Sari la conținut

TOPICUL RECENZIILOR


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

post-2624-1280830676_thumb.jpg

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie

Suzuki DR 650 SE 1996

Cilindree/cai putere/cuplu

644cmc, 44CP la 6400 rpm, 54Nm la 4600 rpm

Numarul de trepte

5 trepte

 

In posesia mea din (luna si anul) :

mai 2010

Nr. de kilometri la achizitie :

Aproximativ 48.000.

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ 54.000

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

60% stradal, 40% offroad.

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

Allrounder / commuter nepretentios si fiabil, bun de facut "rasuri" in oras si offroad

 

Greutatea la gol

147kg

 

Inaltimea seii

885mm pe "default"

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

13L benzina, 2.2L ulei, apa nu e cazul ca nu are

Dimensiunile rotilor

90/90-21 fata, 120/80-17 sau 140/80-17 spatele

Jantele - materialul de fabricatie

EXCEL TAKASAGO aliaj pe baza de aluminiu, spitzate

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Furca Kayaba telescopica clasica, cursa 260 mm, otel si Al, reglare preload

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Amortizor gaz cu rezervor separat Kayaba, cursa 260mm, reglabila full pe preload, compresie

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Exista standard, de aliaj Al

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Execrabila. Cel mai slab punct al motocicletei. Este sea 90% de offroad, te misti misto pe langa ea dar iti rupe fundu' dupa nici 100 de km fara pauze. Pasagerul sta ceva mai bine dar nu semnificativ. Exista variante de aftermarket, de pilda Corbin, Rick Mayer, Renazco, Sargent dar sunt scumpe in draci, cel putin raportat la valoare motocicletei.

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Simplu de tot. Un mare vitezometru, bec de faza lunga, bec de semnal, bec de neutral. Atat. De ce pisda ma-sii nu or fi pus turometru n-am idee, phutu-i in gura de japonezi.

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Doar electric starter. Nu se poate pune (din pacate) kick.

 

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj multidisc in baie de ulei cu actionare pe cablu. Se poate pune usor un kit de actionare hidraulica de la Magura contra 150 eu.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

Suzuki recomanda 10W40. Asta sa recomande pentru tara lor sau Canada dreaq. Eu ii pun 15W50 semisintetic si merge de n-are treaba. E mai potrivit cu clima noastra.

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racire aer + racire eficienta SACS (Suzuki Advanced Cooling System) - purlverizare de ulei pe fusta pistonului si uleiul trecut printr-un radiator de racire.

E foarte ok.

 

Numarul de bujii pe cilindru

2 bujii pe cilindru.

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Intinzator mecanic automat cu arc si patina. De mentionat ca lantul este zdravan si nu vai de khurul lui ca la fostul DR 650 pre 1996.

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Lant 525, intindere pe melcusori gradati, foarte simpla.

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Are un mic crashbar in jurul radiatorului de ulei. De altceva nu ai nevoie.

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard lateral. Se poate adauga optional cric central.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Excelenta. E foarte usoara si agila. In curbe e foarte distractiva pentru o "barca" de offroad. Pe camp e delicioasa pentru un Dual Sport de 650. Nu intri pe unde intra un EXC dar te surprinde de fiecare data. Supermoto daca e facuta e geniala.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Frane Nissin, pompa Nissin, disc 280 mm fatza cu etrier 2 pistonase, disc 230 mm spate cu etrier 2 pistonase. Nu foarte spectaculoase insa destul de eficace avand in vedere ca ajuta si greutatea scazuta. Oricum net superioare celor de pe DR 650 pre 1996.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Foarte bun la ture si viteze mici - medii. Depasirile la peste 120 km/h in schimb sunt dezastru. La capitolul asta e mai slaba decat DR-ul vechi. Deci daca vrei sa depasesti Loganistul [e.g. :P] care merge cu 120 km/h tre' sa te gandesti de 2 ori si sa vezi daca ai liber pe banda de depasire / contrasens, etc.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

16 cu 41 standard. Am avut 16 cu 45 care era foarte buna pentru offroad si oras. Se ridica cu a doua din gaz instant. In afara orasului doar daca erai masochist puteai sa o folosesti.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Pe forumuri zice lumea 170 km/h. In realitate am ajuns la un 160 km/h tras de par singur pe ea. Cu pasager si bagaje nu pupi mai mult de 150 km/h. Partea frumoasa e ca poti sa mergi si 140 km/h constant daca nu te doare de consum. Motorul se aude super frumos si nu vibreaza nu nimic.

