trogheru Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) buna .in legatura cu racirea.de cand i am schimbat bujiile [dpr8ea-9 NGK] cu dpr9ea-9 NGK motorul nu se mai incalzeste asa de mult ca si inainte .nu stiu daca este un lucru bun sau rau.parerea voastra care este?multumesc.nu trece acul de un sfert de indicator. Editat Aprilie 19, 2013 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Acum am vazut de abia ce am scris ))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta. Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru. Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000? Baieti ma luot de azi sa reglez si eu furca. Poate-mi dati si mie niste sfaturi ca nu prea reusesc sa o reglez. Am descoperit azi cand am vrut sa reglez semighidoanele, cel din stanga in mers mi se parea ca e mai in fata, ca acea crestatura de pe jugul superior nu este intre cele 2 semne de pe rezervor. Am incercat sa reglez semighidoanele cel din stanga e la maxim in spate si cel din dreapta e la maxim in fata si tot nu sunt drept. Dupa masuratori cu ruleta din diferite puncte am observat ca tubul din stanga al furcii este mai in fata decat cel din dreapta. Am slabit furca de la roata, am scos jugul superior, am slabit jugul de jos si nu reusesc sa o centrez. Furca nu pare lovita. Din cauza ca nu e centrata nici aripa fata nu sta dreapta. Cum as putea sa-i dau de cap? Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele, sa ai de ce apuca sa o tragi la loc) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor. Editat Aprilie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000? Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor. O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Editat Aprilie 19, 2013 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Daca si jugurile sunt un pic trase singura sansa de a le pune drept e cu ele pe motor, oricum nu prea ai sanse sa le aliniezi fara amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Daca e ceee ce cred eu ... pote ti-e folositor video-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Daca e ceee ce cred eu ... pote ti-e folositor video-ul asta Asta e problema mea. Multumesc pt link. M-am lasat pagubas, nu am reusit. O sa merg la un service sa vad care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Tu alegi ce faci, dar astea e in mod normal treaba de o faci singur acasa la o bere cu un amic ... pana acum vad ca te-ai descurcat cu restul problemelor si cred ca te-ai descurca si cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ieri, dupa marsul moto, nu am rezistat si m-am apucat iar de furca. Cand am o mica problema la moto parca nu am stare. Asa ca m-am apucat si am desfacut toata furca. Am desfacut jugul superior, etrieri, aripa fata si am scos roata cu tot cu telescoape si jugul inferior. Am scos jugul inferior de pe telescoape si m-am apucat de masurat sa vad daca nu cumava este stramb. Nu este stramb sau lovit. Cu ocazia asta am verificat si rulmentii de la jug care sunt in stare buna si le-am mai bagat vaselina. Am slabit si piulita de la axul rotii si m-am apucat de montat. Dupa montare si centrare am rezolvat problema. Multumesc tuturor pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Dupa montare si centrare am rezolvat problema. Multumesc tuturor pt sfaturi. Din seria ... daca desfaci si cureti rezolvi problema ... dupa ca mi-am pus ulei sintetic ambreiajul patina la greu. Ca un inginer convins am desfacut ambreiajul l-am inspectat, masurat, curatat ... tot asa, am desfacut pana la ultimul surub sistemul hidraulic de actionare a ambreiajului, la fel, inspectat, masurat, curatat, lichid proaspat, aerisit ... tot tacamu. Dupa ce le-am montat toate la loc ambreiajul pare sa nu mai patineze, sau cel putin nu simt eu sa patineze. Asa ca uneori e bine sa mai desfaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 VFR 750 de vanzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Am dat ieri jos electromotorul sa vad in ce stare se afla. Din experienta voastra ce parere aveti? Cum se prezinta? Curatat de tot ce inseamna resturi de carbuni + depuneri si montat la loc. Acum merge foarte bine. Nu mai am nici o problema. Editat Aprilie 22, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 VFR 750 de vanzare ! Iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am dat ieri jos