Lupu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Suzuki DR 650 SE 1996 Cilindree/cai putere/cuplu 644cmc, 44CP la 6400 rpm, 54Nm la 4600 rpm Numarul de trepte 5 trepte In posesia mea din (luna si anul) : mai 2010 Nr. de kilometri la achizitie : Aproximativ 48.000. Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: Aproximativ 54.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 60% stradal, 40% offroad. Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Allrounder / commuter nepretentios si fiabil, bun de facut "rasuri" in oras si offroad Greutatea la gol 147kg Inaltimea seii 885mm pe "default" Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 13L benzina, 2.2L ulei, apa nu e cazul ca nu are Dimensiunile rotilor 90/90-21 fata, 120/80-17 sau 140/80-17 spatele Jantele - materialul de fabricatie EXCEL TAKASAGO aliaj pe baza de aluminiu, spitzate Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Furca Kayaba telescopica clasica, cursa 260 mm, otel si Al, reglare preload Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Amortizor gaz cu rezervor separat Kayaba, cursa 260mm, reglabila full pe preload, compresie Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Exista standard, de aliaj Al Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Execrabila. Cel mai slab punct al motocicletei. Este sea 90% de offroad, te misti misto pe langa ea dar iti rupe fundu' dupa nici 100 de km fara pauze. Pasagerul sta ceva mai bine dar nu semnificativ. Exista variante de aftermarket, de pilda Corbin, Rick Mayer, Renazco, Sargent dar sunt scumpe in draci, cel putin raportat la valoare motocicletei. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Simplu de tot. Un mare vitezometru, bec de faza lunga, bec de semnal, bec de neutral. Atat. De ce pisda ma-sii nu or fi pus turometru n-am idee, phutu-i in gura de japonezi. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Doar electric starter. Nu se poate pune (din pacate) kick. Ambreiajul si actionarea lui Ambreiaj multidisc in baie de ulei cu actionare pe cablu. Se poate pune usor un kit de actionare hidraulica de la Magura contra 150 eu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) Suzuki recomanda 10W40. Asta sa recomande pentru tara lor sau Canada dreaq. Eu ii pun 15W50 semisintetic si merge de n-are treaba. E mai potrivit cu clima noastra. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Racire aer + racire eficienta SACS (Suzuki Advanced Cooling System) - purlverizare de ulei pe fusta pistonului si uleiul trecut printr-un radiator de racire. E foarte ok. Numarul de bujii pe cilindru 2 bujii pe cilindru. Sistemul de intindere a lantului de distributie Intinzator mecanic automat cu arc si patina. De mentionat ca lantul este zdravan si nu vai de khurul lui ca la fostul DR 650 pre 1996. Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant 525, intindere pe melcusori gradati, foarte simpla. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Are un mic crashbar in jurul radiatorului de ulei. De altceva nu ai nevoie. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Standard lateral. Se poate adauga optional cric central. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Excelenta. E foarte usoara si agila. In curbe e foarte distractiva pentru o "barca" de offroad. Pe camp e delicioasa pentru un Dual Sport de 650. Nu intri pe unde intra un EXC dar te surprinde de fiecare data. Supermoto daca e facuta e geniala. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Frane Nissin, pompa Nissin, disc 280 mm fatza cu etrier 2 pistonase, disc 230 mm spate cu etrier 2 pistonase. Nu foarte spectaculoase insa destul de eficace avand in vedere ca ajuta si greutatea scazuta. Oricum net superioare celor de pe DR 650 pre 1996. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Foarte bun la ture si viteze mici - medii. Depasirile la peste 120 km/h in schimb sunt dezastru. La capitolul asta e mai slaba decat DR-ul vechi. Deci daca vrei sa depasesti Loganistul [e.g. ] care merge cu 120 km/h tre' sa te gandesti de 2 ori si sa vezi daca ai liber pe banda de depasire / contrasens, etc. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 16 cu 41 standard. Am avut 16 cu 45 care era foarte buna pentru offroad si oras. Se ridica cu a doua din gaz instant. In afara orasului doar daca erai masochist puteai sa o folosesti. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea Pe forumuri zice lumea 170 km/h. In realitate am ajuns la un 160 km/h tras de par singur pe ea. Cu pasager si bagaje nu pupi mai mult de 150 km/h. Partea frumoasa e ca poti sa mergi si 140 km/h constant daca nu te doare de consum. Motorul se aude super frumos si nu vibreaza nu nimic. Puncte slabe ale motocicletei - seaua de toata jena; - puterea in ture mari destul de slaba; - se cam incinge toba in oras vara (galeria si finala); - daca nu esti mai solid te bate vantul jos de pe ea la 120 km/h si peste. Consumul - urban / extern / mixt Consumul mixt obtinut este de 6L la 100 km mers numai "in vana". Nu am stat sa fac consum mic, eficient, etc pt ca NU ma intereseaza! Am luat DR-ul asta sa ma distreze, sa cobor cu zambetul pe buze de pe el nu sa merg ca mosii Puncte forte ale motocicletei - foarte usoara pentru categoria ei; se putea si mai bine dar deja o luai in mana serios la mersul la drum; - motor superfiabil, silentios si rezistent, este cel mai forte punct forte - manevrabilitate excelenta; - design frumos (asta e subiectiv nah); - suport tehnic si piese de schimb cacalau si ieftine deoarece se fabrica si in ziua de azi in mod identic (14 ani de longevitate e ceva); - un compromis foarte foarte bun la categoria asta; - am curaj sa merg cu ea oriunde, mi-e frica doar de pene (de cauciuc si a prostului) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Gabaritul scazut pentru un Dual Sport; Valoarea oferita pentru banii dati; Fiabilitatea propulsorului. Modificari Pentru modelul asta exista O GROAZA de posibilitati aftermarket de modificare atat a performantelor cat si ciclisticii si aspectului. Chestia e ca nu prea sunt bani pentru ele. Si chiar daca as avea sa zicem 2000 - 3000 de euro sa ii fac tot ce am chef sa fac, nu i-as baga in ea ci mi-as lua alta. Deci la noi in RO nu prea se merita. Se poate schimba carburatorul standard (Mikuni BST 40) cu Keihin FCR-MX 39, Mikuni TM40, Edelbrock, etc (scumpe - 400 - 600$); se pot schimba axe cu came, pistonul original cu piston forjat, kit big bore 700 cmc, ambreiaj power cu kevlar, suspensii USD, etc, sunt multe sunt scumpe si se poate discuta o groaza pe marginea lor. http://hessler-motorsport.de are solutia la multe intrebari legate de ce sa mai schimbi pe la DR 650. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Probabil ca as schimba-o cu ceva mai "vanos" pe care sa nu dau mult mai multi bani. Desi eu am o obsesie cu DR-ul, l-as da daca as avea nevoie de bani pentru ceva mai "vanos", c'est la vie; desi, probabil nu o sa ma mai intalnesc cu aceeasi fiabilitate. Ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Mar interesa un xt 600.Nici unul nu se inghesuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Mar interesa un xt 600.Nici unul nu se inghesuie Ce sa faci cu el Mariuse? Zi-mi ce sa faci cu el ca iti dau eu mai mult de 2 motive sa iti iei altceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) am stat o bucata sa ma gandesc unde sa bag linku asta, ca ar fi fost foarte potrivit si pentru alte sectiuni. dat fiind insa faptul ca vorbim de testatul unor mobre (3 x KTM 950 SE, 2 x BMW HP2, 1 x KTM 990 AdvS, 1 x Yamaha XT1200Z) in mediul pe care il tot vezi prin afisele de promovare, here it goes: Angola Doodsakker Ekspedisie Jun 2010 si un mic teaser... Editat Septembrie 24, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 un scurt review de la cristi-mic http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=10&t_id=571&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Aprilia ETV 1000 Caponord Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 998 / 98 / 96 , zona rosie de la 8500 rpm Numarul de trepte : 6 In posesia mea din (luna si anul) : Septembrie 2006 Nr. de kilometri la achizitie : aproximativ 9.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 33.400 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 95% strada, 5% off-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : drumuri lungi cu pasager si bagaje pe orice tip de asfalt. Greutatea la gol : 235 kg. Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : rezervor de 25 litri din care 3 litri rezerva, 4,5 litri ulei si 2,5 litri lichid racire. Inaltimea seii : 825 mm Dimensiunile rotilor 110/80R19 fata si 150/70R17 spate Jantele - materialul de fabricatie : aliaj cu sistem de prindere a spitelor patentat Aprilia Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca hidraulica upside-down , grosime 50 mm, cursa 175 mm. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : suspensie cu amortizor si arc cu posibilitate de reglare pe extensie si preincarcare. Cursa de 120 mm. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) :exista standard, din plastic pentru varianta Caponord simplu,cel pt varianta Rally Ride din cate stiu e de aluminiu. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : lata si foarte confortabila Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)/uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-21710000-1305661025_thumb.jpg Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : pornire doar la buton. Ambreiajul si actionarea lui : multidisc in baie de ulei cu actionare hidraulica. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 15W50 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) :racire pe lichid (apa) Numarul de bujii pe cilindru : 2buc/cilindru Sistemul de intindere a lantului de distributie : habar nu am Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : transmisia finala pe lant /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-59355100-1305661192_thumb.jpg Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se pot monta crash-baruri relativ usor /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-34251500-1305661177_thumb.jpg Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Cric standard lateral cu posibilitate de montare suplimentara a celui central. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) : Foarte buna, dupa parerea mea pt gabaritul sau cel putin pe asfalt iar off-road-ul l-am incercat foarte putin dar ceea ce pot sa spun este ca daca ai cauciucuri de strada…esti ...mort. Simplu. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) : pe fata dublu disc (300 mm) –etriere cu 2 pistonase iar pe spate disc (272 mmm) –etrier cu 2 pistonase. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Este ok, iar daca aveam varianta echipata cu ABS era si mai bine. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): raspuns foarte bun mai ales de la 4500 rot/min pana la zona rosie, indiferent de treapta de viteza in care te afli. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: Configuratie standard 17/45, nu am schimbat-o. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea : aproximativ 215 -220 km/ora Consumul - urban / extern / mixt : 8,5 – 9 urban / 6,5 – 7 extern / 8 mixt Puncte slabe ale motocicletei : greutatea mare Puncte forte ale motocicletei : ciclistica, confort si design Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Motorul, ca mod de livrare a puterii si ca performante pt clasa din care face parte, senzatia de siguranta pe care o ai cand te urci pe el ,capacitatea de incarcare si protectia la vant pe care o ofera cu parbrizul standard. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Probleme la motor nici una dar s-au rupt vreo 2 cuple (de platic) de la sistemul de alimentare. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : as modifica sistemul de cuple intre rezervor si motor (sunt din plastic si se rup repede) si transmisia finala de pe lant pe cardan. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu vreau momentan sa o schimb. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Cand mi-am luat motorul asta era jale cu procurarea de piese. Acum lucrurile s-au mai schimbat pt ca exista persoane care intr-o perioada de aprox 2 saptamani pot sa-ti aduca orice piesa. Aici nu ma refer la United Motors dracu sa-i fuck.a. Piesele sunt in general nejustificat de scumpe. Sursa de unde-mi fac rost de piese nu pot sa o dezvalui aici pt ca nu-i voie. Alte mentiuni – Daca fizicul nu te ajuta (adica dupa parerea mea sa ai minim 1,80 inaltime si vreo 80 kg) nu are rost sa te incurci cu un astfel de motor datorita greutatii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) Salut la toti Sincer nush unde altundeva se poate discuta despre mobra mea noua achizitie........da cred ca am nimerit:) Date prea multe nu am despre ea,ma atras greutatea redusa sub 200kg,motorul puternic si aspectul.restu o sa le descoperim incet Mda azi am fost in ungaria cu ea la reprezentanta pt un test si...........2 senzori au trebuit inlocuiti si remapata injectia.Costurile au fost destul de mult nu ma asteptam la tit dar .cica ziceau cei din service e o mobra fara cusur in general. Sa speram Editat Iulie 23, 2011 de lauramarginea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Asta-i toata recenzia ? 4 poze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Anul de fabricatie 2009 decembrie 17000km Motor cu probleme de cadru zic specialisti (chiar am cautat si am gasit pe net o multime de mobre tiger1050 cu cadru in bucati) Aluminiu casabil si multi zic ca din aceasta cauza isi pierde veleitatile de allroad Sper sa nu fie cazul la mine:) Tiger Specification: ENGINE Type Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder Capacity 1050cc Bore/Stroke 79 x 71.4mm Compression Ratio 12.0:1 Fuel System Multipoint sequential electronic fuel injection Ignition Digital–inductive type via electronic engine management system Primary Drive Gear Final Drive X ring chain Clutch Wet, multi-plate Gearbox 6-speed Frame Aluminium beam perimeter Swingarm Braced, twin-sided, aluminium alloy Wheels Front Cast, multi spoke 17 x 3.5in Rear Cast, multi spoke 17 x 5.5in Tyres Front 120/70 ZR 17 Rear 180/55 ZR 17 Suspension Front 43mm upside down forks with adjustable preload, rebound and compression damping adjustment Rear Monoshock with adjustable preload and rebound damping Brakes Front Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers Rear Single 255mm disc, 2 piston calipers DIMENSIONS Length 2110mm (83.1in) Width (Handlebars) 840mm (33.1in) Height 1320mm (52.0in) Seat Height 835mm (32.8in) Wheelbase 1510mm (59.4in) Rake/Trail 23.2°/87.7mm Weight (Dry) 198kg (437lb) Fuel Tank Capacity 20 litres (5.2 gal US) PERFORMANCE (MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020) Maximum Power 115PS (114bhp) at 9400rpm Maximum Torque 100Nm (74ft.lbf) at 6250rpm Maximum Speed Limited to 240 kph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC Numarul de trepte: 5 In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010 Nr. de kilometri la achizitie : 30.