 

Puncte slabe ale motocicletei

- seaua de toata jena;

- puterea in ture mari destul de slaba;

- se cam incinge toba in oras vara (galeria si finala);

- daca nu esti mai solid te bate vantul jos de pe ea la 120 km/h si peste.

 

Consumul - urban / extern / mixt

Consumul mixt obtinut este de 6L la 100 km mers numai "in vana". Nu am stat sa fac consum mic, eficient, etc pt ca NU ma intereseaza! Am luat DR-ul asta sa ma distreze, sa cobor cu zambetul pe buze de pe el nu sa merg ca mosii :)

 

Puncte forte ale motocicletei

- foarte usoara pentru categoria ei; se putea si mai bine dar deja o luai in mana serios la mersul la drum;

- motor superfiabil, silentios si rezistent, este cel mai forte punct forte ;)

- manevrabilitate excelenta;

- design frumos (asta e subiectiv nah);

- suport tehnic si piese de schimb cacalau si ieftine deoarece se fabrica si in ziua de azi in mod identic (14 ani de longevitate e ceva);

- un compromis foarte foarte bun la categoria asta;

- am curaj sa merg cu ea oriunde, mi-e frica doar de pene (de cauciuc si a prostului)

 

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Gabaritul scazut pentru un Dual Sport; Valoarea oferita pentru banii dati; Fiabilitatea propulsorului.

 

Modificari

Pentru modelul asta exista O GROAZA de posibilitati aftermarket de modificare atat a performantelor cat si ciclisticii si aspectului. Chestia e ca nu prea sunt bani pentru ele. Si chiar daca as avea sa zicem 2000 - 3000 de euro sa ii fac tot ce am chef sa fac, nu i-as baga in ea ci mi-as lua alta. Deci la noi in RO nu prea se merita.

Se poate schimba carburatorul standard (Mikuni BST 40) cu Keihin FCR-MX 39, Mikuni TM40, Edelbrock, etc (scumpe - 400 - 600$); se pot schimba axe cu came, pistonul original cu piston forjat, kit big bore 700 cmc, ambreiaj power cu kevlar, suspensii USD, etc, sunt multe sunt scumpe si se poate discuta o groaza pe marginea lor. http://hessler-motorsport.de are solutia la multe intrebari legate de ce sa mai schimbi pe la DR 650.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Probabil ca as schimba-o cu ceva mai "vanos" pe care sa nu dau mult mai multi bani. Desi eu am o obsesie cu DR-ul, l-as da daca as avea nevoie de bani pentru ceva mai "vanos", c'est la vie; desi, probabil nu o sa ma mai intalnesc cu aceeasi fiabilitate. Ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mar interesa un xt 600.Nici unul nu se inghesuie ;)

Ce sa faci cu el Mariuse? Zi-mi ce sa faci cu el ca iti dau eu mai mult de 2 motive sa iti iei altceva! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am stat o bucata sa ma gandesc unde sa bag linku asta, ca ar fi fost foarte potrivit si pentru alte sectiuni. dat fiind insa faptul ca vorbim de testatul unor mobre (3 x KTM 950 SE, 2 x BMW HP2, 1 x KTM 990 AdvS, 1 x Yamaha XT1200Z) in mediul pe care il tot vezi prin afisele de promovare, here it goes:

 

Angola Doodsakker Ekspedisie Jun 2010

 

si un mic teaser...

Picture31.jpg

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Aprilia ETV 1000 Caponord

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 998 / 98 / 96 , zona rosie de la 8500 rpm

 

Numarul de trepte : 6

 

In posesia mea din (luna si anul) : Septembrie 2006

 

Nr. de kilometri la achizitie : aproximativ 9.000

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 33.400

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 95% strada, 5% off-road

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : drumuri lungi cu pasager si bagaje pe orice tip de asfalt.

