ThunderByte Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km pe asta se si bazeaza cei ce dau km inapoi , pentru ca desi au mult mai multi kilometri decat arata bordul , multe motoare merg inca destul de bine si e greu sa iti dai seama cati km au ele de fapt ....... Editat Iulie 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Am si eu o intrebare: CBF-ul e tot naked sau e sport? Si cum e in comparatie cu CB 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Am si eu o intrebare: CBF-ul e tot naked sau e sport? Si cum e in comparatie cu CB 500? incearca pe google cautand CBF si CB ca fiabilitate sunt la fel de bune, diferenta intre ele este doar anul de fabricatie cb s-a facut pana in 2001(parca ) si apoi a aparut CBF....sunt cam acelasi motor ps. parerea mea de nespecialist in CB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 salutare! o nelamurire in legatura cu antigelul. Am inteles ca trebuie bagat numai special pentru motoare din aluminiu, cu cat mai putini silicati. Puteti sa-mi recomandati un brand? (ceva ce folositi si voi). Mersi, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Hai sa va explic mai pe indelete.....stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti, apoi - fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu. -cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca. ce-o fii? ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc! Asta e boala Hondelor ... un rulment de la ambreiaj, de obicei cedeaza mental ) , care din ele e nu stiu exact, dar asta e mai mult ca sigur, daca zici ca o data cu tragerea ambreiajului zgomotul dispare /index.php?showtopic=239991, uite aceeasi chestie e si la omu asta, arunca un ochi sa vezi daca simptomele is aceleasi ca la tine, ca din ce ai descris tu, cam sunt fa-i o sincronizare a carburatoarelor si vezi daca mai face asa dupa ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul ............. Sa stii @mariusspuneceva ca sincronizarea carburatoarelor nu rezolva toate problemele P.S. NU MAI POSTA DE PE CONTUL MEU, U MAKE ME LOOK BAD ! Editat Iulie 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) salutare, am si eu o rugaminte. Urmeaza sa-mi iau si eu o motoreta, insa nu sunt foarte hotarata ce model. Sunt incepatoare si din cate am inteles eu, o honda cb 500 e cea mai buna varianta, insa pentru mine problema e aspectul ei. Nu ma incanta foarte mult, poarte doar modelul sport si fiind fata, conteaza destul de mult pt mine chestia asta. Nu am vazut live si nu m-am cocotzat niciodata pe una. Ma tot gandesc ce sa aleg intre un suzuki gs 500 f, o honda hornet (desi stiu ca e destul de puternica) si un cb 500 s. Rugamintea era daca se poate sa-mi spuneti ce avantaje are motorul asta, adica ce ar inclina balanta in favoarea acestui model Multumesc mult. Imi pare rau am postat pe userul unui prieten, anyway mersi de ajutor. Editat Iulie 16, 2008 de god666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Salutare!Tocmai mi-am schimbat kitul de lant(pinioane+lant).Intrebarea mea vine k mi se pare k nu mai merge la fel de tare,k viteza, cum mergea inainte,cu lantul celalalt,in aceleasi turatii.Intr-adevar,pinionul de pe spate e mai mare un pic decat celalalt vechi!Posibil sa fie asta...? Kitul l-am luat de la Louis,135E+30E montatu'.Numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Salutare!Tocmai mi-am schimbat kitul de lant(pinioane+lant).Intrebarea mea vine k mi se pare k nu mai merge la fel de tare,k viteza, cum mergea inainte,cu lantul celalalt,in aceleasi turatii.Intr-adevar,pinionul de pe spate e mai mare un pic decat celalalt vechi!Posibil sa fie asta...? Kitul l-am luat de la Louis,135E+30E montatu'.Numa bine... cu siguranta asta e , e ca la bicicleta, foaia da puterea iar pinionul turatia rotii, iar astea isdirect proportionale, daca intelegi la ce ma refer ... daca turatia scade(pinion mai mare) creste puterea, dar scade viteza Editat Iulie 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 salutare, am si eu o rugaminte. Urmeaza sa-mi iau si eu o motoreta, insa nu sunt foarte