Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

Salut.

 

Mi-am luat de curand un r125 si pe fata am frane brembo...si as vrea sa ii schimb placutele dar nu stiu ce model mi-ar trebuie si unde gasesc... :scratch: Ma puteti ajuta...eu sunt din bucuresti si pot ajunge prin apropiere...daca mi-ati recomanda un magazin unde sa gasesc ar fi perfect :cheers:.

 

 

 

 

Multumesc.Asfalt uscat :bigstar:

 

da un search pe google (pentru un site cu pise moto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 628
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dadusem acum cateva saptamani cu break clean pe discurile spate si am plecat la drum asa fara sa imi aduc aminte sa mai testez frana. Prin Cheile bicazului, descopar ca nu mai prinde la fel de bine si ca "aluneca" discu de placute. Eu ma asteptam sa prinda mai bine frana O_o. De acum o sa o las murdara, cu-i trebuie frana curata?

 

Acum serios, sa folosesc sau nu break clean? E normal ce s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i bai ca dupa 500 de km a inceput sa prinda din nou. Zilele astea m-am uitat pe discul spate si a inceput sa prinda buza :-<.

 

Vroiam sa stiu in ce masura se foloseste break cleaner, cine mi-a spus sa dau si pe discurile de frana aparent a gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul folosesc asa ceva mereu. stau la tara si curat noroiul-praful de pe discuri si etriere saptamanal. nu am avut probleme cu niciunul din cele trei scutere. lichidul curge si se evapora aproape instantaneu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare o prostie sa-ti cureti discurile de frana pentru ca ele de fapt se curata singure cand franezi,asa ca nu vad rostul.La fiecare franare fortele de frecare exercitate asupra discului sunt imense,si asa se duce orice urma de rugina,reziduri,murdarie de pe ele.risipa de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decarbusol?

Dadeam cu din asta si se evapora imediat, plus ca si dizolva toate prostiile de pe el.

 

NU, uite in documentul asta, ultimul produs se vede poza http://www.nigrin.com/fileadmin/pdf/com/Motorradpflege_Motorbike_care.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe disc si in gaurile acestuia se string deseuri de placute care sunt antrenate in franare alterand eficienta franari.

La curse se foloseste foarte frecvent curatarea discurilor uneori chiar la fiecare antrenament sau iesire la boxe.

Este adevarat ca prima franare este mai ineficienta,si piloti stiu asta,dar dupa aceea totul este la normal ,ba chiar se simte inbunatatirea franari fata de discurile nespalate. ;)

PS Fata de toate substantele de mai sus diluant,decarbusolv.etc,brake clean nu ataca vopseaua si anvelopele!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatirea discurilor de frana nu se face din cauza mizeriei propriu-zise ci datorita depunerii inegale de material de contact la un moment dat. Mai toate placutele de frana moderne, chiar si cele de strada, exploateaza ambele componente ale frecarii - abraziva si adeziva - asa ca, dupa o perioada in care s'a folosit preponderent componenta abraziva, cum ar fi la mers prin oras unde nu poate fi atinsa temperatura optima de formare si mentinere a materialului de contact, discurile pot prezenta depuneri neuniforme de material de contact. Desi de obicei in aceste cazuri este suficienta doar repasuirea placutelor, curatirea prealabila a discurilor ajuta la uniformizarea noului strat de material de contact.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

rog pe cineva sa ma lamureasca cu un lucru in privinta unor placute: cand mi-am luat mobra, frana spate nu tinea din cauza uzurii placutelor(constatarea mecanicului), motiv pt care mi-am luat ce-am gasit mai bun la mymoto, adica SBS Synter. m-am dus la mecanic din nou, a dat jos vechiturile(erau nissin) si mi le-a pus pe cele noi, insa mi-a zis ca nu am facut cea mai buna achizitie fiindca astea sunt prea dure! ce dreaq vrea sa insemne asta??? aliajul ala de-i bagat in ele(cupru cel mai probabil) le face sa fie foarte tari? care sunt repercursiunile acestui lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CEL PUTIN de doo ori mai bine va frina. :huh:

N-auzi citi clienti multumiti are Cezarel cu placutele alea fermecate? :D

Eu zic ca ar trebui sa mergem toti sa aruncam gunoaiele pe care le folosim si sa luam numai Carbon Loredana, de alea de vinde Cezarel. :D

Carbone Loredana sunt bune bah, io am avut 2 serii pe 2 moto diferite si sunt beton. Am frâni foarti buni.

Cî li vindi Cezăricî, asta-i partea a doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carbone Loredana sunt bune bah, io am avut 2 serii pe 2 moto diferite si sunt beton. Am frâni foarti buni.

Cî li vindi Cezăricî, asta-i partea a doua.

 

sal bel.man

 

erau f bune in folosire pe CIRCUIT sau STRADA

 

pentru ca difera f mult franarea pe circuit de cea de strada

 

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog pe cineva sa ma lamureasca cu un lucru in privinta unor placute: cand mi-am luat mobra, frana spate nu tinea din cauza uzurii placutelor(constatarea mecanicului), motiv pt care mi-am luat ce-am gasit mai bun la mymoto, adica SBS Synter. m-am dus la mecanic din nou, a dat jos vechiturile(erau nissin) si mi le-a pus pe cele noi, insa mi-a zis ca nu am facut cea mai buna achizitie fiindca astea sunt prea dure! ce dreaq vrea sa insemne asta??? aliajul ala de-i bagat in ele(cupru cel mai probabil) le face sa fie foarte tari? care sunt repercursiunile acestui lucru?

 

Am avut pe motocicleta SBS sinterizate, sunt placute bune. Nu-ti face probleme.

Pe de alta parte la un CBR600F nu prea ai ce cauta atat de mult cu frana spate incat sa-ti faci probleme. Ar trebui puse cele mai moi si mai bune placute si folosite doar cat sa nu rugineasca discul! :laugh: Adica din cand in cand, prin oras, pe suprafete incerte la viteze mici, printre masini la viteze mici cand mai dai cate un blip din gaz, etc.

 

In rest iti trebuie placute cat mai bune pe fata, cauciuc cat mai bun,moale, nou, si suspensia bine setata pentru tine, in primul rand sa nu fie prea moale.

Stiu ca am divagat de la intrebarea ta, dar eu zic sa inveti sa folosesti frana spate cat mai putin. :peace:

 

P.S. Pedala franei spate trebuie reglata incat sa incetineasca motocicleta, sa blocheze foarte tarziu, foarte jos. Adica sa depui un efort mare ca sa blochezi spatele. Altfel la o sperietura infigi piciorul in frana si apoi te chinui sa redresezi motocicleta in loc sa-ti vezi de franare!

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...