Sari la conținut

TOPICUL RECENZIILOR


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Honda Dominator. Sau, mai detaliat, Honda NX 650 T "Dominator", cod model RD 08 (A).

 

post-42478-1275993811_thumb.jpg

In mediul ei natural -_-

 

Cilindree/cai putere/cuplu

644 cmc, 44 CP la 6000rpm, 54Nm la 5000rpm, 7500rpm zona rosie,

 

Numarul de trepte

5 trepte

 

In posesia mea din (luna si anul) :

Utilizata din octombrie 2008.

 

Nr. de kilometri la achizitie :

Aproximativ 33.000.

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ 45.500.

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

Preponderent stradal; mai bine de jumatate in oras. Foarte putin offroad.

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

All rounder. Motocicleta de inceput.

 

Cred ca este ideala pentru oras si ture scurte. Excelent si daca ai ceva cararui de soft enduro pe aproape de casa. Am facut si 600km pe zi cu pasager si bagaj. Am dus-o si prin zapada si la deal, prin bolovanis, pe ploaie. Am bagat-o si in namoale. Am luat saritoare de motocross la peste 80km/h. Am intrat pana la genunchi in apa. Stie si d'astea dar nu exceleaza.

 

Greutatea la gol

Discutabil. Diverse surse ofera diverse informatii. Cantarita de un prieten, are 185kg la plin.

 

Inaltimea seii

Habar nu am. Am incalecat multe modele, nu erau doua la fel de inalte. Undeva pe la 85-88cm.

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

Rezervor de 16 de litri standard (intra de fapt 17), din care vreo 3 (de fapt 4) sunt rezerva. Uleiul trebuie cam 2L la schimb (2.4L la motor desfacut).

 

Dimensiunile rotilor

Standard 90/90-21 respectiv 120/90-17. Merge si 130/80-17 daca vrei musai Metzler Karoo (singurul motiv zic eu pentru schimbarea dimensiunii standard).

 

Jantele - materialul de fabricatie

N-am nici cea mai vaga idee. Duraluminiu?

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Suspensie normala cu 2 jambe-amortizoare, arc + ulei, cursa de 220mm si fara niciun fel de reglare. Este posibila prinderea furcilor mai sus in jug pentru coborarea inaltimii motocicletei sau ajustarea ciclisticii.

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Un singur amortizor pe gaz (Showa), capsulat, cu posibilitatea ajustarii pre-load-ului la arc. Cursa de 190 sau 200mm, nu mai retin.

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Are din fabrica, din duraluminiu. Nu stiu sa existe ca accesorii scuturi aftermarket. Din experienta pot spune ca Honda l-a facut cu cap :D

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Saua e relativ confortabila. Merge putin captusita daca ajungi bine jos cu picioare, pentru a permite ture mai lungi. Pentru pasager e mai comoda saua decat pt pilot.

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

 

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Doar electromotor (baterie de 8 sau 9 Ah). Nu se poate adauga kickstart (pe modelul meu!).

 

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj multidisc in ulei, actionat prin cablu.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

Honda recomanda 10W-40, 10W-50, 15W-40, 15W-50, 20W-40, 20W-50, in functie de temperatura ambianta. 10W-... sub zero grade si ...w-40 doar sub 30 grade. Pe vremea cand a fost conceput motorul, se folosea ulei mineral. Schimbul se face la fiecare 3000km, cu filtru la 2 schimburi (6000). Recomandat servisari mai dese in cazul utilizarii in conditii extreme (offroad intens, oras intens - Bucuresti, viteza mare timp indelungat - autostrazi).

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racit pe aer. Atat.

 

Numarul de bujii pe cilindru

1 bujie pe cilindru: NGK-DPR8-EA9 allround, NGK-DPR9-EA9 pt vara/autostrada si NGK-DPR7-EA9 pt iarna.

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Intindere automata, cu ceva arc pe acolo. Enervant de schimbat lantul sau intinzatorul din cauza pozitiei incomode in care e fixat intinzatorul.

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Lant. Kit-ul standard e de 15-45, cu 110 zale si pas de 520. Intinderea este foarte simpla: pui pe lateral, slabesti axul rotii si invarti doua piulite, apoi strangi axul rotii la loc.

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Da, se pot pune. Nu prea e nevoie la modelul meu, decat in cazuri extreme. Motocicleta cazuta orizontal se sprijina pe roti, scut, scarite, toba si ghidon. Rezervorul si carena fatza suna la cativa cm deasupra solului.