 

Greutatea la gol : 235 kg.

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : rezervor de 25 litri din care 3 litri rezerva, 4,5 litri ulei si 2,5 litri lichid racire.

 

Inaltimea seii : 825 mm

 

Dimensiunile rotilor 110/80R19 fata si 150/70R17 spate

 

Jantele - materialul de fabricatie : aliaj cu sistem de prindere a spitelor patentat Aprilia

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca hidraulica upside-down , grosime 50 mm, cursa 175 mm.

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : suspensie cu amortizor si arc cu posibilitate de reglare pe extensie si preincarcare. Cursa de 120 mm.

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) :exista standard, din plastic pentru varianta Caponord simplu,cel pt varianta Rally Ride din cate stiu e de aluminiu.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : lata si foarte confortabila

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)/uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-21710000-1305661025_thumb.jpg

 

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : pornire doar la buton.

 

Ambreiajul si actionarea lui : multidisc in baie de ulei cu actionare hidraulica.

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 15W50

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) :racire pe lichid (apa)

Numarul de bujii pe cilindru : 2buc/cilindru

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie : habar nu am

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : transmisia finala pe lant /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-59355100-1305661192_thumb.jpg

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se pot monta crash-baruri relativ usor /uploads/monthly_05_2011/post-9065-0-34251500-1305661177_thumb.jpg

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Cric standard lateral cu posibilitate de montare suplimentara a celui central.

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) : Foarte buna, dupa parerea mea pt gabaritul sau cel putin pe asfalt iar off-road-ul l-am incercat foarte putin dar ceea ce pot sa spun este ca daca ai cauciucuri de strada…esti ...mort. Simplu.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) : pe fata dublu disc (300 mm) –etriere cu 2 pistonase iar pe spate disc (272 mmm) –etrier cu 2 pistonase.

 

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Este ok, iar daca aveam varianta echipata cu ABS era si mai bine.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): raspuns foarte bun mai ales de la 4500 rot/min pana la zona rosie, indiferent de treapta de viteza in care te afli.

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: Configuratie standard 17/45, nu am schimbat-o.

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea : aproximativ 215 -220 km/ora

 

Consumul - urban / extern / mixt : 8,5 – 9 urban / 6,5 – 7 extern / 8 mixt

 

Puncte slabe ale motocicletei : greutatea mare

 

Puncte forte ale motocicletei : ciclistica, confort si design

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Motorul, ca mod de livrare a puterii si ca performante pt clasa din care face parte, senzatia de siguranta pe care o ai cand te urci pe el ,capacitatea de incarcare si protectia la vant pe care o ofera cu parbrizul standard.

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Probleme la motor nici una dar s-au rupt vreo 2 cuple (de platic) de la sistemul de alimentare.

 

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : as modifica sistemul de cuple intre rezervor si motor (sunt din plastic si se rup repede) si transmisia finala de pe lant pe cardan.

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu vreau momentan sa o schimb.

 

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Cand mi-am luat motorul asta era jale cu procurarea de piese. Acum lucrurile s-au mai schimbat pt ca exista persoane care intr-o perioada de aprox 2 saptamani pot sa-ti aduca orice piesa. Aici nu ma refer la United Motors dracu sa-i fuck.a. Piesele sunt in general nejustificat de scumpe. Sursa de unde-mi fac rost de piese nu pot sa o dezvalui aici pt ca nu-i voie.

 

Alte mentiuni – Daca fizicul nu te ajuta (adica dupa parerea mea sa ai minim 1,80 inaltime si vreo 80 kg) nu are rost sa te incurci cu un astfel de motor datorita greutatii mari.

post-9065-0-21710000-1305661025_thumb.jpg

post-9065-0-34251500-1305661177_thumb.jpg

post-9065-0-59355100-1305661192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut la toti

 

Sincer nush unde altundeva se poate discuta despre mobra mea noua achizitie........da cred ca am nimerit:)

 

Date prea multe nu am despre ea,ma atras greutatea redusa sub 200kg,motorul puternic si aspectul.restu o sa le descoperim incet

:)

 

Mda azi am fost in ungaria cu ea la reprezentanta pt un test si...........2 senzori au trebuit inlocuiti si remapata injectia.Costurile au fost destul de mult nu ma asteptam la tit dar .cica ziceau cei din service e o mobra fara cusur in general.

