Sari la conținut

SONDAJ DE OPINIE.


lil debul
 Share

Postări Recomandate

Salut , oameni buni. O intrebare ma framinta. Oare merita sa ai o afacere cu rezervoare , aripi si alte chestii de genul asta la noi in tara ? Adica , sa bag eu bani in scule ca sa-mi fac un mic atelier ? Citi ar fi dispusi sa cumpere un rezervor custom si la ce bani ? Un aparat de sudura e cam 1000 de euroi , sa-l iau aiurea aduce a faliment , restul sculelor pot sa le fac singur, nu-i problema. Voi ce ziceti , sa visez in continuare la un OCC made in Romania , sau mai bine de banii de investitie sa ma duc la curve ? :laugh: :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca,atat timp cat faci ceva din pasiune si pui suflet in ceea ce faci nu are cum sa nu mearga!Eu zic sa incerci...daca nu incerci nu ai de unde sa stii daca ar fi mers sau nu!

 

Vezi ca poti lua boli de la curve..si mai tre' sa investesti dupa bani in tratamente :laugh:

 

Daca nu merge vinzi aparatul de sudura si sculele si toti recuperezi ceva dar curvele o sa te falimenteze de tot! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi inca nu e atit de mare procentul de "chopper"-isti, poate din cauza balkanismului si a asezarii geografice, incit sa poti spera la suficient de multe customuri. nu bag mina in foc dar si timpenia cu "omologarea individuala" ne cam tine sa facem ce ne poate mintea din masini si motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma apuc de treaba cu customurile , o fac din pasiuna. Ideea era sa nu ma arunc chiar orbeste si sa mai ramin si cu dezamagiri. Ma gindeam citi ar baga un ban intr-o aripa sau un rezervor mai altfel. Ca la noi am impresia ca lumea alearga dupa cai putere , nu dupa prezenta scenica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca toti fabricantii/producatorii de piese custom din lumea asta ar fi avut indoieli si ezitari la inceput de drum, probabil am fi condus numai motociclete stock (sau cum le-or spune ...), adica asa cum le-au conceput si fabricat ce-i din fabrica ... un lucru care, mie cel putin, imi displace.

Ma bucur ca au existat si exista curajosi care au inceput fabricare produselor custom ... produse care ne bucura atat de mult pe multi dintre noi, ne face sa ne simtim mai DEOSEBITI, mai ALTFEL ...

Marea realizare e sa INCEPI, sa FACI CEVA si, daca nu te va multumi ceea ce ai realizat ulterior (din punct de vedere material), sa ramai macar cu multumirea ta sufleteasca (scuza-ti cacofonia) ca ai facut ceea ce ai VRUT TU, ceea CE TI-AI DORIT SA FACI, pentru ca daca vei renunta asa de prematur, vei avea intodeauna dubii ca NU AI INCERCAT Âşi ca AI ASCULTAT DE ALTII !

Poate ceea ce ti-am scris te va ajuta sa iei o decizie !

PS. Si eu am cumparat si cumpar in continuare de la producatori de piese custom ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Acum probabil depinde si de ce preturi o sa aveti la produse, pentru ca e cam nasol in momentul de fata, deoarece nu prea mai au oamenii bani.

Ideea e ok in principiu, cel putin din punctul meu de vedere. Si eu visez de ceva vreme la un mic atelier cum vreti dumneavoastra sa va faceti.

 

Asadar, ca raspunsuri la intrebarile din sondaj, DA, DA si iarasi DA!

Daca o sa mearga, bine, iar daca nu, nu va poate reprosa absolut nimeni cum ca nu ati fi incercat. Inceputul este cel mai greu.

 

Intrebare off-topic: Cum o sa faceti cu omologarea pieselor? Nu de alta, dar pe mine ma cam framanta aceasta intrebare si nu prea am avut timp sa ma interesez.

 

In rest, mult succes va doresc si toate cele bune!

Radu.

