Doru1900 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 eram cativa inainte de 1989 care faceam modificari importante ! toti sant activi inca, dar dan nastase a fost radical cu ceea ce a modificat, cred ca experienta este cea mai importanta si pregatirea profesionala... chiar daca nu a fost obtinuta pe bancile scolii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Eu sunt veteran,am decis la veterani.Cei din aripa tanara daca vor sa-si faca separat ceva au libera initiativa. Cu alte cuvinte, treaba voastra, a Aripeilor Tinerei.., aici nu imi place cum ai gandit .., nu am auzit si parerea Majoritatii la opinia mea exprimata ieri! Daca nu va intereseaza prea mult Aripa Tanara, macar Veterani ar trebui sa se numeasca cei cu, macar , 20 ani vechime.Inca odata ,va spun, cred ca risca sa para desueta numirea unora cu 10 ani activitate ca fiind Veterani. cum spunea d-l constantin odata cu trecerea timpului unii cred ca au niste merite (poate au) ce trebuie recunoscute de comunitate. in cazul de fata, parca ar fi impartirea certificatelor de revolutionar dupa dec 89 - care a fost, care n-a fost...etc. nu vad altul in afara de dan nastase care sa merite recunoasterea comunitatii moto, al a facut performanta sprtiva la acea vreme, indiferent ce insemna asta, acela era standardul. restul s-au plimbat si s-au distrat. Permit-mi sa nu fiu de acord cu ceea ce ai spus.., pt ca daca ai mers o viata pe motor si inca traiesti, nu este putin, si asta ar putea-o confirma( daca ar putea) zecile de colegi motoristi care se odihnesc in somnul de veci, nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Permit-mi sa nu fiu de acord cu ceea ce ai spus.., pt ca daca ai mers o viata pe motor si inca traiesti, nu este putin, si asta ar putea-o confirma( daca ar putea) zecile de colegi motoristi care se odihnesc in somnul de veci, nu crezi? nu cred, asta e starea de normalitate, sa-ti vezi de treaba si sa-ti cunosti limitele. inutil sa spun ca multe accidente fatale puteau fi evitate daca nu goneau asa la risc in oras sau fara vizibilitate/ aderenta. motorul trebuie tratat cu respect altfel te da cu cracii-n sus una-doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Dupa multe cautari am gasit cateva poze din perioada studentiei (1981), cand lucram la prima motocicleta cumparata dezmembrata si pe care am adus-o la viata. Atelierul era acasa. Mopedul cu care se plimba sotia in 1989 este facut tot acasa, din piese cumparate de Minimobra, CZ, Dacia 1300, Trabant si fabricatie proprie. sunteti un mare mester ... tot respectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 sunteti un mare mester ... tot respectul Confirm. Ultima isprava este un sistem de ungere continua a lantului, absolut ingenios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 nu cred, asta e starea de normalitate, sa-ti vezi de treaba si sa-ti cunosti limitele. inutil sa spun ca multe accidente fatale puteau fi evitate daca nu goneau asa la risc in oras sau fara vizibilitate/ aderenta. motorul trebuie tratat cu respect altfel te da cu cracii-n sus una-doua. * Imi pare, asa de la distanta la care sunt eu, ca asta nu-i decat o "divergenta" de forma, nu de fond. Ce spuneti e foarte adevarat, la fel, cei care sustin actiunea cu trese & stuff, au spus "de ce" si "pentru ce" vor s-o faca aducand argumente foarte reale. Motivatiile mi se par aseamanatoare (a dvs. pentru plimbarile/iesirile cu tinerii motociclisti, a lor pentru popularizarea unui grup de Veterani IN VIATA). Acestea, cum le-am inteles