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard este cel lateral. Se poate adauga cric central, desi nu prea se mai fabrica la ora actuala.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Manevrabilitate foarte buna. Ingusta, bracheaza mult, rateaza oglinzile -- n-ai treaba in trafic. La viteza mare nu raspunde instantaneu dar nici nu tre sa te lupti cu ea. Curbe in ture pe unde ii place ei (sub 100 la ora) sunt un deliciu. Pot fi abordate normal (inclinare), prin cotnravirare sau chiar in slide. N-are treaba daca stii cu ce motor te dai.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Doua discuri: unu pe fata, unu pe spate :lol: Spatele de 220mm, un pistonas la etrier(adecvat) iar fatza 256mm cu 2 pistonase la etrier (inadecvat). Nu franeaza bine. De la viteza mare se simte clar nevoia de un disc mai mare.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Excelent la viteze sub 90 la ora. Peste nu prea se mai descurca.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

15-45 standard, ceea ce am acum. Am si un 46 si un 43 dar nu am apucat sa le testez.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Circa 160 pe ceas, cu pasager.

 

Puncte slabe ale motocicletei

Cine se uita aici ar putea sa creada ca e o motocicleta proasta. Not really -- e vorba in mare parte de limitarile unui model conceput sa fie bun la toate.

* Franarea: total inadecvata la viteze peste 60 la ora.

* Racirea pe aer: un calvar in oras; nu recomand plimbari de cate o ora prin Bucuresti in vreme de canicula

* Suspensia spate: nu rezista in timp la offroad; amortizorul fiind capsulat se schimba cu totul si e scump

* Lipsa de putere: peste 100 la ora deja devine atat incomoda cat si lenesa.

* Releul de incarcare: boala la Honda; de principiu nu face figuri cu consumatori standard. Nu te apuca sa pui accesorii si e ok.

* Partea superioara a rezervorului are o forma cam ciudata si nu prea accepta usor rucsaci de rezervor. Cel putin nu unii clasici. ©Raul, dar se aplica si la Domi.

 

Consumul - urban / extern / mixt

O sa ziceti ca sunt nebun sau posedat, dar consum la drum intins cu pasager si bagaje sau in oras singur este aproximativ 6.66. Mi-a iesit de vreo 4 ori consumul asta.

Urban 6-7 (jale de bucuresti), drum intins 5 si un pic, autostrada 5.5 (110-120 la ora).

 

Puncte forte ale motocicletei

* Design - chestie de gust, dar trecem peste

* Robustete - nu prea ai cum sa ramai in drum cu ea din senin; si partea a doua: daca pici, nu prea ai nimic de reparat -- ridici si mergi mai departe

* Simplitate - un cilindru, 4 supapte, o bujie, un carburator si ceva electrica - atat; fara complicaciuni sau artificii pe la diverse piese

* Fiabilitatea - daca ii schimbi uleiu ca la carte motoru nu crapa si punct; posibil electrica sa faca figuri dar nu fara avertisment

* Versatilitate - face cam cate un pic din toate: plimbarele, miscat prin oras, drum intins, autostrada, pasager si/sau bagaje, serpentine, offroad, trickuri

* Motorul - simplu, robust, previzibil si foarte capabil; absolut excelent pentru cineva care nu stie ce-i aia motocicleta decat din poze

* Ieftina - intretinere extrem de simpla si de ieftina; la extrema de jos in ceea ce priveste costurile consumabilelor

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Cred ca punctele forte de mai sus sunt un bun punct de plecare. Pe langa asta, m-a impresionat in mod placut in offroad unde este mult mai capabila decat mine. MULT.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Da. E o zicala care spune ca daca esti bun la toate, nu excelezi la nimic. Si e perfect adevarat.

* Domi-ul e excelent in oras, dar consuma mult. Acolo mai bun e un motor mic, pe injectie.

* Domi-ul poate face drumuri lungi cu pasager si bagaje, dar nu e o placere deosebita. Exista multe motoare care fac asta mai bine; atat touring sportiv cat si adventure.

* Domi-ul se poate da pe coclauri, dar nu se tine dupa un CRF. Clar.

* Domi-ul poate face de ras vitezane pe Cheia, dar un supermoto ar da ture in jurul lui.

 

Alte mentiuni-

Prima mea motocicleta. Am facut o gramada de nebuneli cu ea, inclusiv modificari. Iata ce am gasit mai intereasnt:

 

Ambreiaj hidraulic

Se face dintr-o pompa de frana de scuter, o pompa de frana de pit bike, un racord, tabla, tije si alte din astea. Cu rabdare si ingeniozitate (si scule adecvate) intr-o zi poti avea ambreiajul actionat hidraulic. Am avut asa ceva instalat insa nu a fost facut ca la carte si avea ceva hibe. L-am dat jos dar mi-as pune la loc. Pentru oras era cu mult mai comod ambreiajul.

 

Kit Xenon

Asa faci un Domi cu far matuit sa lumineze. Diferenta e absolut imensa. Cat timp legea inca le permite (treci ITP la RAR cu ele), bagati mare.

 

Semnale LED + releu + avarii

Musai LED daca vreti avarii; becurile standard consuma 100W cand sunt aprinse iar releul standard nici nu merge cu atatea becuri.

