Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Salut , am si eu o intrebare catre voi : stiti cumva daca toba de la Honda Cbr 600 (ma gandesc la gat ) si tot anasamblul toba+gat se potriveste la Cb 500 . Am un prieten care vrea sa-si puna toba sport si am gasit ceva care e pt cbr 600 si pare similar. Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat costa domne un motor de-asta, din 200 asa? La Sh ma refer. Ca am vazut pe bikeshop niste preturi care par cam nesimtite. Si eu sunt elev, nu am salariu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cam cat costa domne un motor de-asta, din 200 asa? La Sh ma refer. Ca am vazut pe bikeshop niste preturi care par cam nesimtite. Si eu sunt elev, nu am salariu!

 

undeva intre 2000-2500E

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut , am si eu o intrebare catre voi : stiti cumva daca toba de la Honda Cbr 600 (ma gandesc la gat ) si tot anasamblul toba+gat se potriveste la Cb 500 . Am un prieten care vrea sa-si puna toba sport si am gasit ceva care e pt cbr 600 si pare similar. Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre.

 

 

Sal eu am toba de cbr 600 pe honda cb500. S-au chinuit ceva sa imi faca adaptare mesterii. Vrei proiectul ? :baldy:

Edited by sop

Share this post


Link to post
Share on other sites
sal,

 

care dintre voi posesori de cb stiti ce dimensiune are semeringul exterior de la axul schimbatorului de viteza?

in manual m-am tot uitat da nu am gasit.

 

mersi

ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul .............

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea !

Edited by mariusspuneceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul .............

 

pai am probleme cu el adica nu e ceva iesit din comun, isi mai da duhu cate un simering ca cel mentionat de exemplu, dar nu e de pierit, doar ca vreau sa il schimb, si sa stiu ce dimensiune sa cumpar, ca daca il dau jos o sa se deterioreze de nu o sa mai vad dimeniunile pe el ca sa ma pot orienta dupa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar dacă e lanțul de distribuție ambreiajul tras ameliorează problema pentru că reduce sarcina. La motoare așa mici contează.

da, doar ca pe cricul central sarcina e destul de mica...

Share this post


Link to post
Share on other sites
da, doar ca pe cricul central sarcina e destul de mica...

 

lantul de distributie nu pune in miscare decat axele cu came care inchid si deschid supapele, ca e pe cric sau jos , in mers sau altfel motorul in timp ce functioneaza solicita la fel lantul de distributie , zgomotul respectiv poate fi de la cutie, ambreiaj etc......lantul il mai poti intinde oricum daca este prea slab , ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea !

 

Sunt de acord cu tine.

Si eu am facut cu motorul meu peste 10.000 km doar anul acesta.

Asa ca ma apuca rasu' cand vad pe cate unu, ca isi ia (mandru nevoie mare) motor din 95 toamna, dar are numa 17500 km la bord. Si am impresia ca persoanle astea si cred ce zic. :blink: :blink:

Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km :baldy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul

Eu am 6.000Km in 3 luni cu motorul. Al meu l-am luat cu 42.000Km la bord, dar am cartea de service (+ un teanc de chitante de piese de schimb, verificari, etc) sa-i confirme varsta. Fara astea, nici in 50.000Km nu aveam incredere, am vazut CB-uri dupa 2000, teoretic pana in 20.000Km, practic cred ca sareau de 80.000Km dupa starea jalnica in care se aflau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km :baldy:

 

pe asta se si bazeaza cei ce dau km inapoi , pentru ca desi au mult mai multi kilometri decat arata bordul , multe motoare merg inca destul de bine si e greu sa iti dai seama cati km au ele de fapt .......

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu o intrebare: CBF-ul e tot naked sau e sport? Si cum e in comparatie cu CB 500?

 

incearca pe google cautand CBF si CB

ca fiabilitate sunt la fel de bune, diferenta intre ele este doar anul de fabricatie

cb s-a facut pana in 2001(parca ) si apoi a aparut CBF....sunt cam acelasi motor

 

ps. parerea mea de nespecialist in CB

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!

 

o nelamurire in legatura cu antigelul. Am inteles ca trebuie bagat numai special pentru motoare din aluminiu, cu cat mai putini silicati. Puteti sa-mi recomandati un brand? (ceva ce folositi si voi).

 

Mersi,

Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hai sa va explic mai pe indelete.....

stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti,

apoi

- fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu.

-cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca.

 

ce-o fii?

 

ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc!

Asta e boala Hondelor ... un rulment de la ambreiaj, de obicei cedeaza mental :blink:) , care din ele e nu stiu exact, dar asta e mai mult ca sigur, daca zici ca o data cu tragerea ambreiajului zgomotul dispare /index.php?showtopic=239991, uite aceeasi chestie e si la omu asta, arunca un ochi sa vezi daca simptomele is aceleasi ca la tine, ca din ce ai descris tu, cam sunt

 

fa-i o sincronizare a carburatoarelor si vezi daca mai face asa dupa

 

 

ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul .............

 

 

Sa stii @mariusspuneceva ca sincronizarea carburatoarelor nu rezolva toate problemele :baldy:

 

P.S. NU MAI POSTA DE PE CONTUL MEU, U MAKE ME LOOK BAD !