eu, sunt de a face in continuare plimbari frumoase si IN SIGURANTA si de a da un EXEMPLU tinerilor care isi cumpara azi motociclete, fara sa stie prea bine cum le va schimba asta viata (uneori in cel mai tragic mod...). Ce ma bucura, este ca fiecare dintre cei de aici este conectat la realitatea inconjuratoare (azi) si, in acelasi timp, la cateva decenii de istorie romaneasca pe doua roti. Nu-i putin lucru! Fiecare are modul lui de exprimare si nevoile lui. Unii vad doar drumul, asfaltul si peisajele, altii vad si oamenii, unii care incep acum o viata pe doua roti si au poate nevoie de niste repere mai solide pentru a nu da gres, ...si-i vor ajuta sa ia un start bun. Altii sunt nostalgici si (de ce nu?) copilarosi. Din punctul meu de vedere, TOTI merita trese, coronitze, stelutze si tot tacamul. Daca nu si le doresc..., nu-i bai! ...O cana cu vin, poate? Un popas unde sa mai schimbe o vorba cu cei care CRED ca vor ajunge, ca si ei, la sfarsitul drumului tot pe doua roti...? Ce-mi doresc? Simplu. Vreau ca peste 10 de ani sa vin la intrunirea veteranilor de atunci cu fiul meu, motociclist si el, si sa-i arat: uite, se poate! Mai vreau sa vin si anul asta, cu taica-miu si sa-i ofer o parada unde sa-si testeze indemanarea alaturi de colegi de generatie. Cred ca oamenii uita, de multe ori, ca traind printre oameni ii pot influenta si sunt influentati la randul lor de cei pe care ii accepta in "spatiul lor vital". De multe ori uita, ca pot schimba ceva mai cu seama cand sunt binedispusi, cu entuziasm, umor si rabdare. Nu doar cu exemple negative si cu discutii interminabile despre cum a fost posibil un accident in care au murit 2 tineri sub 20 de ani. Vinovati sunt destui, dar cine mai are nevoie de ei cand se pierd vieti?! a la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Frate, vad ca aveai un "atelier" bine pus la pct: biblioteca, birou, AKAI, covor etc. Mi-ai adus aminte de anii '80 cand bagam carterul de la Mobra in cuptorul mamei(sa se dilate si sa intre mai usor la asamblare) si ce scandal aveam, pt. ca putea toata casa de la motorina/decanol incins, + multe alte reparatii facute prin casa. Vremuri de restriste, cand pasiunea pt. motor era pasiune, cand lipsurile te faceau sa gandesti, sa inventezi, sa apreciezi un lucru, cat de mic era el. Cand reparai singur, sau cu prietenii, aveai o placere/satisfactie enorma, plus ca stiai exact ce se intampla sub tine cand zumzaia motorul ala. Cand am pus far de CZ si carena din fibra la Mobra('82), am simtit ca am avion. Iar cand am facut rost(printr-o minune) de un carburator Bing si o frana disc(de la un kart) chiar a fost ca o cucerire a spatiului. Bogdan Harea iti multumesc personal pt. acele poze postate si am sa caut sa atasez si eu cateva. Bafta! Dupa multe cautari am gasit cateva poze din perioada studentiei (1981), cand lucram la prima motocicleta cumparata dezmembrata si pe care am adus-o la viata. Atelierul era acasa. Mopedul cu care se plimba sotia in 1989 este facut tot acasa, din piese cumparate de Minimobra, CZ, Dacia 1300, Trabant si fabricatie proprie. Cred ca era vb. de un Pick-Up-direct drive. Mama! Aveai AKAI! Ce era, cas sau mag? Editat Martie 18, 2009 de kawaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 * Imi pare, asa de la distanta la care sunt eu, ca asta nu-i decat o "divergenta" de forma, nu de fond. Ce spuneti e foarte adevarat, la fel, cei care sustin actiunea cu trese & stuff, au spus "de ce" si "pentru ce" vor s-o faca aducand argumente foarte reale. Motivatiile mi se par