 

Rezervor Acerbis

Pentru cei care s-au saturat sa zgarie rezervorul cu genuncherele si sa alimenteze la fiecare 200km. Capacitate de 23L si robustete mai mare. Pe langa greutate proprie mai mica.

 

Bord electronic

Melcu de kilometraj e 100ron; daca pica o data, in 10000km o sa schimbi inca 3. Un bord electronic e 400ron maxim.

 

Vor mai urma si alte modificari, precum conversie FULL led (adica si stopul) si schimbarea farului cu 2 lupe. Tot cu Xenon. Mai trebuie sa imbrac shaua si o sa revin cu poze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?

Numarul de trepte

In posesia mea din (luna si anul) :

Nr. de kilometri la achizitie :

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

Greutatea la gol

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

Inaltimea seii

Dimensiunile rotilor

Jantele - materialul de fabricatie

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Consumul - urban / extern / mixt

Puncte slabe ale motocicletei

Puncte forte ale motocicletei

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

Alte mentiuni -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa prima mie de kilometrii imi permit sa zic si eu cate ceva despre a 3-a mea motocicleta:

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda XL650V Transalp 2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 647cm3/52cp/8400rpm

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : aprilie 2010

Nr. de kilometri la achizitie : 32332

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 33340

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 5% off

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala? Am cumparat-o pentru touring combinat cu soft-enduro.

Greutatea la gol: 196kg(211kg gata de drum)

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 19.6L benzina/ 2.9L ulei

Inaltimea seii: 841mm

Dimensiunile rotilor: 90/90/21" si 120/90/17"

Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare furca telescopica normala/200mm/nu se poate regla

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Pro-link/172mm/se poate regla

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard din plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Dupa Dominator am zis ca stau in fotoliu

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

 

DSC_5669.jpg

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar electric

Ambreiajul si actionarea lui Ambreaj umed cu actionare prin cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) eu folosesc 10W40 semi sintetic

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru 2 bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant si intinderea tipica Honda, cu suruburile din capatul basculei

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

 

DSC_5667.jpg

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Standard doar lateral, dar am si central

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Foarte manevrabila, nu am intampinat probleme pana acum(doar la manevrat in garaj datorita greutatii),dar e o motocicleta putin lata(mai ales cu crash bars) asa ca trebuie putina grija printre masini.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Etriere cu doua pistonase/ 2 discuri pe fata - 1 pe spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frane puternice si care nu m-au dezamagit pana acuma

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Pana la 100km/h e sprintena, dar dupa scade usor raspunsul.

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Nu stiu combinatia, dar in forma actuala viteza de 100km/h e atinsa la 5000rpm. Cei care merg pe autostrada poate ar prefera o cofiguratie mai buna pentru viteza de croaziera de 130km/h.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea Doar 120km/h

Consumul - urban / extern / mixt Urban 5.2%/Extern solo: 4.8%/ Extern cu pasager 5%

Puncte slabe ale motocicletei Singurul punct slab e din punctul meu de vedere protectia slaba la vand la nivelul capului pentru cei cu inaltimea peste 1.75m chiar si cu parbriz aftermarket. Dar totusi nu e motocicleta de touring...

Puncte forte ale motocicletei Motorul e simplu de intretinut, fiabil, 2 bujii pe cilindru, racit cu apa, se incinge greu. Puterea si cuplul sunt suficiente pentru mersul in 2 cu bagaj intr-un ritm normal. Transalpul e, din punctul meu de vedere, o motocicleta foarte buna pentru drumurile din Romania.

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Motorul si faptul ca e o motocicleta cu care poti merge linistit si pe drum national si pe judetean si pe forestier.

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Niciuna

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Un sistem de injectie ar fi bun pentru un consum mai mic si o a sasea viteza pentru autostrada

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Deocamdata e mai mult decat suficieta

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Se gasesc simplu, dar ar putea fi si mai ieftine(dar sunt la aceleasi preturi ca si la alte marci)

 

Cam asta este parerea mea la ora actuala. Voi reveni peste 9000km sa vad ce pot adauga.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai joc o data jocul, chiar daca e vorba de o semi-vitezana ;)

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Ducati ST4, 2000

Cilindree/cai putere/cuplu

916cmc, 105CP la 9000rpm, 89Nm la 7500rpm, limitator la 10.000rpm

Numarul de trepte

6 trepte

 

In posesia mea din (luna si anul) :

mai 2010

Nr. de kilometri la achizitie :

Aproximativ 36.000.