 

Sa speram

post-57784-0-38853000-1311456329_thumb.jpg

post-57784-0-34391900-1311456341_thumb.jpg

post-57784-0-33614700-1311456353_thumb.jpg

post-57784-0-52950500-1311456364_thumb.jpg

Editat de lauramarginea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul de fabricatie 2009 decembrie 17000km

 

Motor cu probleme de cadru zic specialisti (chiar am cautat si am gasit pe net o multime de mobre tiger1050 cu cadru in bucati)

Aluminiu casabil si multi zic ca din aceasta cauza isi pierde veleitatile de allroad

 

Sper sa nu fie cazul la mine:)

 

 

 

Tiger

Specification:

 

 

 

ENGINE

 

Type

 

 

 

Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder

 

Capacity

 

 

 

1050cc

 

Bore/Stroke

 

 

 

79 x 71.4mm

 

Compression Ratio

 

 

 

12.0:1

 

Fuel System

 

 

 

Multipoint sequential electronic fuel injection

 

Ignition

 

 

 

Digital–inductive type via electronic engine management system

 

Primary Drive

 

 

 

Gear

 

Final Drive

 

 

 

X ring chain

 

Clutch

 

 

 

Wet, multi-plate

 

Gearbox

 

 

 

6-speed

 

Frame

 

 

 

Aluminium beam perimeter

 

Swingarm

 

 

 

Braced, twin-sided, aluminium alloy

 

Wheels

 

Front

 

Cast, multi spoke 17 x 3.5in

 

 

 

Rear

 

Cast, multi spoke 17 x 5.5in

 

Tyres

 

Front

 

120/70 ZR 17

 

 

 

Rear

 

180/55 ZR 17

 

Suspension

 

Front

 

43mm upside down forks with adjustable preload, rebound and compression damping adjustment

 

 

 

Rear

 

Monoshock with adjustable preload and rebound damping

 

Brakes

 

Front

 

Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers

 

 

 

Rear

 

Single 255mm disc, 2 piston calipers

 

DIMENSIONS

 

Length

 

 

 

2110mm (83.1in)

 

Width (Handlebars)

 

 

 

840mm (33.1in)

 

Height

 

 

 

1320mm (52.0in)

 

Seat Height

 

 

 

835mm (32.8in)

 

Wheelbase

 

 

 

1510mm (59.4in)

 

Rake/Trail

 

 

 

23.2°/87.7mm

 

Weight (Dry)

 

 

 

198kg (437lb)

 

Fuel Tank Capacity

 

 

 

20 litres (5.2 gal US)

 

PERFORMANCE

 

(MEASURED AT CRANKSHAFT TO DIN 70020)

 

Maximum Power

 

 

 

115PS (114bhp) at 9400rpm

 

Maximum Torque

 

 

 

100Nm (74ft.lbf) at 6250rpm

 

Maximum Speed

 

 

 

Limited to 240 kph

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010

Nr. de kilometri la achizitie : 30.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara

Greutatea la gol: 197 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu

Inaltimea seii: 870 mm

Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140

Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui:

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h

Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km

Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa…

Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti)

 

si eu tot astept o recenzie la un f 650 gs/dakar si la un f 650 clasic

 

Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum!

post-60131-0-48103600-1321474741_thumb.jpg

post-60131-0-52384200-1321474840_thumb.jpg

post-60131-0-37999500-1321474874_thumb.jpg

post-60131-0-59921000-1321474902_thumb.jpg

post-60131-0-13862500-1321474945_thumb.jpg

post-60131-0-27790700-1321474985_thumb.jpg

post-60131-0-75425700-1321475016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So here it goes:

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm

Numarul de trepte 5

In posesia mea din (luna si anul) : August 2008

Nr. de kilometri la achizitie : 17000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange

Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L

Inaltimea seii: 94 cm

Dimensiunile rotilor: 18&21

Jantele - materialul de fabricatie: DID dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback

Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa

Numarul de bujii pe cilindru: 1

Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h

Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum

Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz

Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU!!