Editat de smoky_bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma apuc de treaba cu customurile , o fac din pasiuna. Ideea era sa nu ma arunc chiar orbeste si sa mai ramin si cu dezamagiri. Ma gindeam citi ar baga un ban intr-o aripa sau un rezervor mai altfel. Ca la noi am impresia ca lumea alearga dupa cai putere , nu dupa prezenta scenica.

 

Parerea mea e ca in Romania inca nu s-a dezvoltat forte bine scena custom/chopper (ca si afacere ) . Au mai incercat si altii si s-au lasat bagubasi . Eventual doar daca esti sprijinit financiar din alta parte (sa zicem ca esti vreun patron pac pac m-ai inteles ?) dar sigur nu se poate trai din asta la noi. Nu inca . Zicea cineva ceva de pasiune... oricat de pasionat si de talentat ai fi daca ramai cu marfa pe taraba tot mori de foame :D Lasa ca avem mertzane si bemuri la greu,burti si cefe late . Asta e tara-n care traim din pacate... Bafta la a 2-a optiune a ta :P :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa incerci nici o data nu e rau si mai iti spun ceva daca nu merge cit de cit in tara, faci o pagina web cu vinzare online si vinzi produsele la vecii si afara .

Ar merge si daca faci ceva interesant si publicitate buna afara in reviste ,ce e cit de cit acceptabil plus publicitate pe net, poti sa ajungi sa faci bani frumosi pe afara, dar asta inseamna sa faci treaba buna si marfa de calitate....

 

Cu o pagina web si citeva poze cu ce faci iti faci destul de multa reclama inernational si daca constructorii din europa cumpara din state aripi si rezervoare , de ce nu ar cumpara din romania, teai gindit la asta....studiezi bine preturile la altii si vezi la ce preturi pui tu....

 

Eu zic ca daca incerci nu pierzi nimic....numa sa ai rabare ca nu faci bani de la o zii la alta, totul inplica experienta, timp si calitate..

 

Iti urez suces... piata de vinzare nu e doar in romania gindestete asa si vei reusii

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistii romani sunt inca saraci sa-si permita sa dea mii de euro pe customizari adevarate,macar de ar avea toti bani sa-si ia motoare japoneze noi,nu zic sa mai speram la HD-uri.

Plus ca la noi RAR-ul nu accepta customuri ca nu este omologate si sa le omologhezi te costa o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia e ca nici meseriasii nici curvele nu sunt la nivelul la care ne-am dori in aceasta tarisoara. Motivele sunt diverse dar efectele sunt vizibile (cineva ar putea spune ca desi o mare o parte din meseriasi devin curve foarte putine curve devin meseriase) :laugh:

 

Cel mai bine ar fi sa pui un exemplu de lucru manual facut de tine, un pret la care sa devina interesant atat pentru tine cat si pentru eventualii clienti si abea atunci ai avea o reactie care sa fie cat mai aproape de ce va sa fie cand va fi.

 

Eu iti doresc succes, ideea este ca putine motociclete raman stoc afara, alt trend este insa sa se elimine tabla de pe mobre. Clientii se duc ei chiar daca au tabla pe mobra spre fibra de sticla sau carbon / depinzand de look si bani. Cu rezervoarele e un pic altfel dar din nou revenim la problema omologarii, samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la curve pierzi sigur...dak te apuci de business custom ai ocazia sa agati ceva curve...si astea is gratis in context...

dak ai calitate si preturi bune cu siguranta ca vei reusi...dak in skimb ceri pe o aripa cit pe un motor cu siguranta garajul iti va fi gol...eu zic sa incerci...multe afaceri au fost luate in ras si apoi au atras invidia...cum zicea si ROBY...piata nu este numai in rromania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca si pasiunea si curvele necesita investitie, dar faza e ca curvele nu-ti ofera implinirea de sine!

Acuma sa las gluma de o parte parerea mea e ca daca vrei cu adevarat sa faci ceva o faci, iar ideea de baza trebuie sa fie ca banii in astfel de pasiuni nu se scot in termen scurt, tre sa gandesti in termeni de ani de zile, 5-10 ani si asa poate reusesti sa faci ceva!