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ 38.000

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

Evident stradal. Dar am facut si Transalpina :laugh:

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

Touring. Si dat tare pe curbe. Le face pe amandoua exceptional de bine

 

Greutatea la gol

215kg

 

Inaltimea seii

820mm (oricum, pare mult mai joasa decat la BMW)

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

21L/3.7L/habar nu am

Dimensiunile rotilor

120/70-17 fata, 170/60-17 sau 180/55-17 spatele

Jantele - materialul de fabricatie

Aliaj

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Furca Marzocchi upside down, 120mm cursa, reglabila complet

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Amortizor gaz cu rezervor separat Showa, 120mm, complet reglabil

 

De adaugat amortizarea exceptionala pe care o are inclusiv pe setarile standard, personal mi se pare mai buna/confortabila decat pe BMW

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Carenele se pun ca scut?! :D

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Confortabila. Problemele ei sunt doua, in schimb: din cauza cilindrului vertical se incalzeste foarte tare in trafic sau sub 50km/h si pe drumuri foarte proaste striveste "bijuteriile"

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Vitezometru, turometru, nivel benzina, ceas, temperatura apa si luminile standard. Lipseste doar indicatorul de treapta de viteza

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Doar electromotor, baterie de 16Ah

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj multidisc uscat, actionat hidraulic

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

10W-40 sintetic. Schimb la 10.000km in carte

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Apa si radiator de ulei

Numarul de bujii pe cilindru

1 bujie pe cilindru

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Curele. La jumatatea intervalului de service (20.000km) se intind manual prin intinzatoare.

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Lant

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Nu, in schimb carenele sunt foarte rezistente

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Lateral si central. Foarte greu de ridicat pe central

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Manevrabilitatea in oras e practic inexistenta. Raza de bracare foarte mica, stat in maini, departe de a fi vreo placere. In plus se mai si incalzeste foarte-foarte tare. In afara orasului in schimb... Cade relativ greu pe traiectorie, insa sta acolo de parca ar fi pe sine. Sunt inca neobisnuit cu furca normala si ma cam sperie la damburi (prin teleleverul BMW nu simteam nimic), dar nu mi-a dat niciodata emotii. De la 210km/h cu gentile laterale puse pare sa descarce fata si intra intr-un voblaj puternic.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Frane Brembo, doua discuri flotante pe fata de 320mm, etriere cu 4 pistonase montate radial, un disc spate de 245mm, etrier cu doua pistonase. Aceleasi frane ca si cele de pe superbike-ul 916. Extrem de puternice, foarte mult feeling, destul de dozabile. Lipseste doar ABS-ul

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Extraordinar. Se ridica din acceleratie intr-a doua, iar pana la 180 e racheta. Nu-i place mai jos de 3000rpm din cauza volantei foarte usoare (merge sacadat)

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Habar nu am

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

210km/h pe GPS. Peste vobleaza cu gentile laterale

 

Puncte slabe ale motocicletei

- se incalzeste foarte tare si devine extrem de inconfortabila intre picioare

- mergi in maini pana la 80km/h

- relativ inconfortabila cu pasager deoarece acesta sta "peste tine"

- nu stie off-road

- carenele alea se zgarie cand o dai pe jos

- mentenanta trebuie facuta ca la carte, in special la curele

- volanta foarte usoara ceea ce inseamna un mers prost sub 3000rpm

 

Consumul - urban / extern / mixt

Urban nu stiu, insa in afara, singur, la viteza medie de 80km/h (pe gps) cu vreo 150km mersi la 150km/h mi-a luat 4.4%. Cu pasager si bagaje, 200km/h pe autostrada + croaziera la 130 in afara autostrazii a supt 5.7%

Puncte forte ale motocicletei

- design italian. Cred ca am zis totul

- tourer credibil. Nu am crezut, dar mi s-a confirmat

- motor extrem de capabil. Foarte puternic, cu mult cuplu acolo unde trebuie, fara vibratii majore sub 6500rpm, foarte economic si are caracter, un lucru pe care il apreciez foarte mult

- foarte confortabil peste 80km/h, vantul te impinge in piept si iti elibereaza bratele. Peste 180km/h ma las pe rezervor si gasesc alta pozitie foarte confortabila

- pe curbe sta lipit. Are o ciclistica dementa

- protectie la vant foarte buna. Casca sta in vant unde e liniste, in timp ce umerii si gatul sunt protejati de curent. In plus, nu prea te uzi la picioare.

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Capacitatile de tourer, franele, ciclistica, motorul. Si faptul ca poate sa faca Transalpina daca nebunul de la ghidon i-o cere

Modificari

Vreau sa-i pun manere incalzite (alternatorul de 520W imi permite) si proiectoare de ceata sau macar LED-uri ca lumini de intampinare. GPS-ul e deja conectat.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Da. Un alt sport-tourer confortabil, economic si cu caracter. VFR-ul iese din discutie din toate cele trei puncte, Banditul de 1200 nu are caracter, XX-ul nu e economic, K 1200 RS inca asteapta sa fie calarit, dar probabil va avea o problema de caracter. Sunt inca in cautari.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Honda Dominator. Sau, mai detaliat, Honda NX 650 T "Dominator", cod model RD 08 (A).