 

Alte mentiuni - Dai un ban, dar stii ca face

 

 

 

Dupa 3 ani si ceva in posesia mea si inca 7 in a altora, am ajuns la o concluzie: motorul asta a fost manjit cu (cuvant urat) pe linia de productie.

 

de ce cred asta??

 

Schimbat doar consumabile. Nu a patit NIMIC, nu a cedat nici o piesa...e suspect deja.

Tocmai am terminat revizia "de iarna" si, in afara rulmentilor pe ace de la prinderile amortizorului central, care au oarece uzura, dar mai merg un sezon fara comentarii(poate doua), motoreta nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje

/index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari.

ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua )

 

iaca in primavara mi-am cumparat un alt drz s nou. am facut cu el anu asta 16800 km(nu prea am avut timp) fara absolut nicio problema tehnica.

50% strada 50% off din care cel putin 2000 km pe plaja/mare apa sarata motor nespalat imediat.

pe ultimii 11000 km am media orara in jur de 80Km la ora ( bord vaportech medie exacta la cerere).

cea mai mare distanta parcursa intr-o zi a fost un forestier de 700km cu bidon de 10 litri de benzina bagat in ruxac, iar ruxacul legat pe sa.

filtru ulei, ulei amsoil schimbat la 4000 km si cauciucuri tkc 80 singurele consumabile schimbate pana acum.

sper ca p-asa sa nu mai fiu nevoit sa-l vand, sa vad io cand crapa.

 

ce as schimba la aceasta mobra: sper ca in viitor sa fie posibil sa instalez sistemul christini awd.

post-11295-0-46914500-1324758618_thumb.jpg

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW F 650 Funduro, 1995

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 652 cmc/48 HP/7.500 rot/min, rata compresi 8,8:1, 4 timpi, 4 valve, monocilindru ROTAX, DOHC

Numarul de trepte: 5

In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2010

Nr. de kilometri la achizitie : 30.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 90/10

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru deplasarea in oras dar mai ales in afara

Greutatea la gol: 197 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 17,5 litri/2,2 l/apa nu stiu

Inaltimea seii: 870 mm

Dimensiunile rotilor: fata 19/100, spate 17/140

Jantele - materialul de fabricatie: dural-spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 41mm furca telescopica. 170mm cursa.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Rising rate monoshock preload adjustable. 165mm wheel travel

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard/plastic

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): la mine e custom( se vede in poze, foarte confortabila)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vezi foto

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui:

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20W50 mineral

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net):da

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard ambele

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate excelenta in oras datorita unghiului mare de bracare

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): single-disc atat fata cat si spate, BRAMBO. 300mm, 2 pistoane-fata/ 210mm ,1 piston spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: franeaza perfect

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cand e incarcata trebuie sa-ti iei o marja de timp/spatiu destul de mare, mai ales la viteze de peste 120 km/h

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h

Consumul - urban / extern / mixt – 6/4.5/5,5l/100km

Puncte slabe ale motocicletei: pana acum nu stiu, poate doar ca consuma benzina, daca ar merge cu apa…

Puncte forte ale motocicletei: extrem de confortabila si stabila la drum lung

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca am facut enduro cu un carton de oua in topcase si n-am spart niciunul. Soft-enduro, e adevarat

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: s-au spart membranele din carburatoare si am schimbat supapele

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: nimic, e ok

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : cu BMW 1200 GS Adventure

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.: De pe Louis (consumabile) si BMW Pipera (asta pentru Bucuresti)

 

 

 

Vezi ca sunt cel putin doua recenzii, una am pus-o eu acum!

Unde ai refacut saua? Trebuie sa o fac si eu pe a mea si imi place cum arata refacuta, presupun ca e si mai confortabila. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor.

