el.Multumesc.

» Post actualizat in 25 Aug 2018 07:13

Poate ma intrebati cati km fac.Nu fac turul tarii,la o iesire 2-300 km ,nu in fiecare week end, tb sa recunosc,mai rar in fc de timp.am avut si dakar,o vibra a fel sau au mai imbunatatit ceva pe acolo,cel twin depaseste bugetul si la cat mai merg in ultima vreme nu justifica.orice sfat e bun.MS.

Ia-ți XCountry in loc de XMoto

Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

Link to post
Share on other sites

Salut!

 

La 40k+ nu ar trebui sa fie probleme DACA motocicleta nu a fost abuzata si DACA service-ul s-a facut regulat. Revizia de 40.000 este una majora la BMW si de principiu se cam schimba discurile de frana (asta cu exploatare mixta, la mers predominant in oras probabil mult mai devreme). Tot la 40k se regleaza supapele, se schimba fluide etc. Deci, teoretic, la kilometrajul ala ar trebui ca motocicleta sa fie pusa la punct. Daca operatiile de intretinere sunt documentate (carte service, facturi etc.) atunci e foarte bine, sa zicem ca ai o garantie.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

 

Ambreaj si discuri schimbate la 46000, stai departe de mobra aia, a fost abuzata serios.

Link to post
Share on other sites

Daca

 

Salut.

 

Sunt in cautarea unui F650 GS Twin.

Cati km sunt multi pentru modelele acestea ?

Cam cati km a trebui sa tina ambreiajul ? Daca la un motor cu 47.000 de km s-a schimbat ambreiajul la 46.000, inclusiv discurile de frana (teoretic toate service-urile au fost efectuate la BMW) este normal la KM aia? sau sunt semne ca s-a circulat foarte mult in oras.

(sunt total incepator - acum fac scoala, nu am experienta ce anume inseamna uzura normala la "consumabile").

Multumesc antiicpat pentru raspunsuri.

Daca e asa cum spui, totul e in regula ! Motocicleta e OK !

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

 

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

Intre tiger si f800gs as alege gs-ul.

Link to post
Share on other sites

Salut!

 

La 40k+ nu ar trebui sa fie probleme DACA motocicleta nu a fost abuzata si DACA service-ul s-a facut regulat. Revizia de 40.000 este una majora la BMW si de principiu se cam schimba discurile de frana (asta cu exploatare mixta, la mers predominant in oras probabil mult mai devreme). Tot la 40k se regleaza supapele, se schimba fluide etc. Deci, teoretic, la kilometrajul ala ar trebui ca motocicleta sa fie pusa la punct. Daca operatiile de intretinere sunt documentate (carte service, facturi etc.) atunci e foarte bine, sa zicem ca ai o garantie.

Deci eu la 100.000 daca am discurile aproape noi inseamna ca . ..honda e honda.

Vorbim de o mobra grea,varadero

 

40k..pffff.revizie majora.

E de unica folosinta mobra aia

Link to post
Share on other sites

Salut,

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

Ocoleste Triumph-ul. Mai degraba f800gs generatia a doua. Edited by blue_nightwishX
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Sunt si eu curios de ce.

 

Pt ca fac sutiene. [intreaba-ti nevasta daca nu crezi]

Pt ca sunt sectanti. [contrar parerii lor, 3 nu o cifra magica, pt nr de cilindrii la moto]

Pt ca nu vreau sa am la mobra cheie de 24/7.

Pt ca poti sa-ti iei 800 gs.

» Post actualizat in 04 Nov 2018 19:06

Salut,

 

Vreau sa iau un F800 2013+. Aveti idee ce bube au? Am tot citit pe aici dar sunt pagini multe, modele diverse.

 

Ps E la concurenta cu Triumph Tiger 800 XCx 2015+

 

La 2013+ s-a schimbat furca din Marzocchi de 45 nebranduita in WP de 43.

Cica WP ar fi o idee mai buna, desi la cat de varza e cea de 45, ideea aia in plus nu face cine stie ce si cu siguranta pierzi la rigiditate, gurile rele [a se citi oamenii informati] zic ca si 45 e putin pt o mobra cu gabaritul si masa asta.

Link to post
Share on other sites

Pt ca fac sutiene. [intreaba-ti nevasta daca nu crezi]

Pt ca sunt sectanti. [contrar parerii lor, 3 nu o cifra magica, pt nr de cilindrii la moto]

Pt ca nu vreau sa am la mobra cheie de 24/7.

Pt ca poti sa-ti iei 800 gs.

Motive solide, mai ales ultimul.

Link to post
Share on other sites

Gata, sunt posesor de F650 GS Twin, 2008, rosu.

Acuma am inceput cautarile de accesorii :))

Am comandat / montat deja crash bar de la Heavy Duties.

 

Am o intrebare legata de topcase / rack pentru topcase: din ce am vazut, cele mai raspandite sunt cele de la Givi / Kappa - care e mai OK: Monolock sau Monokey ?

Monolock sunt cutii mai ieftine, monokey sunt mai scumpe.

 

Voi de care aveti ?

 

post-98923-0-56223200-1541701954_thumb.jpeg

post-98923-0-79879800-1541701963_thumb.jpeg

post-98923-0-80791200-1541701970_thumb.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

In caz ca aveti nevoie la mobre, am inceput sa fac bobbins/bucse pentru discurile fata la F800GS/GSA si altele cu doua discuri pe fata.

https://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7909711

Este acolo si un link catre un tutorial despre cum sa le montezi.

Link to post
Share on other sites
La 08.11.2018 la 20:32, Dany_Arad a spus:

Gata, sunt posesor de F650 GS Twin, 2008, rosu.

Acuma am inceput cautarile de accesorii :))

Am comandat / montat deja crash bar de la Heavy Duties.

 

Am o intrebare legata de topcase / rack pentru topcase: din ce am vazut, cele mai raspandite sunt cele de la Givi / Kappa - care e mai OK: Monolock sau Monokey ?

Monolock sunt cutii mai ieftine, monokey sunt mai scumpe.

 

Voi de care aveti ?

Super mobra !!! S-o stapanesti sanatos si distractie maxima !!!

Eu am Monokey sunt f. multumit de 8 ani de ea/el. Asa am ales nu stiu cum e monolock...  👍

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salut ! stie care cum se demonteaza becul de pozitia fata la un BMW F800R 2015 ?

am gasit in manual, se reteste soclul insens invers acelor de ceas... dar nu pare chiar asa usor precum scrie., ca abia reusesc sa ating soclul ala, daramite sa pun ceva forta pe el

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...