 

post-42478-1275993811_thumb.jpg

In mediul ei natural ;)

 

coboara si la caraiman....oameni de treaba si distractie faina! am fost acolo si cu o cagiva canion....merge! mai poti ajunge lejer si la saua strunga...uita-te pe harta e drumul din spatele cabanei padina! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si faptul ca poate sa faca Transalpina daca nebunul de la ghidon i-o cere

 

Ar trebui sa pui o poza pentru credibilitate(eu am zarit-o intamplator pe advrider).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

post-2624-1280830676_thumb.jpg

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Suzuki DR 650 SE 1996

Cilindree/cai putere/cuplu

644cmc, 44CP la 6400 rpm, 54Nm la 4600 rpm

Numarul de trepte

5 trepte

 

In posesia mea din (luna si anul) :

mai 2010

Nr. de kilometri la achizitie :

Aproximativ 48.000.

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ 54.000

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

60% stradal, 40% offroad.

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

Allrounder / commuter nepretentios si fiabil, bun de facut "rasuri" in oras si offroad

 

Greutatea la gol

147kg

 

Inaltimea seii

885mm pe "default"

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

13L benzina, 2.2L ulei, apa nu e cazul ca nu are

Dimensiunile rotilor

90/90-21 fata, 120/80-17 sau 140/80-17 spatele

Jantele - materialul de fabricatie

EXCEL TAKASAGO aliaj pe baza de aluminiu, spitzate

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Furca Kayaba telescopica clasica, cursa 260 mm, otel si Al, reglare preload

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Amortizor gaz cu rezervor separat Kayaba, cursa 260mm, reglabila full pe preload, compresie

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Exista standard, de aliaj Al

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Execrabila. Cel mai slab punct al motocicletei. Este sea 90% de offroad, te misti misto pe langa ea dar iti rupe fundu' dupa nici 100 de km fara pauze. Pasagerul sta ceva mai bine dar nu semnificativ. Exista variante de aftermarket, de pilda Corbin, Rick Mayer, Renazco, Sargent dar sunt scumpe in draci, cel putin raportat la valoare motocicletei.

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Simplu de tot. Un mare vitezometru, bec de faza lunga, bec de semnal, bec de neutral. Atat. De ce pisda ma-sii nu or fi pus turometru n-am idee, phutu-i in gura de japonezi.

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Doar electric starter. Nu se poate pune (din pacate) kick.

 

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj multidisc in baie de ulei cu actionare pe cablu. Se poate pune usor un kit de actionare hidraulica de la Magura contra 150 eu.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

Suzuki recomanda 10W40. Asta sa recomande pentru tara lor sau Canada dreaq. Eu ii pun 15W50 semisintetic si merge de n-are treaba. E mai potrivit cu clima noastra.

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racire aer + racire eficienta SACS (Suzuki Advanced Cooling System) - purlverizare de ulei pe fusta pistonului si uleiul trecut printr-un radiator de racire.

E foarte ok.

 

Numarul de bujii pe cilindru

2 bujii pe cilindru.

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Intinzator mecanic automat cu arc si patina. De mentionat ca lantul este zdravan si nu vai de khurul lui ca la fostul DR 650 pre 1996.

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Lant 525, intindere pe melcusori gradati, foarte simpla.

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Are un mic crashbar in jurul radiatorului de ulei. De altceva nu ai nevoie.

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard lateral. Se poate adauga optional cric central.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Excelenta. E foarte usoara si agila. In curbe e foarte distractiva pentru o "barca" de offroad. Pe camp e delicioasa pentru un Dual Sport de 650. Nu intri pe unde intra un EXC dar te surprinde de fiecare data. Supermoto daca e facuta e geniala.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Frane Nissin, pompa Nissin, disc 280 mm fatza cu etrier 2 pistonase, disc 230 mm spate cu etrier 2 pistonase. Nu foarte spectaculoase insa destul de eficace avand in vedere ca ajuta si greutatea scazuta. Oricum net superioare celor de pe DR 650 pre 1996.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Foarte bun la ture si viteze mici - medii. Depasirile la peste 120 km/h in schimb sunt dezastru. La capitolul asta e mai slaba decat DR-ul vechi. Deci daca vrei sa depasesti Loganistul [e.g. :P] care merge cu 120 km/h tre' sa te gandesti de 2 ori si sa vezi daca ai liber pe banda de depasire / contrasens, etc.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

16 cu 41 standard. Am avut 16 cu 45 care era foarte buna pentru offroad si oras. Se ridica cu a doua din gaz instant. In afara orasului doar daca erai masochist puteai sa o folosesti.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Pe forumuri zice lumea 170 km/h. In realitate am ajuns la un 160 km/h tras de par singur pe ea. Cu pasager si bagaje nu pupi mai mult de 150 km/h. Partea frumoasa e ca poti sa mergi si 140 km/h constant daca nu te doare de consum. Motorul se aude super frumos si nu vibreaza nu nimic.