Subscriu. F650 simplu are frane jalnice. F650GS are frane relativ ok. F650GS-twin are frane ceva mai ok. Frane foarte bune ai pe K1300R sau pe R1200S. De perfectiune cred ca se apropie cel mai mult franele de circuit, odata incalzite, pe asfalt perfect si cu gume fierbinti.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi a sărit în ochi. Să afirmi că F650 frânează perfect înseamnă că nu ai mai mers cu nici un alt motor.

 

Perfect :crack: nu exista perfectiune fratilor tot timpul este loc de mai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

NU STIU NU AM TESTAT SI NICI NU VREAU

 

Am inteles ca esti foarte hotarat sa iti vinzi motocicleta, dar crezi ca pentru spam-ul tau de prost gust (prezent cred ca pe fiecare topic din sectiune) am creat eu topicul asta?

Cam asa arata sectiunea asta la ora la care postez eu. Am crezut ca mi se pare azi dimineata...

post-3763-0-96719200-1331407135_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f650 clasic franeaza jalnic intr-adevar.

trebuie sa-ti iei in calcul chestia asta si e ok.

cand ma urc pe vfr de pe f650 mi se pare ca se ingroapa in asfalt la frana :rolleyes:

in general moto cu un singur disc pe fata au franele mai slabe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki XF 650 Freewind 1998

In posesia mea din (luna si anul) : 2 motorete in posesie ...una din iulie 2011 - aprilie 2012 (vanduta)si cea actuala din aprilie 2012- prezent. O sa vorbesc numai despre prima.

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: am parcurs aproximativ 7000 km cu ea

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 85 % on road si 15% offroad

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru extraordinarele drumuri din Romania...

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 18 l benzina / 2,3 l ulei

Inaltimea seii: 830 mm si se poate cobora pana la 800 parca (am avut-o coborata - numai din suspensia spate -dupa ce am revenit la default, mi s-a parut mult mai bine)

Jantele - materialul de fabricatie: din aluminiu cu spite

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telescopica, fara reglare, cursa 170 mm

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, reglabil, 167 mm cursa

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): exista din fabrica scut din aluminiu

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): naspa...e ca o bucata de scandura dupa vreo 200 km...recomand modificare (nu ca eu as fi facut-o)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): electronic complet : viteza,turatie si indicator benzina destul de exact

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electrostart

Ambreiajul si actionarea lui: mecanic si umed (ca na, tre sa se excite si el cumva)

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 15W/40

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei

Numarul de bujii pe cilindru: 2

Sistemul de intindere a lantului de distributie: nuuuuu stiuuuu

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): se pot pune crash-uri dar nu mi-am batut capul...am dat-o de pamant de vreo 2 ori pe off road dar in afara de o semnalizare rupta n-am avut probleme...rezista destul de bine...

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: are cric lateral standard si se poate monta optional si unul central

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila - ciclistica buna si a greutate redusa

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc fata-spate

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? din cate motorete am condus,nu mi se pare ca are o franare foarte buna...ar fi meritat 2 discuri de frana pe fata...

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)important e sa o tii in 4000-5000 de ture...acolo trage bine si nu te lasa intr-o depasire...

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. 43 dinti pe spate..si pe fata nu stiu

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 155 km/h da imi aplaudau genunchii...face ca toti dracii...pe langa faptul ca te cam bate vantul...

Consumul - urban / extern / mixt: nu l-am facut pentru ca nu ma intereseaza dar cred ca undeva la 5,5-6 ala mediu

Puncte slabe ale motocicletei: saua naspa , faza scurta slaba , nu prea e protejata la vant , monocilindru- ca tre sa mesteci la mamaliga...

Puncte forte ale motocicletei: e destul de inalta, manevrabila, iertatoare - nimerita pentru incepatori , usoara fata de celelalte modele din clasa - de ex f650 si aprilia pegaso - care au cu macar 20 kg in plus, nu trebuie sa desfaci carene sa ajungi la baterie , unde se termina asfaltul incepe distractia...

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca nu ma dezamageste niciodata...

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra ? de nici un fel...