aseamanatoare (a dvs. pentru plimbarile/iesirile cu tinerii motociclisti, a lor pentru popularizarea unui grup de Veterani IN VIATA). Acestea, cum le-am inteles eu, sunt de a face in continuare plimbari frumoase si IN SIGURANTA si de a da un EXEMPLU tinerilor care isi cumpara azi motociclete, fara sa stie prea bine cum le va schimba asta viata (uneori in cel mai tragic mod...). Ce ma bucura, este ca fiecare dintre cei de aici este conectat la realitatea inconjuratoare (azi) si, in acelasi timp, la cateva decenii de istorie romaneasca pe doua roti. Nu-i putin lucru! Fiecare are modul lui de exprimare si nevoile lui. Unii vad doar drumul, asfaltul si peisajele, altii vad si oamenii, unii care incep acum o viata pe doua roti si au poate nevoie de niste repere mai solide pentru a nu da gres, ...si-i vor ajuta sa ia un start bun. Altii sunt nostalgici si (de ce nu?) copilarosi. Din punctul meu de vedere, TOTI merita trese, coronitze, stelutze si tot tacamul. Daca nu si le doresc..., nu-i bai! ...O cana cu vin, poate? Un popas unde sa mai schimbe o vorba cu cei care CRED ca vor ajunge, ca si ei, la sfarsitul drumului tot pe doua roti...? Ce-mi doresc? Simplu. Vreau ca peste 10 de ani sa vin la intrunirea veteranilor de atunci cu fiul meu, motociclist si el, si sa-i arat: uite, se poate! Mai vreau sa vin si anul asta, cu taica-miu si sa-i ofer o parada unde sa-si testeze indemanarea alaturi de colegi de generatie. Cred ca oamenii uita, de multe ori, ca traind printre oameni ii pot influenta si sunt influentati la randul lor de cei pe care ii accepta in "spatiul lor vital". De multe ori uita, ca pot schimba ceva mai cu seama cand sunt binedispusi, cu entuziasm, umor si rabdare. Nu doar cu exemple negative si cu discutii interminabile despre cum a fost posibil un accident in care au murit 2 tineri sub 20 de ani. Vinovati sunt destui, dar cine mai are nevoie de ei cand se pierd vieti?! a la votre! Foarte adevărat Âşi frumos spus! AÂş vrea Âşi eu ca fata mea să vină cu mine peste 15 - 20 de ani la o astfel de ADUNARE! Să vină toți din această generație de "teribiliÂşti" (aÂşa cum am fost Âşi eu Âşi alții). Sper să-l aduc Âşi pe tata, posesor de permis moto din 1975, dar care s-a lăsat de motociclism în urma unui grav accident, acum fără sechele, dar care l-a ținut un an în pensie de boală (cîrje, recuperare etc). Sigur ar avea ce povesti. Abia aÂştept să-mi repar motorul, că atunci se va plimba Âşi taică-meu cu el! Tresele nu sînt pentru mine un deziderat, dar pot fi un exemplu pentru cei mai tineri. Un exemplu bun: "Uite că se poate!, Uite că pasiunea asta nu e doar al tinereții val!" Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Confirm. Ultima isprava este un sistem de ungere continua a lantului, absolut ingenios. l-am vazut in stadiul incipient sistemul de ungere, mi-am confectionat si eu unu dar inca nu e montat si testat si este foarte rudimentar de testat l-am tesat doar cu apa dar cum apa nu e ulei .... vedem la testul final daca va functiona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Confirm. Ultima isprava este un sistem de ungere continua a lantului, absolut ingenios. Pai baga niste poze detailate pe aici,poate ne manca palma si pe noi sa facem la mobrele noastre...ori fa un becont sa vedem cat costa unul si cumparam! * Imi pare, asa de la distanta la care sunt eu, ca asta nu-i decat o "divergenta" de forma, nu de fond. Ce spuneti e foarte adevarat, la fel, cei care sustin actiunea cu trese & stuff, au spus "de ce" si "pentru ce" vor s-o faca