 

Puncte slabe ale motocicletei

- seaua de toata jena;

- puterea in ture mari destul de slaba;

- se cam incinge toba in oras vara (galeria si finala);

- daca nu esti mai solid te bate vantul jos de pe ea la 120 km/h si peste.

 

Consumul - urban / extern / mixt

Consumul mixt obtinut este de 6L la 100 km mers numai "in vana". Nu am stat sa fac consum mic, eficient, etc pt ca NU ma intereseaza! Am luat DR-ul asta sa ma distreze, sa cobor cu zambetul pe buze de pe el nu sa merg ca mosii :)

 

Puncte forte ale motocicletei

- foarte usoara pentru categoria ei; se putea si mai bine dar deja o luai in mana serios la mersul la drum;

- motor superfiabil, silentios si rezistent, este cel mai forte punct forte ;)

- manevrabilitate excelenta;

- design frumos (asta e subiectiv nah);

- suport tehnic si piese de schimb cacalau si ieftine deoarece se fabrica si in ziua de azi in mod identic (14 ani de longevitate e ceva);

- un compromis foarte foarte bun la categoria asta;

- am curaj sa merg cu ea oriunde, mi-e frica doar de pene (de cauciuc si a prostului)

 

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Gabaritul scazut pentru un Dual Sport; Valoarea oferita pentru banii dati; Fiabilitatea propulsorului.

 

Modificari

Pentru modelul asta exista O GROAZA de posibilitati aftermarket de modificare atat a performantelor cat si ciclisticii si aspectului. Chestia e ca nu prea sunt bani pentru ele. Si chiar daca as avea sa zicem 2000 - 3000 de euro sa ii fac tot ce am chef sa fac, nu i-as baga in ea ci mi-as lua alta. Deci la noi in RO nu prea se merita.

Se poate schimba carburatorul standard (Mikuni BST 40) cu Keihin FCR-MX 39, Mikuni TM40, Edelbrock, etc (scumpe - 400 - 600$); se pot schimba axe cu came, pistonul original cu piston forjat, kit big bore 700 cmc, ambreiaj power cu kevlar, suspensii USD, etc, sunt multe sunt scumpe si se poate discuta o groaza pe marginea lor. http://hessler-motorsport.de are solutia la multe intrebari legate de ce sa mai schimbi pe la DR 650.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Probabil ca as schimba-o cu ceva mai "vanos" pe care sa nu dau mult mai multi bani. Desi eu am o obsesie cu DR-ul, l-as da daca as avea nevoie de bani pentru ceva mai "vanos", c'est la vie; desi, probabil nu o sa ma mai intalnesc cu aceeasi fiabilitate. Ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Mar interesa un xt 600.Nici unul nu se inghesuie ;)

Ce sa faci cu el Mariuse? Zi-mi ce sa faci cu el ca iti dau eu mai mult de 2 motive sa iti iei altceva! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am stat o bucata sa ma gandesc unde sa bag linku asta, ca ar fi fost foarte potrivit si pentru alte sectiuni. dat fiind insa faptul ca vorbim de testatul unor mobre (3 x KTM 950 SE, 2 x BMW HP2, 1 x KTM 990 AdvS, 1 x Yamaha XT1200Z) in mediul pe care il tot vezi prin afisele de promovare, here it goes:

 

Angola Doodsakker Ekspedisie Jun 2010

 

si un mic teaser...

Picture31.jpg

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Aprilia ETV 1000 Caponord

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 998 / 98 / 96 , zona rosie de la 8500 rpm

 

Numarul de trepte : 6

 

In posesia mea din (luna si anul) : Septembrie 2006

 

Nr. de kilometri la achizitie : aproximativ 9.000

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 33.400

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 95% strada, 5% off-road

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : drumuri lungi cu pasager si bagaje pe orice tip de asfalt.

 

Greutatea la gol : 235 kg.

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : rezervor de 25 litri din care 3 litri rezerva, 4,5 litri ulei si 2,5 litri lichid racire.

 

Inaltimea seii : 825 mm

 

Dimensiunile rotilor 110/80R19 fata si 150/70R17 spate

 

Jantele - materialul de fabricatie : aliaj cu sistem de prindere a spitelor patentat Aprilia

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca hidraulica upside-down , grosime 50 mm, cursa 175 mm.

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : suspensie cu amortizor si arc cu posibilitate de reglare pe extensie si preincarcare. Cursa de 120 mm.

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) :exista standard, din plastic pentru varianta Caponord simplu,cel pt varianta Rally Ride din cate stiu e de aluminiu.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : lata si foarte confortabila

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)/uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-21710000-1305661025_thumb.jpg

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : pornire doar la buton.