electromotorul sa vad in ce stare se afla. Din experienta voastra ce parere aveti? Cum se prezinta? Curatat de tot ce inseamna resturi de carbuni + depuneri si montat la loc. Acum merge foarte bine. Nu mai am nici o problema. Se prezinta f bine, perii colectori trebuiesc curatati bine si rulmentii/bucsele curatate si unse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Se prezinta f bine, perii colectori trebuiesc curatati bine si rulmentii/bucsele curatate si unse. Da, exact lucrurile astea le-am facut si se pare ca este ok acum...din fericire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 si a facut cineva segmentarea la vfr pana acum? sunt curios cam cat costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare. Azi am constatat cu regret ca am statorul (de la alternator) ars. Am gasit ceva anunturi pe net dar se vandusera toate. Ma intereseaza daca stie cineva pe undeva unul de vanzare, fie de VFR sau compatibil, Eu am un VFR 800 din 2005 modelul cu ABS. Aveti idee macar ce este compatibil cu el? Am gasit un stator de vfr 800 din '99 , are cineva idee daca merge la un vfr 800 v-tech din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare! Am pornit motoreta, tot in regula. Dar bateria nu mai e ok. Aveti o recomandare de baterie cat de cat ieftina si buna? Nu 600RON, ceva la 300 sau mai putin. Merci! Un an excelent cu multi KM si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 aceeasi intrebare o am si eu in legatura cu bateria. Ce firme is bune, sa tina sarcina si sa nu se consume prea rapid? Zilele trecute a trebuit sa-i dau drumul la vale . Am inteles ca yuasa sunt bune? Sau nu merita banii. Sau odyssey daca se gasesc in ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Va recomand cu caldura Varta! Si smok3 mi-a recomandat acum ceva timp Varta, dar acum m-am convins. Tot imi statea si mie gandul la yuasa etc. Am gasit cu 185 lei in targ la Vitan, mi-au facut baietii formatarea in 10 minute si am plecat cu ea in brate. Mi-a dat direct garantia, fara a mai fi nevoit sa ma duc cu ea pentru constatare etc. Merge super! O poza orientativa daca va duceti si apropo! Ochii mari ca sunt unii bulangii (nu pot sa le spun altfel) care se arunca si la preturi de 350 de lei pentru aceeasi baterie! Ochii mari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Salutare! Am pornit motoreta, tot in regula. Dar bateria nu mai e ok. Aveti o recomandare de baterie cat de cat ieftina si buna? Nu 600RON, ceva la 300 sau mai putin. Merci! Un an excelent cu multi KM si asfalt uscat! aceeasi intrebare o am si eu in legatura cu bateria. Ce firme is bune, sa tina sarcina si sa nu se consume prea rapid? Zilele trecute a trebuit sa-i dau drumul la vale . Am inteles ca yuasa sunt bune? Sau nu merita banii. Sau odyssey daca se gasesc in ro. Sau Exide de la importatorul direct in Zalau http://www.acuprofi.ro/ pret cam pana in 200 ron in functie de amperaj Editat Aprilie 22, 2013 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 si a facut cineva segmentarea la vfr pana acum? sunt curios cam cat costa Stai linistit ... sunt alte chestii de facut pana la segmantare stiu vfr-uri din 89 chiar mai vechi cu compresie 8-10, asta e destul de ok pentru un motor de varsta lui. Daca vrei sa ii faci ceva poti sa ii faci un reglaj de supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Stai linistit ... sunt alte chestii de facut pana la segmantare stiu vfr-uri din 89 chiar mai vechi cu compresie 8-10, asta e destul de ok pentru un motor de varsta lui. Daca vrei sa ii faci ceva poti sa ii faci un reglaj de supape. vin la tine la Ias sa mi o iei la bibilit? am vazut ca esti cel mai tehnic si ai ceva service... ma gandesc ca esti un Dan Cata din CJ pentru bmw uri...care face concurenta directa service ului Bavaria vad ca esti din Iasi,dar parca am mai multa incredere intr unul pasionat de motorul asta decat in orice service random. ma primesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 De aproape 2 luni nu mai sunt in tara, mi-am luat jucariile si am plecat in belgia, altfel te ajutam cu cea mai mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 am mai intrebat odata dar nu am primit nici un raspuns pertinent... cei care au rc46 la ce temperatura va porneste termocupla? a mea porneste la 106 grade si mi se pare cam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.