hotarata ce model. Sunt incepatoare si din cate am inteles eu, o honda cb 500 e cea mai buna varianta, insa pentru mine problema e aspectul ei. Nu ma incanta foarte mult, poarte doar modelul sport si fiind fata, conteaza destul de mult pt mine chestia asta. Nu am vazut live si nu m-am cocotzat niciodata pe una. Ma tot gandesc ce sa aleg intre un suzuki gs 500 f, o honda hornet (desi stiu ca e destul de puternica) si un cb 500 s. Rugamintea era daca se poate sa-mi spuneti ce avantaje are motorul asta, adica ce ar inclina balanta in favoarea acestui model Multumesc mult. Imi pare rau am postat pe userul unui prieten, anyway mersi de ajutor. Hornetul e mai puternic, dar deja nu conteaza prea tare: oricare din motocicletele enumerate sunt destul de puternice sa treaca de 150 km/h si cu oricare poti sa mori lejer. Hornet e cat de cat controlabila, nu se ridica pe o roata doar pentru ca ai deschis gazul din greseala mai brusc (depinde cat de brusc, pana la urma ), celelalte sunt relativ cuminti dar tot iti poate derapa spatele la o accelerare mai brusca. Daca esti fata, incepatoare si foarte atenta la designul motocicletei incearca un CBR 125, e mica si usoara, usor de controlat si arata foarte bine, mai bine ca celelalte motociclete pe care le-ai amintit. Mai sunt destule fete pe CBR 125, ia legatura cu ele si discutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) incearca pe google cautand CBF si CBca fiabilitate sunt la fel de bune, diferenta intre ele este doar anul de fabricatie cb s-a facut pana in 2001(parca ) si apoi a aparut CBF....sunt cam acelasi motor ps. parerea mea de nespecialist in CB Cb-ul s-a fabricat pana in 2004 cu aspectul pe care l-a avut din 93 de cand a fost conceput, iar din 2004 i-au schimbat forma cadrului, saua, rezervorul l-au facut sa arate mai futurist si pana in 2007 s-a fabricat asa , daca nu se fabrica si acum, motorul este identic din 93 pana in 2007 asa arata cele pana in 2004 si asa cel fabricat din 2005 pana in 2007 CBF 500 Editat Iulie 17, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Motorul nu cred ca e identic, ci un pic modificat: cel de pe CBF e EURO2, cel de pe CB nu are nici o certificare EURO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Multumesc pt. informatii! Dar CBF-ul are 4 cilindrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Salutare In curand daca iau permisu ) am sa imi achizitionez o cb500s, pt ca mi sa recomandata ca fiind foarte buna pt incepatori, eu as fii luato mai de mult dar daca nu iau permisu ce fac ( mai ales ca inca nu am unde o tine (. In fine sper ca totu sa iasa bine si sa fiu si eu mandrul posesor al acestui model. Aveti grija si nu uitati SPEED KILLS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea ! Sunt de acord cu tine.Si eu am facut cu motorul meu peste 10.000 km doar anul acesta. Asa ca ma apuca rasu' cand vad pe cate unu, ca isi ia (mandru nevoie mare) motor din 95 toamna, dar are numa 17500 km la bord. Si am impresia ca persoanle astea si cred ce zic. Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km chiar credeti ca are vreo importanta daca are 20.000, 50.000 sau 80.000km in momentul in care il cumparati avand in vedere ca durata de viata a cb-ului e de peste 500.000km? motoru nu are nici un deranj cu nr de kilometrii, pt asta e si facut, sa ruleze. Atata timp cat este ingrijit si are consumabilele bune/schimbate totul e ok. eu am(sau mai bine spus aveam pana la accident) media intre 5000 si 10.000km pe luna iar cb-ul meu nici nu simtea.ca sa nu mai zic ca nu l-am superingrijit.am facut pana si enduro cu el(paduri,dealuri,balast etc) l-am bagat prin santiere, am carat greutati destul de mari cu el(printre ele si un pasager de 150kg) si nu l-a deranjat cu nimic asa ca succes si nu va mai faceti griji de nr de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) cbf500 este la fel cu cb 500 , cbf mai sunt si de 600 etc ................ chiar o sa intreb la reprezentanta ca sa fiu 100 % sigur .... Editat Iulie 17, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 cbf sunt 2 modele...de 500 cmc in 2 cilindri si de 600 in 4 cilindri. si motorul de pe cbf-ul de 500 e acelasi cu cel de pe cb 500 modelul vechi. Ca are euro doi tine de chestiile adiacente (catalizator), nu de motorul in sine. asa cum si dacia pe injectie avea euro 2 si avea acelasi motor cu dacia 1300. difera sistemul de alimentare si catalizatorul in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Aveti grija si nu uitati SPEED KILLS. Noi stim, ca deja mergem cu motocicleta de ani de zile Bafta la examen! cbf sunt 2 modele...de 500 cmc in 2 cilindri si de 600 in 4 cilindri. si motorul de pe cbf-ul de 500 e acelasi cu cel de pe cb 500 modelul vechi. Ca are euro doi tine de chestiile adiacente (catalizator), nu de motorul in sine. asa cum si dacia pe injectie avea euro 2 si avea acelasi motor cu dacia 1300. difera sistemul de alimentare si catalizatorul in cazul asta. Pana la urma comparatia CB500-CBF500 e din ce in ce mai putin importanta: - ambele sunt pe carburatie - au aceeasi putere, greutate si limita de incarcare similare - ambele nu se mai fabrica Cu CBF 600S am mers, ca senzatie nu e mare diferenta de CB-ul meu in afara de motor si frana spate: nu vibreaza (doar sunt 4 cilindri, nu?), zgomot mai redus (si mai neinteresant, seamana cu cel de masina), frana pe spate disc e mai bine dozabila (nu ca as folosi-o), doar ca estetic lasa mult de dorit varianta S cu semicarena si pretul e un pic cam mare fata de Fazer (vreo 600 EURO in plus) care arata mult mai bine. E mai scump CBF-ul de 600 chiar decat Fazer S2 care are aproape 100 CP si care in plus are optional si carena inferioara, la Honda pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Pana la urma comparatia CB500-CBF500 e din ce in ce mai putin importanta: - ambele sunt pe carburatie - au aceeasi putere, greutate si limita de incarcare similare - ambele nu se mai fabrica Cu CBF 600S am mers, ca senzatie nu e mare diferenta de CB-ul meu in afara de motor si frana spate: nu vibreaza (doar sunt 4 cilindri, nu?), zgomot mai redus (si mai neinteresant, seamana cu cel de masina), frana pe spate disc e mai bine dozabila (nu ca as folosi-o), doar ca estetic lasa mult de dorit varianta S cu semicarena si pretul e un pic cam mare fata de Fazer (vreo 600 EURO in plus) care arata mult mai bine. E mai scump CBF-ul de 600 chiar decat Fazer S2 care are aproape 100 CP si care in plus are optional si carena inferioara, la Honda pas Mie diferentele mi se par enorme cel putin ca si aspect. Nu stiu de ce da' parca io intre un Golf 1 si un Golf 4 l-as alege pe cel din urma. Asta mai nou mi se pare multa mai ok ca si look. Au scapat de amortizoarele alea duble odioase si au pus frana pe disc pe spate de care vb si tu, da' pe care nu o folosesti . Codita aia si stopul de coor de remorca nu seamana nicicum cu cea noua. Cat despre sunetul CBF-ului de 600... scapa-l de rusinea aia de toba stock si o sa vezi ca nu mai seamana deloc cu sunetul unei conserve. Si eu am avut parallel twin inainte si mi se parea super insa cand m-am suit pe 4L am crezut ca l-am prins pe 'niezau de picior. Editat Iulie 17, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) cbf sunt si de 250 si de 1000 si honda pune pret mai mare pe fiabilitate asta se vede clar din rpm la care isi dezvolta puterea maxima aceste motoare, cbf de 1000 are doar 114 cai la 7500 rpm spre exemplu si cuplul maxim la 6500 aproape ca o masina .... si totusi .... fazer sau orice ar fi arata foarte frumos dar nu e HONDA ........ personal prefer fiabilitatea hondelor Editat Iulie 17, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Si mie imi place Honda ca producator, dar nu sunt zei atotputernici si fara de greseala. Yamaha FZ6 Fazer nu cred ca e o motocicleta rea deloc, nu imi fac probleme de fiabilitate. La o comparatie directa CBF 600 - Fazer S2 pe hartie Fazer-ul e de departe mai buna (pret, putere, accesorii), iar ca design nici nu se mai pune problema, CBF-ul de 600 arata chiar nasol. Am fost la un pas de a cumpara una si dupa ce am mers cu ea m-am razgandit: ori iau Fazer nou ori raman cu CB500 inca o vreme. Problema cea mare e ca CB500 e atat de bun pentru ce am eu nevoie ca nu prea are rost sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 am si eu o mica rugaminte la voi: sa verificati, cu motorul pornit si pe cricul central, in treapta I si cu ambreiajul tras, daca roata spate se invarte sau nu. ieri am vazut, desi eu nu simteam ca ar fi vreo problema, ca executand cela mai de sus, nu pot opri roata sa se invarta nici macar daca incercam s-o opresc punand piciorul pe ea. Am slabit ambreiajul,roata nu se mai invarte atunci cand trag ambreiajul, dar acum ambreiajul prinde undeva la capatul cursei manetei.la voi cum e ? la mine se invarte si scoasa din viteza dar usor .si ma gandesc ca e normal deoarece se creaza ceva curenti de la ambreaj da cautare pe bikeshop dupa cb500. o sa gasesti un anunt cam de 1-2 spt vechime, la pretul de 950e. tipul respectiv il dezmembreaza. scarita e in stare buna daca nu a vandut-o deja tocmai am vb cu baiatul, nu are scaritele ce ziceti de cb-ul asta? as vrea sa imi fac si eu saua la fel, mai ales ca pasagera aluneca peste mine la franari. ce sa zic de sa?!!! e identica ca la toate doar ca e alta textura la piele si e dotografiata din alt unghi decat cel din care privesti in mod normal, pe asta se si bazeaza cei ce dau km inapoi , pentru ca desi au mult mai multi kilometri decat arata bordul , multe motoare merg inca destul de bine si e greu sa iti dai seama cati km au ele de fapt ....... nu stiu daca dau km traju inapoi dar eo problema cu cablul care se rupe cam repede nu stiu daca intentionat si ramane asa catva ani!oricum un motor din germania poate fi vechi si cu km putini fata de unu din italia unde e tot timpul vreme faina. eu zic ca unu din germania daca e din 95-96 tre sa aibe cel putin 30000 iar din italia cel putin 50 000! parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea ! nu cred ca sunt date in spate.dar la majoritatea se rupe cablul de kilometraj intentionat sau si e inlocuit destul de tarziu;intentionat sau nu.oricum in germania se fac cam ca si pe aici 4-5 mii pe an in italia mai mult poate dublu ca e vremea faina cam tot timpul.dar se poate sa aiba din 95 -40 de mii dar 20?!!! chiar as intreba pe cine stie cam la cat cade cablul de kilometraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 ce sa zic de sa?!!! e identica ca la toate doar ca e alta textura la piele si e dotografiata din alt unghi decat cel din care privesti in mod normal, cred ca e destul de evident ca saua din poza aia e facuta din doua materiale diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Si la mine s-a rupt ieri cablul de kilometraj, insa vreau sa il schimb neaparat, chiar daca este intradevar un avantaj ca nu imi invarte kilometrii. Oricum, bordul se poate da f usor inapoi, chiar acesta fiind motivul pentru care toata lumea cumpara CB500 din 1995 cu 20.000 km la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Am o dilema! Rezervoru de cb are fund dublu? sau cum functioneaza treaba cu rezerva de benzina? La o verificare ochiometrica, mai aveam in rezervor cam jumatate de litru de benzina, si manetutza de la benzina in pozitia normal. Unde is aia 2 litri cu care mergi pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Am o dilema! Rezervoru de cb are fund dublu? sau cum functioneaza treaba cu rezerva de benzina? La o verificare ochiometrica, mai aveam in rezervor cam jumatate de litru de benzina, si manetutza de la benzina in pozitia normal. Unde is aia 2 litri cu care mergi pe rezerva? Daca o sa ai o data curiozitatea sa dai jos intr-o zi acel robinet si care este si sorb, ai sa descoperi ca toata treaba este atat de simpla incat nu-ti vine sa crezi In sita din rezervor, aia de la robinet pe pozitia on are o teava in interior de cca5-6 cm, cand trece benzina de teava aia, ne mai putand trage se va opri, atunci tu comuti pe "REZ" si ea va absorbi toata benzina pana la baza acelei tevi din rezervor . Nu-i nevoie sa citesti, trebuie sa mai si descoperi.Apropo vezi ca trebuie o cheie de 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.