Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Daca bine-mi amintesc, pe forum-uri straine, de un fals "neutru". Una din cauze ar fi deteriorarea mecanismului de schimbare a vitezei (stea, slabirea arcului bratului selector - cea mai frecventa, etc). Alta, mai pacatoasa, ar fi deteriorarea pinioanelor din cutia de viteze - la biclele forjate. O vizita la un mecanic priceput ar fi solutia optima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@GoodKat http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vfr%20750%20f%20rc%2036%20ii-din-1996-464066.html asta pare foarte ingrijita.

Cand ne vedem iti iei un capac pentru ca-mi faci motorul gras :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sper ca ai un sistem audio ok. :crack:

 

Eu sunt unu dintre cei care au fost super multumiti seria Rc 36. Consuma in functie de ritm (afara consuma de la 5 in sus, iar in oras am reusit un minim de 7.5)

 

Desi se spune ca e o motocicleta slaba, bla bla, eu m-am intele super si gratie gumelor Pilot Power am reusit sa ma distrez copios, in special la intrarea pe Iuliu Maniu, sau la iesirea din aproape orice sens giratoriu, rond din Bucuresti...Intra in drift f usor si controlabil.

 

In rest, pe autostrada ii place la 130-140, dar nu protesteaza nici la 200. Poate si peste dar trebuie sa fii constient ca are o varsta si...un rezervor mititel. :crack:

 

Singurul lucru care nu mi-a placut a fost amplasarea scaritelor, scarite cu care dai relativ usor pe jos.

 

Desi initial ma gandisem sa-mi iau ceva mai puternic, pe lista mea de cumparaturi au reintrat un RC36 II si/sau un RC46.

 

RC 36 I are janta spate care face totii banii, Rc36 II este pur si simplu varianta imbunatatita...

 

Se incinge foarte tare, mai ales in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa completez ce zice Gixu, pe langa faptul ca da se incinge in oras, pe lista de bube adaug electrica. Daca nu bibilesti bateria si fire si tot si nu te asiguri ca e totul in parametri si legaturile nu sunt deteriorate, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca se incinge prea rau, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca ai bateria care nu e in mintile ei poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca nu ai noroc poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare.

 

Sper ca ai inteles ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa completez ce zice Gixu, pe langa faptul ca da se incinge in oras, pe lista de bube adaug electrica. Daca nu bibilesti bateria si fire si tot si nu te asiguri ca e totul in parametri si legaturile nu sunt deteriorate, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca se incinge prea rau, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca ai bateria care nu e in mintile ei poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca nu ai noroc poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare.

 

Sper ca ai inteles ceva.

 

Seria RC46 si tot ce a urmat dupa sunt recunoascute pt bubele la electrica...De fapt, releul este o buba comuna la Honda. La unele mai acuta, la altele mai putin. :cheers:

 

Poate sunt eu ciudat, dar prefer oricand seria RC36.

 

Shark aka Rechinulalb a trecut de ceva timp cu 46-le lui de 100000 si inca vede cate un Nord Kapp, cate un Maroc...Deci se poate. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eram acasa, ii cumparam mobra lui Raul de cand a fost pusa la vanzare...Arata impecabil iar km, dupa cum arata bordul par a fi reali, un lucru rar pe la noi.

 

Apropo, daca imi iau VFR(din nou), de unde cumpar o toba cu cot "high mount"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...voi ce placute de frana va puneti pe vfr-uri?

 

Am cumparat saptamana trecuta un set de placute spate Goldfren. Sunt ok? Ma intereseaza foarte mult si 2 seturi pentru fata. Ce-mi recomandati? :cheers:

Acum am pe fata TRW si pe spate Ferodo Platinum. Sunt OK pentru mine. Oricum eu nu franez mai mult de 15 % cu spatele.

 

Asta e un fel de Laur, un prieten care a bagat pana acum intr-un 919 atatia bani incat putea sa-si ia lejer un 1000 RR si sa pastreze si vaca. :crack:

Asta se cheama pasiune daca vrei sa stii. Poate nu-i place omului 1000 RR :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am pe fata TRW si pe spate Ferodo Platinum. Sunt OK pentru mine. Oricum eu nu franez mai mult de 15 % cu spatele.