aducand argumente foarte reale. Motivatiile mi se par aseamanatoare (a dvs. pentru plimbarile/iesirile cu tinerii motociclisti, a lor pentru popularizarea unui grup de Veterani IN VIATA). Acestea, cum le-am inteles eu, sunt de a face in continuare plimbari frumoase si IN SIGURANTA si de a da un EXEMPLU tinerilor care isi cumpara azi motociclete, fara sa stie prea bine cum le va schimba asta viata (uneori in cel mai tragic mod...). Ce ma bucura, este ca fiecare dintre cei de aici este conectat la realitatea inconjuratoare (azi) si, in acelasi timp, la cateva decenii de istorie romaneasca pe doua roti. Nu-i putin lucru! Fiecare are modul lui de exprimare si nevoile lui. Unii vad doar drumul, asfaltul si peisajele, altii vad si oamenii, unii care incep acum o viata pe doua roti si au poate nevoie de niste repere mai solide pentru a nu da gres, ...si-i vor ajuta sa ia un start bun. Altii sunt nostalgici si (de ce nu?) copilarosi. Din punctul meu de vedere, TOTI merita trese, coronitze, stelutze si tot tacamul. Daca nu si le doresc..., nu-i bai! ...O cana cu vin, poate? Un popas unde sa mai schimbe o vorba cu cei care CRED ca vor ajunge, ca si ei, la sfarsitul drumului tot pe doua roti...? Ce-mi doresc? Simplu. Vreau ca peste 10 de ani sa vin la intrunirea veteranilor de atunci cu fiul meu, motociclist si el, si sa-i arat: uite, se poate! Mai vreau sa vin si anul asta, cu taica-miu si sa-i ofer o parada unde sa-si testeze indemanarea alaturi de colegi de generatie. Cred ca oamenii uita, de multe ori, ca traind printre oameni ii pot influenta si sunt influentati la randul lor de cei pe care ii accepta in "spatiul lor vital". De multe ori uita, ca pot schimba ceva mai cu seama cand sunt binedispusi, cu entuziasm, umor si rabdare. Nu doar cu exemple negative si cu discutii interminabile despre cum a fost posibil un accident in care au murit 2 tineri sub 20 de ani. Vinovati sunt destui, dar cine mai are nevoie de ei cand se pierd vieti?! a la votre! M-a uns la inima,frumoase vorbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Confirm. Ultima isprava este un sistem de ungere continua a lantului, absolut ingenios. Confirm si eu. Unul din aceste sisteme se afla pe motorul meu. Am fost un sceptic in privinta unui astfel de sistem(Scottoiler),dar Bogdan a schimbat acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) * Imi pare, asa de la distanta la care sunt eu, ca asta nu-i decat o "divergenta" de forma, nu de fond. Ce spuneti e foarte adevarat, la fel, cei care sustin actiunea cu trese & stuff, au spus "de ce" si "pentru ce" vor s-o faca aducand argumente foarte reale. Motivatiile mi se par aseamanatoare (a dvs. pentru plimbarile/iesirile cu tinerii motociclisti, a lor pentru popularizarea unui grup de Veterani IN VIATA). Acestea, cum le-am inteles eu, sunt de a face in continuare plimbari frumoase si IN SIGURANTA si de a da un EXEMPLU tinerilor care isi cumpara azi motociclete, fara sa stie prea bine cum le va schimba asta viata (uneori in cel mai tragic mod...). Ce ma bucura, este ca fiecare dintre cei de aici este conectat la realitatea inconjuratoare (azi) si, in acelasi timp, la cateva decenii de istorie romaneasca pe doua roti. Nu-i putin lucru! Fiecare are modul lui de exprimare si nevoile lui. Unii vad doar drumul, asfaltul si peisajele, altii vad si oamenii, unii care incep acum o viata pe doua roti si au poate nevoie de niste repere mai solide pentru a nu da gres, ...si-i vor ajuta sa ia un start bun. Altii sunt nostalgici si (de ce nu?) copilarosi. Din