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara Greutatea la gol: 197 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu Inaltimea seii: 870 mm Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140 Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Ambreiajul si actionarea lui: Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa Numarul de bujii pe cilindru Sistemul de intindere a lantului de distributie Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa… Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti) si eu tot astept o recenzie la un f 650 gs/dakar si la un f 650 clasic Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : August 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 17000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L Inaltimea seii: 94 cm Dimensiunile rotilor: 18&21 Jantele - materialul de fabricatie: DID dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa Numarul de bujii pe cilindru: 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU!! Alte mentiuni - Dai un ban, dar stii ca face Dupa 3 ani si ceva in posesia mea si inca 7 in a altora, am ajuns la o concluzie: motorul asta a fost manjit cu (cuvant urat) pe linia de productie. de ce cred asta?? Schimbat doar consumabile. Nu a patit NIMIC, nu a cedat nici o piesa...e suspect deja. Tocmai am terminat revizia "de iarna" si, in afara rulmentilor pe ace de la prinderile amortizorului central, care au oarece uzura, dar mai merg un sezon fara comentarii(poate doua), motoreta nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) care? ala jerpelit de ai fost cu el acum 2 ani in camping la brasov? Editat Noiembrie 17, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 care? ala jerpelit de ai fost cu el acum 2 ani in camping la brasov? ) ala, ala!!! =)) in afara de zgarieturi pe plastice, al dracu sa fie de a patit ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje /index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari. ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua ) iaca in primavara mi-am cumparat un alt drz s nou. am facut cu el anu asta 16800 km(nu prea am avut timp) fara absolut nicio problema tehnica. 50% strada 50% off din care cel putin 2000 km pe plaja/mare apa sarata motor nespalat imediat. pe ultimii 11000 km am media orara in jur de 80Km la ora ( bord vaportech medie exacta la cerere). cea mai mare distanta parcursa intr-o zi a fost un forestier de 700km cu bidon de 10 litri de benzina bagat in ruxac, iar ruxacul legat pe sa. filtru ulei, ulei amsoil schimbat la 4000 km si cauciucuri tkc 80 singurele consumabile schimbate pana acum. sper ca p-asa sa nu mai fiu nevoit sa-l vand, sa vad io cand crapa. ce as schimba la aceasta mobra: sper ca in viitor sa fie posibil sa instalez sistemul christini awd. Editat Decembrie 24, 2011 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_Filep Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC Numarul de trepte: 5 In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010 Nr. de kilometri la achizitie : 30.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara Greutatea la gol: 197 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu Inaltimea seii: 870 mm Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140 Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Ambreiajul si actionarea lui: Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa Numarul de bujii pe cilindru Sistemul de intindere a lantului de distributie Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa… Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti) Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum! Unde ai refacut saua? Trebuie sa o fac si eu pe a mea si imi place cum arata refacuta, presupun ca e si mai confortabila. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Unde ai refacut saua? Trebuie sa o fac si eu pe a mea si imi place cum arata refacuta, presupun ca e si mai confortabila. Mersi! /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor. Subscriu. F650 simplu are frane jalnice. F650GS are frane relativ ok. F650GS-twin are frane ceva mai ok. Frane foarte bune ai pe K1300R sau pe R1200S. De perfectiune cred ca se apropie cel mai mult franele de circuit, odata incalzite, pe asfalt perfect si cu gume fierbinti. Editat Martie 7, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor. Perfect nu exista perfectiune fratilor tot timpul este loc de mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Nu perfect. Nici măcar decent nu frânează. NU STIU NU AM TESTAT SI NICI NU VREAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) NU STIU NU AM TESTAT SI NICI NU VREAU Am inteles ca esti foarte hotarat sa iti vinzi motocicleta, dar crezi ca pentru spam-ul tau de prost gust (prezent cred ca pe fiecare topic din sectiune) am creat eu topicul asta? Cam asa arata sectiunea asta la ora la care postez eu. Am crezut ca mi se pare azi dimineata... Editat Martie 10, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 f650 clasic franeaza jalnic intr-adevar. trebuie sa-ti iei in calcul chestia asta si e ok. cand ma urc pe vfr de pe f650 mi se pare ca se ingroapa in asfalt la frana in general moto cu un singur disc pe fata au franele mai slabe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki XF 650 Freewind 1998 In posesia mea din (luna si anul) : 2 motorete in posesie ...una din iulie 2011 - aprilie 2012 (vanduta)si cea actuala din aprilie 2012- prezent. O sa vorbesc numai despre prima. Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: am parcurs aproximativ 7000 km cu ea Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 85 % on road si 15% offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru extraordinarele drumuri din Romania... Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 18 l benzina / 2,3 l ulei Inaltimea seii: 830 mm si se poate cobora pana la 800 parca (am avut-o coborata - numai din suspensia spate -dupa ce am revenit la default, mi s-a parut mult mai bine) Jantele - materialul de fabricatie: din aluminiu cu spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telescopica, fara reglare, cursa 170 mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, reglabil, 167 mm cursa Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): exista din fabrica scut din aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): naspa...e ca o bucata de scandura dupa vreo 200 km...recomand modificare (nu ca eu as fi facut-o) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): electronic complet : viteza,turatie si indicator benzina destul de exact Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electrostart Ambreiajul si actionarea lui: mecanic si umed (ca na, tre sa se excite si el cumva) Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 15W/40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei Numarul de bujii pe cilindru: 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie: nuuuuu stiuuuu Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): se pot pune crash-uri dar nu mi-am batut capul...am dat-o de pamant de vreo 2 ori pe off road dar in afara de o semnalizare rupta n-am avut probleme...rezista destul de bine... Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: are cric lateral standard si se poate monta optional si unul central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila - ciclistica buna si a greutate redusa Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc fata-spate Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? din cate motorete am condus,nu mi se pare ca are o franare foarte buna...ar fi meritat 2 discuri de frana pe fata... Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)important e sa o tii in 4000-5000 de ture...acolo trage bine si nu te lasa intr-o depasire... Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. 43 dinti pe spate..si pe fata nu stiu Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 155 km/h da imi aplaudau genunchii...face ca toti dracii...pe langa faptul ca te cam bate vantul... Consumul - urban / extern / mixt: nu l-am facut pentru ca nu ma intereseaza dar cred ca undeva la 5,5-6 ala mediu Puncte slabe ale motocicletei: saua naspa , faza scurta slaba , nu prea e protejata la vant , monocilindru- ca tre sa mesteci la mamaliga... Puncte forte ale motocicletei: e destul de inalta, manevrabila, iertatoare - nimerita pentru incepatori , usoara fata de celelalte modele din clasa - de ex f650 si aprilia pegaso - care au cu macar 20 kg in plus, nu trebuie sa desfaci carene sa ajungi la baterie , unde se termina asfaltul incepe distractia... Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca nu ma dezamageste niciodata... Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra ? de nici un fel... Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta ? nu mi-a placut ca niponu,cat o fi el de destept, nu i-o pus dreaq un ceas pe ditamai bordu electronic....si i-as mai pune o treapta de viteza... Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. am schimbat-o cu una la fel...am vandut-o pe prima ca vroiam enduro...nu-s pregatit fizic - am avut 2 operatii la un genunchi - drept pentru care, mi-am luat alta la fel,ce-i drept cu mai putini kilometri daca as avea si bani, mi-as lua un 990 adv sau un 640 adv - dar nu am.... si in plus is si inaltut...1,65... Detaliati surse constante si accesibile tuturor. am schimbat doar niste garnituri la capacele de la culbutori si maneta de frana; piese se gasesc la preturi accesibile... Alte mentiuni –mie imi place f mult (de asta mi-am luat acelasi model) , un prieten a zis ca e de purisani...ce-i drept, nu mai am 20 de ani... Toate bune! Editat Mai 25, 2012 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Suzuki DR600SCilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 585 cmc/44CP/6300 rot/minNumarul de trepte : 5In posesia mea din (luna si anul) : 2013Nr. de kilometri la achizitie : 48000Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 53000Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 80% / 20%Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : cam orice, mai putin touring pe distante mari, Greutatea la gol : 139 kgCantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : 21 litri benzina/ 2.3 litri uleiInaltimea seii : 89.6 cmDimensiunile rotilor : 100/80 -21 , 130/80 -17Jantele - materialul de fabricatieSuspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, aerSuspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, preincarcare aerScutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) : standard fabrica, aluminiu.Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : dupa 500 de km/zi devine dureroasa.Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) : doar vitezometru si odometruPornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : doar pedala, nu se poate adapta nimic altceva.Ambreiajul si actionarea lui : in ulei, actionare cabluTipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 10W40Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) : aer plus radiator uleiNumarul de bujii pe cilindru: 2Sistemul de intindere a lantului de distributie : automatTransmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : lant, cu excentricPosibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se poate, eu nu folosesc.Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateralManevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): Raza de viraj = 2.3 m, in oras ok, la viteze mari nu stiu, are anvelope cu crampoane si nu e prea sigura pe asfalt in curbe, la viteza.Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier), un disc fata, tambur spateFranarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? : Moale spre slaba, trebuie tinut seama de asta, (distanta de franare de la 97 km/h = 45 m)Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) : fara probleme, suficient pentru orice situatie pana pe la 130 km/h. 0-48 km/h = 2.2 sec 0-64 km/h = 3.3 sec 0-80 km/h = 4.3 sec 0-97 km/h = 5.7 sec 0-113 km/h = 7.7 sec 0-129 km/h = 10.6 sec 0-145 km/h = 15 sec Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament : Standard.Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 154 km/hConsumul - urban / extern / mixt : 5.5 – 5.6 Puncte slabe ale motocicletei : vibratiile Puncte forte ale motocicletei : simpla, fiabila, greu de stricat.Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? : cuplul la turatii scazute si frana de motor foarte evidentaCe probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? : rupe tot ce nu e bine prins, suport claxon, suport esapament, suport aparatoare lant, etc…probabil din cauza vibratiilor, altfel ok, nici o problema in ultimii 5000 km.Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : poate frana pe spate.Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : deocamdata nu, e foarte potrivita pentru mine.Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Mai sunt stocuri de piese dar trebuie cautate cu rabdare.Alte mentiuni – Turatia motorului la 97 km/h = 4100 rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) O recenzie f faina a Hondei Transalp 700, copiata de pe topicul posesorilor (multumiri pentru contributie @biohazardousguy): biohazardousguy, on 05 Sept 2016 - 16:34, said: Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina. Parerea MEA PERSONALA despre: 1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic. 2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare. 3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook...66486713592201/ 4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata). 4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral. 5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca. 6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS. 7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana. 8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga. 9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada. 8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga. 9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul. E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet. Editat Septembrie 7, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.