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

 

am si eu o rugaminte. Urmeaza sa-mi iau si eu o motoreta, insa nu sunt foarte hotarata ce model. Sunt incepatoare si din cate am inteles eu, o honda cb 500 e cea mai buna varianta, insa pentru mine problema e aspectul ei. Nu ma incanta foarte mult, poarte doar modelul sport si fiind fata, conteaza destul de mult pt mine chestia asta. Nu am vazut live si nu m-am cocotzat niciodata pe una. Ma tot gandesc ce sa aleg intre un suzuki gs 500 f, o honda hornet (desi stiu ca e destul de puternica) si un cb 500 s. Rugamintea era daca se poate sa-mi spuneti ce avantaje are motorul asta, adica ce ar inclina balanta in favoarea acestui model :baldy:

 

Multumesc mult.

 

Imi pare rau am postat pe userul unui prieten, anyway mersi de ajutor.

Edited by god666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!Tocmai mi-am schimbat kitul de lant(pinioane+lant).Intrebarea mea vine k mi se pare k nu mai merge la fel de tare,k viteza, cum mergea inainte,cu lantul celalalt,in aceleasi turatii.Intr-adevar,pinionul de pe spate e mai mare un pic decat celalalt vechi!Posibil sa fie asta...? :baldy: Kitul l-am luat de la Louis,135E+30E montatu'.Numa bine... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare!Tocmai mi-am schimbat kitul de lant(pinioane+lant).Intrebarea mea vine k mi se pare k nu mai merge la fel de tare,k viteza, cum mergea inainte,cu lantul celalalt,in aceleasi turatii.Intr-adevar,pinionul de pe spate e mai mare un pic decat celalalt vechi!Posibil sa fie asta...? :baldy: Kitul l-am luat de la Louis,135E+30E montatu'.Numa bine... :blink:

 

cu siguranta asta e :blink:, e ca la bicicleta, foaia da puterea iar pinionul turatia rotii, iar astea isdirect proportionale, daca intelegi la ce ma refer ... daca turatia scade(pinion mai mare) creste puterea, dar scade viteza

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare,

 

am si eu o rugaminte. Urmeaza sa-mi iau si eu o motoreta, insa nu sunt foarte hotarata ce model. Sunt incepatoare si din cate am inteles eu, o honda cb 500 e cea mai buna varianta, insa pentru mine problema e aspectul ei. Nu ma incanta foarte mult, poarte doar modelul sport si fiind fata, conteaza destul de mult pt mine chestia asta. Nu am vazut live si nu m-am cocotzat niciodata pe una. Ma tot gandesc ce sa aleg intre un suzuki gs 500 f, o honda hornet (desi stiu ca e destul de puternica) si un cb 500 s. Rugamintea era daca se poate sa-mi spuneti ce avantaje are motorul asta, adica ce ar inclina balanta in favoarea acestui model :baldy:

 

Multumesc mult.

 

Imi pare rau am postat pe userul unui prieten, anyway mersi de ajutor.

Hornetul e mai puternic, dar deja nu conteaza prea tare: oricare din motocicletele enumerate sunt destul de puternice sa treaca de 150 km/h si cu oricare poti sa mori lejer. Hornet e cat de cat controlabila, nu se ridica pe o roata doar pentru ca ai deschis gazul din greseala mai brusc (depinde cat de brusc, pana la urma :blink:), celelalte sunt relativ cuminti dar tot iti poate derapa spatele la o accelerare mai brusca.

 

Daca esti fata, incepatoare si foarte atenta la designul motocicletei incearca un CBR 125, e mica si usoara, usor de controlat si arata foarte bine, mai bine ca celelalte motociclete pe care le-ai amintit. Mai sunt destule fete pe CBR 125, ia legatura cu ele si discutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
incearca pe google cautand CBF si CB

ca fiabilitate sunt la fel de bune, diferenta intre ele este doar anul de fabricatie

cb s-a facut pana in 2001(parca ) si apoi a aparut CBF....sunt cam acelasi motor

 

ps. parerea mea de nespecialist in CB

 

Cb-ul s-a fabricat pana in 2004 cu aspectul pe care l-a avut din 93 de cand a fost conceput, iar din 2004 i-au schimbat forma cadrului, saua, rezervorul l-au facut sa arate mai futurist si pana in 2007 s-a fabricat asa , daca nu se fabrica si acum, motorul este identic din 93 pana in 2007

asa arata cele pana in 2004

CB500BLACK400x244.jpg

si asa cel fabricat din 2005 pana in 2007 CBF 500

cbf500ze9yf1.jpg

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul nu cred ca e identic, ci un pic modificat: cel de pe CBF e EURO2, cel de pe CB nu are nici o certificare EURO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

 

In curand daca iau permisu :P) am sa imi achizitionez o cb500s, pt ca mi sa recomandata ca fiind foarte buna pt incepatori, eu as fii luato mai de mult dar daca nu iau permisu ce fac :kiss:( mai ales ca inca nu am unde o tine :lol:(. In fine sper ca totu sa iasa bine si sa fiu si eu mandrul posesor al acestui model. Aveti grija si nu uitati SPEED KILLS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...