Cu privire la comenzi eu persnoal vreau sa-mi modific motorul cat mai mult dar bugetul nu ma lasa si cred-ca majoritatea romanilor nu au bani de asa ceva!Dar incercarea moarte n-are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte greu sa scoti bani din activitatea asta. Daca zici ca esti pasionat, incepe din pasiune fara scopul unui castig imediat si cu minimul de scule necesare. Pe masura ce capeti experienta te poti dezvolta. Eu am facut multe la motoare (nu la chopere) si nu am folosit decat scule de mana normale de lacatuserie si tinichigerie si un mic aparat de sudura.Am lucrat numai pt mine si rar pt prieteni, si nu am vandut nimic la nimeni. Cel mai usor, desi la inceput nu pare, este sa faci, iar cel mai greu sa vinzi in profit. Bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa incerci nici o data nu e rau si mai iti spun ceva daca nu merge cit de cit in tara, faci o pagina web cu vinzare online si vinzi produsele la vecii si afara .

Ar merge si daca faci ceva interesant si publicitate buna afara in reviste ,ce e cit de cit acceptabil plus publicitate pe net, poti sa ajungi sa faci bani frumosi pe afara, dar asta inseamna sa faci treaba buna si marfa de calitate....

 

Cu o pagina web si citeva poze cu ce faci iti faci destul de multa reclama inernational si daca constructorii din europa cumpara din state aripi si rezervoare , de ce nu ar cumpara din romania, teai gindit la asta....studiezi bine preturile la altii si vezi la ce preturi pui tu....

 

Eu zic ca daca incerci nu pierzi nimic....numa sa ai rabare ca nu faci bani de la o zii la alta, totul inplica experienta, timp si calitate..

 

Iti urez suces... piata de vinzare nu e doar in romania gindestete asa si vei reusii

 

numai bine

 

revin la parerea mea initiala si tind sa-i dau dreptate lui roby. intradevar piata nu e numai in romania, dar trebuie sa vezi care sunt riscurile si cum o scoti la capat cu legalitatea... tu ce parere ti-ai format pana acum lile a ? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la curve-i simplu: platesti si ai o satisfactie de moment (o data), asta in cazul fericit...

cand ai o pasiune, nu te mai intereseaza costurile, caci ai satisfactii tot timpul din ceea ce ai creat. daca ai si sansa unui profit (vinzi), atunci se cheama ca ai pus-o de o afacere. dar..., asa cum au spus-o si ceilalti, in Romania nu e inca o piatza de asa ceva, desi unii lucreaza si o fac chiar bine. noroc cu globalizarea asta, cu internetul si cu logistica internationala, ca acum poti vinde oriunde tot ce vrei :friends:

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , oameni buni. O intrebare ma framinta. Oare merita sa ai o afacere cu rezervoare , aripi si alte chestii de genul asta la noi in tara ? Adica , sa bag eu bani in scule ca sa-mi fac un mic atelier ? Citi ar fi dispusi sa cumpere un rezervor custom si la ce bani ? Un aparat de sudura e cam 1000 de euroi , sa-l iau aiurea aduce a faliment , restul sculelor pot sa le fac singur, nu-i problema. Voi ce ziceti , sa visez in continuare la un OCC made in Romania , sau mai bine de banii de investitie sa ma duc la curve ? :friends: :P :drink:

1000 euro nu e asa de mult incat daca ramai fara ei sa poti zice ca ai falimentat. Asa ca sfatul meu e ca in zicala aia: "incercarea moarte n'are" . Incepe ce preturi decente si eu zic ca nu are cum sa nu mearga.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , oameni buni. O intrebare ma framinta. Oare merita sa ai o afacere cu rezervoare , aripi si alte chestii de genul asta la noi in tara ? Adica , sa bag eu bani in scule ca sa-mi fac un mic atelier ? Citi ar fi dispusi sa cumpere un rezervor custom si la ce bani ? Un aparat de sudura e cam 1000 de euroi , sa-l iau aiurea aduce a faliment , restul sculelor pot sa le fac singur, nu-i problema. Voi ce ziceti , sa visez in continuare la un OCC made in Romania , sau mai bine de banii de investitie sa ma duc la curve ? :friends: :P :drink:

