florinelu07 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Salut. Mi-am luat de curand un r125 si pe fata am frane brembo...si as vrea sa ii schimb placutele dar nu stiu ce model mi-ar trebuie si unde gasesc... Ma puteti ajuta...eu sunt din bucuresti si pot ajunge prin apropiere...daca mi-ati recomanda un magazin unde sa gasesc ar fi perfect . Multumesc.Asfalt uscat da un search pe google (pentru un site cu pise moto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) http://www.fmecat.eu/index-car.asp de aici in colo te descurci. In caz ca nu te descurci nu e cazul sa insisti mai bine te duci la un service moto. (motocicletele sunt la "small engines") Editat Septembrie 22, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) Da telefon la: 021-222.02.15 intre orele 11:00 si 19:00 si vezi daca te lamuresc in legatura cu modelul si la ce pret ti le aduce. Editat Septembrie 22, 2011 de Sharky66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Dadusem acum cateva saptamani cu break clean pe discurile spate si am plecat la drum asa fara sa imi aduc aminte sa mai testez frana. Prin Cheile bicazului, descopar ca nu mai prinde la fel de bine si ca "aluneca" discu de placute. Eu ma asteptam sa prinda mai bine frana O_o. De acum o sa o las murdara, cu-i trebuie frana curata? Acum serios, sa folosesc sau nu break clean? E normal ce s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Ce placute ai? Organice? Ai mers cu motoru' si pe ploaie sa vezi cum iti prinde frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 spala discul cu diluant.metoda romaneasca folosita la masini si merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 nu-i bai ca dupa 500 de km a inceput sa prinda din nou. Zilele astea m-am uitat pe discul spate si a inceput sa prinda buza :-<. Vroiam sa stiu in ce masura se foloseste break cleaner, cine mi-a spus sa dau si pe discurile de frana aparent a gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 eu unul folosesc asa ceva mereu. stau la tara si curat noroiul-praful de pe discuri si etriere saptamanal. nu am avut probleme cu niciunul din cele trei scutere. lichidul curge si se evapora aproape instantaneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 http://hobbymoto.ro/?p=228 Nu mai recomand service'ul care gazduieste articolele mele "tehnice" insa pana gasesc o alta locatie sper sa va fie de folos informatiile! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Nu tine câteva franari până se ard urmele de reziduuri care au ajuns pe disc Âşi plăcute. Apoi tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Deci? E bine sau nu sa cureti din cand in cand discurile cu spray special? Cat de des? (mers pe sosea 100%; 70% in oras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Cel mai comod este cu jetul în etrieri la spălătorie sa cu furtunul. Degresant auto pt a curată praful de plăcute. Brake cleaner doar când se curată etrierii manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Multumesc si eu @bec: Tocmai imi curasasem lantul, mi-am zis ca nu strica sa curat si franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 eu folosesc relativ des un spray de curatat discurile (chiar asa scrie pe el) de la Nigrin. Spray-ul se usuca instant, nu am probleme sa nu tina frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Decarbusol? Dadeam cu din asta si se evapora imediat, plus ca si dizolva toate prostiile de pe el. Editat Septembrie 26, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Mie mi se pare o prostie sa-ti cureti discurile de frana pentru ca ele de fapt se curata singure cand franezi,asa ca nu vad rostul.La fiecare franare fortele de frecare exercitate asupra discului sunt imense,si asa se duce orice urma de rugina,reziduri,murdarie de pe ele.risipa de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Decarbusol? Dadeam cu din asta si se evapora imediat, plus ca si dizolva toate prostiile de pe el. NU, uite in documentul asta, ultimul produs se vede poza http://www.nigrin.com/fileadmin/pdf/com/Motorradpflege_Motorbike_care.