Falkenberg Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Hmm.. asta nu am incercat . Presiunea pe furtun e numai cand e pornită mobra? Nu prea am acces la ele . Dupa ce o opresc si se raceste ramane in presiune ? Presiune in instalatie de racire exista doar cand motorul este cald. Nu trebuie sa merge neaparat. Sa fie cald - fierbinte. E ca o oala sub presiune oarecum. Vasul in schimb nu e sub presiune, e mai degreaba un supraplin si e la presiune atmosferica. Dopul are un rol dublu - cand merge motor inchide trecere de antigel catre vas cat timp presiune nu trece de 1.1 bar sau ceva pe acolo, iar cand se raceste motorul si scade presiune sub cea atmosferica permite sa circula antigel din vas inapoi in sistemul de racire. Are o valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Eu stiu ca instalatia de racire sub presiune ce contine antigel in proportie de 50% cu apa, fierbe la temperatura de 128grade celsius.Daca nu este sub presiune fierbe la 102grade celsius. De accea se foloseste sub presiune pentru a ridica punctul de fierbere. Daca termostatul este bun , este acelas lucru daca este sau nu in instalatie.Eu cred ca trebuie verificat termocupla sau garnitura de chiuloasa. S-ar putea ca termocupla sa nu suporte curentul consumat de electroventilator si sa fie nevoie sa intercalezi un releu de comanda inermediar (ea va funtiona o perioada de timp limitata pana se inpusca contactul electric din interior). Unele termostate au o perforatie cu diametru 3mm pentru ase putea aerisi instalatia. Depinde de ce solutie a ales costructorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Antigelul la presiunea atmosferica fierbe la102gr C ????Diferenta punctelor de fierbere intre 1bar si 1.1bar este infima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 din toate cercetarile pe care le am facut pana acum a rezultat ca termocupla nu functioneaza. am pus ventilatorul pe direct , am pornit moto timp de 5 minute nu a fiert, lucru pe care il facea . in acest timp am oprit ventilatorul sa inceapa sa faca bule in vas si am pornit ventilatorul la loc. in scurt timp apa sa racit si nu a mai fiert. din cate stiu am garnitura metalica si moto a fost resigilat in luna mai pt ca am schimbat distributia . termostatul deschide la 70 `C am comandat termocupla sa o inlocuiesc . vedem dupa rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Honda 1100 xx, 2001 (injectie, bord digital). Fierbe apa, doar in regim de trafic/oras. Am "reusit" odata sa ajung la 124 grade pe bord, cand a inceput sa blinkere temperatura (un fel de intra pe rosu). La oprire boblboroseste in vas pana se raceste. Posibil si ceva lipsa in radiator (am vazut stropi de antigel sub motor pe ceva supra plin). Am comandat busonul de radiator pe original. Astept sa vina si apoi dezbrac motorul. Intrebari: 1. ce diferente sunt intre diferite tipuri de antigel? ce e recomandat pt un motor recunoscut ca se incalzeste. Trebuie pastrata culoarea antigelului existent, sau exista o culoare potrivita. 2. La ce alte surprize sa ma astept/sa verific, cand dezbrac carenele? avand in vedere ca trebuie ceva atentie si timp cand dau carenele jos Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Apa raceste cel mai bine Dar trebuie pus totusi si antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 In manual iti spune ce culoare de antigel sa bagi si eu zic ca e bine sa o respecti. Eu am bagat din asta https://www.motul.com/gb/en/products/oils-lubricants/motocool-expert Este peste toate antigelurile pe care le-am bagat in trecut gen hepu....adica punctul de fierbere este mai mare. Nu cred ca este nevoie sa desfaci toate carenele,trebuie sa ajungi la borcan+pompa de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 CBR-urile 1100 sint "setate" sa fiarba in oras. Au probleme cu racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 In manual iti spune ce culoare de antigel sa bagi si eu zic ca e bine sa o respecti. Eu am bagat din asta https://www.motul.com/gb/en/products/oils-lubricants/motocool-expert Este peste toate antigelurile pe care le-am bagat in trecut gen hepu....adica punctul de fierbere este mai mare. Nu cred ca este nevoie sa desfaci toate carenele,trebuie sa ajungi la borcan+pompa de apa. Am sa verific exact manualul, dar am mai auzit doua teorii: una ca tre sa pui aceeasi culoare ca si cea inlocuita si a doua ca tehnologiile se dezvolta... (si au trecut 15 ani de cand a fost fabricata). Asta stiam si eu de motul de ceva ani, dar altii zic ca as fi depasit si deja au aparut chestii mai bune (cred ca o sa raman totusi la el). In mod normal trebuie dat carena dreapta si saua. Dar am sa o bag in revizie generala cu ocazia asta, avand in vedere ca mi se pare mai complicat de potrivit toate prinderile si clemele, decat la alte motoare sportive (o vor face oameni mai priceputi ca mine, decat sa duc dupaia carene la refacut prinderi). De aia ma gandeam daca ar trebui sa mai am in vedere si verificari de ventilator, termocupla... » Post actualizat in 06 Jul 2016 08:56 CBR-urile 1100 sint "setate" sa fiarba in oras. Au probleme cu