 

Salutare

 

Uite, imi dau si eu cu parerea: sincer mi-ar placea sa stiu ca am de unde lua niste piese custom la preturi accesibile. Ideea e frumoasa si ma batea si pe mine gandul la un asemenea atelier, insa cunostintele mele despre motoare custom (de fapt despre motoare) sunt destul de reduse. Ca o paranteza, un rezervor cu un design bun poate imbunatati substantial (parerea mea) aspectul unei motociclete.

Asa cum au mentionat si altii, problema principala e cu omologarea pieselor pe care le produci. Cred ca mai usor se poate omologa intrega motocicleta decat rezervorul sau o aripa sau niste tevi de evacuare. Intr-o vreme citeam normele de omologare auto pentru ca imi imaginam ca dpdv al legislatiei nu trebuie sa fie asa de complicat. Banii pe care trebuie sa-i dai la omologare cred ca sunt cu mult mai multi decat cei pentru aparatul de sudura sau/si alte scule. Ramane si alternativa ca tu sa faci piesele iar cumparatorul sa-si rezolve singur cu omologarea (desi cred ca multi si-ar dori sa nu aiba ei btaia asta de cap).

Cat despre banii pentru aparatul de sudura, ca solutie, te-ai putea asocia cu cineva si sa luati aparatul de sudura impreuna. N-ar fi rau sa discuti cu prieteni, cunoscuti (oameni in care ai incredere). In felul asta, daca nu merge pierderile se impart. E bine sa te gandesti la riscuri, insa sunt convins ca daca iti doresti cu adevarat sa faci asta, o sa gasesti si soltiile potrivite la momentul oportun.

Mult succes

Editat de KPax Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu in Austria de faci modificari la motocicleta, sunt investitii care nu le mai primesti la revinzare..... E o valoare morala pt tine. In cel mai bun caz, de gasesti persoana potrivita care cauta exact motocicleta care ai facut-o pe gustul tau. Sanse minime. Cred ca investitia de 1000 euro nu va ajunge. Ar trebui sa iei citeva motoare, pe care le faci custom, si le bagi la vinzare, dupa care vede lumea c-am ce poti oferi si va veni si cu ideea ca daca ai putea face si lui un rezervor, o aripa?!....( lasa curvele, ca nu aduc nimic bun ) Fa motoare!!!!!! Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca poti face lucruri de calitate,de ce nu?!In fond si la urma urmei,1000 de Euro nu reprezinta o suma atat de mare,desi,pt unii,chiar inseamna mult.Asa zicea lumea la inceput si despre airbrush,ca nu ar prinde la noi,ca n-are lumea bani,etc...iar dup-aia adevaratii artisti au castigat o groaza de bani!Deci,daca tu crezi ca poti face lucruri calitative si la preturi rezonabile,eu zic ca ai avea succes!Cat despre curve,un motociclist(chopperist,cel putin :laugh: ),nu trebuie sa dea bani ca sa aiba ce "poleniza",ci dimpotriva,uneori ar trebui sa fie platit,pt ca face un favor!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Duamne....in sfarsit am trait sa o vad si p`asta !!

 

da domne; daca as putea, m-as apuca de o afacere ca asta !!

dar asta presupune sa ai spatiu, scule, BANI pentru reclama si investitii initiale in materiale, .......multe chestii.

romanu are de mult tendinta de a-si personaliza vehiculul; asta ducea pe vremea lu ceasca la rezultate penibile cateodata; doar din dorinta de a fi altfel.

 

atata timp cat nu te bagi in tehnologie de varf - adica sa lasi motoru si electrica in pace ! - io cred ca ai sanse mari de a avea succes.

 

bafta maxima !! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...