punctul meu de vedere, TOTI merita trese, coronitze, stelutze si tot tacamul. Daca nu si le doresc..., nu-i bai! ...O cana cu vin, poate? Un popas unde sa mai schimbe o vorba cu cei care CRED ca vor ajunge, ca si ei, la sfarsitul drumului tot pe doua roti...? Ce-mi doresc? Simplu. Vreau ca peste 10 de ani sa vin la intrunirea veteranilor de atunci cu fiul meu, motociclist si el, si sa-i arat: uite, se poate! Mai vreau sa vin si anul asta, cu taica-miu si sa-i ofer o parada unde sa-si testeze indemanarea alaturi de colegi de generatie. Cred ca oamenii uita, de multe ori, ca traind printre oameni ii pot influenta si sunt influentati la randul lor de cei pe care ii accepta in "spatiul lor vital". De multe ori uita, ca pot schimba ceva mai cu seama cand sunt binedispusi, cu entuziasm, umor si rabdare. Nu doar cu exemple negative si cu discutii interminabile despre cum a fost posibil un accident in care au murit 2 tineri sub 20 de ani. Vinovati sunt destui, dar cine mai are nevoie de ei cand se pierd vieti?! a la votre! Dna cria_p imi ridic casca in fata dvs. Ii rog pe cei care mai doresc sa posteze in mod antagonist despre acest subiect sa reciteasca acest POST. Asa cum scrie dna cria_p,acum 28 de ani cand am devenit motociclist activ,mi-am ales niste repere. Pt 3 ani am fost cel mai tanar din "vechea garda" a motociclistilor. Tanjesc si acum dupa camaraderia de atunci,ca un "veteran" de razboi cand povesteste scene de lupta. Unul din reperele mele,ca si conduita a unui motociclist, s-a dovedit f solid,acesta fiind Dan Nastase. Dupa ani buni iata-ne facand parte din acelasi grup al motociclistilor veterani. Nu uitati,circuland pe drumurile publice,participand la intruniri moto,fiecare dintre noi poate deveni reperul cuiva.Viitorii veterani se formeaza astazi. Haideti sa ne mai intrunim,sa ne facem intelesi unii pe altii si sa iesim impreuna la cat mai multe ture pt cat mai multi ani. Editat Martie 18, 2009 de WhiteWolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Haideti sa ne mai intrunim,sa ne facem intelesi unii pe altii si sa iesim impreuna la cat mai multe ture pt cat mai multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Cateva poza din anii de ,,glorie"...umblam ca bezmeticii cand apucam,mai ales in concedii.Benzina era la cota,aveam 3 taloane si pe langa asta mai cumparam si cu pretul de 25 lei l,oficial era pe la 8-9 lei.Faceam provizii la greu sa avem ptr concediu.Mergeam cu canistra de 20l dupa mine in tara.Mare ,munte...numai sa mergem.In fiecare sfarsit de sezon ne bagam mobrele la modificat iar primavara fixam cu totii o data cand sa ne intalnim si sa ne expunem mobrele.Ziua mult asteptata era ca o sarbatoare ptr noi,surprizele nu se lasau asteptate.Eram fericiti de fiecare mobra vazuta cu cateceva nou pe ea.Oglinzile de trabant prelungite artistic cu suporti de fier beton,semnalizatoare modificate de la Lada cu suporti facuti si turnati manual,suporti genti laterale luate de la un neamt si facute la turnatorie in cateva ore.Erau de Krauser.Vorbeam intr-una numai despre munca si pasiunea noastra.Ne ajutam cu ce puteam.Carene facea unul,suporti de genti,vopsit,tobe(eu),sei(tapitat)altul si ne bucuram cand puteam ajuta pe cineva.Frumosi ani... Editat Martie 18, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Bravo, Kato, sunt surprins sa vad asa gasca mare! Nu va oprea Militia, cand vedea asa divizie motorizata de razvratiti ai sistemului?