 

Ambreiajul si actionarea lui : multidisc in baie de ulei cu actionare hidraulica.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 15W50

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) :racire pe lichid (apa)

Numarul de bujii pe cilindru : 2buc/cilindru

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie : habar nu am

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : transmisia finala pe lant /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-59355100-1305661192_thumb.jpg

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se pot monta crash-baruri relativ usor /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-34251500-1305661177_thumb.jpg

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Cric standard lateral cu posibilitate de montare suplimentara a celui central.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) : Foarte buna, dupa parerea mea pt gabaritul sau cel putin pe asfalt iar off-road-ul l-am incercat foarte putin dar ceea ce pot sa spun este ca daca ai cauciucuri de strada…esti ...mort. Simplu.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) : pe fata dublu disc (300 mm) –etriere cu 2 pistonase iar pe spate disc (272 mmm) –etrier cu 2 pistonase.

 

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Este ok, iar daca aveam varianta echipata cu ABS era si mai bine.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): raspuns foarte bun mai ales de la 4500 rot/min pana la zona rosie, indiferent de treapta de viteza in care te afli.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: Configuratie standard 17/45, nu am schimbat-o.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea : aproximativ 215 -220 km/ora

 

Consumul - urban / extern / mixt : 8,5 – 9 urban / 6,5 – 7 extern / 8 mixt

 

Puncte slabe ale motocicletei : greutatea mare

 

Puncte forte ale motocicletei : ciclistica, confort si design

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Motorul, ca mod de livrare a puterii si ca performante pt clasa din care face parte, senzatia de siguranta pe care o ai cand te urci pe el ,capacitatea de incarcare si protectia la vant pe care o ofera cu parbrizul standard.

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Probleme la motor nici una dar s-au rupt vreo 2 cuple (de platic) de la sistemul de alimentare.

 

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : as modifica sistemul de cuple intre rezervor si motor (sunt din plastic si se rup repede) si transmisia finala de pe lant pe cardan.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu vreau momentan sa o schimb.

 

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Cand mi-am luat motorul asta era jale cu procurarea de piese. Acum lucrurile s-au mai schimbat pt ca exista persoane care intr-o perioada de aprox 2 saptamani pot sa-ti aduca orice piesa. Aici nu ma refer la United Motors dracu sa-i fuck.a. Piesele sunt in general nejustificat de scumpe. Sursa de unde-mi fac rost de piese nu pot sa o dezvalui aici pt ca nu-i voie.

 

Alte mentiuni – Daca fizicul nu te ajuta (adica dupa parerea mea sa ai minim 1,80 inaltime si vreo 80 kg) nu are rost sa te incurci cu un astfel de motor datorita greutatii mari.

post-9065-0-21710000-1305661025_thumb.jpg

post-9065-0-34251500-1305661177_thumb.jpg

post-9065-0-59355100-1305661192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut la toti

 

Sincer nush unde altundeva se poate discuta despre mobra mea noua achizitie........da cred ca am nimerit:)

 

Date prea multe nu am despre ea,ma atras greutatea redusa sub 200kg,motorul puternic si aspectul.restu o sa le descoperim incet

:)

 

Mda azi am fost in ungaria cu ea la reprezentanta pt un test si...........2 senzori au trebuit inlocuiti si remapata injectia.Costurile au fost destul de mult nu ma asteptam la tit dar .cica ziceau cei din service e o mobra fara cusur in general.

 

Sa speram

post-57784-0-38853000-1311456329_thumb.jpg

post-57784-0-34391900-1311456341_thumb.jpg

post-57784-0-33614700-1311456353_thumb.jpg

post-57784-0-52950500-1311456364_thumb.jpg

Editat de lauramarginea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul de fabricatie 2009 decembrie 17000km

 

Motor cu probleme de cadru zic specialisti (chiar am cautat si am gasit pe net o multime de mobre tiger1050 cu cadru in bucati)

Aluminiu casabil si multi zic ca din aceasta cauza isi pierde veleitatile de allroad

 

Sper sa nu fie cazul la mine:)

 

 

 

Tiger

Specification:

 

 

 

ENGINE

 

Type

 

 

 

Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder

 

Capacity

 

 

 

1050cc

 

Bore/Stroke

 

 

 

79 x 71.4mm

 

Compression Ratio

 

 

 

12.0:1

 

Fuel System

 

 

 

Multipoint sequential electronic fuel injection

 

Ignition

 

 

 

Digital–inductive type via electronic engine management system

 

Primary Drive

 

 

 

Gear

 

Final Drive

 

 

 

X ring chain

 

Clutch

 

 

 

Wet, multi-plate

 

Gearbox

 

 

 

6-speed

 

Frame

 

 

 

Aluminium beam perimeter

 

Swingarm

 

 

 

Braced, twin-sided, aluminium alloy

 