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Pe disc si in gaurile acestuia se string deseuri de placute care sunt antrenate in franare alterand eficienta franari. La curse se foloseste foarte frecvent curatarea discurilor uneori chiar la fiecare antrenament sau iesire la boxe. Este adevarat ca prima franare este mai ineficienta,si piloti stiu asta,dar dupa aceea totul este la normal ,ba chiar se simte inbunatatirea franari fata de discurile nespalate. PS Fata de toate substantele de mai sus diluant,decarbusolv.etc,brake clean nu ataca vopseaua si anvelopele! Editat Septembrie 26, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Curatirea discurilor de frana nu se face din cauza mizeriei propriu-zise ci datorita depunerii inegale de material de contact la un moment dat. Mai toate placutele de frana moderne, chiar si cele de strada, exploateaza ambele componente ale frecarii - abraziva si adeziva - asa ca, dupa o perioada in care s'a folosit preponderent componenta abraziva, cum ar fi la mers prin oras unde nu poate fi atinsa temperatura optima de formare si mentinere a materialului de contact, discurile pot prezenta depuneri neuniforme de material de contact. Desi de obicei in aceste cazuri este suficienta doar repasuirea placutelor, curatirea prealabila a discurilor ajuta la uniformizarea noului strat de material de contact. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 NU, uite in documentul asta, ultimul produs se vede poza http://www.nigrin.com/fileadmin/pdf/com/Motorradpflege_Motorbike_care.pdf Nu...ziceam ca eu mai dau cu decarbusolv... Azi am turnat un intreg spray Nigrin pe lant. La Dedeman e 17 lei parca si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 rog pe cineva sa ma lamureasca cu un lucru in privinta unor placute: cand mi-am luat mobra, frana spate nu tinea din cauza uzurii placutelor(constatarea mecanicului), motiv pt care mi-am luat ce-am gasit mai bun la mymoto, adica SBS Synter. m-am dus la mecanic din nou, a dat jos vechiturile(erau nissin) si mi le-a pus pe cele noi, insa mi-a zis ca nu am facut cea mai buna achizitie fiindca astea sunt prea dure! ce dreaq vrea sa insemne asta??? aliajul ala de-i bagat in ele(cupru cel mai probabil) le face sa fie foarte tari? care sunt repercursiunile acestui lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 CEL PUTIN de doo ori mai bine va frina. N-auzi citi clienti multumiti are Cezarel cu placutele alea fermecate? Eu zic ca ar trebui sa mergem toti sa aruncam gunoaiele pe care le folosim si sa luam numai Carbon Loredana, de alea de vinde Cezarel. Carbone Loredana sunt bune bah, io am avut 2 serii pe 2 moto diferite si sunt beton. Am frâni foarti buni. Cî li vindi Cezăricî, asta-i partea a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Carbone Loredana sunt bune bah, io am avut 2 serii pe 2 moto diferite si sunt beton. Am frâni foarti buni. Cî li vindi Cezăricî, asta-i partea a doua. sal bel.man erau f bune in folosire pe CIRCUIT sau STRADA pentru ca difera f mult franarea pe circuit de cea de strada multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) rog pe cineva sa ma lamureasca cu un lucru in privinta unor placute: cand mi-am luat mobra, frana spate nu tinea din cauza uzurii placutelor(constatarea mecanicului), motiv pt care mi-am luat ce-am gasit mai bun la mymoto, adica SBS Synter. m-am dus la mecanic din nou, a dat jos vechiturile(erau nissin) si mi le-a pus pe cele noi, insa mi-a zis ca nu am facut cea mai buna achizitie fiindca astea sunt prea dure! ce dreaq vrea sa insemne asta??? aliajul ala de-i bagat in ele(cupru cel mai probabil) le face sa fie foarte tari? care sunt repercursiunile acestui lucru? Am avut pe motocicleta SBS sinterizate, sunt placute bune. Nu-ti face probleme. Pe de alta parte la un CBR600F nu prea ai ce cauta atat de mult cu frana spate incat sa-ti faci probleme. Ar trebui puse cele mai moi si mai bune placute si folosite doar cat sa nu rugineasca discul! Adica din cand in cand, prin oras, pe suprafete incerte la viteze mici, printre masini la viteze mici cand mai dai cate un blip din gaz, etc. In rest iti trebuie placute cat mai bune pe fata, cauciuc cat mai bun,moale, nou, si suspensia bine setata pentru tine, in primul rand sa nu fie prea moale. Stiu ca am divagat de la intrebarea ta, dar eu zic sa inveti sa folosesti frana spate cat mai putin. P.S. Pedala franei spate trebuie reglata incat sa incetineasca motocicleta, sa blocheze foarte tarziu, foarte jos. Adica sa depui un efort mare ca sa blochezi spatele. Altfel la o sperietura infigi piciorul in frana si apoi te chinui sa redresezi motocicleta in loc sa-ti vezi de franare! Editat Octombrie 27, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.