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta ? nu mi-a placut ca niponu,cat o fi el de destept, nu i-o pus dreaq un ceas pe ditamai bordu electronic....si i-as mai pune o treapta de viteza...

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. am schimbat-o cu una la fel...am vandut-o pe prima ca vroiam enduro...nu-s pregatit fizic - am avut 2 operatii la un genunchi - drept pentru care, mi-am luat alta la fel,ce-i drept cu mai putini kilometri

daca as avea si bani, mi-as lua un 990 adv sau un 640 adv - dar nu am....baldy.gif si in plus is si inaltut...1,65...hahaha.gif

Detaliati surse constante si accesibile tuturor. am schimbat doar niste garnituri la capacele de la culbutori si maneta de frana; piese se gasesc la preturi accesibile...

Alte mentiuni –mie imi place f mult (de asta mi-am luat acelasi model) , un prieten a zis ca e de purisani...ce-i drept, nu mai am 20 de ani...

Toate bune!

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Suzuki DR600S
Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 585 cmc/44CP/6300 rot/min
Numarul de trepte : 5
In posesia mea din (luna si anul) : 2013
Nr. de kilometri la achizitie : 48000
Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 53000
Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 80% / 20%
Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : cam orice, mai putin touring pe distante mari,
Greutatea la gol : 139 kg
Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : 21 litri benzina/ 2.3 litri ulei
Inaltimea seii : 89.6 cm
Dimensiunile rotilor : 100/80 -21 , 130/80 -17
Jantele - materialul de fabricatie
Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, aer
Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare : Kayaba, 240 mm, preincarcare aer
Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) : standard fabrica, aluminiu.
Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) : dupa 500 de km/zi devine dureroasa.
Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) : doar vitezometru si odometru
Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : doar pedala, nu se poate adapta nimic altceva.
Ambreiajul si actionarea lui : in ulei, actionare cablu
Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) : 10W40
Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) : aer plus radiator ulei
Numarul de bujii pe cilindru: 2
Sistemul de intindere a lantului de distributie : automat
Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) : lant, cu excentric
Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) : se poate, eu nu folosesc.
Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral
Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): Raza de viraj = 2.3 m, in oras ok, la viteze mari nu stiu, are anvelope cu crampoane si nu e prea sigura pe asfalt in curbe, la viteza.
Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier), un disc fata, tambur spate
Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? : Moale spre slaba, trebuie tinut seama de asta, (distanta de franare de la 97 km/h = 45 m)
Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) : fara probleme, suficient pentru orice situatie pana pe la 130 km/h.

0-48 km/h = 2.2 sec

0-64 km/h = 3.3 sec

0-80 km/h = 4.3 sec

0-97 km/h = 5.7 sec

0-113 km/h = 7.7 sec

0-129 km/h = 10.6 sec

0-145 km/h = 15 sec


Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament : Standard.
Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 154 km/h
Consumul - urban / extern / mixt : 5.5 – 5.6

Puncte slabe ale motocicletei : vibratiile
Puncte forte ale motocicletei : simpla, fiabila, greu de stricat.
Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? : cuplul la turatii scazute si frana de motor foarte evidenta
Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? : rupe tot ce nu e bine prins, suport claxon, suport esapament, suport aparatoare lant, etc…probabil din cauza vibratiilor, altfel ok, nici o problema in ultimii 5000 km.
Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? : poate frana pe spate.
Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. : deocamdata nu, e foarte potrivita pentru mine.
Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Mai sunt stocuri de piese dar trebuie cautate cu rabdare.
Alte mentiuni – Turatia motorului la 97 km/h = 4100 rot/min

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Vizitator _Raul_

O recenzie f faina a Hondei Transalp 700, copiata de pe topicul posesorilor (multumiri pentru contributie @biohazardousguy):

 

 

biohazardousguy, on 05 Sept 2016 - 16:34, said:

Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina.

Parerea MEA PERSONALA despre:

 

1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic.

 

2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare.

 

3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook...66486713592201/

 

4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata).

 

4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral.

 

5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca.

 

6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS.

 

7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana.

 

8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga.

 

9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada.

 

8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga.

 

9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul.

 

E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...