sebic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Honda 1100 xx, 2001 (injectie, bord digital). Fierbe apa, doar in regim de trafic/oras. Am "reusit" odata sa ajung la 124 grade pe bord, cand a inceput sa blinkere temperatura (un fel de intra pe rosu). La oprire boblboroseste in vas pana se raceste. Posibil si ceva lipsa in radiator (am vazut stropi de antigel sub motor pe ceva supra plin). Am comandat busonul de radiator pe original. Astept sa vina si apoi dezbrac motorul. Intrebari: 1. ce diferente sunt intre diferite tipuri de antigel? ce e recomandat pt un motor recunoscut ca se incalzeste. Trebuie pastrata culoarea antigelului existent, sau exista o culoare potrivita. 2. La ce alte surprize sa ma astept/sa verific, cand dezbrac carenele? avand in vedere ca trebuie ceva atentie si timp cand dau carenele jos Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 In manual iti spune ce culoare de antigel sa bagi si eu zic ca e bine sa o respecti. Eu am bagat din asta https://www.motul.com/gb/en/products/oils-lubricants/motocool-expert Este peste toate antigelurile pe care le-am bagat in trecut gen hepu....adica punctul de fierbere este mai mare. Nu cred ca este nevoie sa desfaci toate carenele,trebuie sa ajungi la borcan+pompa de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 CBR-urile 1100 sint "setate" sa fiarba in oras. Au probleme cu racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 In manual iti spune ce culoare de antigel sa bagi si eu zic ca e bine sa o respecti. Eu am bagat din asta https://www.motul.com/gb/en/products/oils-lubricants/motocool-expert Este peste toate antigelurile pe care le-am bagat in trecut gen hepu....adica punctul de fierbere este mai mare. Nu cred ca este nevoie sa desfaci toate carenele,trebuie sa ajungi la borcan+pompa de apa. Am sa verific exact manualul, dar am mai auzit doua teorii: una ca tre sa pui aceeasi culoare ca si cea inlocuita si a doua ca tehnologiile se dezvolta... (si au trecut 15 ani de cand a fost fabricata). Asta stiam si eu de motul de ceva ani, dar altii zic ca as fi depasit si deja au aparut chestii mai bune (cred ca o sa raman totusi la el). In mod normal trebuie dat carena dreapta si saua. Dar am sa o bag in revizie generala cu ocazia asta, avand in vedere ca mi se pare mai complicat de potrivit toate prinderile si clemele, decat la alte motoare sportive (o vor face oameni mai priceputi ca mine, decat sa duc dupaia carene la refacut prinderi). De aia ma gandeam daca ar trebui sa mai am in vedere si verificari de ventilator, termocupla... » Post actualizat in 06 Jul 2016 08:56 CBR-urile 1100 sint "setate" sa fiarba in oras. Au probleme cu racirea. M-ai mai linistit in ideea/frica de motor fiert= garnitura prajita » Post actualizat in 06 Jul 2016 08:56 Apa raceste cel mai bine Dar trebuie pus totusi si antigel. De acord; chit ca in tari cu temperaturi extrem de ridicate auzisem de solutii alternative, fara proprietatile antigelului. Dar eu ma dau destul de mult in Ro si pe strada, deci asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Asa cum ti-a spus si Jagi este un motor caruia nu prea ii place mersul in oras si se incinge groaznic. Tot ce se poate sa existe si antigel mai bun ca cel din linkul trimis e mine, am vrut doar sa iti spun ca e chiar bun si nu e doar marketing iar la 30lei litru nu e ieftinache.Termocupla-ventilator e aceeasi chestie si porneste dupa 90c iti scrie in manual la cat porneste al tau. Motorul tau cred ca tot il vad la o terasa pe Closca. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Termocupla-ventilator e aceeasi chestie si porneste dupa 90c iti scrie in manual la cat porneste al tau. Motorul tau cred ca tot il vad la o terasa pe Closca. Succes. La mine parca pe la 92-93, am sa verific manualul. Mai stiu un amic xx-ist multumit de solutia unui ventilator suplimentar. Eu incerc sa il pastrez pe al meu cat mai stoc, il am de trei sezoane dar problemele cu incalzirea s-au acutizat recent... Cu scuzze pentru offtopic: Motorul e in tm, dar cu numere de bihor, si cand zace, zace mai mult prin zona complex studentesc. Am inteles ca mai sunt vreo 2 xx-uri in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Ala de la birtu' de pe Closca e al meu Deocamdata e tras pe dreapta, din cauza unui mos senil care a dat peste el cu jipanu, in parcare la Penny Sebic, sa revi cu detalii dupa ce schimbi antigelul; si eu am probleme cu temperatura, dar cred ca nu se rezolva mare lucru prin schimbarea antigelului; de aia ma gandesc la ventilator suplimentar, sau ceva de genu... Al tau e ala gri? P.S. Ce ulei ai in el, ai schimbat marca/indicele in cele trei sezoane? Editat Iulie 11, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Inca astept busonul de la radiator original. Apoi fac o revizie la toata racirea si vad. Ulei sintetic 10w40, motul ok, bel ray nu m a impresionat, o sa incerc ipone Sebic, sa revi cu detalii dupa ce schimbi antigelul; si eu am probleme cu temperatura, dar cred ca nu se rezolva mare lucru prin schimbarea antigelului; de aia ma gandesc la ventilator suplimentar, sau ceva de genu...Al tau e ala gri? P.S. Ce ulei ai in el, ai schimbat marca/indicele in cele trei sezoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Produse Bebe Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Salut, As dori sa imi spuna cineva, va rog frumos, cati litri antigel intra in kawasaki ZX9R - 2001. Am cumparat-o in vara acestui an. Nu stiu ce e in ea. Asa ca vreau sa dorm linistit in iarna aceasta. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Salut, Cantitatea de lichid de racire din instalatie este de 2,9 litri. Acesta se prepara din cantitati de 50% antigel concentrat si 50% apa demineralizata, astfel incat lichidul de racire obtinut rezista la temperaturi de pana la -350 C. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 are acum verde, oare este vreo problema daca pun G12 Hepu? ma refer la ungerea pompei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 (editat) Este densimetru care iti zice punctul de inghet al lichidului. Cred ca e nitel mai precis un refractometru. Editat Octombrie 11, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) EU as pune renault typeD (27 de lei concentrat), nu e mai scump ca hepu dar as fi mai sigur de calitate si compatibilitate cu motoare de aluminiu si pompe de apa. "High-quality ethylene glycol antifreeze containing corrosion inhibitors for aluminium engines" Deci care-i ala ? PS- de schimbat rar vreau? Editat Noiembrie 10, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.dan Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Salut am si eu o problema la o honda cbr 600 f4i dupa schimbarea antigelului fierbe motorul. a dat si pe afara in partea stinga a motocicletei. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 esti sigur ca fierbe si nu a iesit excesul de lichid din vasul de expansiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hurricane Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Salutare tuturor.Ce cantitate de lichid de racire intra la o Honda CBR 600 F(Hurricane)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 2 litri intra la CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.vLd Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Va salut! Imi puteti recomanda va rog un antigel bun pentru moto de la profil ? A fost cumparata sezonul acesta si nu stiu ce a avut in ea, stiu doar ca am completat eu cu putina apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 uite aici la alegere, dpmdvd as pune motul sau bel ray http://motodiscount.ro/shop_search.php?search=antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Aceleasi substante la 60ron le gasiti la 15-20 ron. E numai marketing cu antigelurile special pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Aceleasi substante la 60ron le gasiti la 15-20 ron. E numai marketing cu antigelurile special pt moto. si eu cred in JAGI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Concentrat roz de la benzinariile Mol. Iti trebuie antigel compatibil cu blocurile motor din aluminiu si fara silicati. Nu pune mizeria de Motul Motocool, cel galben - pe langa faptul ca e scump are silicati si nu e foarte posibil sa nu fie compatibil cu pompa de apa de pe f4i. Vezi in manualul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Daca vrei doar sa completezi, mergi in magazinele de auto si cumpara aceeasi culoare, pentru AL, desigur. Daca vrei sa-l schimbi pe tot, tot in acele magazine cumperi antigel pentru AL (cu sau fara silicati, dupa cum cere constructorul), in jur de 30 de lei, 1.5 L care se dilueaza juma' juma' cu apa distilata. Chestia cu antigel dedicat moto este o fita, cum spunea un coleg mai sus. Motoarele sun facute din aceleasi materiale, ca-i auto sau moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Va salut! Imi puteti recomanda va rog un antigel bun pentru moto de la profil ? A fost cumparata sezonul acesta si nu stiu ce a avut in ea, stiu doar ca am completat eu cu putina apa distilata. Vezi si tu ce recomanda producatorul. Daca e dupa noi , fiecare avem preferinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 (editat) Daca nu a fost schimbat de foarte mult timp, ar fi bine sa faci flush instalatiei, adica sa o speli cu solutie speciala, costa vreo 20-25 lei. Pui solutia cu apa, lasi sa se incinga si dupa cureti solutia cu apa, pui apa simpla de 2-3 ori, lasi sa se incinga motorul si o scoti. Dupa spalare bagi antigel G12 roz in proportie de 50-50 cu apa. Eu am facut asta la F4i si am vazut o diferenta enorma la timpul de incingere, se incinge mult mai greu. Inainte dupa 2 semafoare era motorul la 109 grade, pornea ventilatorul, dupa spalare si antigel nou, pot merge de acasa pana la facultate fara sa porneasca ventilatorul. Acum sta mai mult la 80-90 grade, are racire buna. Editat Noiembrie 2, 2017 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.