racirea. M-ai mai linistit in ideea/frica de motor fiert= garnitura prajita » Post actualizat in 06 Jul 2016 08:56 Apa raceste cel mai bine Dar trebuie pus totusi si antigel. De acord; chit ca in tari cu temperaturi extrem de ridicate auzisem de solutii alternative, fara proprietatile antigelului. Dar eu ma dau destul de mult in Ro si pe strada, deci asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Asa cum ti-a spus si Jagi este un motor caruia nu prea ii place mersul in oras si se incinge groaznic. Tot ce se poate sa existe si antigel mai bun ca cel din linkul trimis e mine, am vrut doar sa iti spun ca e chiar bun si nu e doar marketing iar la 30lei litru nu e ieftinache.Termocupla-ventilator e aceeasi chestie si porneste dupa 90c iti scrie in manual la cat porneste al tau. Motorul tau cred ca tot il vad la o terasa pe Closca. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Termocupla-ventilator e aceeasi chestie si porneste dupa 90c iti scrie in manual la cat porneste al tau. Motorul tau cred ca tot il vad la o terasa pe Closca. Succes. La mine parca pe la 92-93, am sa verific manualul. Mai stiu un amic xx-ist multumit de solutia unui ventilator suplimentar. Eu incerc sa il pastrez pe al meu cat mai stoc, il am de trei sezoane dar problemele cu incalzirea s-au acutizat recent... Cu scuzze pentru offtopic: Motorul e in tm, dar cu numere de bihor, si cand zace, zace mai mult prin zona complex studentesc. Am inteles ca mai sunt vreo 2 xx-uri in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Ala de la birtu' de pe Closca e al meu Deocamdata e tras pe dreapta, din cauza unui mos senil care a dat peste el cu jipanu, in parcare la Penny Sebic, sa revi cu detalii dupa ce schimbi antigelul; si eu am probleme cu temperatura, dar cred ca nu se rezolva mare lucru prin schimbarea antigelului; de aia ma gandesc la ventilator suplimentar, sau ceva de genu... Al tau e ala gri? P.S. Ce ulei ai in el, ai schimbat marca/indicele in cele trei sezoane? Editat Iulie 11, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Inca astept busonul de la radiator original. Apoi fac o revizie la toata racirea si vad. Ulei sintetic 10w40, motul ok, bel ray nu m a impresionat, o sa incerc ipone Sebic, sa revi cu detalii dupa ce schimbi antigelul; si eu am probleme cu temperatura, dar cred ca nu se rezolva mare lucru prin schimbarea antigelului; de aia ma gandesc la ventilator suplimentar, sau ceva de genu...Al tau e ala gri? P.S. Ce ulei ai in el, ai schimbat marca/indicele in cele trei sezoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Produse Bebe Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Salut, As dori sa imi spuna cineva, va rog frumos, cati litri antigel intra in kawasaki ZX9R - 2001. Am cumparat-o in vara acestui an. Nu stiu ce e in ea. Asa ca vreau sa dorm linistit in iarna aceasta. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Salut, Cantitatea de lichid de racire din instalatie este de 2,9 litri. Acesta se prepara din cantitati de 50% antigel concentrat si 50% apa demineralizata, astfel incat lichidul de racire obtinut rezista la temperaturi de pana la -350 C. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 are acum verde, oare este vreo problema daca pun G12 Hepu? ma refer la ungerea pompei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 (editat) Este densimetru care iti zice punctul de inghet al lichidului. Cred ca e nitel mai precis un refractometru. Editat Octombrie 11, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) EU as pune renault typeD (27 de lei concentrat), nu e mai scump ca hepu dar as fi mai sigur de calitate si compatibilitate cu motoare de aluminiu si pompe de apa. "High-quality ethylene glycol antifreeze containing corrosion inhibitors for aluminium engines" Deci care-i ala ? PS- de schimbat rar vreau? Editat Noiembrie 10, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Salut am si eu o problema la o honda cbr 600 f4i dupa schimbarea antigelului fierbe motorul. a dat si pe afara in partea stinga a motocicletei. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 esti sigur ca fierbe si nu a iesit excesul de lichid din vasul de expansiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hurricane Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Salutare tuturor.Ce cantitate de lichid de racire intra la o Honda CBR 600 F(Hurricane)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 2 litri intra la CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.vLd Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Va salut! Imi puteti recomanda va rog un antigel bun pentru moto de la profil ? A fost cumparata sezonul acesta si nu stiu ce a avut in ea, stiu doar ca am completat eu cu putina apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 uite aici la alegere, dpmdvd as pune motul sau bel ray http://motodiscount.ro/shop_search.php?search=antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Aceleasi substante la 60ron le gasiti la 15-20 ron. E numai marketing cu antigelurile special pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.