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Bravo, Kato, sunt surprins sa vad asa gasca mare! Nu va oprea Militia, cand vedea asa divizie motorizata de razvratiti ai sistemului?! Nu pe naiba,ne oprea.Dar povestirile astea raman pe cand ne vom intruni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Va rog, - nu ma propuneti pt 3 trese inainte de 07/2011. - sa nu ne grabim in a ne vedea cu trese. - sa renuntam la triunghiuri,romburi si stele.Anii acumulati sunt suficienti pt scopul nostru.Ce-i simplu e mai bun. Editat Martie 18, 2009 de WhiteWolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Cateva poza din anii de ,,glorie"...umblam ca bezmeticii cand apucam,mai ales in concedii.Benzina era la cota,aveam 3 taloane si pe langa asta mai cumparam si cu pretul de 25 lei l,oficial era pe la 8-9 lei.Faceam provizii la greu sa avem ptr concediu.Mergeam cu canistra de 20l dupa mine in tara.Mare ,munte...numai sa mergem.In fiecare sfarsit de sezon ne bagam mobrele la modificat iar primavara fixam cu totii o data cand sa ne intalnim si sa ne expunem mobrele.Ziua mult asteptata era ca o sarbatoare ptr noi,surprizele nu se lasau asteptate.Eram fericiti de fiecare mobra vazuta cu cateceva nou pe ea.Oglinzile de trabant prelungite artistic cu suporti de fier beton,semnalizatoare modificate de la Lada cu suporti facuti si turnati manual,suporti genti laterale luate de la un neamt si facute la turnatorie in cateva ore.Erau de Krauser.Vorbeam intr-una numai despre munca si pasiunea noastra.Ne ajutam cu ce puteam.Carene facea unul,suporti de genti,vopsit,tobe(eu),sei(tapitat)altul si ne bucuram cand puteam ajuta pe cineva.Frumosi ani... * hehehe! fotografiile astea...! mi-au trezit din nou dorinta de a face "sapaturi". In sens istoric (sau arheologic, daca vrei ). Taica-miu are destule, insa trebuie sa le caut pe la el p-acasa, prin niste cotloane (pod). El are acum 67 de ani, deci fotografiile sunt chiar "antice" Cu Mobra si Carpati si IJ... Ce ma incanta cand privesc imaginile astea vechi ale voastre este, in special, este ca vad oameni pe care vremurile nu i-au schimbat, ci i-au intarit, format si imblanzit pe alocuri. Toti erati rebeli si indrazneti la vremea primei tinereti (am presupus), in acelasi timp aveati dorinta si puterea de-a construi ceva, de-a descoperii si de-a intelege. Si rabdare! Hai ca poate faceti si un album cu fotografii, pe ani. Ar fi o dovada a pasiunii veteranilor si, de ce nu, o carte frumoasa cu povesti pentru copiii nostri Editat Martie 19, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Va rog, - nu ma propuneti pt 3 trese inainte de 07/2011. - sa nu ne grabim in a ne vedea cu trese. - sa renuntam la triunghiuri,romburi si stele.Anii acumulati sunt suficienti pt scopul nostru.Ce-i simplu e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu1971 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Domnilor FELICITARI pentru topic. Azi m-am delectat lecturand toate posturile si trezindu-mi multe amintiri m-am decis sa scriu si eu citeva randuri.In primul rand va spun ca sunt din Miercurea Ciuc si aici suntem o gasca de motoristi mai copti sa zicem asa (cu varste intre 39 si 68 majoritatea posesori de cat. A de peste 10 ) care de curand am pu-so si de un club si citind posturile am vazut cu placere ca ne-am incadra la categoria veterani bineinteles necomparandu-ne cu seniori acestui hoby sau sport si ne-am simti onorati daca ne-ati primi printre voi. Tinand cont de dorinta voastra de a organiza o intalnire a veteranilor,lansez invitatia initiatorilor acestui topic de a organiza in zona noastra aceasta intilnire , ca argumente ar fi: locatia cam in centrul tarii, aici putem sa oferim suport local in cea ce priveste cazarea, masa etc .,locuri deosebit de frumoase de vizitat la distante relativ scurte de Miercurea Ciuc amintesc rezervatia naturala Sf.Ana, cheile Bicazului etc. In speranta ca nu vi se pare deplasata propunerea mea va doresc in continuare asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Frumoase ganduri, dar cam multa nostalgie! Am inteles ca topicul se refera la VETERANII ACTIVI! Cred ca se impune o mica escapada moto. Pentru inceput. Mergem si la baietii de mai sus, si unde ne mai convoaca cei din tara. O deplasare pe autostrada ar fi potrivita, sa ne mai ascutim reflexele. Concret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 1. Hai sa lasam nostalgiile ptr cind ne vom intilni. 2. Hai sa stabilim concret citeva etape si responsabilitati cu nominalizari ptr fiecare cum ar fi ;cine se va ocupa de insemne, gasirea unei societati care sa preia comanda si executia acestora,modul cum se va face plata..[virament..intr-un cont etc] 3.terminati cu birocratii , afilieri,structuri..etc. 4.cei care vor adera ulterior vor urma pasii celor dinainte. 5.cel mai bun loc de intrunire la nivel national ar trebuii sa fie undeva in centrul tarii . 6.desemnarea unor reprezentanti onorifici care din pasiune si nonprofit sa ne reprezinte si sa ne tina la curent cu ce s-a mai facut sau s-ar mai putea face. . 6. Nu luati in seama ce spun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Mineri primiti? Date reale despre mine,in afara profilului,cred ca exista pe la sectiunea "Gorj",pe unde-mi fac veacul.DocOmente aduc alta data,ca trebuie sa caut primul permis anulat pe motiv de viteza pe la inceputul anilor '80,ca nu vreau sa pierd la trese,ca nu se stie,poate s-o da pensie mai tirziu pentru asta! Bai fratilor,nu ma mai faceti sa rid ca cica asta ingrasa si nu ma mai pot cocota pe capra! Ah...si ca sa nu uit,sa stiti ca pe lista astept ca sa ma trec la nr.crt. "69"...altfel ba! Editat Martie 20, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Ah...si ca sa nu uit,sa stiti ca pe lista astept ca sa ma trec la nr.crt. "69"...altfel ba! Mai Ivane da ce-aveti frate toti cu nr. 69.Pe "intalnirea Beemerilor" licitau fo doi pt nr. 69.Acu eu nu zic ca 69 nu-i placut dar sa te lasi condus de el in viata e prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Mai Ivane da ce-aveti frate toti cu nr. 69.Pe "intalnirea Beemerilor" licitau fo doi pt nr. 69.Acu eu nu zic ca 69 nu-i placut dar sa te lasi condus de el in viata e prea mult. Prima la mina,e ca mie nu-mi place sa ma las condus in viata decit de idealurile si goangele mele,iar a doua sau secundo,asta cu numarul face parte din goangele mele! Cu toate ca in viata personala numarul asta nu inseamna decit zodia mea (RAC=un"69"putin modificat) sau o pozitie mai putin decenta la care prefer 68 fiindca ramin mereu dator,toata viata am visat sa am un BMW-u' negru,cu acest numar de inmatriculare.Si asta inca de pe vremea cind nici nu puteam visa ca vom avea numerele actuale sau ca voi putea incaleca vreun astfel de motor,in afara celui lui Dan Nastase pe care l-am incalecat o data in Bucuresti,in fata magazinului de piese moto de pe Stefan cel Mare sau al unui bun amic militian-motociclist care si-a facut mila de mine si m-a lasat sa incalec "dihania" aia de R65 din dotarea militiei.Si daca mi-am facut o dambla,de ce sa nu incerc pe mai departe...cit voi mai putea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.