Wheels

 

Front

 

Cast, multi spoke 17 x 3.5in

 

 

 

Rear

 

Cast, multi spoke 17 x 5.5in

 

Tyres

 

Front

 

120/70 ZR 17

 

 

 

Rear

 

180/55 ZR 17

 

Suspension

 

Front

 

43mm upside down forks with adjustable preload, rebound and compression damping adjustment

 

 

 

Rear

 

Monoshock with adjustable preload and rebound damping

 

Brakes

 

Front

 

Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers

 

 

 

Rear

 

Single 255mm disc, 2 piston calipers

 

DIMENSIONS

 

Length

 

 

 

2110mm (83.1in)

 

Width (Handlebars)

 

 

 

840mm (33.1in)

 

Height

 

 

 

1320mm (52.0in)

 

Seat Height

 

 

 

835mm (32.8in)

 

Wheelbase

 

 

 

1510mm (59.4in)

 

Rake/Trail

 

 

 

23.2°/87.7mm

 

Weight (Dry)

 

 

 

198kg (437lb)

 

Fuel Tank Capacity

 

 

 

20 litres (5.2 gal US)

 

PERFORMANCE

 

(MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020)

 

Maximum Power

 

 

 

115PS (114bhp) at 9400rpm

 

Maximum Torque

 

 

 

100Nm (74ft.lbf) at 6250rpm

 

Maximum Speed

 

 

 

Limited to 240 kph

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010

Nr. de kilometri la achizitie : 30.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara

Greutatea la gol: 197 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu

Inaltimea seii: 870 mm

Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140

Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui:

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h

Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km

Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa…

Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti)

 

si eu tot astept o recenzie la un f 650 gs/dakar si la un f 650 clasic

 

Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum!

post-60131-0-48103600-1321474741_thumb.jpg

post-60131-0-52384200-1321474840_thumb.jpg

post-60131-0-37999500-1321474874_thumb.jpg

post-60131-0-59921000-1321474902_thumb.jpg

post-60131-0-13862500-1321474945_thumb.jpg

post-60131-0-27790700-1321474985_thumb.jpg

post-60131-0-75425700-1321475016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So here it goes:

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm

Numarul de trepte 5

In posesia mea din (luna si anul) : August 2008

Nr. de kilometri la achizitie : 17000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange

Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L

Inaltimea seii: 94 cm

Dimensiunile rotilor: 18&21

Jantele - materialul de fabricatie: DID dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback

Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa

Numarul de bujii pe cilindru: 1

Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h

Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum

Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz

Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU!!

 

Alte mentiuni - Dai un ban, dar stii ca face

 

 

 

Dupa 3 ani si ceva in posesia mea si inca 7 in a altora, am ajuns la o concluzie: motorul asta a fost manjit cu (cuvant urat) pe linia de productie.

 

de ce cred asta??

 

Schimbat doar consumabile. Nu a patit NIMIC, nu a cedat nici o piesa...e suspect deja.

Tocmai am terminat revizia "de iarna" si, in afara rulmentilor pe ace de la prinderile amortizorului central, care au oarece uzura, dar mai merg un sezon fara comentarii(poate doua), motoreta nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje

/index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari.

ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua )

 

iaca in primavara mi-am cumparat un alt drz s nou. am facut cu el anu asta 16800 km(nu prea am avut timp) fara absolut nicio problema tehnica.

50% strada 50% off din care cel putin 2000 km pe plaja/mare apa sarata motor nespalat imediat.

pe ultimii 11000 km am media orara in jur de 80Km la ora ( bord vaportech medie exacta la cerere).

cea mai mare distanta parcursa intr-o zi a fost un forestier de 700km cu bidon de 10 litri de benzina bagat in ruxac, iar ruxacul legat pe sa.

filtru ulei, ulei amsoil schimbat la 4000 km si cauciucuri tkc 80 singurele consumabile schimbate pana acum.

sper ca p-asa sa nu mai fiu nevoit sa-l vand, sa vad io cand crapa.

 

ce as schimba la aceasta mobra: sper ca in viitor sa fie posibil sa instalez sistemul christini awd.

post-11295-0-46914500-1324758618_thumb.jpg

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010

Nr. de kilometri la achizitie : 30.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara

Greutatea la gol: 197 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu

Inaltimea seii: 870 mm

Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140

Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui:

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h

Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km

Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa…

Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti)

 

 

 

Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum!

Unde ai refacut saua? Trebuie sa o fac si eu pe a mea si imi place cum arata refacuta, presupun ca e si mai confortabila. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor.

Subscriu. F650 simplu are frane jalnice. F650GS are frane relativ ok. F650GS-twin are frane ceva mai ok. Frane foarte bune ai pe K1300R sau pe R1200S. De perfectiune cred ca se apropie cel mai mult franele de circuit, odata incalzite, pe asfalt perfect si cu gume fierbinti.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...