 

Am gasit Ferodo aici http://www.motovip.ro/produse/FDB2098%20P%20-%20placute%20frana%20organice%20Ferodo%20-%20fata_653.htm

 

Cum ti se pare? Se comporta ok? Sunt la inceput si mai bine intreb decat sa iau ceva ce nu este bine... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus si pun doar Nissin. Sunt foarte multumit de ele.

 

fata

spate

 

raman la parerea mea ca japonezu' ala cu manute mici stie ce a facut acolo cand a construit motoreta asta.

(cu cat mai OEM, cu atat mai bine, in 90% din cazuri :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus si pun doar Nissin. Sunt foarte multumit de ele.

 

fata

spate

 

raman la parerea mea ca japonezu' ala cu manute mici stie ce a facut acolo cand a construit motoreta asta.

(cu cat mai OEM, cu atat mai bine, in 90% din cazuri :) )

Nissin a avut si a mea cand am luat-o. Cele de pe fata erau cam la 50% uzura, deci ar mai fi mers, dar am zis sa le schimb. Cele noi[chiar daca TRW dupa cum am zis] prind mai bine decat Nissinurile. Cat despre cele de pe spate, erau deja fier pe fier cand am luat moto, deci nu pot sa fac o comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate rotatii va sta motorul in relanti? Stiu ca ar trebui sa fie undeva la 1200-1300? Al meu sta undeva la 1000, dar oscileaza cand si cand. Daca-l accelerez putin, are tendinta sa ramana la 1200, dar revine la 1000, dupa care are momente scurte sa scada si sub 1000 putin. Sa fie ceva oare? Se poate regla de undeva relantiul? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi sta undeva la 900. Teoretic ar trebui sa ai posibilitatea reglarii manuale - la gen 6 se afla in dreapta undeva langa busonul de ulei o rotita neagra (iese de dupa carena).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate regla. La 800 Fi ai in partea drapta, parca (nu am mobra langa), o gaurica in cadru pe unde poti baga o surubelnita subtire (acoperita de un capacel negru de cauciuc).

 

La cate rotatii va sta motorul in relanti? Stiu ca ar trebui sa fie undeva la 1200-1300? Al meu sta undeva la 1000, dar oscileaza cand si cand. Daca-l accelerez putin, are tendinta sa ramana la 1200, dar revine la 1000, dupa care are momente scurte sa scada si sub 1000 putin. Sa fie ceva oare? Se poate regla de undeva relantiul? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca sta ok la relanti? L-am pornit iar si sta la 1000 intr-una. Voua va sta constant la aceleasi rotatii? Sau are mici mici fluctuatii? +-50 rotatii? Intreb ca sa elimin orice suspiciune.

 

Alalteieri a mers un prieten ce avea permis cu mine la RAR si merge super ok motorul. Nu trage stanga, nu trage dreapta, sta undeva la 86 de grade celsius in mers ~80km/h, nu scoate gram de fum. Pare ok pana acum :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca sta ok la relanti? L-am pornit iar si sta la 1000 intr-una. Voua va sta constant la aceleasi rotatii? Sau are mici mici fluctuatii? +-50 rotatii? Intreb ca sa elimin orice suspiciune.

 

Alalteieri a mers un prieten ce avea permis cu mine la RAR si merge super ok motorul. Nu trage stanga, nu trage dreapta, sta undeva la 86 de grade celsius in mers ~80km/h, nu scoate gram de fum. Pare ok pana acum :bounce:

 

E Ok stai linistit, o variatie usoara e normala nu cred sa stea vre-un motor fix la turatia din carte.

chiar si in cartea tehnica scrie 1200 +/- 100 rpm

 

in principiu bujiile ar influenta stabilitatea turatiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: doar atunci cand motorul este cald (peste 80 grade), cand turez de la relanti in sus (indiferent daca brusc sau lent, la punctul mort sau in mers), la trecerea peste 1500-1700rpm (aproximativ) se aude un sunet, ca un fel de supapa, sau mai exact ca sunetul copitei de cal pe piatra cubica :)). La coborarea inapoi sub 1500rpm nu se aude, doar la urcare. Are cineva idee ce este si daca e normal sau nu?

 

V-Tec din 2005

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...